Cloediens Familiekiekjes ~ Update 88 ~ 28-03-2025

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 88 ~ 28-03-2025

Bericht door Wieke »

Leuk dat Simon en Cinda een overnachting hebben geboekt in een resort! 8-) Fijn dat opa en oma willen oppassen. [new_smile-l.gif]
Aaah wat een schattige screens van Opa Niels samen met Pim tijdens het boekje lezen en naar bed brengen! [love4.gif]
Wat een mooi uitzicht hebben Simon en Cinda vanuit het zwembad! [love4.gif] Wel jammer dat dit nou net het koudste bad is van het resort haha. :lol: [new_rofl.gif]
Leuk dat oma Annelie en Milou na het huiswerk samen gingen koken en dat Pim en opa veel plezier hadden met muziek maken. [new_smile-l.gif]

Fijn dat het logeren leuk is geweest en dat Simon en Cinda het ook zo naar hun zin hebben gehad. [eusa_dance.gif] Ik ben benieuwd of er een baby op komst is. [5baby.gif]
Ongemakkelijk dat Simon Sauro tegenkwam. :o [eusa_shifty.gif] Gelukkig kwam Enrico net op dat moment uit school! :mrgreen:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 88 ~ 28-03-2025

Bericht door Froos »

'Station Ontspanning' is een behoorlijke klim naar boven weet ik nog uit mijn oude dagboekverhalen :lol:

Hoewel Niels lag te dutten in die wiebelstoel zijn Annelie en Niels toch echt wel de beste opa en oma [eusa_dance.gif]
Simon en Cinda hebben het helemaal naar hun zin zie ik [love4.gif]

Leuk Cloedien [icon_thumright.gif]
Plaats reactie