Frozen Screens (Fotoshoot 2)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Frozen Screens (Kerstkaart 2023)

Bericht door Wieke »

Wat een mooie kerstkaart & banner heb je gemaakt Froos! [love4.gif] [new_smile-l.gif]
Ik wens jou,Tupac, Aissa, Jorden en Delilah ook een gelukkig 2024! [5grouphug.gif] [happynewyear.gif]

Fijn dat je de wedstrijden en uitdagingen heel leuk vond! [eusa_dance.gif] Ja goed gedaan Froos! [eusa_clap.gif] [new_smile-l.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Kerstkaart 2023)

Bericht door Froos »

Mijn grote save is bijna af [eusa_dance.gif] Alle Sims doen nu mee in mijn spel.
Zo leuk om al mijn zelfgemaakte Sims in één spel te zien en ze kunnen elkaar nu ook tegenkomen [icon_thumright.gif]

Het leek me weer leuk om eens een fotoreportage te doen :mrgreen:

Sierra Moss en Scrubs De Reve
Afbeelding
Sierra en Scrubs herkennen jullie misschien van de boxart 'Aan het werk'. In mijn spel zijn ze getrouwd en ze hebben twee kinderen.
Sierra doet nog steeds mee in mijn verhaal vooral in 'Jorden & Delilah' daarin speelt zij nog steeds de hoofdcommesaris en is de leidinggevende van het team 'Daniel, Jeroen en Jorden ;)
Scrubs zagen we vooral als arts/chirurg in 'The Arrivals.' Scrubs is trouwens goed bevriend met Ethan Bunch (ook een chirurg).

Rhoda & Data Maxx
Afbeelding
Misschien zijn we ze een beetje vergeten. Maar dit steampunk koppel uit StrangerVille deed mee in mijn 365 dagen project van 2020 [eusa_dance.gif]
Rhoda was de eerste Sim in mijn spel die het mysterie van StrangerVille ontrafelde. Rhoda versloeg de moederplant [eusa_dance.gif] En daar is ze nog steeds trots op.

Meneer Zombie
Afbeelding
Arghh...Arghhhh...Waar is Ethan? :mrgreen:
Meneer Zombie was vooral een typetje van mij in de Sims 3. Hij wou altijd de hersens van Ethan Bunch eten. Maar hij kwam erachter dat hij een vegetarische zombie was [new_rofl.gif] 'Doe mij maar een bord herfstsalade' :lol: Na een cursus 'hersen eten' ging hij opnieuw op pad. Gaan we hem ooit terug zien? [eusa_eh.gif]

De Familie Simmons
Afbeelding
Frank met zijn kinderen Aryan, Senna en Jorden. Is dit in Sylvanheuvel?!? :o

Carlos en Tupac
Afbeelding
Carlos de los Santos kwam Tupac Bohati tegen in Henford. Dat Moest natuurlijk even op de foto [eusa_dance.gif]

Ik denk niet dat ik hoef te vertellen wie dit zijn ;)
Afbeelding
Sem redt zijn liefje Imani van die akelige Maurice [eusa_dance.gif] Ja Maurice! Eigen schuld [angryfire.gif]

Parker Langerak
Afbeelding
Yo, What's up! Daar is die weer hoor [eusa_whistle.gif] Parker was een Sim uit mijn Sims 3 en als tiener de beste skater van Sunset Valley. Parker wil niet volwassen worden en gedraagd zich nog steeds als een puber. In mijn Sims4 is hij nog steeds getrouwd met Sylvia en vader van Ian en Sem ;)

Dygrelian en Luirea Zuff
Afbeelding
Deze aliëns wonen op Sixam. Ze deden als eens mee in mijn verhaal van 'The Arrivals' ;)
Binnenkort doen ze weer eens mee, maar in een ander dagboek [eusa_dance.gif] Hebben jullie al een idee welke? [tongue3.gif]

Simself met zoon
Afbeelding
Ik heb met Noud de top van de Mt. Komoreni bereikt [eusa_dance.gif]

Benja Pucket
Afbeelding
Ik was even in San Myschuno en daar kwam ik Benja Pucket opeens tegen?!? :?
Het mooiste zou ik vinden dat in een wereld gewoon de locals voorbij komen :roll:
Benja hoort in Tomarang en niet in San Myschuno :lol: Hetzelfde dat ik Nancy Landgraaf altijd in elke wereld voorbij zie joggen...hmm [eusa_whistle.gif]

LIsa & Lilith
Afbeelding
De vampieren uit mijn spel. Lisa Bunch en Lilith Vatore.

Dit waren mijn eerste plaatjes van de Sims uit mijn grote save...als ik tijd heb en jullie vinden het leuk. Volgen er meer [eusa_dance.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Frozen Screens (Fotoshoot)

Bericht door tipigirl »

Heel gaaf deze screens allemaal!
Mijn favoriete zijn toch wel die op de skateboards en natuurlijk je simself met Noud op de top van de berg! [love4.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Leuk dat je grote save af is! Heb je er voor de zekerheid al een paar back-ups van gemaakt? ;)

Ik ben benieuwd of we Scrubs ook nog een keer tegen gaan komen. ;)

Rhoda en Data zien er wel uit alsof ze in StraangerVille zijn geweest. Leuk dat je met haar het mysterie hebt ontrafelt. :D

Hahhaha meneer zombie is natuurlijk niet te missen! Heel leuk dat hij nu ook in de grote save thuishoort. :lol:

Nu je de :o -emoji hebt gebruikt vraag ik me af waarom het 'erg' is dat ze in Sylvanheuvel zijn. Is daar iets geks? Het gebied ziet er in ieder geval leuk uit om er een foto bij te maken. [eusa_dance.gif]

Leuk dat Carlos en Tupac elkaar ook nog zijn tegengekomen. Hoe is het nu met het paardrijden?

Van de foto met Imani en Sem wordt ik wel blij haha. Zou het dan toch nog goedkomen??!! [new_smile-l.gif] [new_smile-l.gif]

Parker ziet er steeds jonger uit zo haha. [tongue3.gif]

Ik ben benieuwd bij wie we de aliens van Sixam gaan tegenkomen. Zal het te maken hebben met paarden? [eusa_angel.gif] [eusa_whistle.gif]

Leuk dat jouw simself en Noud samen de Mt. Komorebi hebben beklommen! Het ziet er koud uit haha. Maar zo te zien vind Benja dat geen probleem. Je hebt op het juiste moment bij hem de screenshot genomen. ;) Nancy is ook wel een drukke vrouw hè. [tongue3.gif]

Lisa ziet er op die foto wel erg duister uit hoor. :o

Erg leuke foto's weer Froos! [eusa_dance.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een leuke screens allemaal! [eusa_dance.gif]
Leuk dat al jouw karakters nu samen in een save zitten en dat ze elkaar tegen kunnen komen! 8-)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]
Dit plaatje wou ik toch wel even laten zien [new_silly.gif] :mrgreen:

Met de nieuwe EP 'Lovestruck' in zicht. Zijn er een paar mannen in mijn game die graag een rollenspel willen doen :lol: [new_rofl.gif]
Afbeelding
Jorden, Carlos, Ethan en Parker.
Eén van hun heeft nog geen partner...dus die gaat zijn lol opzoeken in...uhmmm...weer even opzoeken...ja...Ciudad Enamorada! [love4.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Unrealistic body standards [new_rofl.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

↑ Uhm..jaaa...Nu je het zegt...Ik mag het abonnement voor basic Sims nu wel even opzeggen :lol:
(of ze daar blij mee zijn...een ander verhaal) :mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Oelala.. hahaha! [new_rofl.gif] [new_silly.gif] Leuke screen Froos! :lol:
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Oeps, ik dacht even dat Ethan Scrubs was, omdat in de vorige fotoreportage (op deze pagina) hij als arts weergegeven werd. Maar Ethan is natuurlijk veel logischer! :oops: :mrgreen:
Leuke screen hoor! [eusa_dance.gif] Heel passend voor de nieuwe EP. :lol: Ik ben het alleen wel eens met Deetui. [new_silly.gif]
Plaats reactie