De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 94 ♦ 14-09-2021 ♦ Pag. 52)

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Re: De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 94 ♦ 14-09-2021 ♦ Pag. 52)

Bericht door Wieke »

Leuk dat je dit jaar al een record aan hoofdstukken hebt geplaatst [eusa_dance.gif] Fijn dat er nu echt een vervanger is voor Victoria :D

Vervelend dat Felix en Daniel het zo moeilijk hebben met het overlijden van Trees [new_puppy-dos-eyes.gif]
Wat fijn dat de keuken en badkamers nu zelfreinigend zijn door de toverkunsten van Louis en Cid [icon_thumright.gif]

Leuk om al die eekhoorntjes te zien [new_smile-l.gif]

Ohnee Gijs nu ook [new_puppy-dos-eyes.gif] RIP Gijs! Heel lief van Felix dat hij aan Helena heeft gevraagd om bij hun in te trekken!

Dat is een engerd in de keuken zeg :shock:

Wat een leuk idee van Eliza om een zwemfeest te geven voor hun 3en :D Haha super leuke screenshots heb je er van gemaakt! Volgens mij hadden ze het wel naar hun zin :lol: [new_smile-l.gif]

Gelukkig dat Robin en Maya nu een keer samen konden ontbijten. Gefeliciteerd Robin met je prijs en Maya met je promotie [eusa_dance.gif] [icon_thumright.gif]
Fijn dat Louis en Cid nu ook een dagje voor hun samen hadden.

Wat een mooi schilderij heb je gemaakt Xias [eusa_clap.gif] :D
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Bedankt voor jullie reacties! [eusa_angel.gif]
Cloedien schreef: 14 sep 2021, 21:12 Het schilderij die Xias heeft gemaakt kende ik nog niet, die is wel erg gaaf! Krijgt het een plekje in het huis? 8-)
Helaas niet, die heb ik verkocht. [eusa_whistle.gif] De Van de Kerkhofs moeten weer wat op hun inkomsten en uitgaven gaan letten met een pensioen minder. :mrgreen:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Deetui
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Deetui »

Handig zo'n toverstaf om de keuken en badkamers zelfreinigend te maken, wil ik ook wel :lol:
Arme Felix [new_puppy-dos-eyes.gif] Zo zielig bij Helena [new_puppy-dos-eyes.gif] En dan ook nog eens gelijk Gijs [new_puppy-dos-eyes.gif]
Wel leuk die fotocollage van Gijs dat die eerste foto erin op die laatste foto erin lijkt ;)
Wat fijn dat Helena bij Felix kan blijven wonen, al snap ik Zacks gezicht ook wel [tongue3.gif] [eusa_dance.gif]
Stoere spookjaagfoto's van Cid en fijn dat de oudjes nog zo van elkaars gezelschap en het zwembad kunnen genieten [new_silly.gif]
Gefeliciteerd Robin en Maya met jullie prestaties [icon_thumright.gif] Bijzondere date met een toverduel wel van Cid en Louis... [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Jeetje het is nooit saai bij de van de Kerkhofjes zeg!
RIP Trees en Gijs [new_puppy-dos-eyes.gif]
Ik snap ook goed dat Daniel weg zou willen rennen als dat zijn leraren zijn :shock:
Gelukkig kreeg hij in de avond wat afleiding van Clara (wat een leuk meisje is dat)
Cid zijn werk is ook nooit saai , wat een engerds komt hij tegen!
En ik moest onwijs lachen om het poolparty idee van Elise! :lol:
Maar zo te zien hebben ze een leuke middag gehad met elkaar!
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Jeetje wat is er weer veel gebeurd. :shock:
Ik liep sowieso heel erg achter met lezen [worshippy.gif] maar jij bent ook ineens heel snel gegaan met je updates. :mrgreen:
RIP voor de oudjes [new_puppy-dos-eyes.gif] en [jarig.gif] aan alle jarigen.
Ik ben stiekem wel een beetje blij dat het huishouden weer iets is uitgedund. :oops: Zoveel verhaallijnen tegelijk is soms wat lastig te volgen. ;)
Wel heel fijn dat Eliza nu nog wat tijd krijgt om te genieten van haar leven, hoewel het gemis van Trees niet mee zal vallen.
Gelukkig zijn er nog genoeg familieleden over die het allemaal goed met elkaar kunnen vinden. [tongue3.gif]
Ik blijf me verbazen (en hardop lachen) om alle rare gezichten die je Sims trekken. Ook de onverwachte uitbarstingen (zoals op de bruiloft) zijn vreselijk komisch om te zien.
Super dat je dit nog steeds volhoudt met 1 familie en toch steeds weer nieuwe situaties weet te bedenken. [icon_thumright.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Simmie schreef: 19 sep 2021, 11:00 Ik ben stiekem wel een beetje blij dat het huishouden weer iets is uitgedund. :oops: Zoveel verhaallijnen tegelijk is soms wat lastig te volgen. ;)
Hoe durf je zoiets zeggen. :o Nee hoor, ik vond het zelf ook wel iets te druk worden. Maar ik heb moeite om één sim van een generatie te kiezen en daarmee verder te gaan zoals de meeste doen, ik ben gehecht aan de hele familie. :lol:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

:oops: :oops:
Kan ik me voorstellen hoor Jaro!
Ik laat mijn Sims zelfs nooit doodgaan! :mrgreen:
Plaats reactie