Powerposten en Bans ~ Hfst. 6.10, Libido /20 november\

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Cloedien
Topingenieur
Topingenieur

Re: Powerposten en Bans ~ Hfst. 6.10, Libido /20 november\

Bericht door Cloedien »

Inderdaad Wieke, ik ben heel benieuwd of we die man ook nog een andere keer terug gaan zien bij Reina. :mrgreen:

Fijn om te zien dat het nog goed zit tussen Sethan. [5grouphug.gif] En dat Maria het gisteren bij de rechtbank goed vond gaan. ;)

De auto van Hugo ziet er inmiddels al een stukje beter uit (als ik het niet mis heb). [icon_thumright.gif] Dat ontkennen van de situatie bij Bruce lijkt mij ook niet zo'n goed plan. :?

Helaas zat Simhorselady er flink naast zeg... Die Roel.. Het zat er (helaas) al aan te komen. [eusa_snooty.gif] Ik snap dat hij Floor zou willen bedanken voor dat hij nu weer kan lopen, maar dit lijkt mij ook niet de beste manier. :mrgreen:
Hopelijk is dit eenmalig en zal dit niet vaker gebeuren. :? Floor zal toch niet zwanger worden hè... :shock: Ook ben ik benieuwd of Roel dit zal opbiechten bij Ddeemm. [eusa_whistle.gif] Volgens mij was Ddeemm vroeger ook een keer vreemd gegaan? Wist Roel daarvan?
Deetui
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Powerposten en Bans ~ Hfst. 6.10, Libido /20 november\

Bericht door Deetui »

Dankjulliewel voor jullie reacties [5grouphug.gif]
Ik keur het gedrag van Roel ook niet goed, maar wat kan ik eraan doen... :mrgreen: [tongue3.gif]

En geen zorgen, die man komt vast nog wel eens terug... [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie