Familie Bunch (afl.12, pag. 4)

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Familie Bunch (afl.10, pag. 3)

Bericht door Deetui »

Wat leuk om het een en ander weer te lezen [eusa_dance.gif]

Dat die screen nieuw is zie je er helemaal niet aan af. Heb je expres je instellingen omlaag gezet? [eusa_eh.gif]

Ik was alweer vergeten dat Tania zo vroeg in je dagboek alweer haar intrede maakte. ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Oeps, ik liep zo te zien een tijdje achter. :mrgreen:

Fijn dat Jack niet is ontslagen en dat hij het niet erg vind om 8 uur minder te werken. [eusa_whistle.gif]
Ik ben benieuwd wat voor plant er uit dat zaadje gaat komen.
Lisa is wel een beetje in een gekke bui inderdaad. Was het pakhuis niet die criminele bende? :mrgreen:

Hihi leuk dat Judy en Jack een makeover kregen. Maar goed dat ze er zelf ook tevreden mee zijn.
(Ik las een beetje verkeerd en dacht dat Lisa tegen Judy zei dat ze met haar oranje shirt op het behang lijkt :mrgreen: :oops: )
Arlo is bijna jarig! [new_smile-l.gif] Wel stom dat Lisa hem zo laat schrikken 's nachts. [nietgoed.gif] Of tenminste, als dat echt was. [new_silly.gif]

Misschien is het maar goed dat Lisa nog niet bij het pakhuis mag gaan wekren. Ook al denkt zij er zelf anders over.
En dat ze verliefd is op Xander is misschien ook niet zo handig, vanwege het leeftijdsverschil. :mrgreen:
Leuk dat Arlo een eigen kamer krijgt! Ik ben benieuwd hoe die er uit gaat zien. :D

Leuk hoor om de familie Bunch weer (zo jong) terug te zien haha. :lol: Ook leuk dat je er soms nieuwe plaatjes tussen hebt gepropt. :lol:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel Deetui en Cloedien [5grouphug.gif]

Ik moet wel even zeggen. Dit was mijn allereerste dagboek die ik maakte :lol:
Dit dagboek was een onderdeel van een wedstrijd dus had ik te maken met deadlines en opdrachten :mrgreen:
De verhaallijnen gaan helemaal van de hak op de tak, maar zo leuk om weer terug te plaatsen [eusa_dance.gif]
Deetui schreef: 19 okt 2023, 20:19 Dat die screen nieuw is zie je er helemaal niet aan af. Heb je expres je instellingen omlaag gezet? [eusa_eh.gif]
Ik was alweer vergeten dat Tania zo vroeg in je dagboek alweer haar intrede maakte. ;)
Als je die screen bedoeld met Ethan en Parker met hun huiswerk. Die komt nog uit die tijd. Nu pas toegepast in het verhaal [eusa_whistle.gif]
En jaaa...Ik schrok er ook van dat Tania nu al mee ging doen (wow!) :shock:
Cloedien schreef: 19 okt 2023, 20:31 Was het pakhuis niet die criminele bende? :mrgreen:
Klopt! Dat was een criminele bende in dat pakhuis :mrgreen: Lisa en Xander is geen goede combinatie. Lisa komt binnenkort weer terug bij VJ hoor [love4.gif]

We gaan weer verder
Afbeelding

De volgende dag
Afbeelding
Deze zondagmorgen geeft Jack het plantje van Judy water. ‘Het is een vreemde plant, die bladeren ken ik niet’ denkt Jack.
'Wat zal dit dan voor plant gaan worden?'

Later die week.
Afbeelding
“Kijk Arlo, dit wordt jouw kamer. De carport hebben we gelijk getrokken met de vloer van het huis en nu nog een muur inmetselen” verteld Jack.
Ethan krijgt telefoon dat hij geslaagd is voor zijn VWO examen, en wil nu voor chirurg studeren.

De broer-zus relatie tussen Arlo en Darlene is nog steeds niet goed :lol:
Afbeelding
“Ben je nog steeds boos om die frikandel van vorig jaar” brult Arlo naar Darlene.
"JA! Jij bent altijd het lievelingetje van de familie" kijkt Darlene booos.
“Doe niet zo kinderachtig, ik zal een frikandel speciaal voor je maken en dan moet je eens ophouden over dat frikandellen gedoe” roept Arlo.

Darlene geeft Arlo een schop onder zijn kont
Afbeelding
“Mijn bips” gilt Arlo voor de tweede keer. Net zoals toen hij iets te snel van de glijbaan af ging (afl.1)
Judy ziet Arlo en Darlene weer ruzie maken. “Doen jullie nu toch eens normaal tegen elkaar” roept Judy.

Bijgekomen van zijn schop gaat Arlo naar beneden en daar ziet hij zijn grote broer Ethan aan de huistelefoon
Afbeelding
“Hey Tania, Ja ik ben geslaagd! Ik ben zo blij" roept Ethan.
'Gefeliciteerd Ethan...'En Parker ook?' vraagt Tania.
"Parker? Ja hij is ook geslaagd, maar wel op het nippertje hahaha…maar ehm Tania ik wil je wat vragen. Kom je ook naar ons familiefeest?” vraagt Ethan voorzichtig. (Ethan is namelijk een beetje verliefd op Tania) [love4.gif]
'Tuurlijk...Lijkt me leuk...Ik ga eerst nog wel naar een concert van Rihanna, maar daarna kom ik op jullie feest. Ik heb een meet en greet gewonnen met haar" juicht ze door de telefoon.
"Wat leuk voor je Tania! Misschien wil ze daarna ook wel mee naar ons familiefeest...hahaha" lacht Ethan.
'Haha Ethan...Nou ik zal het haar proberen te vragen...hahaha. Tot snel' lacht Tania.

Arlo en Ethan zijn op hun kamer
Afbeelding
“Wie is Tania?” wil Arlo weten.
“Arlo jongen...Tania heb ik afgelopen schooljaar leren kennen, ze woont nu in Starlight Shores, maar ze is zo mooi jongen! En ze komt ook naar ons feest” verteld Ethan blij.
"Ooohh...Je bent verliefd" lacht Arlo.
"Stil hè...ons geheim" fluisterd Ethan.

Afbeelding
De kamer van Arlo is klaar. De familie bekijkt de nieuwe slaapkamer. Nu nog inrichten, MAAR Ethan wordt ineens wat slapjes.
“Ik voel me niet goed worden” zegt Ethan.
“Vlug bel een dokter” roept Jack.
Ethan strompelt de eetkamer in en krijgt ineens enorme kramp.

Hij valt op de grond! :o
Afbeelding
“Jack! Bel de dokter” roept Judy,
“Doe wat!” gilt Arlo.
Zelfs Lisa heeft medelijden nu ze Ethan pijn ziet lijden. Darlene wil haar broer nog helpen. Maar Ethan roept dat het wel meevalt
“Ik denk dat een groeistuip is” zegt hij

Afbeelding
En inderdaad! Ethan staat weer op en krijgt een groeistuip tot jongvolwassen. Iedereen is weer blij en Jack pakt snel een feesttoeter.

Afbeelding
“Gefeliciteerd jongen, wil je ons niet weer zo laten schrikken" lacht Jack en geeft zijn zoon een stevige omhelzing.
Darlene wil Ethan ook een knuffel geven, want ze is trots op haar grote broer, maar ook bang dat hij nu snel het huis uit zal gaan. Ethan is de enige die Darlene de meeste aandacht geeft.

De volgende dag
Afbeelding
Arlo is verhuist naar zijn eigen kamer, wat eerst de carport was, is nu zijn eigen slaapkamer en Arlo is daar best trots op. Als kado heeft hij een grote poster van de ‘Spicy Girls’ gekregen. De muren wou hij eigenlijk ook nog een kleurtje geven, maar dat kon niet meer, want het budget was op. Arlo hoort zijn vader roepen voor het avondeten. Jack heeft een verassingstoofpotje gemaakt.
“Bleh!” denkt Arlo "Pappa kan niet koken"

Afbeelding
“Het wordt weer eens tijd dat jij kookt” vraagt Arlo aan Ethan.
“Ja ik weet het, Paps kookkunsten zijn nou eenmaal niet de beste” zegt Ethan. “Maar ik wil jullie wat vragen”.
“Kan dat dan snel dan! Ik moet nog weg” irriteerd Lisa zich.
“Waar moet jij heen dan?” wil Darlene weten “Ik mag ‘savonds niet meer weg”.
“Ja! Hoor eens! Jij gaat tot diep in de nacht nog met die Skip zitten schommelen in het park, dan krijg je dat”.
“Meisjes stil nou even! Ik wil wat vragen” vraagt Ethan “We moeten Pa en Ma een kado geven op hun huwelijksfeest”.
“We hebben ze toch een nieuwe outfit gegeven, dat is wel genoeg dacht ik zo” zegt Lisa.
“Nee, een echt kado. Ik dacht aan een weekendje weg voor ze naar Hidden Springs. Ze zijn wel toe aan wat ontspanning” zegt Ethan.
“Ik vind het wel OK” zegt Arlo.
“Ik ook” zegt Darlene.
“En jij Lisa?” vraagt Ethan.
“Okeej, regel jij het, ik moet nu weg” zegt Lisa.

Maar ineens rent Judy ook snel voorbij naar de badkamer!
Afbeelding
‘Dat eten van Jack was niet lekker. Ik ben zo misselijk, maar gisteren en vandaag voelde ik me ook al zo de hele dag, het zal toch niet?’ denkt Judy.

Judy ruimt de tafel af
Afbeelding
“Jack je eten viel verkeerd, of ik ben zwanger” verteld Judy.
“Hahaha…Judy dat zou ik geweldig vinden…een vijfde Bunch telg!” lacht Jack.
“Ik ga morgen een zwangerschapstest doen” zegt Judy. “Dan weten we of dat overgeven aan jouw eten lag of dat het aan mijn kinderwens ligt” lacht Judy.

Dit is Tania Roodenburg, Ethan's vlam (ze heeft een meet en greet met Rihanna)
Afbeelding
Ze vraagt Rihanna van alles.
"You're a beautiful girl, may I ask if you have a boyfriend" vraagt Rihanna ineens.
"No. But I am in love with Ethan Bunch" antwoord Tania.
"So you're secretly in love? And he is also in love with you?" wil Rihanna weten.
"I do not know, but his family gives a big party tonight, his parents were married for twenty years, do you want with me?" vraagt Tania voorzichtig.
Zo zeg! [new_rofl.gif] Vraagt Tania nu om één van s werelds grootste zangeressen mee te gaan naar het feest bij familie Bunch :shock: Wil Rihanna dat wel?

Afbeelding
"That sounds great. I would like to meet the Bunch Family. Maybe I can help you with your secret love Ethan" zegt Rihanna enthiousiast.

Einde Aflevering 11
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Froos schreef: 19 okt 2023, 23:53 Als je die screen bedoeld met Ethan en Parker met hun huiswerk. Die komt nog uit die tijd. Nu pas toegepast in het verhaal [eusa_whistle.gif]
Ohhhh, ik vond het al zo bijzonder dat als je een nieuwe screen had gemaakt dat de kwaliteit ook precies hetzelfde leek [new_silly.gif]

Tania maakte wel haar entree, gelijk met Rihanna en haar dan ook nog meevragen naar het Bunch feest [new_rofl.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Ik wist nog dat je dit dagboek maakte als deel van een wedstrijd. Ik weet nog wel dat er een bepaalde opdracht aan zat te komen. ;)

Leuk dat je in het begin al laat zien hoe de kamer van Arlo gaat worden, met de doorgetrokken vloer. :D
Wat fijn dat Ethan (Tania en Parker) is geslaagd voor zijn examen! Gefeliciteerd! [eusa_clap.gif]

Oei, die overgang naar de verjaardag van Ethan is wel heftig. :o Gelukkig is alles goed gekomen. ;)

Ik ben benieuwd wat morgen de uitslag van de test van Judy zal zijn. [eusa_whistle.gif]

Tania heeft wel geluk hoor met haar Meet & Greet! Leuk dat ze nu wel mee wil naar het feest. [new_smile-l.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]

Ja. Dit is mijn allereerste dagboek 11 jaar geleden :lol: :mrgreen:
Moest het nog leren :D

We gaan weer verder hoor [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Het is de dag van het grote feest bij familie Bunch
Afbeelding
Judy geeft snel de planten in de tuin nog wat water, want ze staan er zo mistroostig bij.
'mijn plantje groeit wel snel, wat gaat dit toch worden?!?' denkt Judy.

De familie Bunch is best zenuwachtig hoe het feest zal verlopen
Afbeelding
"Ethan, haal nog wat houtskool, dit is veel te weinig" roept Jack
"Om half zes moet je het buffet opdienen Lisa" vraagt Judy
"Ja, maar als Xander komt moet ik aan mijn relatie werken" moppert Lisa.
"Lisaaah, Xander is wel wat oud voor je, je was toch op VJ" zegt Judy.
"VJ zit in de gevangenis Ma" zegt Lisa.

De bel gaat en de eerste gasten staan aan de deur
Afbeelding
Judy praat met Gustaaf van de Kerkhof maar ziet ook opeens een onbekend gezicht op de stoep.

Ze gaat kennis met hem maken
Afbeelding
"Dag Judy, mijn naam is Laurens Javeed, de vader van Skip, gefeliciteerd met jullie 20e huwelijksdag"
"Dank je Laurens" zegt Judy verbaast
"Ik kom Skip om 10uur weer ophalen" verteld Laurens.
"Ben je gek Laurens! Feest met ons mee, het wordt gezellig" zegt Judy enthiousiast.
'en wat een knappe man' denkt Judy.

Sam Vrijevogel komt bij Jack staan
Afbeelding
"Hey Jack, ik ben weer benieuwd naar je Bunchworstjes" vraagt Sam lachend.
"Hoi Sam, Ja! Ik heb ze weer op de Bunch manier gekruid, maar het wil niet zo goed garen, het waait te hard voor de barbeque"

Iedereen smult van de Bunch worstjes. Vita Alto ook?
Afbeelding
"En Vita! Smaakt het?" vraagt Jack.
"Die worstjes waren niet gaar dus heb ik er wat van jullie goedkope banket erbij genomen. Het smaakt redelijk moet ik zeggen voor jullie als gewone volksfeestgangers, maar mijn exclusiefe feestjes met kaviaar zijn appetijtelijker" zegt Vita op arrogante toon.
"In ieder geval bedankt dat je op ons feest bent" zegt Jack wegkijkend.

Lisa ziet een oude bekende van de basisschool
Afbeelding
"Hoi Vincent" zegt Lisa.
"Hey Lisa" antwoord Vincent
"Hoe gaat het met je, dat is lang geleden en hoe gaat het met Hannah" vraagt Lisa.
"Met mij goed, maar Hannah ligt nog steeds in het ziekenhuis. Er is iets in haar lichaam dat haar zenuwen naar haar benen afknelt, maar...ehm...zullen we dansen, ik kan wel wat plezier gebruiken?" vraagt Vincent.
(het verhaal van vincent en hannah was toen een onderdeel van abctje waar ik mee samenwerkte...)

Afbeelding
"Waarom snijden ze haar niet open om dat ding weg te halen dan" vraagt Lisa.
"Lisaah, je bent nog steeds zo bloeddorstig als vroeger. Hannah moet eerst wat aansterken, anders overleeft ze de operatie niet" verteld Vincent.

Jack en Judy vragen om iedereen bij elkaar te komen. Wat gaan ze vertellen?
Afbeelding
"Namens de familie Bunch heet ik iedereen welkom op ons 20 jarig huwelijksfeest" roept Jack.
Er volgt een luid applaus onder de feestgangers en hun kinderen.
"Judy heb ik 20 jaar geleden getrouwd, en ik hou nog steeds van haar. Ik weet nog goed hoe ik haar ontmoet heb in de meibosvallei en die eerste blik gaat nooit meer weg" zwijmelt Jack.
Judy is emotioneel, ze kan haar vreugdetranen niet bedwingen.
"Ik wil jullie allemaal ook nog iets vertellen" snikt Judy.
"Niemand weet het nog, behalve Jack dan, maar we krijgen nog een kindje" verteld Judy voorzichtig.

De feestgangers klappen en er is een luid gejoel
Afbeelding
Lisa en Ethan kijken wat beduusd. "Wat!!!...Krijgen we nou nog een broertje of zusje?" vragen ze zich af.
Arlo en Darlene zijn daarentegen helemaal uitzinnig.
"Yes! Een broertje wil ik" juicht Arlo.
Darlene is al lang blij dat ze niet meer de jongste zal zijn.
(uhm...hihi...staat vj daar ineens in het publiek? haha...foutje zie ik nu ineens. hij zit officieel in de gevangenis)

Afbeelding
"Dat heb je mooi verteld Jack" zegt Judy verliefd.
Jack en Judy geven elkaar een dikke kus. "Kijk eens hoe blij Arlo is" zegt Jack.

Afbeelding
"Gefeliciteerd Judy met je 20e huwelijksdag en zwangerschap, maar wie is die vreemde man?" vraagt Fiona.
"Dank je" lacht Judy "Dat is Laurens, hij is een alleenstaande man"
"Dag dame, mag ik deze dans met jou" vraagt Laurens aan Fiona.
"Judy, red me, loop nu niet weg"

Xander komt eindelijk aan
Afbeelding
"Eindelijk ben je er Xander? Waar bleef je nou" bromt Lisa.
"Tsjah...Wij als gemeneriken hebben nogal eens een klusje te doen" zegt Xander.
"Ja...Dat weet ik nou wel" roept Lisa "Ik zal je aan mijn familie voorstellen"
"Moet dat nu" zegt Xander aarzelend.

Bij de bar
Afbeelding
"Hoi Ethan, kun jij even de bar overnemen ik moet plassen" vraagt de mixoloog.
"Natuurlijk" antwoord Ethan.

Afbeelding
"Hey Ethan, komt Tania ook nog?"
"Ja ze belt me als ze in de buurt is" antwoord Ethan.
'hoe heet zij ook alweer' denkt Ethan 'ze is Tania's beste vriendin van afgelopen schooljaar, hoe heet ze ook alweer!'

Het feest is een groot succes aan het worden
Afbeelding
Maar het wordt nog beter want Ethan krijgt telefoon met een grootse aankondiging.

Afbeelding
"Hey Tania. waar blijf je?...WAT!!! Heb je Rihanna mee genomen!" roept Ethan verbaast,
"Ja, ze wou ook eens een gewoon volksfeestje meemaken" verteld Tania.
"Ja maar...Iedereen gaat uit zijn dak, als Rihanna hier in onze tuin aankomt" roept Ethan.

Afbeelding
'Het wordt nu echt tijd om te gaan, nu komt die knettergekke Dorie Hart ook nog eens aan, denkt Vita.

Ethan ziet Vincent ook van het feest weggaan
Afbeelding
"Vincent! Ga je nu al weg?"
"Ik kreeg net telefoon uit het ziekenhuis dat er wat met Hannah aan de hand is"
"Blijf even, Rihanna komt nog naar ons feestje" fluisterd Ethan.

Even later
Afbeelding
Ethan komt met Tania en Rihanna de achtertuin in.

Hoe zal dit Bunchfeest aflopen ?
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Familie Bunch (afl.12, pag. 4)

Bericht door Cloedien »

Lol.. Ik zat te reageren op een aflevering die ik al had gelezen. [new_silly.gif] Er ging iets mis met scrollen. [new_rofl.gif]
Om de tekst toch niet verloren te laten gaan zal ik het in een spoiler zetten. :mrgreen:
► Laat Spoiler zien
Reactie op aflevering 12: [new_silly.gif]
Ik ben benieuwd wat het plantje gaat worden, ik heb echt geen idee. :mrgreen:
Blijft het bij de gedachten van Judy aan Laurens, of krijgen we later hier meer over te zien... [eusa_eh.gif]

Lekker hoor, die bunchworstjes. :D

Gefeliciteerd met het 20 jarig huwelijksfeest! [eusa_clap.gif] [wav.gif]
(Ik zie geen VJ hoor. [tongue3.gif] Hij staat totaal niet in het midden van het scherm haha. )
En dus toch zwanger! Volgens mij heeft Arlo iig wel gelijk. [eusa_whistle.gif]

Yeah welkom bij het folksfeest Rihanna! Veel plezier! :lol:
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Familie Bunch (afl.12, pag. 4)

Bericht door Deetui »

Wat een leuk feest is het al [eusa_dance.gif]
En please don't stop the music, want het gaat nog leuker worden [new_rofl.gif]
Afbeelding
Plaats reactie