Frozen Screens (de 365 dagen 2019 staan er weer)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Deetui
Topingenieur
Topingenieur

Re: Frozen Screens

Bericht door Deetui »

Wat een leuke en gezellige screens daar in Mount Komorebi [love4.gif]
En wat een leuk gezin is het, hebben ze mooi voor elkaar [eusa_dance.gif]
Al herinner ik me Dina ook niet? Had dat gekund dan? :mrgreen:
En ik had inderdaad al zo'n vermoedde waarom Amy niet mee op de piste stond [eusa_whistle.gif]
Gefeliciteerd! [new_smile-l.gif] Ben ook benieuwd naar Eline ;)
En welk virus heerst er trouwens dan? :shock:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Dank jullie wel :D

Het was zeker gezellig met Ryan en zijn gezin in Mount Komorebi. Heb daar lekker gespeeld met ze [eusa_dance.gif]

@Daan: Dina hadden jullie kunnen weten ;) Ze kwam alvast één keer voor in het dagboek van Ethan & Tania. (uit de oude doos) Aflevering 80 [tongue3.gif]
Afbeelding
Ryan en Amy met Vince, Dina en ??? Hahaha....weten jullie de naam van de aankomende baby nog? [worshippy.gif]

Wat dat virus betreft. Het mysterie van StrangerVille kenmerkt zich door Sims die zich als een soort zombie gedragen. Maar waarom, dat weet niemand. Althans, dat zeggen ze…
Verder vertel ik niks, want er zijn misschien nog spelers die zelf het mysterie van Strangerville willen ontrafelen ;)
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Wat een mooie screens Froos! Leuk zeg dat ze op wintersport gingen :D
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

↑ Dank je wel :D

Ik kwam erachter dat de links uit de eerste post naar het oude forum verwijzen, ga ik binnenkort aanpassen ;)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Hoi Froos, fijn als je de links opnieuw wilt maken, want het oude forum gaat binnenkort dicht. [icon_thumright.gif]
Ik zag ook dat in dit topic tot 27 januari 2019 al je screens ontbreken. :o Wil je die ook nog terugzetten please? [eusa_pray.gif] ;)
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Klopt Simmie. In al mijn topics zijn de plaatjes voor januari 2019 verdwenen. Dat komt omdat ik Imageschack heb afgezegd. Ik betaalde daar voor, en wou daar van af omdat de screens niet altijd te zien waren. Sinds januari 2019 zit ik bij de gratis foto-uploadsite Imgbb [eusa_whistle.gif]
Ik wou de plaatjes al terugzetten ;) Komt goed. Maar Bij The Arrivals wordt het echt een hele klus :o

Edit: De plaatjes van mijn 365 dagen 2019 staan er weer [eusa_dance.gif]
Ook de links verwijzen nu naar het nieuwe forum en heb ook maar het nieuwe Ethan & Tania aan de inhoudsopgave toegevoegd :lol:
Plaats reactie