The Magical Pistaches G3 hfdst 41: Niet. Juist.

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 41: Niet. Juist.

Bericht door Queenofmyownfantasy »

IT'S TIME

Mijn nieuwsgierigheid om jullie reactie te weten + dat ik het engelse al even af had waardoor ik het vertalen met een frisse blik kon zien, deed het slagen.

Een kanjer, veel vragen, hou een tabje open om live reactie neer te schrijven [tongue3.gif]

Wat voorafging
Flo gedraagt zich al sinds de huwelijksreis met momenten wat raar, wat zich tijdens de zomermaanden ook fysiek begon te tonen, met een telkens terugkerende en vanzelf weggaande ziekte. De laatste keer, midden augustus, gaf Flo zelfs bloed over, maar de dokter kon niks vinden. Intussen gaat het wat beter. Flo is nog niet 100%, maar sterkt terug aan en alles lijkt goed te komen. Intussen is het september en een late zomer hittegolf, en op Flo's verjaardag gaan Flo en Finn op wandeling in de natuur.
Hun waterfles loopt uit, maar gelukkig komen ze op dat moment een interessante bron tegen. Flo herkent de bron - Het is een zogezegde Elfenbron waar Fergus hen jaren geleden voor waarschuwde. Maar Finn's geplaag en hun dorst overwinnen de strijd. Florian voelt zich in eerste instantie wat raar.
Later die avond wilt Flo verder een feestje bouwen. Hoewel hun seksleven altijd al vurig was, geeft Flo Finn zelfs niet de tijd om zijn paaldans-act af te maken, en is die nog fanatieker dan ooit tevoren.
► Laat Spoiler zien
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Ik was alweer vergeten dat het nu wat minder goed ging tussen Finn en Florian. :?
Gelukkig werd het later wel een beetje uitgepraat. [5grouphug.gif]

Leuk hoor, die trouwfoto's in de gangen. [eusa_dance.gif]

Fijn dat Gabriella ook nog een beetje aandacht krijgt. [5grouphug.gif]

Vervelend dat het weer minder goed gaat met de gezondheid van Florian. :?

Haha oké, ik blijf het maar steeds raar vinden wat jullie als woord gebruiken voor billen haha. Ik raakte even uit het moment, want voor mij klopte die ene zin niet echt meer. :mrgreen: [new_silly.gif]

Fijn dat ze nu eindelijk een gesprek hebben over de gezondheid van Florian. Hopelijk kan de dokter vinden wat er aan de hand is. En is het ook niet levensbedreigend. [eusa_pray.gif] [5grouphug.gif]
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Queenofmyownfantasy »

Nu ja, op zich gaat het wel goed tussen hen... Maar dat er iemand (een koppigaard dan ook nog) te pas en te onpas ziek of zéér horny wordt is uiteraard nooit goed voor een relatie :?
Je bent niet klaar voor wat er gebeuren zal [eusa_whistle.gif]

Voor tumblr heb ik een poll in mijn wachtrij: wat is jouw stem?

Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Lol, ik denk dat je het daadwerkelijke antwoord niet in de poll hebt gezet. [tongue3.gif]

Geen idee, ik laat me verrassen. [eusa_angel.gif]
Plaats reactie