Jorden & Delilah (aflevering 5 ~ pag.5)

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Jorden & Delilah (aflevering 5 ~ pag.5)

Bericht door Froos »

Afbeelding

Binnenkort volgen we hier hun mooie, spannende, hilarische, romantische en dramatische levensgebeurtenissen in dit dagboek :lol:

Inhoudsopgave
Kenningsmaking
Familie Simmons en Morales
Aflevering 1 frank rouwt om lena, frank en erica zien een huis voor jorden, bezichtiging.
Aflevering 2 eerste ruzie tussen jorden en delilah, verslag van het schoolpleingevecht uit copperdale van gerald.
Aflevering 3 bureau windenburg, jorden ondervraagd twee tieners, schuld bekennen, jorden en delilah krijgen het huis in san sequoia.
Aflevering 4 jorden en delilah verhuizen naar san sequoia en gaan samenwonen, rondleiding door huis.
Aflevering 5 jorden op gesprek bij sierra, delilah ontmoet amy en vince, jorden met collega's in het café, ontmoeting met babs.
Laatst gewijzigd door Froos op 17 dec 2023, 23:29, 16 keer totaal gewijzigd.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Jorden & Delilah

Bericht door Froos »

Kennismaking

Afbeelding
Jorden Simmons

Jorden is opgegroeid in Evergreen Harbor en is de zoon van Frank en Erica Simmons. Zijn vader is eerder getrouwd geweest met Lena Russell. Frank kreeg met Lena twee kinderen Aryan en Senna. Lena overleed en Frank kreeg daarna een relatie met Erica. Met Erica kreeg Frank een zoon die ze Jorden noemde. Jorden is een nakomeling en heeft dus een oudere halfbroer en zus.

Jorden heeft nu een relatie met Delilah. Helemaal leuk. Met Delilah gaat hij binnenkort een huisje betrekken in San Sequoia.

Afscheid
Afbeelding
Voordat Jorden naar San Sequoia verhuist neemt hij afscheid van zijn beste vriend uit Evergreen Harbor, Knox Greenburg.
Jorden en Knox zijn al vanaf de kleuterschool elkaars beste vrienden.

Afbeelding
Delilah Morales

Delilha is opgegroeid in Del Sol Valley. Haar ouders zijn beroemde acteurs aan het worden, maar dat vind ze maar niks.
'Ze zijn wel goed hoor, maar mijn vriendin Venessa is veel beter' zegt ze.
Delilah is druk bezig om met haar vriend Jorden een huisje te vinden in San Sequoia.

Afscheid
Afbeelding
Venessa Jeong vindt het jammer dat haar hartsvriendin Delilah Del Sol Valley gaat verlaten.

Binnenkort meer! [eusa_clap.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Mooie Sims zijn het en nu al boeiende achtergrondverhalen ;)
Ik ben benieuwd wat we allemaal met ze mee mogen beleven [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Leuk dat je dit nieuwe dagboek gaat beginnen!
Het lijken op net eerste gezicht twee verschillende sims met een totaal verschillende achtergrond!
Ik ben heel benieuwd hoe ze elkaar hebben ontmoet en naar de rest van hun verhaal en toekomst!
Een prachtig huis hebben ze volgens mij wel al gevonden ;)
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]
Het is altijd weer spannend om met een nieuw project/dagboek te beginnen. Maar ik heb er zin in [icon_thumright.gif]

Het zal in het begin best wat rommelig zijn, maar dat komt wel goed.
Ik vind het ook altijd leuk om bestaande Sims (premade) uit het spel te gebruiken.
Knox Greenburg en Venessa Jeong herkennen jullie misschien uit 'ecologisch leven' en 'word beroemd' ;)

Ik zal binnenkort een pilot aflevering plaatsen. Een pilot houdt in dat we kunnen wennen aan de personage's en wat hun achtergrond is. Ik kan eventueel ook nog wat aanpassingen doen als ik ergens tegen aan loop. Het is zeg maar een 'proefaflevering' :mrgreen:
Daarna beginnen we echt! [eusa_dance.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Wat leuk dat je een dagboek bent gestart met Jorden en Delilah! Ik ben erg benieuwd wat je voor hen in petto hebt. [eusa_dance.gif] Ze hebben inderdaad al interessante achtergrondverhalen. Daar kan je vast al veel mee. :D

Zijn de familieleden van Jorden en de andere betrokken sims bekende townies, of dat niet? :oops: :mrgreen:

Leuk dat Jorden en Delilah beiden uit een andere plek komen. Komen we te weten hoe ze elkaar hebben ontmoet? [eusa_pray.gif] Hopelijk vinden ze het huis dat je voor hen hebt gemaakt net zo leuk als wij. :lol:
Zullen we Knox, Venessa en de rest van de families nog terug zien in het verhaal? [eusa_pray.gif]
Hopelijk worden al deze vragen ter zijne tijd beantwoord. [new_smile-l.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Leuk dat je een nieuw dagboek bent begonnen met Jorden en Delilah [new_smile-l.gif]
De achtergrondverhalen zijn gelijk al heel interessant [eusa_dance.gif] Leuk dat ze allebei uit een andere wereld komen en ik ben ook heel benieuwd hoe ze elkaar hebben leren kennen. Ik kijk er al naar uit om meer van hun leven te zien :D

Ja leuk dat je Knox en Vennessa ook in het verhaal hebt betrokken [new_smile-l.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel :D

Voordat we beginnen heb ik afgelopen week even de families verder uitgewerkt [tongue3.gif]

Simmons
Afbeelding

Op de voorgrond in deze foto zie je natuurlijk Jorden. Daar achter zijn halfbroer en -zus Senna en Aryan. Ze hebben alle drie dezelfde vader. Vader Frank was eerder getrouwd geweest met Lena Russell waaruit hij Aryan en Senna heeft. Lena kwam helaas te overlijden door elektrocutie. Vader Frank trouwde later met zijn nieuwe liefde Erica en daar kwam Jorden uit.

Morales
Afbeelding

De familie Morales is een bekend gezicht in Del Sol Valley. Delilah is de enigste dochter van Gerald en Nathaly Morales.
Gerald begon ooit als acteur en is nu een echte nieuwsreporter in Simsland. Nathaly speelt nog steeds een rol in de Simsland soap 'dagen van ons leven'
Delilah vindt dat rijke leven allemaal wel leuk, maar ze wil eigenlijk ook dat huisje, boompje, beestje gevoel ervaren.

Binnenkort de eerste aflevering [eusa_dance.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een knappe families hebben ze ook weer [love4.gif]

Ik ben benieuwd naar het verloop van het verhaal ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Leuk om kennis te maken met de families van de twee!
Het zijn zeker knappe families!
Afbeelding
Plaats reactie