Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 10 jarig bestaan!
Cloediens Familiekiekjes ~ Update 86 ~ 3 jarig jubileum!
Vandaag bestaat dit dagboek 3 jaar op MoonshineSim!
Speciaal daarvoor heb ik weer een stamboomupdate voor jullie.
(Door op de stamboom te klikken kan je de afbeelding in een betere resolutie bekijken).
Ook heb ik de post met personages weer bijgewerkt op de beginpagina.
Het heeft misschien zelfs al een spoiler voor de volgende update.
Bedankt voor al jullie lieve berichten en de support in het afgelopen jaar!
Speciaal daarvoor heb ik weer een stamboomupdate voor jullie.
(Door op de stamboom te klikken kan je de afbeelding in een betere resolutie bekijken).
Ook heb ik de post met personages weer bijgewerkt op de beginpagina.
Het heeft misschien zelfs al een spoiler voor de volgende update.
Bedankt voor al jullie lieve berichten en de support in het afgelopen jaar!
Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 86 ~ 3 jarig jubileum!
Gefeliciteerd met dit jubileum!
Ik vind het erg leuk om je familiekiekjes te volgen in dit topic
Mooie stamboom is het, lekker uitgebreid ook, al veel sims hebben de revue gepasseerd in jouw familie
Ik heb de kleine (of misschien iets minder kleine ) spoiler gezien
Ik vind het erg leuk om je familiekiekjes te volgen in dit topic
Mooie stamboom is het, lekker uitgebreid ook, al veel sims hebben de revue gepasseerd in jouw familie
Ik heb de kleine (of misschien iets minder kleine ) spoiler gezien
Ow wauw! 3 jaar alweer. Gefeliciteerd
Wat een mooie grote stamboom is het geworden
11 generaties Super Cloedien
Wat een mooie grote stamboom is het geworden
11 generaties Super Cloedien
Gefeliciteerd met dit 3 jarig jubileum Cloedien!
Echt een indrukwekkende stamboom!
Ik heb de spoiler ook gezien.
Echt een indrukwekkende stamboom!
Ik heb de spoiler ook gezien.
Gefeliciteerd met het 3jarige bestaan op Moonshine!
Wat een gigantische stamboom!
Leuk om alle personages weer even voorbij te zien komen
En alvast een sneak peak te krijgen in de toekomst
Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 24-11-2023
Nog bedankt voor jullie felicitaties en complimenten over de stamboom!
Het heeft wat langer geduurd dan de bedoeling was, maar hier is weer een nieuwe update voor jullie!
Er komen veel feestjes in voor, dus zet je maar schrap.
De ontbrekende screenshot van de vorige update (86) is vervangen door een nieuwe.
Pim had een goede nacht, wat ervoor zorgde dat het gezin kon uitslapen. Er werden nog een paar huishoudelijke taken gedaan en daarna gingen ze op pad.
Ze gingen naar het verjaardagsfeestje van Maartje. Ze is nu kind geworden.
Pim lag te slapen in het oude wiegje van Maartje en Milou vermaakte haarzelf wel met de poppenhuis.
De opa en oma van Pim gaan zo op hem oppassen, zodat de rest zo meteen lekker naar het strand kunnen gaan.
Nadat de visite was vertrokken speelde Eefje en Maartje in de speeltuin.
Cinda had gehoord dat ze bij dit stuk strand nieuwe vissen kon vangen en wilde dat graag vandaag uitproberen.
Dit gaf Simon en Milou de tijd om haar te leren lopen. Pim was dus in de tussentijd bij opa Niels en oma Annelie.
Eerst vond Milou het maar lastig, leren lopen met het zand tussen haar tenen. Gelukkig ging het even later veel beter en heeft ze het nu onder de knie!
Daarna ging Simon lekker kletsen met zijn dochter, terwijl zijn vrouw een andere vis ving.
Een trotse papa.
's Avonds werd Pim thuisgebracht. Cinda en Pim waren blij om elkaar weer te zien.
Voordat Milou naar bed ging wilde ze nog een boekje lezen. Dit boekje had ze al vaker gelezen en ze praatte zelfs mee.
Wie is er nu weer jarig?
Dit keer is Eefje aan de beurt! Ze wilde het alleen vieren met het gezin.
Soms vind Milou het leuk om met haar eten te spelen. Cinda vind dat wat minder leuk.
Cinda maakte de volgende dag nog snel even een taart voor het volgende feest. Zeke hield haar aandachtig in de gaten.
Het verjaardagsfeest bij Simon thuis is begonnen. Pim blies samen met zijn moeder de kaarsjes uit.
Gefeliciteerd Pim!
Daarna was Milou aan de beurt. Kijk nou wat een ondeugende blik. Ik ben benieuwd of we dat later gaan terugzien.
Milou kreeg meteen een dikke knuffel van Cinda. Ook zij is trots op haar dochter.
Gezinsfoto's
Deze update wil ik afsluiten met de twee gezinsfoto's van generatie 10 die jullie waarschijnlijk al hebben gezien op de eerste pagina van dit topic. Nu zijn we weer up-to-date.
Simon wilde graag met uitzicht op de mooie stranden van Sunlit Tides op de foto.
Tamara wilde dat haar gezinsfoto gewoon in de achtertuin werd gemaakt.
Dat kunnen we regelen.
Het heeft wat langer geduurd dan de bedoeling was, maar hier is weer een nieuwe update voor jullie!
Er komen veel feestjes in voor, dus zet je maar schrap.
De ontbrekende screenshot van de vorige update (86) is vervangen door een nieuwe.
Pim had een goede nacht, wat ervoor zorgde dat het gezin kon uitslapen. Er werden nog een paar huishoudelijke taken gedaan en daarna gingen ze op pad.
Ze gingen naar het verjaardagsfeestje van Maartje. Ze is nu kind geworden.
Pim lag te slapen in het oude wiegje van Maartje en Milou vermaakte haarzelf wel met de poppenhuis.
De opa en oma van Pim gaan zo op hem oppassen, zodat de rest zo meteen lekker naar het strand kunnen gaan.
Nadat de visite was vertrokken speelde Eefje en Maartje in de speeltuin.
Cinda had gehoord dat ze bij dit stuk strand nieuwe vissen kon vangen en wilde dat graag vandaag uitproberen.
Dit gaf Simon en Milou de tijd om haar te leren lopen. Pim was dus in de tussentijd bij opa Niels en oma Annelie.
Eerst vond Milou het maar lastig, leren lopen met het zand tussen haar tenen. Gelukkig ging het even later veel beter en heeft ze het nu onder de knie!
Daarna ging Simon lekker kletsen met zijn dochter, terwijl zijn vrouw een andere vis ving.
Een trotse papa.
's Avonds werd Pim thuisgebracht. Cinda en Pim waren blij om elkaar weer te zien.
Voordat Milou naar bed ging wilde ze nog een boekje lezen. Dit boekje had ze al vaker gelezen en ze praatte zelfs mee.
Wie is er nu weer jarig?
Dit keer is Eefje aan de beurt! Ze wilde het alleen vieren met het gezin.
Soms vind Milou het leuk om met haar eten te spelen. Cinda vind dat wat minder leuk.
Cinda maakte de volgende dag nog snel even een taart voor het volgende feest. Zeke hield haar aandachtig in de gaten.
Het verjaardagsfeest bij Simon thuis is begonnen. Pim blies samen met zijn moeder de kaarsjes uit.
Gefeliciteerd Pim!
Daarna was Milou aan de beurt. Kijk nou wat een ondeugende blik. Ik ben benieuwd of we dat later gaan terugzien.
Milou kreeg meteen een dikke knuffel van Cinda. Ook zij is trots op haar dochter.
Gezinsfoto's
Deze update wil ik afsluiten met de twee gezinsfoto's van generatie 10 die jullie waarschijnlijk al hebben gezien op de eerste pagina van dit topic. Nu zijn we weer up-to-date.
Simon wilde graag met uitzicht op de mooie stranden van Sunlit Tides op de foto.
Tamara wilde dat haar gezinsfoto gewoon in de achtertuin werd gemaakt.
Dat kunnen we regelen.
Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 24-11-2023
Maartje, Eefje, Pim en Milou!
Dat zijn inderdaad een hoop verjaardagen, maar leuk om te zien hoe ze er steeds uitzien als ze ouder worden!
Ze zijn allemaal leuk ouder geworden!
Die blik van Milou zullen we vast vaker voorbij zien komen
Al moet ik zeggen dat ze er wel heel zoet uit zag tijdens het lezen van een boekje.. Lijkt bijna een ander kind
Hele leuke familie foto's, ze zijn echt heel mooi geworden!
Ook gewoon die in de achtertuin!
Dat zijn inderdaad een hoop verjaardagen, maar leuk om te zien hoe ze er steeds uitzien als ze ouder worden!
Ze zijn allemaal leuk ouder geworden!
Die blik van Milou zullen we vast vaker voorbij zien komen
Al moet ik zeggen dat ze er wel heel zoet uit zag tijdens het lezen van een boekje.. Lijkt bijna een ander kind
Hele leuke familie foto's, ze zijn echt heel mooi geworden!
Ook gewoon die in de achtertuin!
Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 24-11-2023
Gefeliciteerd Maartje én Eefje én Pim én Milou Veel verjaardagen
Ze zien er wel allemaal weer superleuk uit met een leeftijdje ouder
Ik vind foto's met kleine kinderen op het strand altijd schattig
En het zijn hele leuke gezinsfoto's geworden
Met die achtergrond in de tuin snap ik Tamara wel
Ze zien er wel allemaal weer superleuk uit met een leeftijdje ouder
Ik vind foto's met kleine kinderen op het strand altijd schattig
En het zijn hele leuke gezinsfoto's geworden
Met die achtergrond in de tuin snap ik Tamara wel
Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 10 jarig bestaan!
Het is nu precies tien jaar geleden dat ik mijn sims familie ben gaan delen met jullie.
Het begon eerst met een screentopic waarin ik foto's deelde van de familie en daarnaast soms andere willekeurige screenshots plaatste. Na een jaar tijd had ik een extra topic aangemaakt om daar het dagboekgedeelte in te plaatsen. Beide topics heb ik drie jaar geleden heropend op MoonshineSim, waarbij ik vooral updates plaats in dit dagboektopic.
Om deze mijlpaal te vieren heb ik alle erfgenamen bijeen geroepen voor een groepsfoto.
V.l.n.r: G00: Nathan Vredevoort | G01: Sofie Morssink | G02: Drew Morssink | G03: Victoria van Kapelle | G04: Quinten van Kapelle | G05: Masey van Lent | G06: Neill van Lent | G07: Silke Meiboom | G08: Mara Fernhout | G09: Niels Fernhout | G10: Simon Fernhout.
Tien jaar geleden had ik niet verwacht dat deze familie zo'n indrukwekkende stamboom zou krijgen.
Mede dankzij jullie leuke reacties heb ik het zo lang en met veel plezier kunnen volhouden. Bedankt daarvoor!
Ik kijk uit naar de nieuwe avonturen die we samen met mijn Sims 3 familie gaan beleven.
Groetjes, Cloedien
Het begon eerst met een screentopic waarin ik foto's deelde van de familie en daarnaast soms andere willekeurige screenshots plaatste. Na een jaar tijd had ik een extra topic aangemaakt om daar het dagboekgedeelte in te plaatsen. Beide topics heb ik drie jaar geleden heropend op MoonshineSim, waarbij ik vooral updates plaats in dit dagboektopic.
Om deze mijlpaal te vieren heb ik alle erfgenamen bijeen geroepen voor een groepsfoto.
V.l.n.r: G00: Nathan Vredevoort | G01: Sofie Morssink | G02: Drew Morssink | G03: Victoria van Kapelle | G04: Quinten van Kapelle | G05: Masey van Lent | G06: Neill van Lent | G07: Silke Meiboom | G08: Mara Fernhout | G09: Niels Fernhout | G10: Simon Fernhout.
Tien jaar geleden had ik niet verwacht dat deze familie zo'n indrukwekkende stamboom zou krijgen.
Mede dankzij jullie leuke reacties heb ik het zo lang en met veel plezier kunnen volhouden. Bedankt daarvoor!
Ik kijk uit naar de nieuwe avonturen die we samen met mijn Sims 3 familie gaan beleven.
Groetjes, Cloedien
Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 87 ~ 10 jarig bestaan!
Wauw, 10 jaar! Indrukwekkend!
Van harte met dit mooie jublieum
Het is een inspirerende stamboom! En de groepsfoto van alle stamhouders is ook heel leuk geworden
En volgens mij komen er alleen maar meer bij. Ben benieuwd waar ze over 10 jaar weer staan
Van harte met dit mooie jublieum
Het is een inspirerende stamboom! En de groepsfoto van alle stamhouders is ook heel leuk geworden
En volgens mij komen er alleen maar meer bij. Ben benieuwd waar ze over 10 jaar weer staan