The Magical Pistaches G3 hfdst 34: Bruiloftstress

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 29.2: Gevangen

Bericht door Queenofmyownfantasy »

Wat voorafging
Finn begint aan Florian hun verhaal te vertellen. Hoe hij was weggelopen van huis, en de daaropvolgende enge weken. Hij had echter "geluk"; hij had een baantje als zwembadbarman op een cruiseship bemachtigd. De betaling was niet al te goed en hij twijfelde aan de legaliteit ervan, maar alles was in orde. Tot Finn op een dag werd aangesproken door de charismatische "Luis Acosta"; een rijke man van ergens in de vijftig, die maar al te graag laat weten dat die Finn een zeer mooie jongen vond. Hij verleidde hem met geld en valse beloftes, en deels doordat Finn zelf niet bang is van het spannendere nachtleven was hij voor hij het wist zowaar even exotisch danser in een geheime bar op het schip, eigendom van " Luis ". Terwijl Finn worstelde met de gedachte of het wel allemaal zo eerlijk en goed is, wikkelde Luis hem in zijn web. Onbewust komt Luis veel te weten, en slaagt erin Finn te chanteren tot het worden van zijn "persoonlijk gezelschap". De wanhopige Finn weet niet wat anders te doen, en zit gevangen in de klauwen van Luis, die eigenlijk Sergei heet.

De gebruikelijke CW's, maar het is bijna gedaan, ik beloof het
► Laat Spoiler zien
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 29.1

Bericht door Cloedien »

Toen de screenshot voorbij kwam van de boot in je 365 dagen project had ik verwacht dat het ging om een huwelijksreis en niet een werkplek. :mrgreen:

"Luis" speelt het wel slim hoor. Het klinkt alsof hij zoiets vaker heeft gedaan. [eusa_snooty.gif]

En waarom vertelt hij later pas dat hij Sergei heet. Is hij berucht onder zijn eigen naam ofzo?
Wat een nare man. Vervelend dat Finn er niet (meer) onderuit kan komen. Zeker nu Sergei weet wie hij is. :?

Oei, het is dus zijn privé eiland. Dat verklaart waarom dat niet een fijne plek was om aan terug te denken. :mrgreen:

:?
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 29.2: Gevangen

Ja, " Luis" is zo goed als een mensensmokkelaar... Vind wanhopige aziatische jongens tussen de 18 en 25 het leukst :?

Sergei heeft wss zelf iets meegemaakt in het verleden en zegt foert mijn afkomst, ik ga claimen dat ik spaans ben 😅 met fake namen ben je ook moeilijker te pakken... Maar hij is wel slim. En Finn kon niet echt een kant uit [new_puppy-dos-eyes.gif]
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 30: Koude en warmte

Volgende hoofdstuk is eigenlijk ook al af en kan ik ten laatste overmorgen plaatsen, het is namelijk kerstavond in het hoofdstuk en dat later dan pakweg de 27e plaatsen is belachelijk :mrgreen:

Hoofdstuk 30: Koude en warmte

CW: met momenteen zéér zwaar, ik heb met momenteel zelf me nogal slecht gevoeld toen ik de afbeeldingen maakte :? het laatste (moeilijkste) stukje van Finn's achtergrondverhaal

► Laat Spoiler zien
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 31: Een Dappere Kerst

Oeps, dan toch vergeten gisteren
(Ik ben gestopt met de wat voorafging want whatever)

Hoofdstuk 31: Een Dappere kerst

► Laat Spoiler zien
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 32: Winter vol liefde

Hoofdstuk 32: Winter vol liefde
► Laat Spoiler zien
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Re: The Magical Pistaches G3 hfdst 33: De Verhuis

Hoofdstuk 33: De Verhuis

(Veel afbeeldingen, minder tekst)
► Laat Spoiler zien
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Oke, ik ga nu even bijlezen en ik weet niet hoever ik ga komen en hoe rommelig dit bericht wordt [new_rofl.gif]
Florian moet Charlotte niet zo aan het lijntje houden, al weet ik met de spoilers natuurlijk wel al waarom dat is [eusa_whistle.gif]
Er zitten heel veel mooie screens tussen van de vakantie op Isla Paradiso [love4.gif]
Ik vind Yìchén een mooie sim ;) Leuk hoe je die droom hebt gedaan met die kus! De titel liefdesverdriet was inderdaad een spoiler :lol:
Dat was echt heel zielig voor Florian [new_puppy-dos-eyes.gif] Ook wel zielig voor Charlotte dat alles... Maarja, Florian moet puberen ook.
Fergus vind ik grappig [eusa_angel.gif] Leuk die haartransplantatie van Fuchsia :D Ze zijn leuk bij elkaar.
Florian vind ik ook een knappe sim als hij opgroeit [eusa_dance.gif] Charlotte is ook volwassen qua gedrag... Ik verwacht ook wat met Conall [eusa_whistle.gif]
Ik vind het leuk dat je veel speelt met de acrobatencarriere en de tovenarij, want ik heb sommige dingen nooit echt helemaal gespeeld, dus leuk om te zien in jouw dagboek! [new_smile-l.gif]
Prachtige outfit en bruiloft van Fuchsia [love4.gif]
Leuk om het appartement te zien. Om Charlotte daarentegen weer eens te zien... Die is niet te vertrouwen blijkt wel tot nu toe...
Is ze zwanger van Florian? [eusa_eh.gif] Toen kwam er een verwarrend deel verhaal met een tweede Florian, maar wel leuk geschreven zo [icon_thumright.gif]
Ik moest lachen om hoe jouw baby's eruit zien in het spel [new_rofl.gif] Maar welkom Gabi!
Gareth vind ik er ook wel leuk uit zien [eusa_dance.gif] Jammer dat hij weg ging... Oh ik moet nu ook gaan oppassen voor Florians voornaamwoorden.
Oh Gareth is terug! En weer weg later [tongue3.gif] Zo leuk waren ze toch niet altijd tegen elkaar...
Een drieling? :shock: Welkom Andy, Cedric en Daniel! [eusa_dance.gif] Mooi dat Florian even tijd voor zichzelf gaat nemen ;)
Ook weer hele gave screens uit Shang Simla en de onderwaterwereld [love4.gif] Leuk om je zelfgemaakte pose te zien [eusa_dance.gif]
Finn [wav.gif]
Oh, wat een spanning opeens. Het verhaal van de kloon moet toch uitkomen :o Toverduel! Wat gaaf! [new_smile-l.gif] Florian woehoe! [eusa_dance.gif]
Ik heb ook even de siteversiescreens gekeken [eusa_whistle.gif] Lief intermezzo ook ;) Kan niet wachten op de bruiloft :D
Finn heeft wel wat doorstaan [new_puppy-dos-eyes.gif] Wat een verhaal ook weer. Mooie sets en decors wel ;) Ik moest wel lachen om die sitescreens :mrgreen:
Die dikke man [new_rofl.gif] [new_rofl.gif] [new_rofl.gif] Bijzondere screens zo tussendoor!
Ze nemen het er wel van die twee, de screens werden steeds meer geblurred [tongue3.gif]
Het is echt een heel mooi huis waar ze heen willen [love4.gif] Die roze knuffel, ik had hem al gezien in je 365, maar ik snap wel dat je ff denkt huh :lol:
Kwamen die poses dat die zo perfect eromheen passen erbij of zijn die van jou? [eusa_eh.gif]
Leuk slaappartijtje :D Pasen is nu geweest, dus volgend hoofdstuk de bruiloft? [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Queenofmyownfantasy
Invalkracht
Invalkracht

Wooohoooooo!!

Ja, intussen heb je inderdaad veel spoilers gekregen [eusa_whistle.gif] In het begin (als in... In september) lette ik daar nog wat mee op in mijn 365, maar na een paar weken dacht ik foert :lol: En Finn is mooi ja, zeer mooie jongen, hoewel dat hem later wel wat problemen opleverde :?

"Florian moet puberen ook", yup! Hoewel ik achteraf gezien wou dat ik mijn levensspanne vroeger op véél langer had gezet, zodat ik Flo's tienerjaren hen wat meer seksuele en genderexploratie had kunnen laten doen. Nu was die plots bam jongvolwassen etc, omdat mijn levensspanne nog steeds meer gepast was voor "snelgaande legacy" en niet voor "ingewikkelde verhaallijnen"

Voornamelijk omdat ik, naast de ingewikkelde verhaallijnen, inderdaad probeer om ook wel echt hun levenswens te vervullen etc, en als er de hele tijd de druk is qua "over 10 dagen verjaart die" is dat...moeilijk.

Tweede Florian/Faroald was: 1) ik wou al een tijdje eens doen met het kloonbrouwsel 2) ik wou een spannend tovenaarsduel 3) Florian zou nooit vrijwillig nog op seksuele/romantische wijze een meisje aanraken na die vakantie naar de caraïben. Dus de oplossing voor die combo was Faroald :mrgreen:

Gareth is te downloaden, in een cc-vrije versie, voor moest je interesse hebben! Oude spare van oude legacy. En inderdaad opvulling omdat ik het onrealistisch vond dat een mooi iemand als Florian al die jaren echt nooit een relatie had. (En inderdaad oppassen: ik weet dat het plots is, maar ik wou dat eigenlijk al een tijdje maar wist niet goed hoe/wat moest zelf aan de voornaamwoorden wennen in het Nederlands, maar toen dacht ik foert. Ik had o.a. dat dus meer hebben willen uitwerken, maar in latere delen heb ik wel wat naar die periode gerefereerd)

Finn terug (eindelijk) en Finn nooit meer weg, die zijn zeer onafscheidelijk zoals je ziet. Bon, verslaafd aan elkaar is beter dan verslaafd aan verslavende middelen :oops:

Inderdaad veel site-only screens, omdat het mijn eigen site is zonder regeltjes is er daar absoluut geen censuur [tongue3.gif] (Er is ook een extra deeltje op de site, enkel in het engels, onder deel 31)

De "knuffel"-vasthou poses zijn zelfgemaakt. Andere poses die bij de knuffel passen ook, maar die zullen grotendeels enkel op de site getoond worden ;)

... En inderdaad, waarvoor denk je dat Bianca een mooie lange jurk aanhad. Heus niet voor de bruiloft van haar baby [eusa_whistle.gif]
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Wat leuk, nog een TS3-dagboek/verhaal! [eusa_dance.gif] Ik ga mijn best doen om alles bij te lezen & het vanaf dan te volgen. [eusa_angel.gif]
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Plaats reactie