Familie Bunch (afl.12, pag. 4)
Re: Familie Bunch (afl.2)
Dank jullie wel We gaan kijken zien hoe het verder afloopt
Jack was eigenlijk op weg naar zijn moestuin, maar hij zag weer die mooie blonde dame lopen, die hij vorig jaar ontmoet had op zijn buurtbarbeque.
Jack wil graag even bij haar langs en belt aan bij Jamie Jolina.
Jamie doet open en ziet een bekend gezicht
"Hey, hoe is het met je, Jack was het toch? vraagt Jamie.
"Goed onthouden" lacht Jack "Ik zag je lopen en wou even weten hoe het met je was"
"Kom binnen Jack!" nodigt Jamie uit.
Het was een leuke avond voor Jack
"Jamie luister! Judy mag niet weten dat ik bij je was, want ze mag jou niet"
"Geen probleem Jack. Niemand zal weten dat je hier was, ik wil toch zeker niet een breuk in jullie huwelijk zijn" zegt Jamie lachend.
Jack geeft een voorzichtig glimlachje, en maakt zich uit de voeten.
Jack komt thuis en ziet zijn Judy al in een diepe slaap
Judy merkt dat Jack in bed stapt en kruipt lekker tegen hem aan. Ze wil nog vragen hoe de bijeenkomst op het werk was gegaan, maar ze is zo moe dat ze haar zin niet afmaakt en weer in slaap valt. Ook Jack is moe en valt in slaap.
De volgende ochtend
Lagen ze vannacht nog lekker tegen elkaar aan, maar nu wil Judy weten waarom Jack zo laat was.
"Ik heb de hele avond op je gewacht" wil Judy weten.
Jack excuseerd zich en verspreekt zich dat hij bij Jamie Jolina was
"Wat! was je bij Jamie, ik heb je gewaarschuwd voor haar en toch doe je het! Wat moest Jamie van je!"
"Het was niks Judy!" reageert Jack.
"We hebben gewoon wat oude herinneringen opgehaald" probeert Jack te zeggen.
"Tuurlijk Jack!"
Judy barst in tranen uit
Het huwelijk is tot een dieptepunt gedaald
Voor hun kinderen doen ze net of er niets aan de hand is. Judy gaat naar haar werk en Jack heeft vandaag een vrije dag.
Jack heeft een vrije dag en ontmoet zijn vriend Beau
"Wat kijk je sip" vraagt Beau
"Het gaat niet zo goed tussen mij en Judy, ik hou ontzettend veel van haar, maar ik wil onze eerste liefde weer terug krijgen zoals vroeger"
"Ze weet van Jamie" knipoogt Beau.
"Ja! ze weet het, maar toch wil ik mijn huwelijk redden" zegt Jack.
"Probeer wat klusjes en geef Judy een bos bloemen, werkt ook altijd bij mijn Victoria" zegt Beau.
"Ja! dat ga ik proberen, hopelijk ziet ze dan dat ik nog steeds van haar hou" zegt Jack blij.
Jack heeft net een bos mooie rode rozen gekocht en is benieuwd hoe Judy er op reageert.
Hij maakt ook nog even de bedden van Arlo en Darlene op en beseft zich ineens wat voor veel werk Judy in huis doet.
Tot slot repareert hij ook nog even de douche. Jack doet er alles aan om Judy weer tot zich te winnen.
Zal dit genoeg zijn? Zal Judy bij Jack blijven?
Jack was eigenlijk op weg naar zijn moestuin, maar hij zag weer die mooie blonde dame lopen, die hij vorig jaar ontmoet had op zijn buurtbarbeque.
Jack wil graag even bij haar langs en belt aan bij Jamie Jolina.
Jamie doet open en ziet een bekend gezicht
"Hey, hoe is het met je, Jack was het toch? vraagt Jamie.
"Goed onthouden" lacht Jack "Ik zag je lopen en wou even weten hoe het met je was"
"Kom binnen Jack!" nodigt Jamie uit.
Het was een leuke avond voor Jack
"Jamie luister! Judy mag niet weten dat ik bij je was, want ze mag jou niet"
"Geen probleem Jack. Niemand zal weten dat je hier was, ik wil toch zeker niet een breuk in jullie huwelijk zijn" zegt Jamie lachend.
Jack geeft een voorzichtig glimlachje, en maakt zich uit de voeten.
Jack komt thuis en ziet zijn Judy al in een diepe slaap
Judy merkt dat Jack in bed stapt en kruipt lekker tegen hem aan. Ze wil nog vragen hoe de bijeenkomst op het werk was gegaan, maar ze is zo moe dat ze haar zin niet afmaakt en weer in slaap valt. Ook Jack is moe en valt in slaap.
De volgende ochtend
Lagen ze vannacht nog lekker tegen elkaar aan, maar nu wil Judy weten waarom Jack zo laat was.
"Ik heb de hele avond op je gewacht" wil Judy weten.
Jack excuseerd zich en verspreekt zich dat hij bij Jamie Jolina was
"Wat! was je bij Jamie, ik heb je gewaarschuwd voor haar en toch doe je het! Wat moest Jamie van je!"
"Het was niks Judy!" reageert Jack.
"We hebben gewoon wat oude herinneringen opgehaald" probeert Jack te zeggen.
"Tuurlijk Jack!"
Judy barst in tranen uit
Het huwelijk is tot een dieptepunt gedaald
Voor hun kinderen doen ze net of er niets aan de hand is. Judy gaat naar haar werk en Jack heeft vandaag een vrije dag.
Jack heeft een vrije dag en ontmoet zijn vriend Beau
"Wat kijk je sip" vraagt Beau
"Het gaat niet zo goed tussen mij en Judy, ik hou ontzettend veel van haar, maar ik wil onze eerste liefde weer terug krijgen zoals vroeger"
"Ze weet van Jamie" knipoogt Beau.
"Ja! ze weet het, maar toch wil ik mijn huwelijk redden" zegt Jack.
"Probeer wat klusjes en geef Judy een bos bloemen, werkt ook altijd bij mijn Victoria" zegt Beau.
"Ja! dat ga ik proberen, hopelijk ziet ze dan dat ik nog steeds van haar hou" zegt Jack blij.
Jack heeft net een bos mooie rode rozen gekocht en is benieuwd hoe Judy er op reageert.
Hij maakt ook nog even de bedden van Arlo en Darlene op en beseft zich ineens wat voor veel werk Judy in huis doet.
Tot slot repareert hij ook nog even de douche. Jack doet er alles aan om Judy weer tot zich te winnen.
Zal dit genoeg zijn? Zal Judy bij Jack blijven?
Re: Familie Bunch (afl.3)
Dat snap ik wel dat Judy boos is op Jack Gelukkig ziet Jack nu ook in dat hij fout bezig was. Hopelijk komt het goed tussen die 2
Het leek op een gewoon onschuldig gesprek, ook al was het laat in de avond. Vervelend dat Judy op bleef en Jack dat niet doorhad. Ik kan me voorstellen dat Judy ook zeker gezien het tijdstip vraagtekens heeft.
Gelukkig wil Jack het goedmaken met Judy en heeft hij zijn best gedaan in het huishouden. Ik ben benieuwd of Judy het waardeert.
Gelukkig wil Jack het goedmaken met Judy en heeft hij zijn best gedaan in het huishouden. Ik ben benieuwd of Judy het waardeert.
Dank jullie wel
Natuurlijk geen goede zaak waar Jack mee bezig was, maar hij doet zo zijn best om het goed te maken. Ik denk wel dat het goed komt
Tijdens dit Goede Simmies, Slechte Simmies project kreeg ik ook met opdrachten te maken.
De eerste opdracht luidde
De uitdaging is net begonnen en we hebben al een beetje kennis mogen maken met jouw huishouden. Maar hoe leer je iemand nou beter kennen dan door rond te snuffelen in zijn of haar huis?! Daarom moet je voor deze opdracht een rondleiding geven door het huis van je huishouden.
(lezers mochten toen stemmen uitbrengen op de dagboeken)
Ik kreeg uiteindelijk 2 punten...yeah!
Opdracht 1 en Aflevering 4
Hallo allemaal. Zoals jullie weten heet ik Jack Bunch en ik heb vandaag een vrije dag.
Dus jullie willen een rondleiding? Dat kan.
Ons huis heet Pieppiek en staat aan de meiboslaan 16 in Sunset Valley.
Het heeft 4 slaapkamers en 4 badkamers en telt twee verdiepingen.
In de voortuin heb ik wat gewassen staan als een limoenboom en een druivenplant.
We gaan naar binnen!
Dit is onze woonkamer. We hebben een open haard, tv en spelcomputer.
Meestal zitten we hier aan het eind van de dag met ons allen.
Dit is onze eethoek en keuken. Meestal sta ik of onze zoon Ethan in de keuken om avondeten te maken voor iedereen.
We gaan nu naar de slaapkamer van mij en Judy.
Nou, daar lig ik dan! Ik lig altijd aan de rechterkant van het bed. Judy ligt natuurlijk links. Die rechtse deur gaat naar onze eigen badkamer. Die kan ik ook wel even laten zien.
Dit is de badkamer van Judy en mij. Tussen de eetkamer en woonkamer is ook nog een badkamer, maar die laat ik nu niet even zien. Lijkt veel op deze namelijk.
We gaan nu naar boven.
Ow, kijk Ethan en Lisa komen thuis van school.
"Hoi pap" roepen ze. "Hoi schatjes" zeg ik
"Pap! Noem me geen schatje, ik haat dat" zegt Lisa gemeen naar me.
Ik lach in mezelf om Lisa, en we gaan de trap op om de rondleiding te vervolgen.
Vanaf de overloop heb je een prachtig uitzicht op de woonkamer. We gaan nu naar de kamer van Lisa.
"Kun je niet kloppen als je binnenkomt" brult Lisa
"Nu je hier toch bent, het is vandaag uitbetaaldag. Dat had je belooft"
Ik geef Lisa haar 20 simoleons en ik hoor Arlo en Darlene thuis komen van school.
Dit is de kamer van Arlo en Darlene, die moeten ze dus delen. Maar ik denk dat Ethan binnenkort ons huis gaat verlaten en dan komt er weer een kamer vrij.
"Pappa, mijn konijn moet ook op de foto" roept Arlo die ondersteboven in de speelgoedkist hangt.
"Ik hoor mamma thuis komen" zegt Arlo enthiousiast.
Dan moet ik nog snel Ethans kamer laten zien en dan Judy mijn bos rode rozen geven.
"Doe jij dan de achtertuin" vraag ik aan Arlo. "Jaa! Ik wil mijn klimrek laten zien" zegt Arlo
Dit is de kamer van Ethan. Hij heeft een foto van voetballer David Beenham en Simkira boven zijn bed hangen. En nu snel naar Judy.
"Pap, kun je ophouden met dat gejeuzel van je, de lezers willen actie zien" mompelt Ethan, terwijl hij zijn boek 'moord in droomzicht' uitleest.
Nou, ze zullen een romantische actie zien van mij!
Ik ben op tijd bij Judy. Ik geef haar een prachtige bos rode rozen.
Oh Jack! Dit is de eerste keer dat je me bloemen geeft en je hebt het huis ook zo mooi opgeruimd.
Ik hou van je Jack.
Ik van jou Judy.
En alles lijkt weer goed tussen Jack en Judy, toch?
Arlo wil nog even de achtertuin laten zien. Dit is mijn klimrek en glijbaan
En nu ga ik schommelen, zegt Arlo
Tot zover
Natuurlijk geen goede zaak waar Jack mee bezig was, maar hij doet zo zijn best om het goed te maken. Ik denk wel dat het goed komt
Tijdens dit Goede Simmies, Slechte Simmies project kreeg ik ook met opdrachten te maken.
De eerste opdracht luidde
De uitdaging is net begonnen en we hebben al een beetje kennis mogen maken met jouw huishouden. Maar hoe leer je iemand nou beter kennen dan door rond te snuffelen in zijn of haar huis?! Daarom moet je voor deze opdracht een rondleiding geven door het huis van je huishouden.
(lezers mochten toen stemmen uitbrengen op de dagboeken)
Ik kreeg uiteindelijk 2 punten...yeah!
Opdracht 1 en Aflevering 4
Hallo allemaal. Zoals jullie weten heet ik Jack Bunch en ik heb vandaag een vrije dag.
Dus jullie willen een rondleiding? Dat kan.
Ons huis heet Pieppiek en staat aan de meiboslaan 16 in Sunset Valley.
Het heeft 4 slaapkamers en 4 badkamers en telt twee verdiepingen.
In de voortuin heb ik wat gewassen staan als een limoenboom en een druivenplant.
We gaan naar binnen!
Dit is onze woonkamer. We hebben een open haard, tv en spelcomputer.
Meestal zitten we hier aan het eind van de dag met ons allen.
Dit is onze eethoek en keuken. Meestal sta ik of onze zoon Ethan in de keuken om avondeten te maken voor iedereen.
We gaan nu naar de slaapkamer van mij en Judy.
Nou, daar lig ik dan! Ik lig altijd aan de rechterkant van het bed. Judy ligt natuurlijk links. Die rechtse deur gaat naar onze eigen badkamer. Die kan ik ook wel even laten zien.
Dit is de badkamer van Judy en mij. Tussen de eetkamer en woonkamer is ook nog een badkamer, maar die laat ik nu niet even zien. Lijkt veel op deze namelijk.
We gaan nu naar boven.
Ow, kijk Ethan en Lisa komen thuis van school.
"Hoi pap" roepen ze. "Hoi schatjes" zeg ik
"Pap! Noem me geen schatje, ik haat dat" zegt Lisa gemeen naar me.
Ik lach in mezelf om Lisa, en we gaan de trap op om de rondleiding te vervolgen.
Vanaf de overloop heb je een prachtig uitzicht op de woonkamer. We gaan nu naar de kamer van Lisa.
"Kun je niet kloppen als je binnenkomt" brult Lisa
"Nu je hier toch bent, het is vandaag uitbetaaldag. Dat had je belooft"
Ik geef Lisa haar 20 simoleons en ik hoor Arlo en Darlene thuis komen van school.
Dit is de kamer van Arlo en Darlene, die moeten ze dus delen. Maar ik denk dat Ethan binnenkort ons huis gaat verlaten en dan komt er weer een kamer vrij.
"Pappa, mijn konijn moet ook op de foto" roept Arlo die ondersteboven in de speelgoedkist hangt.
"Ik hoor mamma thuis komen" zegt Arlo enthiousiast.
Dan moet ik nog snel Ethans kamer laten zien en dan Judy mijn bos rode rozen geven.
"Doe jij dan de achtertuin" vraag ik aan Arlo. "Jaa! Ik wil mijn klimrek laten zien" zegt Arlo
Dit is de kamer van Ethan. Hij heeft een foto van voetballer David Beenham en Simkira boven zijn bed hangen. En nu snel naar Judy.
"Pap, kun je ophouden met dat gejeuzel van je, de lezers willen actie zien" mompelt Ethan, terwijl hij zijn boek 'moord in droomzicht' uitleest.
Nou, ze zullen een romantische actie zien van mij!
Ik ben op tijd bij Judy. Ik geef haar een prachtige bos rode rozen.
Oh Jack! Dit is de eerste keer dat je me bloemen geeft en je hebt het huis ook zo mooi opgeruimd.
Ik hou van je Jack.
Ik van jou Judy.
En alles lijkt weer goed tussen Jack en Judy, toch?
Arlo wil nog even de achtertuin laten zien. Dit is mijn klimrek en glijbaan
En nu ga ik schommelen, zegt Arlo
Tot zover
Re: Familie Bunch (afl.4)
Fijn dat Jack zo zijn best doet en dat het weer goed lijkt te komen tussen hem en Judy
Leuk om te zien waar de Familie Bunch woont Ziet er leuk uit!
Leuk om te zien waar de Familie Bunch woont Ziet er leuk uit!
Dank je wel
Ik vind het zelf ook heel erg grappig om het na 10 jaar weer eens terug te lezen
We gaan weer verder
Na de lieve woorden en de mooie rozen van Jack gaat Judy weer naar de sportschool. Ze wil haar oude lichaam weer terug. Ze neemt een personal trainer die Erin Kennnedy heet. Erin doet het even voor maar arme Judy, ze is al snel buiten adem en kan Erin niet meer bijhouden.
Erin moedigt Judy aan
“Je kan het Judy, weg met die frituurpan, chips en afhaalchinees. Je wil toch niet zo’n cellulites bil" schreeuwt Erin.
“Neehee!” roept Judy.
Terwijl Judy haar kilootjes probeert kwijt te raken is Jack bezig om de bedden op te maken. Hij heeft besloten om ook mee te helpen in het huishouden zodat Judy wat meer tijd voor haarzelf heeft.
"Wat heeft Lisa opeens een sinistere poster boven haar bed opgehangen' denkt Jack.
Arlo bekijkt het familiealbum. Hij ziet opeens een foto van Lisa en buurjongen Vincent hand in hand.
“Hahaha…Lisa is verliefd op Vincent Vrijevogel” lacht Arlo en hij rent naar beneden.
Arlo ziet Lisa aan tafel zitten en begint te plagen
“Lisa is verliehiefd..lisa is verliehiefd” zingt Arlo.
“Arlo kop dicht, ik ben niet verliefd” zegt Lisa.
“Jawel, ik zag een foto van jouw en Vincent en jullie hebben elkaars handjes vast”
“Lisa eerlijk, je vond Vincent een leuke jongen” zegt Jack terwijl hij doorleest.
“Pap! Vincent is een sukkel hij was veel te verlegen en hij durfde mij niet eens briefjes te sturen tijdens de les”
“En by the way, Vincent gaat nu met die tuthola van familie Heethart, Dina ofzo. Hoop dat ze een slecht schoolkamp hebben”
“Lisa! Let je even op je woorden? Zo krijg je nooit vrienden” corrigeert Jack.
“Die hoef ik ook niet” buldert Lisa.
Arlo is ondertussen bij Ethan gaan zitten om te kijken hoe hij het avondeten maakt.
"Zo zeg. Lisa is weer lekker op dreef" knipoogt Ethan naar Arlo.
Lisa is ondertussen uitgeraast over Vincent en helpt zelfs Ethan mee in de keuken, maar dat komt alleen omdat ze honger heeft en snel wil eten. Ze mompelt nog iets, dat ze Vincent toch eigenlijk wel een lekker ding vond.
Judy komt ook thuis van de sportschool en de familie maakt zich klaar voor het avondeten.
"Waar blijft Darlene toch, ze is altijd gek op mijn macaroni" zegt Ethan.
"DARLENE" roept Jack. "Nu naar beneden, anders krijg je niets".
Judy krabt zichzelf achter het oor "Ik hoor geen gestommel van boven, anders was Darlene er allang geweest"
"Ik hoorde Arlo en Darlene toch echt thuis komen toen ik mijn rondleiding door het huis gaf" zegt Jack.
"Nee hoor pappa, ik kwam alleen thuis" zegt Arlo "Darlene wou nog even op het schoolplein spelen"
"En dat zeg je nu pas?"
"Dat betekent dat Darlene nooit thuis is gekomen van school!!!" gilt Judy "Straks is ze ontvoerd!"
Judy is in paniek.
Waar is Darlene?
Ik vind het zelf ook heel erg grappig om het na 10 jaar weer eens terug te lezen
We gaan weer verder
Na de lieve woorden en de mooie rozen van Jack gaat Judy weer naar de sportschool. Ze wil haar oude lichaam weer terug. Ze neemt een personal trainer die Erin Kennnedy heet. Erin doet het even voor maar arme Judy, ze is al snel buiten adem en kan Erin niet meer bijhouden.
Erin moedigt Judy aan
“Je kan het Judy, weg met die frituurpan, chips en afhaalchinees. Je wil toch niet zo’n cellulites bil" schreeuwt Erin.
“Neehee!” roept Judy.
Terwijl Judy haar kilootjes probeert kwijt te raken is Jack bezig om de bedden op te maken. Hij heeft besloten om ook mee te helpen in het huishouden zodat Judy wat meer tijd voor haarzelf heeft.
"Wat heeft Lisa opeens een sinistere poster boven haar bed opgehangen' denkt Jack.
Arlo bekijkt het familiealbum. Hij ziet opeens een foto van Lisa en buurjongen Vincent hand in hand.
“Hahaha…Lisa is verliefd op Vincent Vrijevogel” lacht Arlo en hij rent naar beneden.
Arlo ziet Lisa aan tafel zitten en begint te plagen
“Lisa is verliehiefd..lisa is verliehiefd” zingt Arlo.
“Arlo kop dicht, ik ben niet verliefd” zegt Lisa.
“Jawel, ik zag een foto van jouw en Vincent en jullie hebben elkaars handjes vast”
“Lisa eerlijk, je vond Vincent een leuke jongen” zegt Jack terwijl hij doorleest.
“Pap! Vincent is een sukkel hij was veel te verlegen en hij durfde mij niet eens briefjes te sturen tijdens de les”
“En by the way, Vincent gaat nu met die tuthola van familie Heethart, Dina ofzo. Hoop dat ze een slecht schoolkamp hebben”
“Lisa! Let je even op je woorden? Zo krijg je nooit vrienden” corrigeert Jack.
“Die hoef ik ook niet” buldert Lisa.
Arlo is ondertussen bij Ethan gaan zitten om te kijken hoe hij het avondeten maakt.
"Zo zeg. Lisa is weer lekker op dreef" knipoogt Ethan naar Arlo.
Lisa is ondertussen uitgeraast over Vincent en helpt zelfs Ethan mee in de keuken, maar dat komt alleen omdat ze honger heeft en snel wil eten. Ze mompelt nog iets, dat ze Vincent toch eigenlijk wel een lekker ding vond.
Judy komt ook thuis van de sportschool en de familie maakt zich klaar voor het avondeten.
"Waar blijft Darlene toch, ze is altijd gek op mijn macaroni" zegt Ethan.
"DARLENE" roept Jack. "Nu naar beneden, anders krijg je niets".
Judy krabt zichzelf achter het oor "Ik hoor geen gestommel van boven, anders was Darlene er allang geweest"
"Ik hoorde Arlo en Darlene toch echt thuis komen toen ik mijn rondleiding door het huis gaf" zegt Jack.
"Nee hoor pappa, ik kwam alleen thuis" zegt Arlo "Darlene wou nog even op het schoolplein spelen"
"En dat zeg je nu pas?"
"Dat betekent dat Darlene nooit thuis is gekomen van school!!!" gilt Judy "Straks is ze ontvoerd!"
Judy is in paniek.
Waar is Darlene?
Leuk dat je de opdracht van de rondleiding zo hebt vormgegeven. Lief dat het konijn van Arlo ook op de foto mocht.
Fijn dat Judy het waardeert dat Jack het huis een beetje heeft opgeruimd. En goed dat Judy aan het sporten is.
Die poster op de kamer van Lisa is inderdaad erg verdacht. Zou dat te maken hebben met haar interesses in het bovennatuurlijke leven?
Had Arlo dan toch gelijk met dat Lisa Vincent toch een beetje leuk vond?
Oh oh, waar is Darlene?
Fijn dat Judy het waardeert dat Jack het huis een beetje heeft opgeruimd. En goed dat Judy aan het sporten is.
Die poster op de kamer van Lisa is inderdaad erg verdacht. Zou dat te maken hebben met haar interesses in het bovennatuurlijke leven?
Had Arlo dan toch gelijk met dat Lisa Vincent toch een beetje leuk vond?
Oh oh, waar is Darlene?
Re: Familie Bunch (afl.5)
Dank je wel Cloedien
Vandaag zou ik eigenlijk een update plaatsen, maar het wordt morgen
Oh...oh...Waar is Darlene? We zien het morgen
Vandaag zou ik eigenlijk een update plaatsen, maar het wordt morgen
Oh...oh...Waar is Darlene? We zien het morgen
Fijn dat Jack met het huishouden meehelpt, zodat Judy nu ook tijd heeft om te kunnen sporten.
Grappig dat Arlo zijn zus een beetje plaagt met Vincent Volgens mij vindt Lisa hem toch wel leuk
Ohjee waar is Darlene toch Hopelijk is er niets ergs aan de hand
Grappig dat Arlo zijn zus een beetje plaagt met Vincent Volgens mij vindt Lisa hem toch wel leuk
Ohjee waar is Darlene toch Hopelijk is er niets ergs aan de hand
Dank je wel
Bij het avondeten kwam de familie erachter dat Darlene nooit was thuisgekomen
Jack probeert rustig te blijven en heeft Judy wat gekalmeerd.
“Ethan! We gaan Darlene zoeken! Ze zal vast ergens in een speeltuintje zitten” roept Jack.
Ethan rent naar buiten en hij springt samen met zijn vader de auto in. Ze gaan op zoek naar Darlene
Jack en Ethan doorzoeken alle straatjes en speeltuintjes van Sunset Valley, maar Darlene is nergens te vinden!
“Er is toch niets ernstigs gebeurd?” vraagt Ethan op een beetje geëmotioneerde toon.
“Hoop het niet Ethan. Dat kind moet toch ergens zijn” zegt Jack bezorgd.
Ethan ziet opeens Darlene schommelen met Skip Javeed de krantenbezorger
“PAP! KIJK! Op die schommel!” roept Ethan opgelucht.
Jack parkeert rigoureus de auto bij het stadhuis hij is opgelucht en boos tegelijk nu hij Darlene ziet.
Jack en Ethan rennen het stadspark in
“DARLENE” schreeuwt Jack “Waar ben je mee bezig, we zijn ongerust!”
“Pappa, ik ben gewoon aan het schommelen met mijn nieuwe vriendje Skip” antwoord Darlene onschuldig.
“Darlene! snap je niet dat we ongerust zijn?!” vraagt Jack.
“Je hoeft niet zo te schreeuwen pappa, iedereen hoort je” reageert Darlene.
Beau Andrews hoort Jack tekeer gaan tegen zijn dochter
“Rustig vriend, probeer rustig te praten met Darlene” zegt Beau.
“Heb jij er ineens verstand van Beau? Meneer de kinderjuf! Jij en Victoria hebben geen eens kinderen, dus hou je erbuiten” reageert Jack geïrriteerd.
(dat had jack niet moeten zeggen tegen beau)
“Dan niet” en Beau loopt boos weg.
Ethan verteld aan Skip dat ze hem veilig thuis zullen brengen.
Jack heeft net Skip thuis afgezet
“Vreemd dat zijn vader hem niet eens gemist heeft er is daar iets niet pluis, Ethan” zegt Jack.
Darlene zit wat sip te kijken op de achterbank en denkt aan de mooie momenten met Skip vanmiddag.
“Gaat het, Darlene?” vraagt Ethan.
Ethan had zijn moeder al gebeld dat Darlene veilig is
Judy geeft Darlene een dikke knuffel.
“Wil je ons niet meer zo laten schrikken lieverd. Voortaan graag even zeggen dat je bij een vriendje bent ofzo” zegt Judy op een lieve moedertoon.
“Ben je niet zo boos als pappa?” vraagt Darlene. “Nu even niet” zegt Judy.
Iedereen is blij dat Darlene weer thuis is en dat er gelukkig niets ernstigs is gebeurd
“Eet je macaroni en daarna naar bed” zegt Jack.
Maar opeens hoort hij sirenes in de stad ‘wat is er nou weer aan de hand’ denkt Jack.
De sirene geluiden komen steeds dichterbij en stoppen voor hun huis.
'Wat nou weer' denkt Jack.
Lisa was gaan winkelen toen Jack en Ethan Darlene gingen zoeken, want het is koopavond in Sunset Valley. Ze wou echt geen 60 simoleons voor dat dieseljurkje neerleggen. Dus is ze betrapt op diefstal. Ze is boos op haar vader, omdat zijn beste vriend Beau haar verlinkt heeft. Waarom Beau?
De politie heeft Lisa thuis afgezet en Jack is opnieuw woedend
“Kunnen jullie nou nooit eens normaal doen?” schreeuwt Jack.
“Ik ga echt geen 60 simoleons voor dat jurkje betalen en jouw vriend Beau heeft me erbij gelapt, wat is er gebeurd? Anders zou hij wel voor me bijbetalen” Lisa wil duidelijkheid.
“Beau stond zich te bemoeien met Darlene en mij, heb hem even verteld dat hij niet weet waarover hij praat, hij heeft zelf niet eens kinderen” brult Jack
“Pap! Fout! Beau en Victoria kunnen geen kinderen krijgen, je hebt Beau beledigd, daarom deed hij zo dus” verteld Lisa.
“Nou en! je mag niet stelen, je hebt huisarrest! Begrepen!” schreeuwt Jack.
Jack is duidelijk wat gefrustreerd deze middag en avond.
Komt dat omdat hij morgen te horen zal krijgen of hij wordt ontslagen of niet?
Bij het avondeten kwam de familie erachter dat Darlene nooit was thuisgekomen
Jack probeert rustig te blijven en heeft Judy wat gekalmeerd.
“Ethan! We gaan Darlene zoeken! Ze zal vast ergens in een speeltuintje zitten” roept Jack.
Ethan rent naar buiten en hij springt samen met zijn vader de auto in. Ze gaan op zoek naar Darlene
Jack en Ethan doorzoeken alle straatjes en speeltuintjes van Sunset Valley, maar Darlene is nergens te vinden!
“Er is toch niets ernstigs gebeurd?” vraagt Ethan op een beetje geëmotioneerde toon.
“Hoop het niet Ethan. Dat kind moet toch ergens zijn” zegt Jack bezorgd.
Ethan ziet opeens Darlene schommelen met Skip Javeed de krantenbezorger
“PAP! KIJK! Op die schommel!” roept Ethan opgelucht.
Jack parkeert rigoureus de auto bij het stadhuis hij is opgelucht en boos tegelijk nu hij Darlene ziet.
Jack en Ethan rennen het stadspark in
“DARLENE” schreeuwt Jack “Waar ben je mee bezig, we zijn ongerust!”
“Pappa, ik ben gewoon aan het schommelen met mijn nieuwe vriendje Skip” antwoord Darlene onschuldig.
“Darlene! snap je niet dat we ongerust zijn?!” vraagt Jack.
“Je hoeft niet zo te schreeuwen pappa, iedereen hoort je” reageert Darlene.
Beau Andrews hoort Jack tekeer gaan tegen zijn dochter
“Rustig vriend, probeer rustig te praten met Darlene” zegt Beau.
“Heb jij er ineens verstand van Beau? Meneer de kinderjuf! Jij en Victoria hebben geen eens kinderen, dus hou je erbuiten” reageert Jack geïrriteerd.
(dat had jack niet moeten zeggen tegen beau)
“Dan niet” en Beau loopt boos weg.
Ethan verteld aan Skip dat ze hem veilig thuis zullen brengen.
Jack heeft net Skip thuis afgezet
“Vreemd dat zijn vader hem niet eens gemist heeft er is daar iets niet pluis, Ethan” zegt Jack.
Darlene zit wat sip te kijken op de achterbank en denkt aan de mooie momenten met Skip vanmiddag.
“Gaat het, Darlene?” vraagt Ethan.
Ethan had zijn moeder al gebeld dat Darlene veilig is
Judy geeft Darlene een dikke knuffel.
“Wil je ons niet meer zo laten schrikken lieverd. Voortaan graag even zeggen dat je bij een vriendje bent ofzo” zegt Judy op een lieve moedertoon.
“Ben je niet zo boos als pappa?” vraagt Darlene. “Nu even niet” zegt Judy.
Iedereen is blij dat Darlene weer thuis is en dat er gelukkig niets ernstigs is gebeurd
“Eet je macaroni en daarna naar bed” zegt Jack.
Maar opeens hoort hij sirenes in de stad ‘wat is er nou weer aan de hand’ denkt Jack.
De sirene geluiden komen steeds dichterbij en stoppen voor hun huis.
'Wat nou weer' denkt Jack.
Lisa was gaan winkelen toen Jack en Ethan Darlene gingen zoeken, want het is koopavond in Sunset Valley. Ze wou echt geen 60 simoleons voor dat dieseljurkje neerleggen. Dus is ze betrapt op diefstal. Ze is boos op haar vader, omdat zijn beste vriend Beau haar verlinkt heeft. Waarom Beau?
De politie heeft Lisa thuis afgezet en Jack is opnieuw woedend
“Kunnen jullie nou nooit eens normaal doen?” schreeuwt Jack.
“Ik ga echt geen 60 simoleons voor dat jurkje betalen en jouw vriend Beau heeft me erbij gelapt, wat is er gebeurd? Anders zou hij wel voor me bijbetalen” Lisa wil duidelijkheid.
“Beau stond zich te bemoeien met Darlene en mij, heb hem even verteld dat hij niet weet waarover hij praat, hij heeft zelf niet eens kinderen” brult Jack
“Pap! Fout! Beau en Victoria kunnen geen kinderen krijgen, je hebt Beau beledigd, daarom deed hij zo dus” verteld Lisa.
“Nou en! je mag niet stelen, je hebt huisarrest! Begrepen!” schreeuwt Jack.
Jack is duidelijk wat gefrustreerd deze middag en avond.
Komt dat omdat hij morgen te horen zal krijgen of hij wordt ontslagen of niet?