De Familie Cooper-Martinez.

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

De Familie Cooper-Martinez.

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 1 Ontmoet de familie

Welkom in Willow Creek, Mijn geboorte plaatsje. Ik woon hier met mijn ouders, 2 zussen, zwager & Nichtje! :lol: Een huis vol. We hebben een goede band met elkaar en het is meestal wel gezellig. Emily mijn oudste zus is getrouwd met Joey. Ze hebben elkaar op de middelbare school leren kennen en het klikte eigenlijk meteen. Emily raakte als tiener zwanger van hun dochter Yara. Yara werd door de hele familie met open armen ontvangen en is een gezellige en ondernemende meid. Mila is mijn tweeling zus. We zijn echt dag en nacht verschillend. :lol: Mijn ouders Mason & Jasmin zijn al erg lang bij elkaar en genieten elke dag weer van onze grote familie, Die hun niet groot genoeg kan worden geloof ik :lol: Ze hopen stiekem dat Emily & Joey nog een kindje krijgen. Ik ben Jessy, Mijn verhaal is een beetje anders als de rest van mijn familie. [eusa_shifty.gif] Ik ben een vampier. Hoe dit kan? Niemand schijnt een idee te hebben :? Ik zelf ook niet. Maar ik probeer er mee om te gaan. Het is soms wel lastig om als enige anders te zijn. Maar er zijn ook zeker voordelen aan het leven als vampier :lol: Ik heb minder slaap nodig en ben sterk en snel. En word waarschijnlijk niet veel ouder meer :lol: Dat is een zegen maar ook zeker een vloek. Dat houd in dat mijn familie wel ouder word en ik in tijd stil blijf staan. Maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.

Afbeelding

Dit ben ik met mijn 2 zussen. Je ziet al ik ben niet alleen anders in mijn soort maar ik ben ook de enige blonde :lol: Deze gene heb ik van mijn moeder. Ik vertelde juist al eerder dat mijn ouders hopen nog eens opa en oma te mogen worden. Nou dat gaan ze zeker worden :lol: Emily heeft zojuist aan ons verteld dat ze zwanger is [eusa_dance.gif] Super leuk. Ze weet alleen nog niet zo goed hoe ze het aan onze ouders wil vertellen en vraagt ons daarbij om hulp. We bedenken van alles maar uiteindelijk besluiten we dat de beste optie is om lekker uit eten te gaan. Emily heeft een tafeltje voor 4 gereserveerd en vanavond gaan ze. [eusa_angel.gif]

Afbeelding

Het is vroeg op de avond en het is nog heerlijk weer, Ze vinden een tafeltje buiten en Emily kan niet wachten met het nieuws. Nog voor de bestelling gedaan is gooit ze het er al uit :lol: Mijn ouders zijn echt super blij en vinden het heerlijk om weer een kleintje te mogen ontvangen in de familie. [5grouphug.gif]

Ik ben blij voor Emily & Joey. Maar zelf ben ik totaal met andere dingen bezig. :lol: Ik wil heel graag gaan studeren. Ik wil een opleiding tot actrice volgen en beroemd worden. Ja ja ik weet dat het grote dromen zijn, Maar als je een soort van eeuwig leven hebt mag je toch wel dromen :lol: Mila is daar heel anders in. Ze wil het liefst zo snel mogelijk een relatie en verder maakt het haar niet zo veel uit. :lol: Het huis waar we nu wonen, wonen we nog maar net. Het vorige huis was een fijn huis maar echt veel te klein voor ons gezin. Nu hebben we een heel groot huis, maar de inrichting is verschrikkelijk :oops: Maar het is te doen. Er vinden gelukkig wel elke dag een paar verbouwingen of inrichting plaats zodat we dit huis tot een mooi paleisje om kunnen toveren. :lol: Er zijn genoeg handen die wat kunnen doen.

Afbeelding

Vandaag is weer de eerste schooldag na het weekend. Ik heb er eigenlijk wel weer zin in. Ik vind het fijn om nieuwe dingen te leren en om mijn vrienden te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Mila heeft een goede vriendin Molly prescott, ze kunnen het heel goed met elkaar vinden, Sommige jongens uit mijn klas maken Molly belachelijk door te zeggen dat ze op meisjes valt. Mila heeft het altijd voor haar opgenomen. En zo zijn ze beste maatjes geworden. In de loop van hun gesprekken zijn ze er beide achter gekomen dat ze elkaar wel meer zien als gewoon een vriendin. Mila heeft toen we nog wat kleiner waren wel eens tegen mij verteld dat ze meisjes leuker vind dan jongen. Jongens zijn zo druk en een hand vol mopperde ze altijd. Ik vind het super fijn voor Mila dat ze iemand als Molly in haar leven heeft. En ik hoop dat ze ooit een moment vinden om het ook bekend te durven maken dat ze voor elkaar gemaakt zijn. :lol: Ik denk dat mijn moeder wel een idee heeft maar ze wil dat Mila het zelf verteld als ze er klaar voor is. [kus3.gif] Als we eenmaal thuis zijn vind Yara het altijd fijn om samen huiswerk te maken. Ze vind het altijd erg gezellig om samen dingen te doen. Over een paar maanden word ze ook al een tiener en kan ze met ons mee naar school. Daar heeft ze zo veel zin in :lol:

Afbeelding

De weken vliegen om en het buikje van Emily word groter en groter. We zijn zo benieuwd naar de kleine [love4.gif] Joey is ook door het dolle heen hij wil er niks van missen. Toen Emily zwanger was van Yara woonde ze nog niet samen en heeft doordat Joey op voetbal kamp was de geboorte van Yara gemist. Yara was een kleine twee weken te vroeg geboren. Nu wil hij er zeker van zijn dat hij er bij kan zijn. :lol: Vandaag staat Yara ook met een grote glimlach op. Ze mag vandaag kaarsjes uit blazen want ze word een tiener [eusa_dance.gif] Ze heeft er zo veel zin in.

Afbeelding

Mijn moeder stond al vroeg in de keuken om een mooie taart te maken. Niet alleen Yara mag kaarsjes uit blazen ook mijn vader. Ze zijn op de zelfde dag jarig. Het is wel spannend hoor mijn vader word al een oudere :shock:

Afbeelding

Yara is een knappe jonge meid geworden, Ze heeft heel veel zin in haar nieuwe levens fase. Ze is dol op dingen ontdekken en uitproberen. Vandaag hoeft ze nog niet naar school en maakt ze haar huiswerk vast voor morgen. Als ze klaar is met haar huiswerk zit ze een beetje op haar telefoon te neuzen. Ze vind een aantal filmpjes dat tieners elkaar uitdagen om zo lang mogelijk in het zwembad te blijven, ondanks de vrieskou die er nu is. Yara vind de filmpjes erg grappig en besluit dit ook eens te gaan proberen :shock: In het begin gaat het eigenlijk best goed en zit ze al een aardig tijdje in het zwembad. Ze moet nog een kleine 20 minuten vol houden wil ze record breker zijn. :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Haar lichaam word te koud en op het moment dat ze beseft dat ze er heel snel uit moet ziet ze magere hein verschijnen [new_puppy-dos-eyes.gif] Nee ze is te laat! Was ze maar niet zo stom geweest. Als ze onderwater glijd ziet ze langzaam aan alles zwart worden....

Afbeelding

Als Ik samen met Mila & Molly thuis kom kunnen we Yara niet meteen vinden. Het huis is ook groot dus dat is net gek. Op eens hoor ik Mila gillen, Molly en ik rennen op het geluid af en zien Yara roerloos in het water liggen [crybaby2.gif] Wat is er gebeurd? Al snel is iedereen thuis na een paar belletjes en Emily zakt snikkend in elkaar. Het word snel duidelijk dat Yara een of andere uitdaging is aangegaan. Joey is woedend hoe heeft zijn dochter zo stom kunnen zijn [angryfire.gif] Mijn moeder pakt zijn hand en probeert hem te troosten, Iedereen gaat anders om met het verlies van een dierbare. De begrafenis is mooi en Yara krijgt een mooie rustplek op de begraafplaats in Willow Creek. We zullen je missen lieve Yara, Je was in de bloei van je leven en het is verschrikkelijk dat het zo heeft moeten eindigen [crybaby2.gif]

Afbeelding

We zijn een paar weken verder en iedereen probeert zijn verlies op zijn eigen manier te verwerken. We proberen de dagelijkse dingen weer op te pakken en Emily haar uitgerekende datum komt steeds dichterbij. De herfst is bijna ten einde en de koude winter komt er aan. Het is tijd om wat sfeer in huis te brengen en ik hoop de boel een beetje op te kunnen vrolijken met onze kerstboom. :oops:

Afbeelding

Ik hoop dat de komst van ons nieuwe neefje of nichtje weer wat vrolijkheid in huis terug kan brengen. Het zal voor het kindje niet fijn zijn als hij of zij in deze sfeer terecht komt. Een babytje heeft een frisse start nodig. En ik denk wij ook. We zullen Yara nooit vergeten maar we moeten er zeker het beste van proberen te maken. Een paar dagen later is het zo ver.

Afbeelding

De bevalling van Emily is begonnen, Gelukkig is Joey dit keer wel thuis en kijkt hij vol afschuw toe. Hij vind het ergens helemaal niet erg dat hij het als tiener gemist heeft. Als jong volwassen man is het al heftig om dit mee te maken :lol: Emily zet een gezonde dochter op de wereld. Het kleine meisje krijgt de naam Yill Parsons [love4.gif]

Afbeelding

Welkom in de familie lieve Yill
Laatst gewijzigd door Mentos040 op 20 dec 2023, 09:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: De Familie Cooper.

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 2

Op een middag na school heb ik met door Sidney over laten halen om mee naar hem thuis te gaan. Zijn (geadopteerde) broer is terug van uhm geen idee waar. Ben het vergeten :lol: En Sidney vind dat zijn broer Luca wel eens een perfecte match voor mij kan zijn. :shock: Ik heb hem al proberen uit te leggen dat ik het heel spannend vind om een relatie aan te gaan, dit ivm mijn vampier zijn. Sidney haalt alleen maar zijn schouders op met dit bericht vanuit mij. Hij blijft er bij dat Luca wat voor mij is :lol:

Afbeelding

Als we bij hem thuis zijn ben ik nog steeds redenen aan het zoeken om er onder uit te komen. Kijk ik mag Sidney graag maar waarom zou zijn broer anders zijn. :lol: Voor sidney heb ik ook geen verliefde gevoelens. Als we binnen komen stop ik meteen met praten als Luca op me af komt lopen. Zijn heldere blauwe ogen lijken er uit te springen door zijn donkere huid. Hij glimlacht naar me en pakt mijn hand voorzichtig vast. Jij moet vast Jessy zijn Ik hoor Sidney grinniken als ik even vergeten ben hoe ik mijn stem moet gebruiken. Sidney verzint een smoes dat hij nog een klusje voor zijn moeder moest doen en verdwijnt. Luca vraagt of ik mee ga zitten om elkaar wat beter te leren kennen.

Afbeelding

Ik geef het niet graag toe maar Sidney had gelijk, Luca is geweldig. niet alleen is hij erg knap en voel ik me enorm aangetrokken tot hem. Hij is ook nog eens heel vriendelijk en lijkt oprecht in me geïnteresseerd. :oops: Een paar dagen later is mijn moeder dan ook jarig ze word net als mijn vader een oudere. Wat is de tijd toch snel gegaan, Ik hoop dat we nog lang van ze mogen genieten. Over genieten gesproken, Vanaf het moment dat ik thuis gekomen was na het bezoekje aan Luca hebben we veel contact via Sociaal maatje [love4.gif] Hij is echt heel leuk en heeft ook veel interesse naar mijn vampier kant. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt. Meestal haken mensen al af als ze weten dat ik vampier ben.

Afbeelding

Yill groeit super goed en ze lijkt veel op haar zus Yara. Ik weet niet of dat nou fijn is of niet. Ik weet wel dat Emily & Joey haar geen moment uit het oog verliezen. Het kleine meisje word zo wat verstikt door haar ouders. Ik snap hun wel ze hebben net een dochter verloren. Maar ik hoop wel dat ze Yill wat meer ruimte gaan geven als ze straks wat groter is :lol:

Afbeelding

Het is eindelijk officieel [love4.gif] Mila & Molly hebben besloten dat ze er voor willen gaan en hebben nu een relatie met elkaar. Super leuk. Ik gun hun al het geluk van de wereld. Ze is en blijft mijn 2ling zusje en die band is toch net iets anders dan de band die ik met Emily heb. :lol: Iedereen in ons gezin reageert ook heel erg leuk op Mila & Molly en Molly is meer als welkom in de familie [5grouphug.gif]

Afbeelding

Helaas denkt Molly haar moeder er anders over. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ze word enorm boos op Molly en vraagt wat voor domme bevlieging dit nu weer is. Hoe haalt ze het in haar hoofd om haar moeder zo voor schut te zetten. Haar moeder is hoofd van de school en heeft flink haar best gedaan de roddels weg te werken over het feit dat haar dochter op meiden zou vallen. En nu komt ze doodleuk thuis met het nieuws dat ze idd een relatie heeft met een meid! Molly schrikt enorm van haar moeders reactie. Dit had ze niet verwacht. Haar moeder blijft maar door brullen over schande en hoe ze zo denkt kinderen te kunnen krijgen [angryfire.gif] Tot overmaat van ramp wijst ze Molly de deur. Als Molly besluit weer normaal te kunnen doen mag ze terug komen [crybaby2.gif]

Afbeelding

Molly loopt de straat uit en belt Mila in tranen op. Maar het is niet Mila die op neemt maar mijn moeder. Die vind het zo sneu voor haar en zegt dat ze onmiddellijk langs moet komen. Een poosje later Laat mijn moeder Molly binnen. Ze geeft haar een warme knuffel en zegt dat ze hier bij ons mag blijven zo lang als ze wil. Ze is meer als welkom in de familie. En ze is blij dat Mila z'n lieve meid als Molly gevonden heeft. [5grouphug.gif] Molly is in tranen en erg dankbaar voor wat mijn moeder voor haar doet. Ze had gehoopt dat haar moeder zo hartelijk was geweest [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Joey zit in een dip, Hij heeft het erg zwaar op het werk en dreigt in een burn-out terecht te komen, In overleg met Emily heeft hij ontslag genomen en gaat op zoek naar een andere baan. Een baan waar hij de rust kan vinden maar ook een baan die hij leuk vind! Nu de last van zijn schouders gevallen is is hij heel bij, Nu heeft hij wat extra tijd om zijn kleine prinses te verwennen. :lol:

Afbeelding

En dat is maar goed ook want zijn kleine prinses staat op het punt weer een beetje groter te worden [love4.gif] Ze groeien zo hart. :lol:

Afbeelding

Als we uit school komen is het eindelijk weekend. We hebben besloten om met zijn 4e een weekendje weg te gaan. Mila, Molly ik en Luca [love4.gif] Het gaat heel goed tussen mij en Luca en hij heet vlak voor we gaan gevraagd of ik officieel zijn vriendinnetje wil zijn [love4.gif] Natuurlijk wil ik dat, En toen hebben we ook onze eerste kus gewisseld :oops: [love4.gif]

Afbeelding

We hebben besloten om lekker het weekend naar Sulani te gaan. Even lekker het zomerse weer op zoeken :lol: Dit is ook het laatste weekend als tieners. Over een paar dagen zijn we allemaal om de beurt jarig. We zijn klaar voor de volgende stap in ons leven [love4.gif] Ik heb mijn brief voor de universiteit al klaar liggen, Nu alleen nog posten [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Hallo Sulani hier zijn we dan !!! Het is donker als we in ons huisje aan komen maar dat geeft helemaal niks. We genieten volop. Onze eerste foto als vriendje en vriendinnetje is een fijt :lol: Morgen gaan we lekker een dagje naar het strand en in de avond vieren we de verjaardag van Luca [love4.gif]

Afbeelding

Als ik en Luca al op een oor liggen hebben Molly & Mila het nog erg gezellig. Molly heeft geen contact meer met haar moeder en is ook niet van plan om aan haar wensen te voldoen. Ze is gek op Mila en laat dat blijken door haar een belofte ring te geven [kus3.gif] Als we straks ouder zijn ga ik nog wel een keer echt op mijn knieën voor je grapt ze

De volgende dag is super gezellig. We hebben heerlijk weer en vermaken ons de hele dag op het mooie strand.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een super weekend en Luca is als eerst van ons jong volwassen geworden. [eusa_dance.gif] Morgen zijn Mila & Ik aan de beurt en om het makkelijk te maken viert Molly haar verjaardag meteen met ons mee :lol: Want die is over 2 dagen eigenlijk pas jarig

We zijn bijna een week verder en we zijn nu allemaal jong volwassen [eusa_dance.gif] Vandaag ben ik van plan om mijn brief voor de universiteit te gaan versturen. Ik had een paar dagen gewacht zodat ik nog wat lekker tijd door kon brengen met Luca. Straks heb ik het wat drukker ivm met mijn huiswerk enz. En dat begrijpt hij. Hij wil als dokter gaan werken dus dat gaat voor hem voorlopig ook veel tijd kosten. :lol:

Afbeelding

Als ik mijn brief gepost heb hoor ik mijn moeder gillen, Ik ren op vampier snelheid naar haar toe en zie mijn vader levenloos op de grond liggen. Zijn tijd is gekomen [crybaby2.gif] Hij heeft een mooi leven gehad en heeft zelfs twee kleindochters mogen ontmoeten [love4.gif] Mijn moeder is op van verdriet en weet niet hoe ze nu verder moet. Emily pakt haar bij de hand. Moeder we zullen er allemaal voor je zijn [5grouphug.gif]

Afbeelding
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 3 Een nieuw begin :D

We zijn een kleine 2 maanden verder. We hebben allemaal onze draai gevonden in onze banen. En ik ben begonnen aan mijn studie voor actrice [eusa_dance.gif] Ik vind het super leuk om te doen. Mila & Molly zijn inmiddels getrouwd. Ze hebben het klein gehouden omdat de familie van Molly er niks van wilde weten. :| Het was een hele mooie dag. Emily, Joey & Yill (die trouwens als opgegroeid is als een lieve knappe meid.) Zorgen goed voor mijn moeder. Ik probeer zo vaak als ik kan met haar contact te hebben. Ze heeft het nog steeds moeilijk na de dood van mijn vader [new_puppy-dos-eyes.gif] Ik heb samen met Luca, Mila & Molly een leuk appartement gekocht in San Myshuno. Het is een geweldige stad en het bruist van het leven [love4.gif] Luca en ik hebben samen een goed gesprek gehad over het vampier zijn, En hij wil dat ik hem binnenkort verander. Hij wil zijn leven graag met mij delen en als hij de gelukkige mag zijn om dat tot in de eeuwigheid te doen dan wil hij dat heel graag [love4.gif] Ook hij is op zijn kneeen gegaan en heeft me ten huwelijk gevraagd [love4.gif] En natuurlijk heb ik ja gezegd. Hij is de liefde van mijn leven [5grouphug.gif] Ow ja en ik vergeet bijna het belangrijkste :lol: Mila & Molly mogen over een tijdje hun zoontje verwelkomen [5baby.gif] Via de wetenschap hebben ze het voor elkaar gekregen zwanger te worden [love4.gif] Ik ben zo blij voor hun. Molly heeft de achternaam Cooper aangenomen na hun huwelijk ze wil echt niet dat hun zoon de naam Prescott voort gaat zetten :lol: Ik ben wel benieuwd hoe het kereltje gaat heten [eusa_eh.gif]

Afbeelding

Als Mila & Molly naar bed zijn is het dan zo ver. Luca vraagt mij nog eens of ik hem in een vampier wil veranderen. Ik wil wel dat hij het zeker weet. We hebben het nog over de nadelen maar ook zeker over de voordelen. Na een uurtje is hij er klaar voor. [eusa_angel.gif]

Afbeelding

Ik vind het wel spannend, Dit is voor mij de eerste keer dat ik iemand verander. Ik heb me zelf goed ingelezen en heb informatie gehad van Celeb Vatore, Hij is een eeuwen oude vampier :lol:

Afbeelding

Het is me gelukt [eusa_dance.gif] Ik heb voor het eerst iemand veranderd! nou ja het kost nog wel een paar dagen om volledig vampier te worden, Maar mijn deel zit er op. En ik voelde me geweldig :lol: De volgende dag is iedereen al vroeg weg. Ze zijn allemaal werken. Ik heb nu lekker de tijd om mijn huiswerk te maken en een presentatie voor te bereiden. Luca heeft toch een baan in het leger genomen, Dat vond hij toch leuker. Dus die is al erg vroeg weg maar het voordeel is dat hij al lekker in de middag thuis is :lol: Als ik mijn huiswerk zit te maken is het wel erg stil in huis. Ik heb altijd al een hondje willen hebben, Maar ik heb geen idee wat de rest daar van vind :lol: Misschien is dit een goede vraag voor vanavond bij het eten :lol:

Afbeelding

Als we die avond aan tafel zitten opper ik mijn idee, Iedereen is meteen voor het idee. We hebben op internet hondjes opgezocht en hebben een leuk teckeltje gevonden. Ze heet Lotje, [love4.gif] Ik kan haar dadelijk nog gaan ophalen. [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Samen met Luca rijden we naar de vrouw die het nestje jonge hondjes heeft. De vrouw pakt het zwarte kleine bolletje op en laat het beestje aan ons zien. wat een dotje [love4.gif] Welkom in de familie lieve kleine Lotje [welcome.gif]

Afbeelding

Een paar dagen later is het zo ver. Luca veranderd in een volwaardig vampier en hij voelt zich prima. Mila komt wat eerder thuis van haar werk. Ze heeft hevige krampen en voelt zich niet zo lekker. :o Al snel worden de krampen erger en zijn we er achter dat de bevalling begonnen is :lol: Na een paar uur komt de lieve kleine Jake Cooper op de wereld. Wat een heerlijk mannetje [5baby.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Een paar dagen later hebben Luca en ik besloten dat we gewoon simpel willen trouwen. Van ons hoeft het niet zo uitgebreid. We gaan samen naar het gemeentehuis en tekenen daar de juiste papieren. Later eten we een hapje. Luca heeft de naam Cooper aangenomen omdat hij uit respect voor mijn vader de Cooper lijn voor altijd mag blijven bestaan. [love4.gif] Luca is zelf als baby geadopteerd door de familie Price en hij heeft zich nooit een echte Price gevonden, Cooper vind hij beter staan :lol: Super lief van hem natuurlijk.

wat een droom appartement leek te zijn blijkt een ware nachtmerrie. De buren hebben elke dag knallende ruzie en een verdieping lager houd iemand heel erg veel van zijn piano. De kleine Jake is elke keer van slag door dit alles. Het is niet langer fijn om hier te blijven. Maar waar willen we dan heen? Ik heb de taak gekregen om op zoek te gaan naar een nieuwe woning :shock: verder geen druk voor mij hoor :lol: Mijn moeder, Emily, Joey & Yill zijn ook nog eens te loge dus het huisje voelt nu enorm krap aan. Maar door de komst van Jake willen ze graag een paar dagen langs komen. Het is heerlijk dat ze er zijn maar ik word toch wel een beetje gek van de drukte in het te krappe huis. Dat word opschieten en op zoek naar een andere woning :lol:

Afbeelding

Na een paar weken zoeken en totaal gestoord te zijn geworden, Heb ik een geweldig huis gevonden, Het is ruim heeft een enorme tuin dus er zijn genoeg verbouw mogelijkheden als het nodig is :lol: En Lotje zal wel heel blij zijn met de tuin. Het is in de kind vriendelijke buurt San Sequoia. Er is voor iedereen wel wat [love4.gif] We gaan hier een prachtig huis maken met een mooie tuin en heerlijk leven. (hoop ik :lol: )

Afbeelding

We konden eigenlijk meteen in de woning. het is niet helemaal onze smaak maar het is bewoonbaar en we kunnen het er voorlopig mee doen. Zoals altijd kunnen we met zijn alle elke dag wel iets doen. Maar nu ligt het al een paar dagen stil. Mijn moeder Jasmin Cooper is niet langer bij ons. Ze heeft rust gevonden en is hopelijk weer bij mijn vader [love4.gif] We missen haar enorm. Een paar dagen na de begrafenis staan Emily & Yill op de stoep met al hun koffers. Het bleek al een tijdje niet zo best te gaan tussen Emily & Joey en uiteindelijk heeft ze Joey betrapt op vreemd gaan [angryfire.gif] Ze heeft onmiddellijk haar spullen gepakt en heeft een scheiding aangevraagd. Dat word toch even passen en meten want boven is het bij ons nog lang niet groot genoeg voor een vol huishouden. Maar we gaan er het beste van maken. Emily & Yill hebben ons nu nodig. En het is ook wel weer fijn om allemaal samen te zijn. Molly & Luca moeten even wennen aan de situatie. Maar zo is onze familie nou eenmaal :lol:

Na een paar weken flink door werken hebben we een extra kamer gecreëerd en is de hele boven verdieping onder handen genomen [eusa_dance.gif] boven is het helemaal af. Ondertussen is de scheiding tussen Emily & Joey ook rond en begint Emily weer een beetje van de kleine dingen te genieten. Yill lijkt er niet heel veel last van te hebben. Die vind het allemaal erg gezellig, Ze is gek op kleine Jake en besteed veel aandacht aan Lotje [kus3.gif]

Afbeelding

De verbouwing gaat super goed, We hebben beneden een heel stuk aangebouwd en De keuken is vandaag geplaatst. Helaas had Mila haar kook kunsten laten zien en hadden we ons eerste brandje al weer [eusa_shifty.gif] Die meid moet je echt niet laten koken. Nadat de brand geblust is en alles weer opgeruimd is Maakt Luca een lekkere verjaardag taart voor Yill & Jake. Beide mogen de kaarsjes uit blazen en gaan een levensfase verder.
Afbeelding

Afbeelding

Ik geniet nog even van het laatste flesje geven aan Jake voor hij zijn kaarsjes uit gaat blazen en een stapje verder in zijn leven gaat. Ik vind het wel jammer het heeft wel iets zo'n klein kindje in huis [love4.gif] Luca heeft al een paar keer gevraagd wanneer wij aan kindjes gaan beginnen, En of ik het eigenlijk wel wil. :lol: Ik wil heel graag kindjes Maar ik zit net in het begin van mijn opleiding en kan dat er nu nog even niet bij hebben. We hebben nog een heel lang leven voor ons geen haast toch? Luca vind het wel jammer want hij wil graag kleintjes van ons in dit huis zien rond lopen. Maar hij begrijpt het wel. Hij zit ook midden in zijn baan om hoger op te komen en idd we hebben tijd [love4.gif]

Afbeelding

Maar omdat er zo veel tijd en energie naar andere gaat en we niet veel tijd samen door kunnen brengen hebben we besloten om een paar dagen naar Sulani op vakantie te gaan [love4.gif] Lekker even met zijn 2e weg en genieten van het prachtige eiland en natuurlijk het samen zijn :lol:

Afbeelding

We hebben een leuk huisje gehuurd Het is heerlijk knus. We gaan lekker genieten deze dagen [love4.gif] Natuurlijk kan ik mijn opleiding niet laten sloffen en maak in de tijd dat Luca aan het joggen is wat huiswerk. Het is enorm rustig zo met zijn 2e en dat is wel even wennen als je uit een groot en druk gezin komt. Mila heeft al een paar keer een berichtje gestuurd waarom we haar niet mee genomen hebben :lol:

Afbeelding

We hebben een heerlijke dag gehad, We hebben samen lekker gegeten en hebben een spa bezocht Het was hemels. Morgen hebben we nog een dagje strand en dan moeten we helaas weer terug naar huis. Terug naar de drukte :lol: Maar deze dag sluiten we af met een goed kussen gevecht [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als we de volgende dag op het punt staan om naar het strand t gaan belt Mila me in tranen op. Ze vraagt wanneer we thuis komen! Ze heeft vervelend nieuws. Weer begint ze te huilen. Als ik vraag wat er is wil ze het eerst niet vertellen, Ze maakt me bang. Is er iemand overleden? Nee erger huilt ze. Molly is naar haar moeder gegaan en die heeft haar overtuigd om bij Mila weg te gaan :shock:

Afbeelding

Ik begrijp er niks van, Hoezo is ze bij haar moeder geweest? En hoezo gaat ze zomaar bij mijn zus weg? Ik heb 100 vragen maar die kunnen niet beantwoord worden door de telefoon, En ook MIla weet niet overal een antwoord op. Luca merkt dat het gesprek met Mila niet goed gaat en vraagt wat er is. Als ik hem het kort uit legt zegt hij dat ik door moet geven dat we meteen terug komen. Dat dagje strand kan altijd nog. Familie gaat voor [5grouphug.gif]

Afbeelding

Eenmaal thuis vliegt Mila in mijn armen, ze is helemaal overstuur en heeft veel verdriet. Hoe kan ze dit nu doen, Hoe kan ze haar en Jake nu in de steek laten. Dit had ik nooit van Molly Verwacht. Mila blijft nog een poosje verdrietig maar na een paar weken lijkt ze het een plaatsje gegeven te hebben. Ze is nog jong ze zal vast nog wel iemand tegen het lijf lopen [kus3.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 4

De relatie tussen Mila & Molly is definitief. Molly ziet nu in dat haar moeder gelijk heeft gehad. Ze heeft ook de voogdij over de kleine Jake verloren en hij woont permanent bij Mila [kus3.gif] Daar in tegen zijn Emily & Joey weer met elkaar in gesprek. Joey heeft al honderd keer gezegd veel spijt te hebben en mist zijn meiden. Hij zat in een dip en doet nu hard zijn best om er uit te komen. Hij ziet Yill ook geregeld en die zegt dat haar vader echt spijt heeft. Emily heeft besloten hem nog een kans te geven. Ze mist hem ook en hij is wel de vader van haar kinderen. Ze hebben beide een flinke klap te verwerken gehad door de dood van Yara en hebben dat beide niet goed naar elkaar toe uitgesproken denk ik. Ik ben blij dat ze het weer proberen samen. Ik heb Joey altijd een leuke man gevonden.

Afbeelding

Na een paar weken daten en veel uitpraten hebben ze besloten weer een relatie aan te gaan. En Joey trekt bij ons in. [eusa_dance.gif] Zo fijn om gezinnen weer heel te zien worden. Ik hoop dat ze nu voor altijd bij elkaar blijven. Yill is ook super blij dat haar ouders weer bij elkaar zijn. [5grouphug.gif] Zelfs Mila vind het fijn dat Joey weer terug is en dat ze het uitgepraat hebben. Ze weet als geen ander hoe het is om van je liefde gescheiden te worden. :?

Afbeelding

Met mijn studie gaat het heel goed ik heb bijna mijn eerste 3 vakken afgerond. En in mijn vrije tijd neem ik filmpjes op zodat ik die kan posten. Als je beroemt wil worden moet je gezien worden toch :lol: Jake Is weer wat gegroeid. Ik zweer je dat kind groeit waar je bij staat :lol: Mila is gek op haar zoon en brengt ook veel tijd met hem door. Alleen op het moment af en toe iets minder. Sidney de broer van Luca komt in eens wel heel geregeld langs :lol: Mila en Sidney schijnen het erg goed met elkaar te kunnen vinden. Luca vind het wel gezellig dat zijn broer vaker komt. Sidney is een van de weinige familie leden waar Luca het altijd wel goed mee heeft kunnen vinden :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Na een kleine twee weken hebben Sidney & Mila hun relatie officieel echt gemaakt. Sidney is eigenlijk altijd bij ons. Ik heb maar tegen Mila gezegd dat ze beter kan vragen of hij bij ons wil trekken, Verschil zullen we toch niet merken. Wel hebben we het even met Emily & Joey overlegd zij zijn al oudere geworden pas en we kunnen begrijpen dat ze het misschien te druk vinden. Maar ze vinden het gezellig. Ook Emily zei dat het niks uit zou maken Sidney is er toch dag en nacht :lol: Een paar dagen na de intrek van Sidney moeten we helaas afscheid nemen van onze lieve kleine Lotje, Het beestje was op leeftijd en kon niet meer. Ze heeft een mooi leven gehad met veel knuffels en kusjes van iedereen in ons gezin. [love4.gif] We zullen je nooit vergeten lieverd.

Afbeelding

Ik heb mijn eerste 3 vakken met een mooi cijfer gehaald. Nu zijn de volgende 4 aan de beurt. In het begin is het veel werk. En als ik zo om me heen kijk baal ik ook een beetje. Iedereen geniet van de eerste mooie lente dag van het jaar en ik sta mijn presentatie te maken :| Sidney geniet op de water baan en Emily & Joey doen een dutje aan ons pas aangelegde zwembad. Mijn aandacht word naar Jake getrokken als die bij begint te gillen. Zijn tand is er eindelijk uit :lol: Mijn familie is druk maar ik zou er geen moment van willen missen [love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Een paar dagen later als we met zijn alle aan tafel zitten verteld Mila opgewonden dat ze zwanger is [5baby.gif] Ze krijgt samen met Sidney een baby. We zijn allemaal super blij voor haar. Jake moet even aan het idee wennen dat hij een broertje of zusje krijgt :lol: Emily & Joey vinden dit een mooie gelegenheid om ook te vertellen dat ze samen een klein huisje gekocht hebben. Ze zijn voort al op leeftijd en willen hun laatste tijd graag samen in rust door brengen. Yill wil totaal niet bij haar ouders gaan zitten en besluit lekker bij ons te blijven wonen.

Yill heeft vaak veel interesse in het werk wat Luca doet en ze vind het ook geweldig om samen met hem te trainen :lol: Het is leuk om die twee zo bezig te zien. Ik weet zeker dat hij ooit op een dag een hele goede en leuke papa gaat worden [love4.gif]

Afbeelding

Mila haar buikje groeit enorm hard en ze straalt helemaal. Nog maar even en we weten wat het word [eusa_angel.gif] Het blijft altijd weer spannend zo iets :lol:

Afbeelding

Niet veel later scheuren Mila & Sidney naar het ziekenhuis. Het gaat gebeuren de kleine komt er aan. Omdat de bevalling niet helemaal goed verliep hebben ze Mila geholpen met de geboorte van hun dochter Ylva Price [5baby.gif]

Afbeelding

Na de geboorte moest Mila nog even blijven maar na een paar uurtjes mochten moeder en dochter met de kers verse papa mee naar huis. THuis was iedereen erg nieuwsgierig naar het nieuwste familie lid. Maar Jake was toch wel het trotst. Hij is grote broer geworden van een heel klein zusje [kus3.gif] [welcome.gif] Lieve Ylva.

Afbeelding
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 5

Nu er weer een baby in het huishouden is vinden ook ik en Luca het tijd dat we lekker iets voor ons zelf gaan kopen. We komen weer terecht in San Myshuno [eusa_angel.gif] We hebben een leuk appartement gekocht. (hopen dat er dit keer geen luidruchtige buren zijn. Het leven met zijn 2e bevalt eigenlijk wel goed. Ik mis Mila natuurlijk wel enorm maar de rust die nu in huis is is ook erg fijn. Zeker omdat ik met mijn studie bezig ben. :D

Afbeelding

Ik voel me al sinds we hier wonen niet zo lekker, Ik ben erg moe en ben vaak misselijk [eusa_sick.gif] Deze trekjes komen normaal niet echt voor bij een vampier. Alleen als.... In overleg met Luca doe ik een zwangerschap test. Hij vind het vreemd dat ik me zo voel en denkt waarschijnlijk het zelfde als ik. De test laat al heel snel zien dat ik zwanger ben :shock: Dit had ik niet verwacht, We hebben serieus goed opgelet. Omdat ik graag tot na mijn studie wou wachten. Als ik er over na denk ben ik een paar weken terug wel een keer goed ziek geweest [icon_puke-r.gif] Nou ja bijna iedereen van de familie. Mila Had iets proberen te koken en dat had niet zo goed uitgepakt. Ik denk dat daar mijn pil niet meer gewerkt heeft :| Als ik Luca het nieuws vertel is hij door het dolle heen. Hij wil dit al zo lang en vind het geweldig. Het had zo moeten zijn zegt hij :lol:

Afbeelding

Een paar dagen later hebben we met de familie in het park van San Sequoia afgesproken om te gaan power walken. Het is super gezellig Luca en ik vertellen dat we ons 1e kindje verwachten en iedereen is super blij. Ook spreken we over Zuid-Azië daar word een prachtige nieuwe stad gebouwd en daar kun je met meerdere gezinnen appartementen huren (als het goed is :lol: ) We vinden het allemaal een top idee. Wat geweldig Zuid-Azië daar ben ik nog nooit geweest laat staan wonen. Een nieuwe uitdaging, ieder toch zijn eigen plekje maar toch lekker knus dicht bij elkaar. Het duurt nog even voor we daar heen kunnen maar we hebben wel de nodige informatie opgevraagd. :D

Afbeelding

Nu we zo met zijn 2e op het appartement wonen, vind ik het soms wel een beetje stilletjes als Luca op het werk is. Ik heb natuurlijk een paar keer per dag college maar daarna ben ik vooral thuis. Lucca heeft me verrast met een kleine uitbereiding van ons gezin. Een schattige kleine kitten genaamd Tammy [love4.gif] [welcome.gif] in de familie kleine pluizenbal [love4.gif]

Afbeelding

Yill komt vaak over de vloer en blijft dan ook lang hangen. Als ik haar vraag wat er is komt er uit dat ze het thuis eigenlijk een beetje heel erg druk vind. Haar ouders zijn weer bij Mila & Sidney ingetrokken en door hun ouderdom hebben ze wat meer moeite met de kleine Ylva. Wat een erg aanwezig meisje is en veel huilt. MIla & Sidney hebben hun handen er vol aan. Als we er over praten vraagt Yill in eens of ze een poosje bij ons zou mogen blijven. :shock: Ik vind het prima maar wil dit wel eerst overleggen met Emily & Joey. Na een telefoontje heb ik akkoord gekregen en mag Yill lekker een poosje bij ons blijven. Ze is helemaal blij. We maken de logeerkamer voor haar gereed en ik merk dat ze meteen lekker tot rust komt [love4.gif] Luca kijkt nergens meer van op, Hij weet nu eenmaal dat onze familie nogal eens over hopt met samen wonen of logeer partijen :lol: Hij kijkt er wel naar uit om naar Zuid-Azië te verhuizen :lol:

Afbeelding

Een kleine 2 weken later is het zo ver, mijn kleine nichtje. Nou ja niet meer zo klein. is jarig ze bereikt de leeftijd van jong volwassen en heeft nu de zelfde leeftijd als mij. Best raar. Maar ik vind het leuk om haar zo te zien groeien. Ze heeft een leuke baan als juf op een school gevonden en is klaar voor wat liefde in haar leven :lol: Ik hoop dat ze nog even rustig aan doet en lekker nog even bij ons blijft. Ik vind het toch wel gezellig zo. Gelukkig vind ze dat zelf ook. En voor liefde in haar leven dan moet ze die eerst een vinden :lol:

Afbeelding

Het is zondag middag en ik heb met Mila & Emily afgesproken om een drankje te gaan doen. Ze zijn reuze benieuwd na mijn steeds groter wordend buikje, En Emily wil graag weten hoe het met haar dochter is. Emily & Mila besluiten nog even een paar dingen te gaan kopen en we hebben over een uurtje hier weer afgesproken. Ik heb wel zijn in een koffie. Maar als ik naar binnen stap zie ik Yill daar met een man zitten, ze lijken het erg gezellig te hebben. Zo te zien is de man wel iets ouder als haar. Ik dacht dat ze niemand zag :shock:

Afbeelding

Stilletjes kruip ik op een vrije stoel in het hoekje en heb zo zicht op Yill. Ze hebben het erg gezellig. De man lijkt me een leuke kerel. Als ik op het punt sta naar Yill toe te lopen zie ik dat ze ....

Afbeelding

O.m.g Yill heeft een vriende :lol: Super leuk voor haar. Maar waarom zou ze dat verborgen houden? Als ik ze aanspreek schrikt Yill een beetje, verlegen stelt ze Darrel Charm voor. Ze hebben al een tijdje in het geheim een relatie. Darrel heeft een lastig huwelijk achter de rug en wil de relatie met Yill rustig op kunnen bouwen. Yill verteld dat Darrel het op het moment wat moeilijk heeft. Zijn ex heeft al zijn bezittingen ingepikt en Darrel moet zijn best doen om zijn hoofd boven water te houden. Yill ziet Darrel al een klein jaartje en het was liefde op het eerste gezicht. Darrel is een half jaar ouder als Yill en ze was bang dat haar ouders hem niet goed zouden keuren door zijn situatie. Ik vraag waar Darrel nu woont en daar wil hij eerst niet echt antwoord op geven. Uiteindelijk blijkt dat hij overal en nergens verblijft. Dat vind ik verschrikkelijk. Ik zie hoe verliefd Yill naar hem kijkt en bied dan aan dat hij een poosje bij ons mag blijven. Yill fleurt helemaal op Wil je dat echt doen? :shock: Natuurlijk wil ik dat ik wil dat mijn nichtje en haar misschien wel toekomstige man het gewoon goed hebben. [5grouphug.gif] Op dat moment komen Mila & Emily binnen lopen. Ik sein dat ze naar ons moeten komen. Yill vind het erg spannend maar Darrel pakt haar hand vast. We doen dit samen!

Afbeelding

Yill heeft zich voor niks druk gemaakt. Haar moeder is heel blij dat Yill een leuke jongen heeft leren kennen. We besluiten met zijn allee bij ons thuis een hapje te gaan eten. Het is super gezellig en Darrel blijkt een hele leuke jongen te zijn. Hij is wel een beetje overdonderd door de enorme familie band die we hebben. Hij heeft zelf nooit zo veel liefde mogen ervaren. Maar we beloven hem dat daar nu verandering in komt. Zo lang hij bij onze familie hoort zullen we er voor hem zijn [5grouphug.gif]

Er gaan 4 maanden voorbij Darrel & Yill wonen nog steeds bij ons en dat is super gezellig. Darrel heeft een leuke baan gevonden en heeft Yill ten huwelijk gevraagd. Waar ze volmondig ja op heeft gezegd :lol: Hun huwelijk was klein alleen met directe familie. Want ze zijn volop aan het sparen. Yill is namelijk zwanger en ze willen graag hun eigen plekje zoeken. Ik heb aangeboden dat ze mogen blijven tot Zuid-Azië echt door gaat. Yill weet het nog niet. Voor nu blijven ze nog lekker bij ons. En we zien wel wat de toekomst brengt.

Afbeelding

Twee dagen te laat, maar mijn bevalling is begonnen. Luca is in alle staten die vind het enorm spannend. Het gaat allemaal goed en na een poosje komt onze prachtige dochter op de wereld [love4.gif]

Afbeelding

Ik had dit nooit verwacht maar als ik mijn dochter voor de eerste keer vast hou ben ik meteen helemaal gek op dit kleine wezentje. Dat ik nog zo lang wilde wachten begrijp ik niet meer :lol: Luca is helemaal gelukkig we hebben een prachtige dochter gekregen haar naam is Nora Cooper [5baby.gif]

De tijd vliegt en onze lieve Nora is een heerlijke baby. Ze is erg tevreden en ze huilt alleen als ze een vieze broek heeft of honger krijgt. We zijn echt super blij met haar. Ik kan haar ook echt niet meer uit ons leven weg denken. Luca is benieuwd of ze een geboren vampier is. Maar daar zullen we nog een poosje op moeten wachten :lol: Dat word vaak pas duidelijk bij de leeftijd tiener. Yill & Darrel hebben hun laatste ochtendje bij ons er op zitten. Yill is er achter gekomen dat ze zwanger is van een tweeling. Een jongen & een meisje [love4.gif] Super leuk. Maar ook super druk natuurlijk. Emily & Joey staan er op dat Yill naar huis komt zodat ze het tweetal goed kunnen bijstaan.

Afbeelding

Ik heb weer een blok van mijn opleiding goed afgesloten ik heb nu 6 van de 12 punten. Ik ben dus op de helft [eusa_dance.gif] Ik heb Nora & Luca met een gerust hart voor 3 dagen achter gelaten, Ik moest voor mijn studie een paar dagen op excursie. Maar als ik na deze 3 dagen terug kom zie ik een verdrietige Luca op de gang. Als ik vraag wat er is begint hij al meteen met sorry te zeggen. Ik krijg een vervelend gevoel in mijn buik. Schijnbaar is de kinderbescherming geweest en hebben ze Nora mee genomen :shock: Luca ging te veel op in zijn eigen hobby's en hij was Nora verschillende keren vergeten. [angryfire.gif] Hoe kun je dat doen. Nu zijn we onze dochter kwijt. Het arme meisje komt nu bij vreemde terecht en zou nooit weten wie haar echte ouders zijn [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] Waarom heb ik mijn dochter alleen met hem gelaten [eusa_naughty.gif] Ik ging er zo van uit dat Luca het goed zou doen hij wou tenslotte zo graag kinderen. [angryfire.gif] Ik ben woedend en weet niet of ik hier nog wel over heen kan komen [crybaby2.gif]

Afbeelding

We spreken dagen niet tegen elkaar en ik ben gebroken van verdriet. Als je kindje eenmaal mee genomen is door de kinderbescherming Krijg je geen 2de kans meer [crybaby2.gif] Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek Ik wil niet langer samen zijn met de man die mijn dochter heeft verwaarloosd zodat ik haar nu voorgoed kwijt ben [crybaby2.gif]

Afbeelding

Luca is vooral met zichzelf bezig. Hij begrijpt niet waarom ik hem niet steun in de gebeurtenis. Het is ook zijn dochter. Ik word hoe langer hoe bozer op deze man. Hoe heb ik me toch zo kunnen vergissen in deze kerel? [angryfire.gif] Nog even ik krijg dadelijk de schuld dat onze dochter weg is. [angryfire.gif] Dit kan niet langer zo. Ik besluit dat als ik straks thuis kom van College dat ik bij hem weg ga. Ik wil de scheiding aanvragen en heb via via een huisje kunnen regelen. [crybaby2.gif] Ik baal enorm dat mijn huwelijk kapot is en dat ik mijn dochter nooit meer zou zien. Maar mijn leven duurt te lang om in deze ellende te blijven zitten, Ik moet aan me zelf denken en ik heb tijd nodig om dit te verwerken.

Afbeelding

Luca is woedend dat ik bij hem weg ga. Hij vind het belachelijk en oppert zelfs nog dat we altijd nog meer kinderen kunnen maken :shock: Is hij nou helemaal....Ik wil geen kinderen meer met deze man, Ik wil niks meer met hem te maken hebben! Ik pak mijn spullen en Tammy en verdwijn voor goed uit zijn leven!
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 6

Het is een paar weken gelden dat mijn huwelijk met Luca gestrand is. Maar ik heb mijn leven weer redelijk op de rit gekregen. Ik woon in een leuk huisje, En ben een week geleden weer tante geworden van een Neefje Sem Charm & een nichtje Lotte Charm. Yill is dol gelukkig maar ook enorm moe. Ik zit na mijn huiswerk lekker op de bank en geniet van de stilte in huis. En schenk wat extra aandacht aan mijn harig vriendje.

Afbeelding

Dan gaat de telefoon en hoor ik een ontroostbare Emily. Joey is zojuist rustig heen gegaan. Zijn tijd was gekomen. [crybaby2.gif] Ik vind het zo erg voor Emily. Joey was een lieve en zorgzame man. Ik besluit meteen naar EMily toe te gaan en probeer haar te troosten. Ook Yill is in tranen en had niet verwacht dat haar vader al zou overleiden. Ze is zo dankbaar dat hij haar 2ling nog heeft mogen ontmoeten. [5grouphug.gif]

Afbeelding

De begrafenis was kort maar vooral krachtig. [new_puppy-dos-eyes.gif] Als iedereen al weg is bij het graf blijf ik nog even hangen. Dit is al het 4e familie lid wat ik af moet staan. En het kost me veel moeite om het te beseffen. Ik zal voor altijd Jong volwassen blijven en iedereen waar ik van hou zal langzaam verdwijnen....Ik hoop zo dat ik over een tijdje nog nieuwe liefde mag vinden en dat het geluk een keer aan mijn kant staat. Voor nu voel ik me steeds verder in een dip glijden. Ik hou me vooral vast aan de familie die ik nog heb en aan mijn studie waar ik veel plezier uit haal.

Afbeelding

Als ik op het punt sta naar college te gaan staat Mila op de stoep. Ze heeft knallende ruzie gehad met Sidney. Hij nam het natuurlijk voor zijn broer Luca op en vond het allemaal net zo belachelijk als Luca het gevonden had. Mila was razend en heeft zonder pardon haar spullen gepakt. Nu vraagt ze of ze samen met Ylva bij mij mag komen wonen. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Ik vertel dat ze maar lekker naar binnen moet gaan en dat ik haar weer zie als ik terug kom van College. Ze zit voor de tv en ze heeft betraande ogen. als ik thuis kom. Ik plof naast haar neer en vertel dat ik niet wil dat ze haar relatie stuk laat lopen door mijn problemen met mijn ex man. Mila haalt haar schouders op. Haar relatie was al niet veel meer en dit was net het duwtje wat ze nodig hadden. Hun relatie was in het begin vurig geweest en met de komst van Ylva voelde Sidney zich een soort van verplicht bij haar te blijven. Ik zucht en omhels haar. Wat zijn wij toch een stel mislukkelingen in de liefde! :lol:

Afbeelding

Ylva kan het wel hebben zo, Ze had toch niet echt een geweldige band met haar vader. Nu krijgt ze alle aandacht van haar moeder & Tante ze mist alleen wel haar half broer Jake. Mijn neef woont met een stel vrienden samen en dat gaat wonder boven wonder goed :lol: Mila gaat geregeld langs om wat te poetsen en haar zoon zijn was te doen. Maar vooral om een oogje in het zeil te houden denk ik :lol:

Mila is over 2 dagen jarig en dan zou ze Volwassen worden. Maar ze wil dit helemaal niet! Ouder worden houd in dat we uiteindelijk afscheid moeten nemen! Mila vraagt me dan ook uit het niks of ik haar tot een vampier wil maken.

Afbeelding

Ik had deze vraag natuurlijk al lang gehoopt. Ze is en blijft mijn tweeling zus en ik kan echt niet zonder haar. Ik wil haar wel veranderen. Ook een beetje eigen belang natuurlijk. Maar ik had het nooit gedaan als ze het niet gevraagd had. [kus3.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Ze is blij met mijn keuze. Het is nu jij & ik voor altijd lacht ze [5grouphug.gif]

Mila & Ylva zijn weg en ik heb nog een paar uurtjes voor ik naar college moet. Ik ga even bij Yill op bezoek om te kijken hoe het daar gaat. Ze stelt me voor aan haar zoontje Sem. Heerlijk kereltje. Het is leuk om Yill als mama bezig te zien. Maar ik voel wel het gapende gat in mijn hart. Ik mis mijn kleine Nora enorm. [crybaby2.gif]

Afbeelding

Mila is de hele dag weg geweest om met Sidney te praten. Uiteindelijk hebben ze besloten om hun relatie nog een kans te geven. Ze zijn er beide achter gekomen dat ze elkaar toch veel missen. En dat hun relatie misschien toch wel meer was dan dat ze zelf dachten. Sidney zou het heel fijn vinden als Mila & Ylva weer bij hem komen wonen. [5grouphug.gif] Ik ben trots op haar dat ze dit wil doen. Ze verdient al het geluk in de wereld. Het zal wel weer stil in huis worden maar dat komt vast goed.

Afbeelding

Ik heb besloten om me eens als een echte student te gedragen en heb een tijdelijke woning gehuurd in Britechester. Mijn andere woning was te duur aan het worden, en omdat ik verder bijna geen inkomsten heb kon ik het niet langer betalen. De woning waar ik nu woon is klein en de inrichting is verschrikkelijk :lol: Ik heb me aangemeld voor een studenten huis voor het laatste blok wat ik moet doen. Maar voor dat zo ver is verblijf ik nu even in deze tijdelijke huurwoning.

Afbeelding

Voor een studentenstad is het best een mooie stad. Je kan er heerlijk joggen en er zijn veel mensen op straat. Dat is erg gezellig :D Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Afbeeldingfree photo hosting

Nu ik zo een paar dagen in deze woning zit voelt het eigenlijk als een hele fijne plek. Ik ben vrij om het aan te kleden zoals ik wil, En misschien kan ik wel een huisgenootje vinden. Dit is denk ik beter dan in een overvolle studenten woning. Met veel plezier begin ik aan de woning op te knappen. En wie weet kan ik al snel een huisgenoot zoeken. :D

Afbeelding

Ook hebben we afscheid moeten nemen van Emily. Ze is nu weer samen met Joey! Mila is bang dat ze geen vampier word want het duurt zo lang. Haar nieuwe poging met Sidney is ook niks geworden en ze is terug bij af. Alleen heeft Ylva besloten dit keer bij haar vader te blijven. Ze had geen zin meer om te verhuizen, Ze heeft vriendinnetjes daar :| Mila trekt WEER bij mij in en nu hoop ik dat het voor beide van ons voorlopig zo blijft :lol: Als we op de begraafplaat willen vertrekken gebeurd het dan toch Mila veranderd in een vampier

Afbeelding

Een paar dagen later komen er een aantal sims langs voor mogelijke huisgenoten. Mila heeft besloten dit te doen omdat ik me even terug getrokken heb om het verdriet van Emily. Mila had een mindere band met Emily en gaat om met dit verlies op haar eigen manier.

Afbeelding

Mila heeft ene Knox Parra als huisgenoot aangenomen. De naam zegt me vaag iets maar ik kan er even niet op komen. Een paar dagen later als Mila zich klaar maakt voor een date met Knox besef ik in eens waar ik hem van ken. Hij was het vriendje van Mila toen we op de basisschool zaten. :lol: Mila kleurt rood als ik er iets van zeg. Ze glimlacht. Hij is zo lief en we kennen elkaar al zo lang. Maar omdat we naar andere scholen gingen hebben we elkaar uit het oog verloren. Dit lijkt wel of we een nieuwe kans krijgen. En we klikken nog steeds heel goed. [love4.gif]

Afbeelding

Mila & Knox gaan samen naar de bios en sturen mij nog even snel van te voren een gekke foto. Ik weet dat Mila me hiermee wil opvrolijken. Maar ergens ben ik een beetje jaloers dat zij zo snel weer de liefde mag ontvangen. Ik ben al weer maanden alleen en ben ook nog niet echt iemand tegen gekomen [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Als ze thuis komen en Knox onder de douche gaat verteld Mila over de gezellige avond en dat ze hun 1e kus gedeeld hebben. Ook heeft ze gewoon haar stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij haar vriend wil zijn. Ze lijkt wel weer een verliefde tiener :lol: Ik vind het wel een beetje snel gaan, Maar ik ben blij dat ze weer gelukkig is. Zo heb ik haar niet zien stralen bij Sidney.

Afbeelding

Ik verdien voortaan best een leuk centje met mijn online filmpjes en krijg steeds meer volgers. Wat alleen maar handig is voor straks als ik wil beginnen als actrice [love4.gif]

Mila & Ik hebben besloten om het huisje te kopen samen zodat we het lekker uit kunnen bouwen. We hebben beneden een deel vergroot en hebben nu net even wat meer ruimte om lekker te kunnen wonen. Tussen Knox & Mila gaat het als een sneltrein :shock: Ik hoop zo dat dit goed gaat. Mila heeft het hef in eigen handen genomen en na 4 weken daten heeft ze hem ten huwelijk gevraagd :shock:

Afbeelding

Knox heeft ja gezegd en is heel blij met de vraag van Mila, Hij heeft haar vroeger al eens laten gaan dat wil hij niet nog eens [love4.gif] Dat vond ik wel een heel lief antwoord. Maar ik begreep niet dat er meteen weer getrouwd moest worden. Maar lang in verbaasdheid lieten ze me niet. Mila bleek na hun eerste date al zwanger te zijn :shock: Ze is mijn zus maar soms he ..... :roll: Ik ben heel blij voor ze maar merk dan toch weer hoe erg ik mijn eigen geluk mis. Ik heb via via gehoord dat Luca al weer een nieuwe relatie heeft :| Ik ben blij dat ik van hem af ben maar ergens doet het wel pijn.

Dit weekend komt Ylva weer gezellig bij ons [5grouphug.gif] Ik vind het altijd leuk als ze er is. Het is een lieve meid Ik ben blij dat ze er is, zeker nu mijn zus zo klef is met Knox :lol: Ylva vind het geweldig dat ze grote zus gaat worden. Nu vind ze dat Jake haar niet meer kleintje mag noemen :lol:

Afbeelding

We hebben eindelijk wat info over de nieuwe plek waar we binnenkort heen kunnen. Zuid-Azië is de plek waar we naar af gaan reizen [love4.gif] Mila is ons meteen aan het aanmelden dat we daar graag heen willen. [eusa_dance.gif] Ik ben zo benieuwd. Ik hoop zo dat ik daar een nieuwe start kan maken. Een start als afgestudeerde, beginnend actrice en natuurlijk een start in de liefde, Met hopelijk kindjes van mij zelf. [love4.gif] Ik heb zojuist mijn laatste tentamen gemaakt van dit blok [eusa_dance.gif] Ik heb nog 3 vakken die ik moet doen en dan ben ik klaar [worshippy.gif]

Afbeelding

De tijd gaat snel en we hebben goedkeuring om naar Zuid-Azië te verhuizen zo gauw de stad gereed is. [eusa_dance.gif] Mila loopt al weer op het einde van haar zwangerschap. Wat gaat dat toch snel. Ik ben benieuwd of ik een neefje of nichtje krijg. [5baby.gif] Ik vind het wel weer leuk om een baby in het huis te hebben dadelijk, dat heeft toch altijd wel iets. Ik heb nog wel gezocht naar Nora maar er is geen spelt tussen te krijgen. Je krijgt echt geen 2e kans als je het verpest met je kindje [new_puppy-dos-eyes.gif] Nou ja de vader heeft het verpest [angryfire.gif] Ik kan er nog steeds woedend over worden.

Afbeelding

Een paar dagen later is het dan zo ver. Mila haar bevalling is begonnen, Ze heeft er voor gekozen om thuis te bevallen. zeker omdat dit haar 3e kindje word en ze het voort wel weet (zegt ze :lol: ) Na een vlugge bevalling zet ze een gezonde dochter op de wereld. Het meisje krijgt de naam Julia Parra. [5baby.gif] [welcome.gif] Welkom lieve meid.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 7

Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen [new_puppy-dos-eyes.gif] Mila was nadat ze vampier werd totaal ontspoord. Ze zocht steeds vaker het randje op en trok haar kers verse man Knox er in mee [new_puppy-dos-eyes.gif] Julia was een dagje naar de opvang en ik was naar College. Toen ik thuis kwam stond er politie op de stop. Mila & Knox zijn omgekomen bij een verkeer ongeluk. [crybaby2.gif] Ze hebben in de auto waarschijnlijk niet op zitten letten en zijn vol op een vrachtwagen in gereden. [crybaby2.gif] De vrachtwagen chauffeur is er met wat kleine verwoningen goed vanaf gekomen. Mila & Knox kunnen het ongeluk niet na vertellen [crybaby2.gif] Mila dacht dat ze voor eeuwig zou leven, Maar ook vampiers kunnen overleiden. Niet zo makkelijk maar het kan wel degelijk. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ik heb verdoofd mijn nichtje Julia van de opvang opgehaald en wist me verder geen raad. Ik ben naar Yill en Darrel gegaan. En daar zijn Julia & ik nog steeds. We zoeken steun bij elkaar en met 3 kleintjes in huis hebben we behoorlijk wat afleiding. Ik ga mijn tweelingzus enorm missen, En ik gunde Knox ook een lang en gelukkig leven. Maar het was veel te kort. Julia was pas een paar dagen oud en zou haar ouders nooit leren kennen.

Afbeelding

De begraafplaats word langzaam aan voller en voller. Ik ben al een groot deel van mijn familie kwijt geraakt. Ik ben zo blij dat ik bij Yill & Darrel terecht kan. Ik mis iedereen zo enorm. [crybaby2.gif] Na een paar dagen bij Yill & Darrel geweest te zijn zijn de adoptie papieren geregeld en nemen Yill & Darrel Julia op in hun gezin [5grouphug.gif] Ik ben enorm trots op Yill dat ze dit doet. Ze heeft natuurlijk de tweeling al. Maar ze stond er op. Julia zal met de tweeling opgroeien in een warm nest. Omdat ik geen relatie heb en nog volop met mijn studie bezig ben vond iedereen het een goed idee om Julia bij Yill & Darrel te laten blijven. Yill is gek op kinderen en ik weet zeker dat het goed gaat komen. Ik zelf keer na deze verdrietige dagen terug naar mijn huisje in Britechester. Eenmaal thuis vind ik in de buurt een bankje waar ik even rustig ga zitten. Ik moet alles van de afgelopen dagen laten bezinken. Maar lang alleen zit ik niet. Een knappe jonge man komt naast me zitten. Hij glimlacht. Sorry dat ik zomaar hier kom zitten maar ik voelde je aanwezigheid. Ik kom niet elke dag soort genoten tegen! Ik kijk hem beter aan en staar in de helderste rode ogen die ik ooit gezien heb. Dit moet een Martinez zijn. Samen met de Straud & de Vatore familie stammen ze af van de oudste lijn vampieren. :shock: Ik zit hier gewoon met een Martinez :o Hij glimlacht nog eens als hij mij ziet staren. Mijn familie reputatie snelt vooruit grinnikt hij. Hij steekt zijn hand uit. Ik ben Chris Martinez. Ik pak trillend zijn hand aan. Jessy Cooper. Hij blijft me even aankijken en zijn blik veranderd. Heb je geliefde verloren? Ik knik. Hij begrijpt mij, Hij kent deze blik maar al te goed. Ik ben de laatste Martinez Mijn ouders zijn een paar jaar geleden overleden, Ze hebben een lang en fijn leven gehad maar waren klaar met hun leven. Ze gingen al eeuwen mee. Ik zelf ben enig kind En heb nog niet eens de helft geleefd van wat hun gedaan hebben. :oops: We blijven een poosje stil naast elkaar zitten. Dan staat hij in eens op. Ik zou het leuk vinden om je beter te leren kennen Jessy Cooper! Met deze woorden verdwijnt hij in de donkere nacht.

Afbeelding

Als ik thuis op de bank plof, weet ik het zeker ik ga doen wat Mila en ik van plan waren. Ik ga verhuizen naar Zuid-Azië! Dat is zeker wat Mila voor mij gewild zou hebben. Ik wil eerst kijken of ik mijn opleiding hier nog af kan ronden voordat ik ga. De volgende dag besluit ik lekker wat bubbel thee te gaan drinken voor ik weer aan mijn huiswerk ga beginnen. Als ik net lekker aan een tafeltje zit komt een bekend gezicht naast me zitten. Hij lacht vriendelijk naar me. Ik zei toch dat ik je beter wil leren kennen! :lol: We kletsen uren en het is heel gezellig, We zijn beide verbaasd hoeveel we gemeen hebben.

Afbeelding

Ik vergeet zelf mijn verdriet even. Als we op het punt staan om naar huis te gaan bedankt hij me voor de gezellige middag. Hij geeft zijn telefoon nummer en hoopt me snel weer te zien :oops: Onderweg naar huis geniet ik van de frisse herfst lucht, Ik word gebeld en ben een beetje verbaasd dat het Ylva is. Ze heeft al een tijdje niks laten horen, Ze is nu een tiener die het natuurlijk druk heeft. Maar ik ben blij dat ze belt. Ze is in tranen aan de telefoon. Tante Jessy mag ik bij jou komen logeren? Ze heeft ruzie gehad met haar vader en mist op deze momenten haar moeder enorm. Natuurlijk mag ze komen logeren, graag zelfs.

Afbeelding

Ik maak lekkere wafels en aan tafel verteld Ylva wat er nu eigenlijk tussen haar en Sidney is. Sidney vraagt veel van haar en moppert erg veel. Hun band is nooit heel goed geweest maar nu Mila er niet meer is lijkt het alleen maar erger te worden. Ylva heeft van mijn plannen gehoord om naar Zuid-Azië te verhuizen. Schijnbaar heeft Mila dat met haar besproken. Ylva wil graag bij mij komen wonen tot ze oud genoeg is om een eigen huisje te kopen. Ze wil graag mee naar Zuid-Azië! Ik vind het gezellig dat ze mee wil maar dit moet wel eerst met Sidney besproken worden. Hij heeft nog steeds het zeggenschap over haar omdat ze een tiener is.

Afbeelding

Ylva wil dat ik het meteen regel :lol: Ik bel Sidney op en vraag of we morgen wat af kunnen spreken. Sidney vind het prima, Hij is al lang blij dat Ylva veilig bij mij in huis zit. Hij heeft al een voor gevoel over wat ik met hem wil bespreken. Maar we komen er wel uit waren zijn woorden. Nou ik ben benieuwd. :shock: De volgende middag spreek ik met Sidney af om wat te gaan drinken. Ik vertel dat Ylva graag bij mij komt wonen en dat ze mee wil verhuizen naar Zuid-Azië.

Afbeelding

In het begin lijkt hij het prima te vinden, Maar dan slaat hij in eens om. Hij vind zijn dochter verwent en dat wij haar altijd alles geven wat ze maar. wil. Hij word boos op mij en zegt dat ik zijn dochter alleen maar wil afpakken door wat er met zijn broer Luca gebeurd is. :shock: Ik ben echt verbaast door deze reactie. Maar ik laat me niet zomaar beledigen [angryfire.gif] Na flink wat woorden wisseling is er besproken dat hij zijn handen van Ylva af trekt en dat ze nu volledig mijn verantwoording is. Hij gaat dit op papier met zijn advocaat regelen. Hij is er klaar mee, Mila heeft zijn dochter te veel verpest moppert hij [angryfire.gif] Nou daar ben ik het totaal niet mee eens. Ylva is juist een heel zachtaardig en lief persoon. Maar goed bij deze Is Ylva vanaf nu mijn verantwoording en leeft ze onder mijn dak! [worshippy.gif]

Afbeelding

Als ik thuis kom zit Ylva zenuwachtig op me te wachten. Ik vertel haar alles wat er gebeurd en gezegd is. Ze is verdrietig dat haar vader haar zo makkelijk op geeft. Maar dat betekend wel hoeveel hij om haar geeft :| Na een poosje beseft ze dat ze beter af is en dat ze graag bij mij blijft. Ze wil graag haar achternaam in Cooper laten veranderen. Ze voelt zich totaal geen Price! Ik zeg dat we het allemaal gaan regelen. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Het is weekend en ik wil graag iets leuks gaan doen. Chris heeft een berichtje gestuurd of ik mee wil gaan sleeën. super leuk idee, maar ik wil Ylva nog niet alleen laten. Chris vind het niet erg hij wil mijn nichtje graag ontmoeten. :D We spreken af in Mt. Komorebi. Het is super leuk Ylva & Chris kunnen goed met elkaar overweg en Het is heel gezellig met Cris er bij. [love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:lol:

Na een poosje heerlijk in de sneeuw te zijn geweest slaat het weer om, het begint enorm te sneeuwen en er word omgeroepen om de pistes te verlaten ivm een sneeuw storm :shock: We zorgen dat we weg komen en besluiten gezellig bij mij thuis nog wat te drinken. Het is erg gezellig en we kletsen met zijn 3e honderd uit. Het voelt fijn zo samen te zijn. Ik ben blij dat Ylva bij me is en Chris geeft me vlinders in mijn buik. Iets wat ik al een poosje niet meer gehad heb. Elke keer als hij met zijn heldere rode ogen naar me kijkt en glimlacht smelt ik een beetje. [love4.gif] Als Ylva in bed ligt zijn we nog even met zijn 2e Chris verrast mij met onze 1e kus :oops:

Afbeelding

Het voelt heel fijn en het is heerlijk om weer verliefd te zijn. Ik heb dit zo gemist. Iemand die om je geeft. Chris wenst me een fijne avond en beloofd dat we snel weer afspreken. [kus3.gif] De volgende dag is het zondag en staat een bezoekje aan Yill & Darrel op de planning. Ylva is een beetje zenuwachtig want ze is daar al heel lang niet meer geweest. Ze heeft haar neefje en nichtje nog nooit ontmoet. Ze is wel reuze nieuwsgierig naar haar half zusje Julia. Die heeft ze helaas nog niet kunnen ontmoeten. Mila is kort na de geboorte van Julia overleden en daarna is Julia geadopteerd door Yill & Darrel. Omdat Ylva van Sidney niet zo veel naar onze familie mocht heeft ze haar half zusje nog nooit gezien.

Afbeelding

We ontmoeten Julia al bij de oprit. Ze staat al vrolijk naar ons te zwaaien. Darrel staat met zijn handen over elkaar naar haar te kijken. Zo is ze de hele dag. Ze is een spring in het veld net als Mila was. :lol: We gaan naar binnen en als Julia haar handjes omhoog doet dat ze opgeteld wil worden krijg ik een warm gevoel. Wat fijn dat dit kleine meisje zo op haar plekje hier is bij Yill & Darrel. Gelukkig was ze te klein om de dood van haar ouders te herinneren. Als ik Julia vast heb ben ik verbaasd over hoeveel ze op Mila lijkt. :shock:

Afbeelding

Ik laat Ylva & Julia lekker elkaar leren kennen en ga naar boven waar de tweeling rond hangen. Lotte zit achter de computer en Sem neemt de moeite om naast me te komen zitten en de ene vreemde vraag naar de andere op me af te vuren :lol: Ze lijken veel op Darrel maar hebben zeker weten het karakter van Yill. Ik herken Emily er ook in [5grouphug.gif]

Afbeelding

Het is een gezellige ochtend Maar ik heb de middag met Chris afgesproken dus besluit wat eerder te gaan. Ylva blijft nog bij Yill & Darrel. Als ik thuis aan kom is Chris er al. Hij lijkt zenuwachtig. Hij loopt met me mee naar binnen en als ik me om draai zit hij op een knie. Lieve lieve Jessy. Ik weet dat wel elkaar nog maar kort kennen. Maar ik voel gewoon dat we voor elkaar gemaakt zijn [love4.gif] Wil je met mij de sprong in het diepe wagen en mijn prachtige vrouw worden? Ik ben even verbaasd dit gaat inderdaad erg snel. Maar het voelt zo enorm goed dat ik de gok wil wagen [love4.gif] We zijn verloofd [eusa_dance.gif] Die middag hebben we het nog erg gezellig samen voordat Ylva terug komt en we het grote nieuws aan haar gaan vertellen :lol:

Afbeelding

Ylva is door het dolle heen ze is zo blij voor ons. :lol: Ze vraagt wanneer Chris nu officieel bij ons blijft wonen en of hij ook wel naar Zuid-Azië wil verhuizen. Hij verteld dat hij gaat waar wij gaan [love4.gif] En dat samen wonen vinden we eigenlijk wel een goed idee.

Afbeelding

Een paar weken later zijn Chris & Ik in het klein getrouwd. Het was een gezellige dag. De dagen er na waren onrustig, Ylva en ik hebben al onze spullen ingepakt en we wonen nu tijdelijk in een van de Martinez huizen tot we onze reis naar Zuid-Azië gaan maken en daar een mooie woning gevonden hebben. Chris en ik hebben er voor gekozen om onze achternamen samen te voegen zodat beide familie namen blijven voort bestaan [love4.gif] We zijn vanaf nu dus meneer & Mevrouw Cooper-Martinez [love4.gif] Het huis waar we ingetrokken zijn staat in Forgotten Hollow en is erg oud. Ik vind het wel wat hebben. Ylva is vooral onder de indruk hoe mensen vroeger geleefd hebben :lol: over 3 dagen is mijn laatste dag van de universiteit en ik heb best wel zenuwen. Ik moet twee toetsen maken en als die goed zijn heb ik mijn opleiding tot actrice afgerond :shock: Ik hoop zo dat alles goed gaat vandaag. :?

Afbeelding

Na alle drukte van ons huwelijk en de verhuizing wil Chris het nieuwe leven wel even goed vieren :lol: We vinden in de kelder de oude doodskist van zijn ouders. Chris kijkt me uitdagend aan. :lol: ...... De volgende ochtend ben ik enorm misselijk [eusa_sick.gif] Ik dacht eerst dat het door de zenuwen voor mijn examens waren. Maar na een zwangerschap test blijkt het iets anders te zijn [5baby.gif] Ik vind het geweldig om zwanger te zijn maar ik ben ook als de dood dat de geschiedenis zich herhaalt [crybaby2.gif]

Afbeelding

Als ik het Chris vertel is hij helemaal door het dolle heen. Hij heeft zo lang op mij gewacht en nou mogen we al ons gezin gaan uitbreiden. Hij voelt zich de gelukkigste man op aarde. Hij weet ook van mijn angst over wat er gebeurd is met Nora. Hij pakt me stevig vast. Lieverd ik beloof je dat we dit samen super goed gaan doen. En met de hulp van Ylva moet het zeker goed komen! Maak je niet druk.

Afbeelding

Aan het einde van de dag krijg ik een telefoontje dat ik geslaagd ben!! [eusa_dance.gif] [eusa_dance.gif] Eindelijk. Alles is op het moment perfect! Ik heb een geweldige man, Waar ik een kindje van mag dragen. Heb een lief nichtje wat dankbaar is dat ze bij ons mag wonen. Ik heb mijn papieren voor Actrice en Er staat een verhuizing op de planning! Ik heb een tijdje in een dipje gezeten en heb wat tegensalgen moeten overwinnen maar nu lijkt het geluk aan mijn kant te staan [love4.gif] [5grouphug.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 8

De dag van de verhuizing is eindelijk aangebroken. We hebben onze spullen ingeladen en zijn bijna klaar om te gaan. Maar eerst heb ik mijn diploma uitreiking nog [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Ik ben zo blij dat ik geslaagd ben! Maar wil nu eerst even genieten van mijn vrije tijd, Ik heb met Chris overlegd en ik ga pas aan mijn baan beginnen als de baby er is.Dus tijd genoeg om lekker te gaan genieten van onze nieuwe woning dadelijk en van de nieuwe plek waar we gaan wonen. Er is vast veel te ontdekken.

Afbeelding

Als we aankomen is het donker. We hebben nog niks van de stad gezien en komen vermoeid aan bij ons appartement. Het is helaas een grote teleurstelling [new_puppy-dos-eyes.gif] Het is niet af en het is er erg kil en in het achterhoekje van de stad weg gepropt. We besluiten om te gaan slapen en morgen verder te kijken. De volgende ochtend is Chris al druk aan de telefoon als ik naar beneden kom. Ik heb geen oog dicht gedaan, Alle drukke geluiden die door de dunne muren heen komen :| Als ik mijn telefoon voel trillen kijk ik er op en zie dat Yill belt. Ik neem op en hoor haar enthousiast vertellen dat ze ook naar Tomarang komen. Ze had schijnbaar gister avond laat nog Chris gesproken en ze is op zoek gegaan naar een geschikte plek. Ze heeft een prachtige kavel gevonden met 4 appartementen. 2 groten & 2 kleinere. Een van de groten is voor ons en de andere voor Yill & Darrel. Er is eventueel nog een mogelijkheid dat als Ylva ouders is dat ze tussen ons in kan komen wonen [love4.gif] Een paar uur later kunnen we al met de taxi naar ons nieuwe plekje [love4.gif]

Afbeelding

De beneden verdieping is helemaal af en ingericht. Boven staan alleen een paar bedden. Maar ik ben blij, Het is een leuk uitziende buurt en we hebben een redelijke tuin aan de voorkant [eusa_dance.gif] Het huis van Yill & Darrel Is precies het zelfde als die van ons alleen met andere kleuren. Super leuk! [eusa_dance.gif] Wat heerlijk dat ze hier komen wonen, Lekker dicht bij elkaar.

Afbeelding

Chris heeft besloten vastgoedeigenaar te worden van ons appartementen complex. En heeft een klein baantje aangenomen als klusjes man voor onze appartementen. Zodat hij dadelijk ook nog genoeg tijd heeft voor onze kleine die elk moment kan komen. De Familie Martinez is een erg rijke familie. Omdat ze al eeuwen mee gaan hebben ze een flink vermogen opgebouwd en dat vermogen bezit Chris. En onze kinderen krijgen dat weer van hem als de tijd daar is. Daarom heeft Chris al een tijdje geen baan meer gehad. En dit leek hem een leuke bezigheid. En zo hebben we ook zeggenschap over wie er hier komt wonen :lol: Ook niet geheel onbelangrijk

Een dag later worden we overvallen door huisdier adoptie dag! :shock: Nog nooit van gehoord maar het was super leuk. Er waren verschillende honden en katten die een baasje zochten, Chris en ik waren meteen weg van Floortje & Van burgemeester Snorhaar :lol: . Het zijn twee schatten van dieren die zeker een gouden mandje verdienen. Na het tekenen van de papieren mochten we ze in ons huis ontvangen. [love4.gif] [love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Die nacht slapen we voor het eerst in onze nieuwe woning. En het bed ligt heerlijk. Maar al snel krijg ik vervelende buikpijn en herken dat het weeën zijn. :shock: Snel maak ik Chris wakker die meteen uit zijn bed vliegt. Het gaat snel en ik beval thuis van een gezonde dochter. We zijn helemaal weg van haar. Onze lieve kleine Ivy Cooper-Martinez. Ik laat je nooit meer gaan kleintje! [5baby.gif] [5grouphug.gif]

Afbeelding

Het gaat heel goed met Ivy er bij en we zijn al snel aan ons meisje gewend. Ze mag samen met Ylva kaarsjes uit blazen om al naar een volgend levens fase te gaan. Wat gaat dat toch snel. Ylva word jong volwassen en is helemaal klaar om op zoek te gaan naar een partner. :lol: Vandaag heeft ze ook op de planning staan om eens een rondje door de stad te doen. Op zoek naar mogelijke slachtoffers uh... partners :lol: Nee geintje. Ylva verdient een leuke man.

Afbeelding

Ik mag morgen auditie doen voor een rolletje, Super leuk ik kan niet wachten :lol: Vandaag heb ik niks op de planning staan alleen veel genieten met van mijn meisje. Ze is een vrolijk ding en is gek op nieuwe dingen leren. Samen op haar buikje spelen vind ze erg leuk.

Afbeelding

Ylva heeft een gezellige bar gevonden waar ze een drankje is gaan doen. In het begin kwamen er vooral veel ouderen :| Maar na een tijdje kwam er een knappe en leuke jongen binnen lopen. Hij komt naast Ylva zitten en ze raken al snel aan de praat. Hij blijkt Romeo te heten en woont hier al een tijdje. [eusa_angel.gif]

Afbeelding

Ze kletsen uren en uiteindelijk zegt de eigenaar van het zaakje dat hij gaat sluiten :lol: Romeo komt nog een drankje bij ons thuis doen en we kletsen met zijn alle nog tot laat in de avond door. Het is leuk om iemand te leren kennen die deze plek kent en de mensen die er wonen. Ylva vind het geloof ik vooral erg gezellig omdat ze veel gemeen hebben en dat ze hem toch wel heel erg knap vind :lol: Als Romeo naar huis is vertel ik Ylva het grote nieuws wat we vandaag van Yill & Darrel gehoord hebben. Ze zijn zwanger van hun 3e kindje (Julia is van de overleden Mila & Knox) Het was eigenlijk niet gepand maar het is zeker weten welkom! Wat leuk onze familie groeit nog steeds lekker door [5baby.gif] [love4.gif] En zo heeft Ivy straks gezellig een leeftijd genootje :lol:
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 9

We zijn een paar maanden verder. En Chris bevalt het eigenlijk wel als huisbaas. Hij vind het heerlijk om hier en daar klusjes op te knappen. We hebben besloten de kavel te kopen en ons eigen appartementen complex te maken. We willen veel gezamenlijke ruimtes maken zodat er voor iedereen wat is [love4.gif] Ylva heeft een korte relatie gehad met Romeo en ze zijn al snel getrouwd. Als je het eenmaal weet dan weet je het :lol: Ze wonen nu tijdelijk samen even ergens anders totdat wij ons mooie droom complex gemaakt hebben. Dan willen ze graag bij ons komen huren [eusa_dance.gif] Yill loopt op het einde van haar zwangerschap en is blij dat ze een woning hebben waar ze nu goed zitten. Of ze nog eens over willen verhuizen naar ons dat weet ik niet. Chris moet het helaas wel wat vaker alleen op knappen want ik ben zwanger van ons 2e kindje [5baby.gif] [love4.gif] We zijn zo blij. Ivy krijgt een broertje of zusje [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Vandaag is een bijzondere dag. Ik ga voor het eerst naar de studio om een opname te maken [eusa_dance.gif] Ik heb er zo veel zin in, Dit is het gene waar ik het allemaal voor gedaan heb. De opleiding en alle tijd die er in zat.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn haar, make up en kleding werden verzorgd en daarna heb ik nog wat tijd gehad om een praatje te maken. Het was heel gezellig en ik voelde me erg op mijn gemak. Eenmaal op het podium ging het heel goed, alsof ik er al jaren sta :lol:

Thuis vertel ik honderd uit over mijn ervaring en Chris vind het leuk om te horen. Maar er staat nog iets belangrijks op de planning. Ivy is jarig! onze lieve schat word een kind. Een schoolgaand kind nog wel. Morgen mag ze al meteen op de basisschool beginnen :shock: Dat vind ik wel even spannend hoor. Wat is het toch een mooie meid aan het worden. Zo lief en zorgzaam. En erg benieuwd naar haar broertje of zusje :lol:

Afbeelding
Ivy Cooper-Martinez

Yill is bevallen van een gezonde zoon Jack Charm. Het gaat heel goed met ze en Yill & Darrel hebben besloten om wat van de wereld te gaan zien. Ze willen verschillende plekken ontdekken en gewoon lekker genieten. Lotte Charm hun dochter vind het idee helemaal niet fijn. Dus toen kwam de vraag of Lotte verlopig bij ons mocht komen wonen. [eusa_angel.gif] In overleg met Chris hebben we besloten om Lotte in huis te nemen. Ze is er heel blij mee en vind het gezellig om samen met Ivy een kamer te delen [love4.gif]

Afbeelding

Een paar dagen later is het zo ver. De baby komt [5baby.gif] We haasten ons naar het ziekenhuis en al snel word onze 2e dochter Eloise Cooper-Martinez geboren [love4.gif] Ook dit meisje laat ons weer smelten van liefde voor haar [love4.gif] Het is heerlijk om er nog een kleintje bij te hebben. En we weten allebei dat het hier niet bij zou blijven :lol: We zijn gek op kinderen en genieten ook volop van onze eigen kindjes. Maar we doen het lekker rustig aan. We hebben alle tijd van de wereld :lol:

Afbeelding

Ik heb weer een nieuwe rol te pakken [eusa_dance.gif] De auditie was goed gegaan en ze willen me graag hebben. Altijd fijn om te horen. De meiden Ivy & Lotte klagen dat het hier in Tomarang zo vaak regent! Ze spelen graag buiten maar het regent negen van de tien keer. Wij zelf hebben ook wel het gevoel dat we hier niet veel langer moeten blijven. Chris had toevallig laatst al eens op Sulani zitten kijken. Daar staat een Appartementen complex te koop. Het staat al een poosje leeg en het is een leuke nieuwe uitdaging om weer aan te beginnen.

Afbeelding

Een paar weken later zijn we verhuisd naar Sulani. Het zijn 3 Appartementen niet heel groot maar het is juist de bedoeling dat we meer buiten kunnen gaan leven :lol: Als we aan komen regent het :shock: Hebben wij weer. De huizen zijn erg leuk en gezellig ingericht. Het is echt wel veel kleiner dan wat we gewend zijn. Maar ik vind het wel gezellig. We hopen dat het snel droog is zodat we lekker de buiten omgeving kunnen gaan ontdekken. :D Helaas hebben we voor we gingen verhuizen afscheid van onze kat moeten nemen. Het beestje was oud en op. Onze harige viervoeter Floortje is wel mee. Ook zij moet even haar plekje zoeken in deze woning. We wonen gelukkig op de hoekwoning dus uitbouwen is altijd nog een optie voor ons :lol: Het is de bedoeling dat Ylva & Romeo naast ons komen wonen. Yill & Darrel zijn voorlopig niet terug van hun wereld reis. Maar houden ons en Lotte goed op de hoogte door bijna dagelijks te bellen. Lotte mist haar ouders wel maar ze heeft totaal geen spijt dat ze niet mee is gegaan. Lotte houd meer van het vaste ritme. :lol:

Afbeelding

Eloise groeit als kool Het is heel leuk om te zien hoe leergierig ze is en dat ze dag en nacht verschilt van Ivy. Eloise heeft gif zwart haar als haar vader en haar huid is ook iets donkerder. Ivy & Eloise hebben wel beide de heldere rode ogen van hun vader [love4.gif] Wat ben ik trots op mijn gezinnetje. Het is heerlijk om zo veel tijd samen door te kunnen brengen.

Afbeelding

Ylva & Romeo hebben zojuist hun intrek in de woning naast ons genomen [eusa_dance.gif] Super gezellig dat we toch altijd bij elkaar blijven hangen haha. Ze verraste ons om niet met zijn 2e te komen, Ze hadden hun pas geboren dochtertje Ella O"neill bij zich! [5baby.gif] Onze familie blijft maar groeien :lol: En het valt wel op dat de meiden zeker weten in de meerderheid zijn. Chris hoopt wel dat wij ooit nog een zoon krijgen zodat onze naam weer een generatie verder mag groeien :lol:

Afbeelding

Na een poosje niks gedaan te hebben op het internet, Heb ik met hulp van Chris mijn camera en andere spullen weer geïnstalleerd in onze nieuwe woning [eusa_dance.gif] En ben weer volop aan de gang om filmpjes te maken. We worden voor de zoveelste keer gebeld door het schoolhoofd dat Lotte het weer te bont gemaakt heeft. Laatst hadden we al een boette van 500 simdollars in de bus en nu heeft ze weer van alles uitgehaald wat niet de bedoeling is. Ze misbruikt onze goedheid door dingen te doen die niet de bedoeling zijn. Als ik die avond Yill bel is ze woedend en na een lang en vermoeid gesprek hebben we een vlieg ticket geregeld en gaat Lotte morgen ochtend weer terug naar haar ouders. Ze hadden schijnbaar een duidelijke afspraak gemaakt voor vertrek :lol:

We wonen nu een tijdje in Sulani en het bevalt enorm. De kinderen vinden het er fijn en wij ook. Maar de woning is wel klein en dat vinden we niet fijn. Zeker niet omdat we van plan zijn om binnenkort een 3e kindje te proberen te maken :lol: Chris heeft bijna dag en nacht rond gebelde en we hebben een leuk nieuw Appartementen complex bemachtigd. Het is enorm en heeft verschillende gezamenlijke ruimtes super gezellig. Er zijn nog verschillende ruimtes die leeg staan en gereed gemaakt kunnen worden voor de verhuur. Voor nu wonen er 2 gezinnen bij ons in het complex. Ivy vind het super leuk want er zit een leeftijd genoot bij :D Ze kan het goed vinden met de buurjongen. Ook hier in Sulani hebben ze een adoptie dag voor dieren. Omdat we onze lieve kat hebben af moeten geven hebben we een speel vriendje voor Floortje geadopteerd. Dit is de lieve en vrolijke Flinn! [love4.gif]

Afbeelding
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 10

Onze appartementen stromen langzaam aan vol, En het is super gezellig om al die mensen te leren kennen. [love4.gif] Chris is al vroeg in de weer in de keuken omdat Eloise weer wat ouder word. Ze groeien zo snel :lol: Eloise is nu ook echt geen baby meer. Maar gelukkig kunnen we binnenkort weer een babytje in onze armen nemen. Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Iets sneller dan verwacht maar zeker niet minder welkom. We hebben het beide druk de gehele dag ik vooral met de meiden en met mijn werk en Chris is volop klusjes in en rondom het huis aan het doen. We hebben niet heel veel aandacht voor elkaar op het moment. Dat ik zwanger ben van de 3e is ook eigenlijk wel een wonder :lol: Ik merk wel dat Chris wat vermoeid is en wat sneller boos word. Ik hoop niet dat hij zich zo diep in het werk begraaft dat hij er dadelijk nog bij om valt :shock:

Afbeelding

Dat kunnen we er echt niet bij hebben. We hebben een heftige maand gehad. Er stond een groot familie uitje op de planning. Maar door de verbouwing en de nieuwe mensen die zouden komen wat het voor ons niet haalbaar om mee te gaan. De bus waar de rest van mijn familie in zat voor hun ski trip is van de weg geraakt en alle inzittende van de bus zijn bij het ongeluk omgekomen [crybaby2.gif] Ik heb op mijn eigen gezin na echt helemaal niemand meer. En ik heb het idee dat Chris en ik ondanks mijn zwangerschap steeds verder uit elkaar groeien [crybaby2.gif] Juist nu ik hem zo hard nodig heb. Ik weet dat hij in zijn lange leven ook veel verlies en verdriet gekend heeft maar om je nou buiten te sluiten en niet met mij er over willen praten vind ik moeilijk. De verjaardag van Eloise vieren we met ons eigen gezinnetje en Chris is nadat ons meisje haar kaarsjes uitgeblazen heeft al weer weg. :|

Afbeelding
Eloise Cooper-Martinez

Ik probeer me zelf wat af te leiden met de meiden en mijn 2de auditie is ook niet geslaagd. Ze vinden dat ik eerst aan me zelf moet werken voor ik weer auditie ga doen :o Nou dat kon er ook nog wel bij

Afbeelding

Een paar weken later gebeurd er waar ik al bang voor was. Chris verteld me dat hij dit niet langer wil. En graag wil scheiden :shock: Hij wil het niet eens meer proberen. Hij zegt ook dat de komst van ons 3e kindje niet de bedoeling was geweest vanuit zijn kant. Hij liep al langer met het gevoel rond dat onze relatie strandde. Maar door het ongeluk met mijn familie heeft hij nog een poosje niks tegen me gezegd. Ik ben woedend. Ik draag zijn kindje en we hebben net dit enorme Appartementen Complex gekocht. Hij haalt simpelweg zijn schouders op. We regelen het wel via een advocaat! [angryfire.gif] Weer word mijn hart gebroken door een man waarvan ik dacht dat ik hield. Hoeveel ongeluk moet ik nog verdragen in mijn leven? [crybaby2.gif]

Afbeelding

De scheiding was kort en vooral erg heftig. Ons gezin in letterlijk in 2e gesplitst. Ivy blijft bij mij wonen en Eloise is met Chris mee. Door alle stres en het verdriet heb ik mijn kindje in mijn buik verloren. Het was nog kort dat ik zwager was maar het is wel een verlies [crybaby2.gif] Ik heb het appartementen Complex op mijn naam gekregen, De rest van het geld heeft Chris, omdat het meeste ook van zijn familie was natuurlijk. Dus ik moet mijn eigen geld bij elkaar zien te sprokkelen met de huur van appartementen :? Het is nu een kleine twee weken geleden dat Chris vertrokken is. Gelukkig vat Ivy het best goed op en steunen we elkaar! Het is echt een schat. We hebben besloten om onze schouders er onder te zetten en er het beste van te gaan maken. Ivy verteld me dagelijks dat het allemaal wel goed komt. En dat ik wel weer iemand vind. Zoals de buurman van hier naast :lol: Die schijnt al vanaf het moment dat hij hier woont een oogje op me te hebben verteld Ivy met een lacht. Ik moet nog niet aan een nieuwe relatie denken. Maar een vriend om troost bij te vinden is altijd fijn. En daarbij is de buurman een knappe vriendelijke man Wat totaal niet vervelend is om bij in de buurt te zijn. :oops:

Afbeelding

We zijn 3 maanden verder en het gaat erg goed met het verhuren van de appartementen. Minsung (onze buurman) En ik hebben het erg gezellig samen. We brengen veel tijd samen door en zijn beste maatjes geworden. Hij helpt me vaak met klusjes in huis.

Ivy vind het gezellig als Minsung over de vloer komt. Ze doet altijd spelletjes met hem en ze kunnen volop lachen. Helaas heeft Chris niks meer van zich laten horen. En ik merk dat Ivy haar vader mist. Ze claimt Minsung nu wat meer omdat ze een vader figuur in haar leven wil. Ik mis mijn Eloise ook heel erg ik heb geen idee hoe mijn meisje er nu uit ziet. Bij de scheiding was duidelijk gemaakt dat ik de zorg over Ivy heb en Chris die van Eloise. Ik vind het verschrikkelijk. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ivy is gek op Floortje en ze zijn ook altijd wel bij elkaar te vinden. Het is een lieve hond en we zijn blij dat ze bij ons gezinnetje hoort.

Afbeelding

Na een tijdje durf ik eindelijk een stap te zetten, Ik vind het wel spannend om mijn hart weer aan iemand weg te geven. Maar ik hoop zo dat 3 keer scheepsrecht is. Het voelt gewoon super fijn en goed met Minsung. En het belangrijkste is dat Ivy het ook erg gezellig en fijn vind met hem er bij.

Afbeelding

We wisselen onze eerste kus uit [love4.gif] Wat fijn om na al die tijd weer wat liefde te voelen [5grouphug.gif] We hebben af gesproken dat we het weekend gezellig een weekendje weg gaan naar de sneeuw. Ik vind het wel spannend want mijn familie is onderweg daar naar toe een paar maanden geleden verongelukt. [new_puppy-dos-eyes.gif]

3 Maanden zijn verstreken.... En ik voel me slechter als ooit. Ik weet niet wat me bezielde om 3 maanden geleden het leven van mijn lieve Jessy te verpesten. Ik had duidelijk zelf een inzinking. Na het overleiden van haar familie voelde ik de angst weer opkomen die ik zelf gehad heb na het overleiden van mijn familie. En wat heb ik gedaan?! Ik heb mijn lieve vrouw in de steek gelaten omdat ik zelf niet wist hoe ik met mijn emoties om moest gaan. Eloise en ik missen Jessy & Ivy enorm. Ik heb sinds een paar dagen weer contact met Ivy. Ik kwam haar tegen toen ik met Eloise naar het strand was. Ivy was heel blij me te zien en vertelde honderd uit. Ook over dat Jessy nu pas een relatie met Minsung heeft [eusa_eh.gif] Dat doet zeer om te horen. Maar wat nog erger is, is dat Jessy schijnbaar niet op de hoogte is van Minsung zijn reputatie :shock: Die jongen flirt er op los en heeft hier en daar kinderen waarvan hij waarschijnlijk zelf niet eens weet dat ze bestaan :o Ik Durf haar nog niet te benaderen maar ik hoop wel dat ik haar binnenkort een keer tegen kom. Ik wil weten of ze al bevallen is van ons 3e kindje, en of we een zoon of nog een dochtertje hebben gekregen. En wat de naam is natuurlijk [eusa_angel.gif] Ik hoop zo dat ze me het wel vergeven. Ik moet alleen de moed nog bij elkaar rapen om het haar uit te leggen waarom ik haar dit aangedaan heb. Eloise is echt een schatje maar ik merk dat ze haar moeder mist. Ik hoop zo dat we Jessy snel zullen zien...

Afbeelding

Als ik mijn spullen aan het pakken ben voor ons weekendje weg staat Minsung in eens voor de deur. Hij heeft een vage reden waarom we niet weg kunnen :shock: Ik had me er zo op verheugd. Om het goed te maken hebben we het even samen gezellig als Ivy op school zit.

Afbeelding

Na het gezellig samen zijn is hij meteen weer weg met een raar verhaal dat hij nog wat dingen moet doen. Ik vind het zo raar dat ons weekendje in eens niet door gaat. Wat moet ik nou tegen Ivy zeggen als ze thuis komt? Ze had er zo veel zin in. Een paar dagen later voel ik me niet lekker en ik voel me echt zwanger. :shock: Na 3 kinderen en 4 zwangerschappen weet ik het voort wel. Toch besluit ik een testje te doen. Wat al snel laat zien dat mijn gevoel klopt. Ik ben zwanger van Minsung zijn kindje. [5baby.gif] Ergens vind ik het wel mooi, onze liefde is nog pril maar door onze liefde hebben we wel een wondertje gemaakt. [love4.gif]

Afbeelding

Als ik beneden kom in de gezamenlijke ruimtes zie ik Minsung in de training kamer. Als ik hem het grote nieuws vertel is hij helemaal niet blij. Hij maakt me zelfs voor van alles en nog wat uit. Hij is woedend. Hoe haal ik het in mijn hoofd zwanger te worden. We hebben maar een keer..... [angryfire.gif] Ik schrik van zijn reactie. Woedend gilt hij dat hij niks van dit kindje wil weten. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Als ik na een paar dagen niks hoor van Minsung besluit ik naar hun appartement te gaan. Zijn moeder is thuis en lacht vriendelijk naar me. Als ik haar vertel dat ik zwanger ben van het kindje van haar zoon. verdwijnt haar glimlacht. Ze was er al bang voor Minsung verdwijnt wel vaker en laat haar met de troep achter. Ze zegt duizend maal sorry en schaamt zich dood voor haar eigen zoon.

Afbeelding

Ze vraagt of ik even wil blijven. Ik knik en help haar met wat thee zetten. Minsung zijn moeder verteld over wat voor flirt Minsung is en dat hij meer kinderen verwekt heeft en daar nooit voor heeft willen zorgen. Hij vind de vrouwen leuk zolang ze niet zwanger worden. :shock: Zijn moeder zucht weer en overhandigd me een kop thee. Ik ben oud Jessy ik kan het allemaal niet zo goed meer aan. Minsung zul je niet meer terug zien. Hij heeft me bericht dat hij weer weg is en dat ik hem wel weer ooit zie verschijnen. Dit is al de zoveelste keer dat hij dit doet. de deur vliegt open en er komen een jongen en een meisje binnen lopen. Minsung zijn moeder glimlacht naar mij. Jessy ontmoet mijn twee kleinkinderen. Daesung & Yuri. Ik lach vriendelijk naar de kinderen die mij vragend aan kijken. We gaan gezellig even samen zitten en ik kom er al snel achter dat deze twee lieverds niet veel over hun vader weten. Woonden Minsung hier eigenlijk wel of deed hij mij dat alleen maar geloven?

Afbeelding

Ivy is ook uit school en ik vraag haar of ze even wil gaan spelen met Daesung & Yuri dat vind Ivy wel gezellig ze heeft niet vaak vriendjes om mee te spelen. De moeder van Minsung die trouwens Sunja heet. :lol: kijkt mij verdrietig aan. Lieve Jessy ik zou dit nooit durven vragen als ik een keuze heb. Maar ik ben oud en ik ben ziek. Ik heb niet heel lang meer en ik wil niet dat mijn twee kleinkinderen in een kindertehuis terecht komen... Ik voel al waar dit gesprek naar toe ga. Voor ze haar zin af kan maken pak ik haar handen vast. Lieve Sunja ik wil dat je zo lang je nog leeft lekker bij mij komt wonen met Daesung & Yuri. Als u er niet meer bent zal ik ze adopteren en ze opvoeden alsof het mijn eigen vlees en bloed is. Ik kan deze twee schatjes niet aan hun lot over laten. En daarbij groeit hun half broertje of zusje hier in mijn buik! [love4.gif] Sunja barst in tranen uit. Dit had ik nooit durven hopen huilt ze. Ze is me zo dankbaar en ik zie de last van haar schouders glijden. Dankje Jessy duizendmaal dank!

Afbeelding

Afbeelding

Alles gaat erg snel. ik adopteer Daesung & Yuri en ze heten nu officieel Cooper :lol: Sunja vond dat een goed idee zodat de kindjes ook echt thuis horen bij mijn familie. Haar familie is niet meer zegt ze steeds. Sunja heeft gelijk gehad. Nadat alles geregeld was lijkt het of ze het zo goed gevonden heeft en komt ze kort er na te overleiden. [new_puppy-dos-eyes.gif] Zo sneu. Ik hoop zo dat ik Daesung & Yuri een fijn leven kan geven.

Afbeelding

Ivy is jarig vandaag net zoals Yuri Ivy word een tiener en Yuri een kind. [eusa_dance.gif] Wat gezellig zo op de zelfde dag. Yuri is een knappe meid geworden en Ivy kan ik geen kind meer noemen het is voortaan een hele dame! [kus3.gif] Als Ivy haar kaarsjes uit blaast vraag ik wat ze gewenst heeft. Ze heeft maar een wens en dat is dat ik haar vader Chris de kans geef alles uit te laten leggen. Ik weet dat ze Chris dagelijks spreekt en geregeld ziet. Dat vind ik heel fijn want ze heeft haar vader gewoon nodig in haar leven. Ik vind het moeilijk om contact met Chris te zoeken. Zeker na wat hij mij zomaar aan gedaan heeft. Maar ik beloof het Ivy om binnenkort af te spreken met Chris. Hij heeft schijnbaar wat dingen die hij met me wil bespreken. Ik ben benieuwd.

Afbeelding

Ivy Cooper-Martinez

Afbeelding
Yuri Cooper
Plaats reactie