Familie Bunch (afl.12, pag. 4)
Re: Familie Bunch (afl.6)
Gelukkig was er niks ergs aan de hand met Darlene Wel handig als ze de volgende keer laat weten waar ze is
Begrijpelijk dat Jack bezorgd was, maar hij had niet zo boos moeten worden.
Oh die Lisa toch Ze is niet bepaald een makkelijk kind
Hopelijk krijgt Jack goed nieuws te horen van zijn werk
Begrijpelijk dat Jack bezorgd was, maar hij had niet zo boos moeten worden.
Oh die Lisa toch Ze is niet bepaald een makkelijk kind
Hopelijk krijgt Jack goed nieuws te horen van zijn werk
Dat zal wel schrikken zijn geweest voor de familie Bunch. Gelukkig was ze niet alleen en was ze in het park aan het schommelen met (haar vriendje) Skip.
Ohja, nu herinner ik mij weer dat het niet hebben van kinderen gevoelig lag bij Beau.
Oei, Lisa is ook niet zo slim bezig zo te zien. Volgens mij is het niet extra erg dat Beau dit heeft doorverteld, ze moet gewoon niet stelen.
Aha aan het einde van de update werd het al verteld. Wel gek dat Lisa dat wel weet en Jack als beste vriend niet. Hopelijk kunnen ze het nog goedmaken.
Ohja, nu herinner ik mij weer dat het niet hebben van kinderen gevoelig lag bij Beau.
Oei, Lisa is ook niet zo slim bezig zo te zien. Volgens mij is het niet extra erg dat Beau dit heeft doorverteld, ze moet gewoon niet stelen.
Aha aan het einde van de update werd het al verteld. Wel gek dat Lisa dat wel weet en Jack als beste vriend niet. Hopelijk kunnen ze het nog goedmaken.
Dank jullie wel
@Wieke: Lisa is idd geen makkelijk kind, misschien wordt ze nog wel erger dan dit?
@Cloedien: Dit was mijn allereerste dagboek ooit dus er zaten nog wat verhaallijn fouten in In de komende update zit ook een fout Benieuwd of iemand het ziet
Het is nog steeds dezelfde avond dat Lisa heeft gestolen
Jack en Judy hebben de kinderen naar hun kamer gestuurd want ze willen even met Lisa praten over haar gedrag.
"Lisa! We vinden je een geweldige meid, maar je moet leren om wat vriendelijker te zijn naar mensen" vraagt Judy.
"Mam, ik kan sommige personen gewoon niet uitstaan. Ze lopen me constant in de weg en lopen met mijn leven te bemoeien".
"Misschien bedoelen ze het goed Lisa. Als jij je zo opstelt dan doen anderen dat ook naar je" verteld Jack.
"Dat is misschien waar Pap. Ik zal proberen wat aardiger te doen en niet meer te stelen." zegt Lisa terwijl ze op de multitab rondklikt.
"Misschien als je een bijbaantje zoekt, dan leer je met mensen omgaan en leren ze je beter kennen" vraagt Jack.
"Ja! hier een vacature! Bij het pakhuis, ik ga meteen reageren" zegt Lisa en gaat naar bed.
Jack en Judy hebben een momentje voor elkaar
"Dat heb je goed gedaan Jack" complimenteerd Judy "Ik denk dat de boodschap bij Lisa wel duidelijk is, ben je zenuwachtig voor morgen?" vraagt Judy.
"Ja, eigenlijk wel" zegt Jack op trillende toon.
"Jack? Je werkt al je hele leven bij Fort Kabouter, zelfs toen ik je voor het eerst ontmoette in de meibosvallei, je hebt een goede naam opgebouwd bij de leiding, ze laten je niet zomaar gaan" troost Judy "Ik weet nog goed dat ik je als jonge soldaat ontmoette in dat park, 20 jaar terug alweer, we waren beide net twintig. Ik was nog slank en jij zo'n gespierde bink" zwijmelt Judy.
We gaan 20 jaar terug
"Ik wist dat je Jack heette, volgens mij riep jij mijn naam nog"
"Ja dat klopt, ik riep je zachtjes, en je draaide je om, je liep op me af"
"Hahaha, toen zag ik die mooie mopperende soldaat die net bij Fort Kabouter vandaan kwam"
note: Fort Kabouter is de militaire land- en luchtmacht van Sunset Valley.
"Je vertelde me dat je een rotdag had gehad op het werk en er zo snel mogelijk weg wou gaan, en nu werk je er nog steeds en ik kon toen alleen maar in jouw mooie ogen blijven kijken"
"Hahaha. Dat wist ik niet. Jij had ook mooie ogen, maar die zie ik nu niet meer door die bril...hahaha"
"Dat is niet leuk Jack"
"Je weet toch wie het zegt schat"
"Grapjas, we hadden wel plezier, we kletsen volgens mij over van alles en nog wat"
"Ik vond je zo mooi, je ogen, je glimlach, je gespierde lichaam en ineens pakte je mijn hand vast met die sterke armen van je"
"Ik heb nog steeds van die gespierde armen hoor, voel maar!"
"Hahaha...maar nu dan verborgen onder een laagje vet...hahaha"
"Nu ben jij gemeen Judy, maar volgens mij nam ik je mee naar het strand toch?"
"Ja, naar het jutterstrand, toen was er nog zo'n houten pier in de zee weet je nog, die was toen al vervallen en verboden toegang. Jammer dat ze die nooit hebben gerenoveerd"
"Ow, Judy! Ik heb na die tijd nooit meer zo'n mooie zonsondergang gezien als toen"
"Ow! Wat lief Jack!"
"Ik kon je alleen maar aankijken. Je had zo'n mooi bos haar en een leuk sikje, vanaf toen wist ik zeker dat ik de naam Bunch wou dragen"
"Lief Judy! Wat een mooie tijd was dat"
Terug naar de realiteit
"En kijk! Nu zitten we hier te dik zijn en vier kinderen aan het opvoeden" lacht Judy.
"Ik vind je nog steeds even mooi als toen Judy, we gaan naar bed toe, want het is na twaalven en morgen krijg ik telefoon"
"Is goed Jack. Ik houd van je"
Ze geven elkaar nog een dikke zoen en weer zo verliefd als vroeger stappen ze in bed.
(het is gelukkig weer helemaal goed tussen jack en judy )
Jack kan de slaap niet vatten, hij is te zenuwachtig voor morgen
Hij sliep bijna en is meteen weer klaar wakker. Jack besluit om maar even wat te drinken, maar hij hoort een vreemd ritselend geluid uit de tuin komen. Hij gaat kijken...wat treft hij aan?
Jack is de tuin ingegaan en ziet een vreemd gedaante uit de struiken komen, het lijkt op zijn dochter Lisa, maar ze heeft lichtgevende ogen. Jack wordt bang.
"Pap! dacht je nou echt dat ik naar jou en mamma ga luisteren en vriendelijker ga doen. Ik ben 's nachts nog gemener dan overdag" zegt Lisa op griezelige toon.
Jack is nog nooit zo bang geweest
"Ik heb honger, ik wil je bloed pappie" brult Lisa.
"HELP ME" gilt Jack.
"HELP" gilt Jack in zijn slaap en komt hijgend en zwetend overeind, hij kijkt verward om zich heen en ziet Judy rustig slapen, de wekker geeft 6.00 uur aan.
"Pfff, gelukkig een droom" zucht Jack.
Jack besluit toch maar van bed te gaan en weer een ontbijt van pannekoeken te maken.
Maar hij is helemaal van de kaart van de nachtmerrie met Lisa als vampier, het leek zo echt!
Einde Aflevering 7
Was het een droom van Jack? Of is Lisa echt een vampier?
@Wieke: Lisa is idd geen makkelijk kind, misschien wordt ze nog wel erger dan dit?
@Cloedien: Dit was mijn allereerste dagboek ooit dus er zaten nog wat verhaallijn fouten in In de komende update zit ook een fout Benieuwd of iemand het ziet
Het is nog steeds dezelfde avond dat Lisa heeft gestolen
Jack en Judy hebben de kinderen naar hun kamer gestuurd want ze willen even met Lisa praten over haar gedrag.
"Lisa! We vinden je een geweldige meid, maar je moet leren om wat vriendelijker te zijn naar mensen" vraagt Judy.
"Mam, ik kan sommige personen gewoon niet uitstaan. Ze lopen me constant in de weg en lopen met mijn leven te bemoeien".
"Misschien bedoelen ze het goed Lisa. Als jij je zo opstelt dan doen anderen dat ook naar je" verteld Jack.
"Dat is misschien waar Pap. Ik zal proberen wat aardiger te doen en niet meer te stelen." zegt Lisa terwijl ze op de multitab rondklikt.
"Misschien als je een bijbaantje zoekt, dan leer je met mensen omgaan en leren ze je beter kennen" vraagt Jack.
"Ja! hier een vacature! Bij het pakhuis, ik ga meteen reageren" zegt Lisa en gaat naar bed.
Jack en Judy hebben een momentje voor elkaar
"Dat heb je goed gedaan Jack" complimenteerd Judy "Ik denk dat de boodschap bij Lisa wel duidelijk is, ben je zenuwachtig voor morgen?" vraagt Judy.
"Ja, eigenlijk wel" zegt Jack op trillende toon.
"Jack? Je werkt al je hele leven bij Fort Kabouter, zelfs toen ik je voor het eerst ontmoette in de meibosvallei, je hebt een goede naam opgebouwd bij de leiding, ze laten je niet zomaar gaan" troost Judy "Ik weet nog goed dat ik je als jonge soldaat ontmoette in dat park, 20 jaar terug alweer, we waren beide net twintig. Ik was nog slank en jij zo'n gespierde bink" zwijmelt Judy.
We gaan 20 jaar terug
"Ik wist dat je Jack heette, volgens mij riep jij mijn naam nog"
"Ja dat klopt, ik riep je zachtjes, en je draaide je om, je liep op me af"
"Hahaha, toen zag ik die mooie mopperende soldaat die net bij Fort Kabouter vandaan kwam"
note: Fort Kabouter is de militaire land- en luchtmacht van Sunset Valley.
"Je vertelde me dat je een rotdag had gehad op het werk en er zo snel mogelijk weg wou gaan, en nu werk je er nog steeds en ik kon toen alleen maar in jouw mooie ogen blijven kijken"
"Hahaha. Dat wist ik niet. Jij had ook mooie ogen, maar die zie ik nu niet meer door die bril...hahaha"
"Dat is niet leuk Jack"
"Je weet toch wie het zegt schat"
"Grapjas, we hadden wel plezier, we kletsen volgens mij over van alles en nog wat"
"Ik vond je zo mooi, je ogen, je glimlach, je gespierde lichaam en ineens pakte je mijn hand vast met die sterke armen van je"
"Ik heb nog steeds van die gespierde armen hoor, voel maar!"
"Hahaha...maar nu dan verborgen onder een laagje vet...hahaha"
"Nu ben jij gemeen Judy, maar volgens mij nam ik je mee naar het strand toch?"
"Ja, naar het jutterstrand, toen was er nog zo'n houten pier in de zee weet je nog, die was toen al vervallen en verboden toegang. Jammer dat ze die nooit hebben gerenoveerd"
"Ow, Judy! Ik heb na die tijd nooit meer zo'n mooie zonsondergang gezien als toen"
"Ow! Wat lief Jack!"
"Ik kon je alleen maar aankijken. Je had zo'n mooi bos haar en een leuk sikje, vanaf toen wist ik zeker dat ik de naam Bunch wou dragen"
"Lief Judy! Wat een mooie tijd was dat"
Terug naar de realiteit
"En kijk! Nu zitten we hier te dik zijn en vier kinderen aan het opvoeden" lacht Judy.
"Ik vind je nog steeds even mooi als toen Judy, we gaan naar bed toe, want het is na twaalven en morgen krijg ik telefoon"
"Is goed Jack. Ik houd van je"
Ze geven elkaar nog een dikke zoen en weer zo verliefd als vroeger stappen ze in bed.
(het is gelukkig weer helemaal goed tussen jack en judy )
Jack kan de slaap niet vatten, hij is te zenuwachtig voor morgen
Hij sliep bijna en is meteen weer klaar wakker. Jack besluit om maar even wat te drinken, maar hij hoort een vreemd ritselend geluid uit de tuin komen. Hij gaat kijken...wat treft hij aan?
Jack is de tuin ingegaan en ziet een vreemd gedaante uit de struiken komen, het lijkt op zijn dochter Lisa, maar ze heeft lichtgevende ogen. Jack wordt bang.
"Pap! dacht je nou echt dat ik naar jou en mamma ga luisteren en vriendelijker ga doen. Ik ben 's nachts nog gemener dan overdag" zegt Lisa op griezelige toon.
Jack is nog nooit zo bang geweest
"Ik heb honger, ik wil je bloed pappie" brult Lisa.
"HELP ME" gilt Jack.
"HELP" gilt Jack in zijn slaap en komt hijgend en zwetend overeind, hij kijkt verward om zich heen en ziet Judy rustig slapen, de wekker geeft 6.00 uur aan.
"Pfff, gelukkig een droom" zucht Jack.
Jack besluit toch maar van bed te gaan en weer een ontbijt van pannekoeken te maken.
Maar hij is helemaal van de kaart van de nachtmerrie met Lisa als vampier, het leek zo echt!
Einde Aflevering 7
Was het een droom van Jack? Of is Lisa echt een vampier?
Re: Familie Bunch (afl.7)
Heeft de fout deze update te maken met de kledingwissel van Jack?
Leuk om weer door je oude updates te scrollen, die Lisa was me geen makkelijke he
Al best veel gebeurd in die paar updates Leuk om jonge Judy ook te zien, die er anders maar toch hetzelfde nog uitziet
Leuk om weer door je oude updates te scrollen, die Lisa was me geen makkelijke he
Al best veel gebeurd in die paar updates Leuk om jonge Judy ook te zien, die er anders maar toch hetzelfde nog uitziet
Aha, dat is ook niet erg. Wellicht hadden ze het er nog wel over gehad in de winkel ofzo.
Oei, een vacature bij het pakhuis. Vinden Jack en Judy het wel goed als ze daar gaat solliciteren?
Leuk hoe je die terugblik hebt gedaan. Fijn dat het nu ook weer goed zit tussen hen.
Werd Lisa zo snel al een vampier? Hmmm... Ik denk dat we zometeen wel zien hoe het zit.
Oei, een vacature bij het pakhuis. Vinden Jack en Judy het wel goed als ze daar gaat solliciteren?
Leuk hoe je die terugblik hebt gedaan. Fijn dat het nu ook weer goed zit tussen hen.
Werd Lisa zo snel al een vampier? Hmmm... Ik denk dat we zometeen wel zien hoe het zit.
Dank jullie wel
@Deetui: Ja die kledingwissel wist je dus nog Jack heeft in de tuin opeens andere kleding aan
@Cloedien: Misschien heeft Vladislaus er iets mee te maken? We gaan het binnenkort zien in 'hoe gaat het met...'
@Deetui: Ja die kledingwissel wist je dus nog Jack heeft in de tuin opeens andere kleding aan
@Cloedien: Misschien heeft Vladislaus er iets mee te maken? We gaan het binnenkort zien in 'hoe gaat het met...'
Fijn dat het met Jack en Judy weer helemaal goed gaat Leuk om te zien dat ze samen herinneren ophalen
Dat is schrikken voor Jack om zijn dochter zo te zien Gelukkig was het niet echt...Of toch wel?
Dat is schrikken voor Jack om zijn dochter zo te zien Gelukkig was het niet echt...Of toch wel?
Nog bedankt
Na ruim een jaar gaan we weer eens verder
Door drukte, tijd...en blablabla was ik mijn herhaling helemaal vergeten. Familie Bunch, mijn schatjes
We gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren
Het is een nieuwe dag bij familie Bunch.
Jack is bijgekomen van zijn nachtmerrie met Lisa als vampier, Judy maakt zich klaar voor een nieuwe werkdag,
en de kinderen gaan weer naar school.
Vandaag is ook de dag van de reorganisatie op Jack's werk. Wordt hij ontslagen?
Na het heerlijke ontbijt van Jack maakt Judy zich snel uit de voeten om naar haar werk te gaan. Ze herinnert zich nog dat ze wat zaadjes moest vinden en gekweekte planten naar de baas moest brengen om promotie te maken. Ze heeft de tips van Gobias nog in haar achterhoofd Afl. 2
‘Gobias vertelde dat buiten de stad de mooiste zaden te vinden waren’ denkt Judy en ze vindt er inderdaad één.
“Deze is mooi, maar geen idee wat het is” zegt Judy in haarzelf.
Verderop liggen nog wat zaden, die neemt ze ook maar mee.
‘Die kan Jack mooi op zijn moestuin laten uitgroeien’ denkt Judy 'en dan krijg ik mijn promotie' lacht ze.
Jack is thuis en hoort de huistelefoon overgaan. Zenuwachtig loopt hij naar het rinkelende geluid af. Jack slaakt een diepe zucht en hij neemt op. Het is inderdaad de leiding van Fort Kabouter. Ze vragen of Jack zit en zo niet vragen ze hem om alsnog even te gaan zitten. Jack blijft staan, hij weet genoeg
MAAR!?! Al snel gaan zijn mondhoeken omhoog. Zijn baas verteld aan Jack dat hij niet ontslagen is!
“Om je te behouden willen we je wel vragen om één dag in te leveren, je werkt dus 8 uur minder” verteld de baas.
“OK, ik ben allang blij dat ik mag blijven, dan maar 8 uur minder werken” zegt Jack blij.
Hij hangt op en sms’t Judy met het redelijk goede bericht.
Judy leest het bericht van Jack. Ze is dolblij dat Jack mag blijven.
‘Die 8 uur komen we wel bovenop’ sms’t ze terug. ‘en trouwens je moet wat planten voor me kweken’ typt ze erachteraan. Judy gaat naar huis.
Judy komt thuis en Darlene rent meteen op haar af met een brandende vraag. “Mamma! mag Skip komen spelen, wil je hem voor me bellen?”
“Is goed, maar jullie blijven wel bij het huis, begrepen!” vraagt Judy op strenge toon.
“Tuurlijk mamma, Skip Javeed is zo cool”
Judy geeft Jack het zaadje
“Ja Jack, kun jij deze voor me opkweken, want ik heb een hekel aan tuinieren, doe het maar in je moestuin” vraagt Judy.
“Ben je gek, ik plant deze in de achtertuin, dan kunnen we er allemaal naar kijken hoe het opgroeit, dit is echt een heel mooi groot bijzonder zaadje” zegt Jack enthiousiast.
Jack plant het zaadje in de achtertuin. Hij heeft nog nooit zo’n joekel van een zaadje gezien en is erg benieuwd wat eruit gaat komen. 'Wat zal dit voor plant gaan worden?' denkt hij
Terwijl Jack het zaadje plant hoort hij ineens weer datzelfde ritselende geluid als uit zijn nachtmerrie van vannacht. Hij kijkt achterom maar ziet niks.
‘Ik ben nu klaar wakker, dus er gebeurd niets’ denkt Jack en hij gaat verder met het planten en geeft het zaadje nog wat water en wil naar binnen gaan.
Jack wil net naar binnen gaan en draait zich om en ziet ineens Lisa voor zijn neus. “Waar kom jij ineens vandaan” schrikt Jack.
“Pap! Kijk niet zo bang, ik ben je dochter maar? en ik heb goed nieuws. Ik heb dat baantje bij dat pakhuis” zegt Lisa blij “Er werkt daar zo’n mooie jongen, nog leuker dan VJ, hij is wel wat ouder, maar maakt niet uit, toch?” lacht ze.
Jack verteld uiteindelijk dat hij heeft gedroomd over haar als vampier.
Lisa lacht “Dat zou me vet lijken, whoaoaoa ik ben een vampier” speelt ze na. “Grapje! Ik hou van je pap, als jij me niet om een baantje had gestuurd had ik nooit die leuke jongen ontmoet, enneh...vampiers bestaan niet" fluistert ze in haar vaders oor.
Jack snapt er niets meer van. 'Lisa zegt nooit dat ze van iemand houdt en zeker niet tegen mij'
Ethan leert samen met zijn beste vriend Parker hun eindexamen
"Yo mattie...wat is dit?!?...Pythagoras, wie is die dude?" vraagt Parker zich af.
"Wiskunde jongen...even serieus nu. Ik help je er wel doorheen met het examen" zegt Ethan.
"Chill man...Maar uhm...we gaan zo wel skaten toch?" vraagt Parker.
"Ja tuurlijk...eerst dit afmaken vriend" moppert Ethan.
Darlene is met Skip aan het spelen. Ze blijven keurig bij het huis en zijn gaan overgooien.
Judy komt voorbij en verteld dat ze zo terug is.
“Is goed mamma! wat ga je doen?”
“Ik ga mijn lenzen ophalen” roept Judy.
Skip laat de bal verschrikt vallen “Wat zijn lenzen, is dat eng?” vraagt Skip
Judy heeft haar bestelde lenzen met leesgedeelte opgehaald bij Barney’s salon. Ze gaat verder door het leven zonder bril
‘nooit meer die bril op’ denkt Judy ‘Heerlijk’ zucht ze.
Einde Aflevering 8
Eén plaatje is nieuw Die van Ethan en Parker
Het allereerste plaatje met Parker Langerak
Binnenkort meer
Na ruim een jaar gaan we weer eens verder
Door drukte, tijd...en blablabla was ik mijn herhaling helemaal vergeten. Familie Bunch, mijn schatjes
We gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren
Het is een nieuwe dag bij familie Bunch.
Jack is bijgekomen van zijn nachtmerrie met Lisa als vampier, Judy maakt zich klaar voor een nieuwe werkdag,
en de kinderen gaan weer naar school.
Vandaag is ook de dag van de reorganisatie op Jack's werk. Wordt hij ontslagen?
Na het heerlijke ontbijt van Jack maakt Judy zich snel uit de voeten om naar haar werk te gaan. Ze herinnert zich nog dat ze wat zaadjes moest vinden en gekweekte planten naar de baas moest brengen om promotie te maken. Ze heeft de tips van Gobias nog in haar achterhoofd Afl. 2
‘Gobias vertelde dat buiten de stad de mooiste zaden te vinden waren’ denkt Judy en ze vindt er inderdaad één.
“Deze is mooi, maar geen idee wat het is” zegt Judy in haarzelf.
Verderop liggen nog wat zaden, die neemt ze ook maar mee.
‘Die kan Jack mooi op zijn moestuin laten uitgroeien’ denkt Judy 'en dan krijg ik mijn promotie' lacht ze.
Jack is thuis en hoort de huistelefoon overgaan. Zenuwachtig loopt hij naar het rinkelende geluid af. Jack slaakt een diepe zucht en hij neemt op. Het is inderdaad de leiding van Fort Kabouter. Ze vragen of Jack zit en zo niet vragen ze hem om alsnog even te gaan zitten. Jack blijft staan, hij weet genoeg
MAAR!?! Al snel gaan zijn mondhoeken omhoog. Zijn baas verteld aan Jack dat hij niet ontslagen is!
“Om je te behouden willen we je wel vragen om één dag in te leveren, je werkt dus 8 uur minder” verteld de baas.
“OK, ik ben allang blij dat ik mag blijven, dan maar 8 uur minder werken” zegt Jack blij.
Hij hangt op en sms’t Judy met het redelijk goede bericht.
Judy leest het bericht van Jack. Ze is dolblij dat Jack mag blijven.
‘Die 8 uur komen we wel bovenop’ sms’t ze terug. ‘en trouwens je moet wat planten voor me kweken’ typt ze erachteraan. Judy gaat naar huis.
Judy komt thuis en Darlene rent meteen op haar af met een brandende vraag. “Mamma! mag Skip komen spelen, wil je hem voor me bellen?”
“Is goed, maar jullie blijven wel bij het huis, begrepen!” vraagt Judy op strenge toon.
“Tuurlijk mamma, Skip Javeed is zo cool”
Judy geeft Jack het zaadje
“Ja Jack, kun jij deze voor me opkweken, want ik heb een hekel aan tuinieren, doe het maar in je moestuin” vraagt Judy.
“Ben je gek, ik plant deze in de achtertuin, dan kunnen we er allemaal naar kijken hoe het opgroeit, dit is echt een heel mooi groot bijzonder zaadje” zegt Jack enthiousiast.
Jack plant het zaadje in de achtertuin. Hij heeft nog nooit zo’n joekel van een zaadje gezien en is erg benieuwd wat eruit gaat komen. 'Wat zal dit voor plant gaan worden?' denkt hij
Terwijl Jack het zaadje plant hoort hij ineens weer datzelfde ritselende geluid als uit zijn nachtmerrie van vannacht. Hij kijkt achterom maar ziet niks.
‘Ik ben nu klaar wakker, dus er gebeurd niets’ denkt Jack en hij gaat verder met het planten en geeft het zaadje nog wat water en wil naar binnen gaan.
Jack wil net naar binnen gaan en draait zich om en ziet ineens Lisa voor zijn neus. “Waar kom jij ineens vandaan” schrikt Jack.
“Pap! Kijk niet zo bang, ik ben je dochter maar? en ik heb goed nieuws. Ik heb dat baantje bij dat pakhuis” zegt Lisa blij “Er werkt daar zo’n mooie jongen, nog leuker dan VJ, hij is wel wat ouder, maar maakt niet uit, toch?” lacht ze.
Jack verteld uiteindelijk dat hij heeft gedroomd over haar als vampier.
Lisa lacht “Dat zou me vet lijken, whoaoaoa ik ben een vampier” speelt ze na. “Grapje! Ik hou van je pap, als jij me niet om een baantje had gestuurd had ik nooit die leuke jongen ontmoet, enneh...vampiers bestaan niet" fluistert ze in haar vaders oor.
Jack snapt er niets meer van. 'Lisa zegt nooit dat ze van iemand houdt en zeker niet tegen mij'
Ethan leert samen met zijn beste vriend Parker hun eindexamen
"Yo mattie...wat is dit?!?...Pythagoras, wie is die dude?" vraagt Parker zich af.
"Wiskunde jongen...even serieus nu. Ik help je er wel doorheen met het examen" zegt Ethan.
"Chill man...Maar uhm...we gaan zo wel skaten toch?" vraagt Parker.
"Ja tuurlijk...eerst dit afmaken vriend" moppert Ethan.
Darlene is met Skip aan het spelen. Ze blijven keurig bij het huis en zijn gaan overgooien.
Judy komt voorbij en verteld dat ze zo terug is.
“Is goed mamma! wat ga je doen?”
“Ik ga mijn lenzen ophalen” roept Judy.
Skip laat de bal verschrikt vallen “Wat zijn lenzen, is dat eng?” vraagt Skip
Judy heeft haar bestelde lenzen met leesgedeelte opgehaald bij Barney’s salon. Ze gaat verder door het leven zonder bril
‘nooit meer die bril op’ denkt Judy ‘Heerlijk’ zucht ze.
Einde Aflevering 8
Eén plaatje is nieuw Die van Ethan en Parker
Het allereerste plaatje met Parker Langerak
Binnenkort meer
Re: Familie Bunch (afl.8, pag. 3)
Zo leuk om na 11 jaar mijn allereerste dagboek weer terug te zetten
Daar gaan we weer
Het is komkommertijd bij de familie Bunch. Er gebeurt niet zo veel. We zijn een paar dagen verder
Jack en Judy zijn samen in het 24 uurs sportcentrum. (ze willen wat pondjes eraf trainen)
"Hey Judy, volgende week zijn we 20 jaar getrouwd zullen we een tuinfeest geven voor de buurt" vraagt Jack.
"Ja, dat is leuk, en dan ga jij bbq-en, vinden de gasten vast leuk" roept Judy vanaf de lopende band.
Jack en Judy komen thuis van het sportcentrum. Jack frist zich nog even wat extra op
"Ow Jack, je hebt je sikje weer geschoren, wat lief, doet me denken aan vroeger" zegt Judy lief.
Ze gaan naar de woonkamer om te overleggen wat ze met hun 20e huwelijksdag willen doen.
Ethan en Lisa horen de plannen van hun ouders en zijn dol enthiousiast
“Maar...uhm, Ethan. Vind je ook niet dat Pa en Ma een make-over kunnen hebben?” vraagt Lisa.
“Ja, die oranje polo van mamma vind ik zo ouderwets!” zegt Ethan “Ze kan er zo veel mooier uitzien”
“Als kado willen we jullie een make-over geven” zegt Lisa “Dat groene shirt bij pappa kan echt niet meer”
De volgende dag
Arlo zit te stuiteren op de bank "Ik ben morgen jarig...ik ben morgen jarig" Maar ineens is hij rustig omdat hij Lisa en Judy iets hoort kletsen.
“Hey mam, je moet echt wat anders aan, dit kan niet meer” zegt Lisa “We gaan winkelen en een spa-dag houden” zegt Lisa.
“Wat leuk, Lisa. Dat jij dat met mij wil?” zegt Judy verbaasd.
"Nou ja, ik doe het ook een beetje uit zelf belang, ik ben toe aan een spa" zegt Lisa.
“Vergeten jullie mijn verjaardag niet” vraagt Arlo vertwijfelend.
“Natuurlijk niet knul, morgen word je een grote jongen” en Judy geeft Arlo nog snel een dikke pakkerd.
Ethan probeert zijn vader ervan te overtuigen dat hij een make-over kan gebruiken
“Ik hoef geen nieuwe kleding Ethan!” brult Jack.
“Jawel Pa, je moet op je 20e huwelijksdag er goed uit zien, die slippers zijn echt uit de tijd pap” zegt Ethan.
“Ik wil niet urenlang winkelen” vraagt Jack.
“Dat hoeft ook niet pa. Ik ken je we gaan naar de kringloopwinkel en vinden wel wat leuks voor je” verteld Ethan.
Moeder en Dochter
“Ik vind dit echt heel mooi Lisa. Ik lijk niet meer zo dik” lacht Judy.
“Het staat je geweldig mam” complimenteert Lisa. “En nu naar de spa” juicht Lisa.
Vader en Zoon
Jack en Ethan zijn in de kringloopwinkel. Ethan kijkt verward naar de kleding in het rek.
“Ik zie al wat leuks” zegt Jack.
Ethan houdt zijn hart vast 'wat heeft pa nou weer gezien dan' denkt hij.
“Dit vind ik leuk” zegt Jack. Ethan kijkt tevreden toe “Staat je goed pap”.
Jack en Judy zijn blij met hun Makeover
“Wat een geweldig kado hebben de kinderen ons gegeven” zegt Jack.
“We lijken gewoon 10 jaar jonger” zegt Judy blij.
“Zullen we vanavond samen naar het strand gaan” vraagt Judy.
“Ow! Net als toen, zullen we dan via de meibosvallei gaan” zegt Jack met knipperende ogen.
Jack en Judy bedanken hun kinderen voor het kado en vertellen dat ze even alleen op het strand willen zijn.
“Daar zitten we weer, net als 20 jaar terug en weer zo’n mooie zonsondergang” zwijmelt Jack.
"Ik kan je alleen maar aankijken Jack. Vroeger had je zo'n mooi bos haar toen we hier zaten en een leuk sikje zoals nu, ik ben trots dat ik Bunch heet" zegt Judy.
"Dat weet ik nog steeds dat je dat zei, Judy"
Dezelfde foto, maar dan 20 jaar terug
(afl.7)
Jack en Judy komen thuis van hun romantische avond en zien dat alle kinderen keurig in hun bed liggen.
Ze gaan giechelend hun slaapkamer in. (zo te zien wordt het eindelijk een gestructureerd gezin)
Arlo kan de slaap niet vatten. Is hij zenuwachtig voor morgen? Want Arlo is morgen jarig. Tijdens zijn slaap hoort hij iemand zijn naam roepen
"Arlo...Arlo..." klinkt het op fluisterende toon.
Arlo stapt slaapdronken uit zijn bed. Hij wil weten wie zijn naam roept. Het klinkt van buiten te komen.
Droomt hij, of is dit echt?
Iemand roept zijn naam het komt vanaf zijn klimrek. Arlo klimt naar boven.
"Help me, Arlo. Er is bijna daglicht en dan is mijn energie op, ik moet je bijten, Arlo"
Arlo schrikt! Hij ziet zijn zus Lisa met lichtgevende ogen in zijn klimrek zitten. Uit angst laat hij zich maar naar beneden vallen.
Arlo staat verschrikt op
Tijdens zijn val naar beneden, wordt Arlo wakker!
"Pappa...Mamma...Lisa is een spook!!!" gilt Arlo terwijl hij van zijn bed springt.
Arlo is nu de tweede van de familie die Lisa als een vampier ziet. Is het nou echt of niet?
Is Lisa nu echt een vampier? En hoe gaat het 20 jarig trouwfeest van Jack en Judy eruit zien?
Binnenkort meer
Daar gaan we weer
Het is komkommertijd bij de familie Bunch. Er gebeurt niet zo veel. We zijn een paar dagen verder
Jack en Judy zijn samen in het 24 uurs sportcentrum. (ze willen wat pondjes eraf trainen)
"Hey Judy, volgende week zijn we 20 jaar getrouwd zullen we een tuinfeest geven voor de buurt" vraagt Jack.
"Ja, dat is leuk, en dan ga jij bbq-en, vinden de gasten vast leuk" roept Judy vanaf de lopende band.
Jack en Judy komen thuis van het sportcentrum. Jack frist zich nog even wat extra op
"Ow Jack, je hebt je sikje weer geschoren, wat lief, doet me denken aan vroeger" zegt Judy lief.
Ze gaan naar de woonkamer om te overleggen wat ze met hun 20e huwelijksdag willen doen.
Ethan en Lisa horen de plannen van hun ouders en zijn dol enthiousiast
“Maar...uhm, Ethan. Vind je ook niet dat Pa en Ma een make-over kunnen hebben?” vraagt Lisa.
“Ja, die oranje polo van mamma vind ik zo ouderwets!” zegt Ethan “Ze kan er zo veel mooier uitzien”
“Als kado willen we jullie een make-over geven” zegt Lisa “Dat groene shirt bij pappa kan echt niet meer”
De volgende dag
Arlo zit te stuiteren op de bank "Ik ben morgen jarig...ik ben morgen jarig" Maar ineens is hij rustig omdat hij Lisa en Judy iets hoort kletsen.
“Hey mam, je moet echt wat anders aan, dit kan niet meer” zegt Lisa “We gaan winkelen en een spa-dag houden” zegt Lisa.
“Wat leuk, Lisa. Dat jij dat met mij wil?” zegt Judy verbaasd.
"Nou ja, ik doe het ook een beetje uit zelf belang, ik ben toe aan een spa" zegt Lisa.
“Vergeten jullie mijn verjaardag niet” vraagt Arlo vertwijfelend.
“Natuurlijk niet knul, morgen word je een grote jongen” en Judy geeft Arlo nog snel een dikke pakkerd.
Ethan probeert zijn vader ervan te overtuigen dat hij een make-over kan gebruiken
“Ik hoef geen nieuwe kleding Ethan!” brult Jack.
“Jawel Pa, je moet op je 20e huwelijksdag er goed uit zien, die slippers zijn echt uit de tijd pap” zegt Ethan.
“Ik wil niet urenlang winkelen” vraagt Jack.
“Dat hoeft ook niet pa. Ik ken je we gaan naar de kringloopwinkel en vinden wel wat leuks voor je” verteld Ethan.
Moeder en Dochter
“Ik vind dit echt heel mooi Lisa. Ik lijk niet meer zo dik” lacht Judy.
“Het staat je geweldig mam” complimenteert Lisa. “En nu naar de spa” juicht Lisa.
Vader en Zoon
Jack en Ethan zijn in de kringloopwinkel. Ethan kijkt verward naar de kleding in het rek.
“Ik zie al wat leuks” zegt Jack.
Ethan houdt zijn hart vast 'wat heeft pa nou weer gezien dan' denkt hij.
“Dit vind ik leuk” zegt Jack. Ethan kijkt tevreden toe “Staat je goed pap”.
Jack en Judy zijn blij met hun Makeover
“Wat een geweldig kado hebben de kinderen ons gegeven” zegt Jack.
“We lijken gewoon 10 jaar jonger” zegt Judy blij.
“Zullen we vanavond samen naar het strand gaan” vraagt Judy.
“Ow! Net als toen, zullen we dan via de meibosvallei gaan” zegt Jack met knipperende ogen.
Jack en Judy bedanken hun kinderen voor het kado en vertellen dat ze even alleen op het strand willen zijn.
“Daar zitten we weer, net als 20 jaar terug en weer zo’n mooie zonsondergang” zwijmelt Jack.
"Ik kan je alleen maar aankijken Jack. Vroeger had je zo'n mooi bos haar toen we hier zaten en een leuk sikje zoals nu, ik ben trots dat ik Bunch heet" zegt Judy.
"Dat weet ik nog steeds dat je dat zei, Judy"
Dezelfde foto, maar dan 20 jaar terug
(afl.7)
Jack en Judy komen thuis van hun romantische avond en zien dat alle kinderen keurig in hun bed liggen.
Ze gaan giechelend hun slaapkamer in. (zo te zien wordt het eindelijk een gestructureerd gezin)
Arlo kan de slaap niet vatten. Is hij zenuwachtig voor morgen? Want Arlo is morgen jarig. Tijdens zijn slaap hoort hij iemand zijn naam roepen
"Arlo...Arlo..." klinkt het op fluisterende toon.
Arlo stapt slaapdronken uit zijn bed. Hij wil weten wie zijn naam roept. Het klinkt van buiten te komen.
Droomt hij, of is dit echt?
Iemand roept zijn naam het komt vanaf zijn klimrek. Arlo klimt naar boven.
"Help me, Arlo. Er is bijna daglicht en dan is mijn energie op, ik moet je bijten, Arlo"
Arlo schrikt! Hij ziet zijn zus Lisa met lichtgevende ogen in zijn klimrek zitten. Uit angst laat hij zich maar naar beneden vallen.
Arlo staat verschrikt op
Tijdens zijn val naar beneden, wordt Arlo wakker!
"Pappa...Mamma...Lisa is een spook!!!" gilt Arlo terwijl hij van zijn bed springt.
Arlo is nu de tweede van de familie die Lisa als een vampier ziet. Is het nou echt of niet?
Is Lisa nu echt een vampier? En hoe gaat het 20 jarig trouwfeest van Jack en Judy eruit zien?
Binnenkort meer
Re: Familie Bunch (afl.9, pag. 3)
Het is vandaag een spannende dag voor Arlo, maar hij komt verschrikt uit bed want hij heeft over Lisa gedroomd
“Pappa...Mamma...Lisa is een spook!” roept Arlo.
Darlene kijkt verwonderend de verwarde Arlo na "Je speelt teveel videogames, sukkel" zegt ze.
“Jongedame! Zo praat je niet tegen je broer" zegt Jack met een boze blik richting Darlene "ik heb ook over Lisa als vampier gedroomd” verteld Jack terwijl hij de ontbijttafel afruimt.
Judy is druk bezig om Arlo te kalmeren
“Er is niks aan de hand Arlo. Je hebt gewoon naar gedroomd. Kijk daar is Lisa, en ze ziet er normaal uit” verteld Judy
“Wat is hier aan de hand?” vraagt Lisa
“Jij! zat in mijn klimrek en wou mij bijten” dramt Arlo door met een wijzende vinger naar Lisa.
“Pappa heeft ook al zo vreemd over mij gedroomd, wat hebben jullie mannen toch”
“Hey…psst…mamma, ik weet niet wat die mannen hebben, ze denken dat ik één of andere vampier ben” fluistert Lisa.
“Ze hebben gewoon een enge droom gehad ofzo. Pappa was zenuwachtig voor zijn ontslag en Arlo is zenuwachtig voor zijn verjaardag. Geen wonder dat ze onrustig geslapen hebben” lacht Judy.
Arlo ziet weer een normale Lisa en is alles alweer vergeten, hij wil zijn verjaardag vieren!
Jack en Judy vertellen aan Arlo dat hij nog even op zijn feestje moet wachten.
“Je bent vandaag wel jarig, maar het feestje doen we tegelijk met ons 20e huwelijksdag” vraagt Jack.
Arlo kijkt sip “Ik wil nu een feestje!”
“Lieve schat” zegt Judy “Pappa werkt nu minder dus moeten we op de kosten letten, volgende week is Ethan ook jarig dus krijg je samen met ons en Ethan jouw feestje”
Daar gaat Arlo!
Arlo groeit op tot een tiener. Wat hebben we genoten dat hij als kind door het dagboek heen stuiterde als een hyperactieve vuurbal van energie. Zal hij dit doorzetten?
“Waar is je pet” lacht Lisa.
Darlene staat zoals altijd wat achteraf ‘alle aandacht gaat weer naar Arlo’ denkt ze.
Jack en Judy zijn trots op Arlo en Ethan is blij met zijn nieuwe tienerbroer.
“Gefeliciteerd broertje. Nu moet ik mijn kamer met jou delen” en Ethan geeft Arlo een broederlijke omhelsing.
Lisa bedenkt ineens dat ze een afspraak heeft met Xander Clavell in het stadspark, de jongen op wie ze zo gek is. ‘Hopelijk mag ik bij hem komen werken, ik heb het dan ook al aan pa verteld dat ik daar werk’ denkt Lisa zorgelijk na.
“Waarom gaan Ethan en Lisa nu al weg” vraagt Arlo aan zijn ouders.
“Ze hebben het druk, krijg jij ook nog wel, lieverd” zegt Judy.
“Okeej, maar ik ga nu van de glijbaan en in mijn klimrek spelen” roept Arlo.
“Volgens mij ben je daar nu iets te oud voor” lacht Jack.
Lisa is in het stadspark op zoek naar Xander Clavell
Lisa is op zoek naar Xander. Hij is de baas van het Brave Burgers Pakhuis. En ze had een afspraak met hem. “Ah! Daar is hij!” zegt ze opgelucht
“Daar ben je eindelijk! Kon je niet eerder komen?” vraagt Lisa
“Sorry Lisa, wij als gemeneriken hebben nog weleens een klusje te doen” zegt Xander.
“En! Heb ik de baan!” vraagt Lisa.
“Sorry Lisa, maar we vinden je toch nog wat te jong om bij het pakhuis te komen werken” verteld Xander.
“WAT! Ik heb mijn vader al verteld dat ik bij jullie werk, je zorgt er maar voor dat ik dat baantje krijg bij jullie” zegt Lisa woedend.
"Dan heb je een probleem" lacht Xander.
“Je moet toch iets anders vinden, Lisa"
Xander wordt bang van Lisa’s blik in haar ogen. "Enneh…ik moet maar weer eens gaan” brabbelt Xander verder.
“Zo gemakkelijk kom je niet van mij af, Xander. Kom hier!” roept Lisa.
Xander rent van Lisa weg, maar hij mag haar attitude wel ’zodra ze achttien is nemen we haar aan’ denkt hij.
Xander is Lisa ontvlucht en komt aan bij het Braver Pakhuis
“Huh, hoe kun jij hier nou eerder zijn dan mij” zegt Xander verbaasd.
“Dat gaat je niets aan" Lisa gaat tussen de deur en Xander staan "we hadden een deal Xander, die moet je nakomen”
“Lisa ga aan de kant, ik moet werken, je moet tenminste 18 zijn om binnen te komen. Dus dáág!”
Lisa legt al haar charme in de strijd en kust Xander! “Wow, Lisa, doe normaal!”
“Ik vind je leuk Xander” zegt Lisa verliefd,
“Je bent gek! Ik moet naar binnen dus laat me erlangs”
Xander kijkt nog even achterom naar Lisa als hij naar binnen gaat. En Lisa blaast voorzichtig een kusje vanaf haar hand naar hem toe. Xander gaat nee schuddend het pakhuis in 'ze is veel te jong'
Lisa blijft alleen achter bij de ingang van het brave burgers pakhuis. ‘Was ik ook maar snel jarig’ denkt ze. ‘Xander is mijn ideale partner in crime’ dagdroomt ze. Maar voelt Xander dat ook zo?
Nu Arlo niet meer bij Darlene op de kamer kan deelt hij tijdelijk zijn kamer met Ethan, want Jack en Judy willen graag dat Arlo een eigen kamer krijgt.
“Anders denk ik maar dat we onze carport bij het huis moeten betrekken” zegt Jack tegen Judy “Dat zal vast niet zo duur zijn, dan een hele uitbouw en dan heeft Arlo toch zijn eigen kamer en Ethan kan gewoon boven blijven” “Goed idee” zegt Judy knikkend.
En de avond valt weer in Sunset Valley
Binnenkort meer. In Aflevering 11 doen Tania en Rihanna hun intrede...blijf kijken