Tupac Bohati (Nieuw! Aflevering 55 pag. 13)
Re: Tupac Bohati (Aflevering 52)
Ik kijk uit naar de nieuwe aflevering!
Het zijn al leuke sneakpeaks! Leuk om dingen van samen groeien te zien!
Ik ben heel benieuwd waar de politie (Jorden) voor komt...
Het zijn al leuke sneakpeaks! Leuk om dingen van samen groeien te zien!
Ik ben heel benieuwd waar de politie (Jorden) voor komt...
Dank je Tipi
Voor familie verhalen heb je hem gewoon nodig
We gaan zeker wat gameplay uit Samen groeien zien. Eén van mijn favo packs tot nu toe
Voor familie verhalen heb je hem gewoon nodig
Ik heb hem laatst ook gekocht en ik vind hem ook heel leuk tot nu toe!
Heb nog lang niet alles gezien en gedaan, maar alleen al voor de infants moet je hem hebben!
Daarom extra leuk om er dingen van terug te gaan zien, kom maar door
Heb nog lang niet alles gezien en gedaan, maar alleen al voor de infants moet je hem hebben!
Daarom extra leuk om er dingen van terug te gaan zien, kom maar door
Daar is die dan
Het is weer een nieuwe dag bij de Bohati's en Kenyi staat op
Kenyi merkt dat zijn tand steeds losser gaat zitten en voelt eraan. Kan die eruit?
Ja hoor. Kenyi trekt zijn tand eruit!
"Auwtsj...dat doet zeer" brult Kenyi.
Kenyi kijkt verschrikt naar zijn eerste wisseltand en slaat een hand voor zijn mond
"Mamu...mamu...ik heb geen tanden meer" scheeuwt Kenyi.
Aissa komt snel bij Kenyi kijken
"Kijk! Mamu...ik heb geen tanden meer" zegt Kenyi.
"Nou dat valt wel mee die ene tand. Je bent aan het wisselen schat. Je krijgt nu grote mensen tanden" lacht Aissa.
"Wat moet ik met die tand doen?" vraagt Kenyi.
Je hebt een certificaat in je inventaris Kenyi. Hang hem op en wie weet krijg je er geld voor
Kenyi heeft zijn certificaat opgehangen
"Misschien komt morgen de tandenfee langs?" zegt Aissa.
Tupac is ook al vroeg op in de ochtend en kijkt bij Saidah en Kayode
"Eens kijken of Saidah een ei heeft gelegd. Yebo uma singaba een blauw ei!" roept Tupac.
Tupac bewaard het blauwe ei goed, want hij wil meedoen aan de Finchwick Eiwedstrijd.
Aissa helpt Imani en Kenyi nog even snel met hun huiswerk
"Nou Imani, wat is de volgende vraag?" vraagt Aissa.
"Dat is zo'n stomme vraag mamu. 'Wat wil je bereiken dit schooljaar'...weet ik veel" moppert Imani.
"Niet zo moeilijk toch? De zomervakantie" zegt Kenyi bloedserieus
Aissa en Imani schieten in de lach om Kenyi's antwoord.
Aissa staat op
"Ik ga mijn bloempjes plukken want ik moet nog wat boeketten afmaken" zegt Aissa.
"Babu...babu...je zou me nog leren fietsen" roept Kenyi.
Tupac leert Kenyi fietsen
Kenyi begint zelfverzekerd maar vindt het toch best wel moeilijk.
"Je moet wel goed sturen hè kleine jager" roept Tupac.
"Dit gras is niet goed Babu" klaagt Kenyi.
Kenyi heeft moeite om zijn evenwicht vast te houden en fietst door de moestuin van zijn vader
"Hey Kenyi jager, niet over mijn plantjes fietsen" brult Tupac.
"Ja maar dat doet de fiets vanzelf Babu!" kreunt Kenyi.
De kinderen zijn uiteindelijk naar school en Tupac en Aissa gaan met hun hobby bezig
Aissa is met haar geplukte lelies, grasklokjes en margrietjes mooie boeketten aan het schikken.
Tupac heeft de afgelopen dagen al heel wat beeldjes en zelfs twee barkrukken gemaakt.
Tupac krijgt tijdens het houtbewerken een idee
"Ik zag gisteren een mevrouw in onze stam achter een tafeltje spulletjes verkopen. Dat wil ik ook" denkt Tupac.
Even later...
"Tupac! Wat is dit?" vraagt Aissa.
"Ik heb een echt winkeltafeltje gekocht snoes. Ik ga mijn beeldjes erop zetten en verkopen, misschien kun je ook jouw boeketten erop zetten. Dan krijgen we geld daarvoor" verteld Tupac.
"Oh! Dat is leuk Tupac. Ik haal ze meteen op" zegt Aissa.
We gaan naar Copperdale High
Imani is op school en ziet Noud en Sofia kussen. Stiekem mist ze nu Sem in haar leven
"Waar is Sem toch? Ik heb hem deze week nog helemaal niet op school gezien" denkt Imani.
"Hij zou toch niet wegblijven omdat het uit is tussen ons?"
Imani ziet Ash die altijd overal van op de hoogte is
"Hey Ash. Weet jij waar Sem is? Ik zie hem helemaal niet meer" vraagt Imani.
Ash antwoord
"Imani schatje...Leef je onder een steen ofzo? Sem is geschorst, hij heeft vorige week met Maurice gevochten hier op school" verteld Ash.
"Nee! Dat kan niet" roept Imani verbaast.
Imani wil meteen Sem bellen
"Sem en vechten?!? Dat klopt niet...Ik moet weten wat er is gebeurd" denkt Imani.
Imani belt meteen met Sem
"SEM? Wat is er aan de hand, heb je op school gevochten met Maurice?" roept Imani.
"Ja, sorry Imani. Maurice daagde me uit. Hij gaf me een duw en er ontplofte wat in mij. Door Maurice ben ik jou nu kwijt Imani" verteld Sem.
"Uhm...OK?...En nu dan? Je bent geschorst van school? Kom je ooit terug?" wil Imani weten.
"Maurice en ik hebben van het OM een geldboete gekregen. Als we die betalen is onze schorsing opgeheven en mogen we weer naar school" legt Sem uit.
Imani wil Sem weer graag zien
"Sem. Ik wil je zien. Zullen we na schooltijd afspreken?" vraagt Imani.
"Uhm...is goed. Maar ik zit nu niet meer op school hè hahaha...hoe laat dan?" vraagt Sem.
"4 Uur bij de vuurtoren in Brindleton Bay" roept Imani.
"Is goed Imani...Ik mis je" zegt Sem.
(zal het weer goedkomen tussen deze twee )
We gaan naar Tupac en zijn winkeltje
Nou! Daar staat Tupac hoor. Trots als een pauw staat hij achter zijn eigen 'winkeltje'
Hij verkoopt zijn zelf gemaakte houten beeldjes en de boeketten van Aissa.
Als een echte marktkoopman begint hij te roepen
"Beste stamleden! Ik verkoop vandaag mijn zelfgemaakte houten beeldjes en de boeketten van mijn snoes Aissa. Kom kijken en kopen" roept Tupac.
"Kijk Froos! Mijn eerste klanten" fluistert Tupac.
De mond op mond reklame in Henford gaat snel
Er komen steeds meer mensen een kijkje nemen wat Tupac allemaal verkoopt.
Ook Bowen komt langs
"Tupac vriend! Heb je dit allemaal zelf gemaakt. Wat een vakmanschap zeg!" roept Bowen enthousiast.
"Ja Bowen. Ik heb nog een mooi draak of paarden beeldje voor je in de aanbieding en omdat jij het bent voor de helft van de prijs" zegt Tupac.
"Dat drakenbeeldje wil ik. Dat doet mij denken aan je verhalen uit Dragon Valley, Tupac...hahaha" lacht Bowen.
Maar dan...
Politie komt langs...waarom?
Het zijn trouwens Jeroen Reurings en Jorden Simmons (uit Jorden & Delilah)
"Voor je opleiding lijkt het me goed dat jij dit gesprek met die man gaat voeren. Het lijkt me niet moeilijk." zegt Jeroen.
"Dit kan ik wel. Die meneer heeft waarschijnlijk geen standplaatsvergunning toch?" vraagt Jorden.
"Klopt. Maar blijf wel vriendelijk. Je kan het Jorden" moedigt Jeroen aan.
Tupac ziet ook dat er twee agenten aan komen
"Oh kijk! Zelfs de politie komt langs om mijn beeldjes te kopen. Ik had ook niet anders verwacht" denkt Tupac.
"Dag agenten. Er staan er nog precies twee beeldjes te koop. Interesse?" vraagt Tupac aan Jeroen en Jorden.
Jorden stelt zich voor aan Tupac
"Dit zijn zeker hele mooie beeldjes meneer Bohati. Heeft u ze zelf gemaakt?" vraagt Jorden geintresseerd.
"Jazeker, hier in mijn schuurtje en nu verkoop ik ze op mijn eigen 'winkeltafeltje' verteld Tupac.
"Dat snap ik meneer Bohati, maar heeft u wel een standplaatsvergunning voor deze tafel?" vraagt Jorden.
"Een standbeeldvergunning? Wat is dat?" vraagt Tupac.
"Hahaha...nee meneer Bohati. Een standplaatsvergunning. Die heeft u nodig om goederen te verkopen aan de openbare weg" verteld Jorden.
"Ow OK? Die heb ik niet. Kan ik dat dan bij u kopen, meneer de agent?" vraagt Tupac.
"Hahaha...Nee meneer Bohati. Op de website van uw gemeente Henford-on-Bagley kunt u een standplaatsvergunning aanvragen" legt Jorden uit.
Jorden helpt Tupac mee om een standplaatsvergunning aan te vragen
"En dan scroll je iets naar beneden en dan zie je de knop aanvragen" legt Jorden uit.
"Yebo uma singaba, mijn aanvraag wordt behandeld staat er nu. Dank u agent" roept Tupac.
Tupac bedankt Jorden
"Graag gedaan meneer Bohati...voor alleen vandaag mag u gewoon verder gaan met de verkoop. Maar de volgende keer als we u hier zien heeft u een standplaatsvergunning in bezit, OK?" lacht Jorden.
"Jawel meneer de agent. Maar wilt u toch niet een beeldje kopen?" vraagt Tupac.
"Sorry meneer Bohati...we gaan naar onze volgende klus...een fijne dag nog" zegt Jorden.
We gaan weer naar Copperdale High
Imani heeft net met Sem gebeld, maar wie is die jongen tegen de muur
"Hey Imani?" roept die jongen tegen de muur.
Imani herkent die stem "Maurice?" en kijkt voorzichtig achterom.
Imani besluit om de confrontatie met Maurice aan te gaan
"Wat heb je met Sem gedaan!" zegt Imani.
"Niks. Hij begon te vechten. Door hem zat ik een nacht op het politiebureau vast" kletst Maurice.
"Waarom ben je dan nu hier op school? Jij en Sem zijn geschorst en jullie moeten een geldboete betalen?" wil Imani weten.
"Tsjah...Mijn vader heeft genoeg geld en heeft de boete betaald... Dus nu Sem er niet meer is, zullen we een keer uitgaan?" vraagt Maurice
Imani is geschokt
"Wat dacht jezelf Maurice Brindleton? NEE! Ik ga nooit met je uit. Sem had gelijk! Wat een arrogant ventje ben je. Ik wil niks meer met je te maken hebben" brult Imani.
"Doe je wel even rustig Imani. We willen niet nog een vechtpartij" zegt Rector Emerson op de achtergrond.
"Jahaaa...Meneer Emerson" moppert Imani.
Terug naar het winkeltje van Tupac
De tafel is leeg. Tupac heeft al zijn beeldjes en boeketten van Aissa verkocht
"Tupac! Wat was dat met die politie?" wil Aissa weten.
"Nou snoes! Ik moet een soort standbeeldpas hebben ofzo. Anders mag ik hier geen winkeltafeltje hebben" verteld Tupac.
"Ach ja natuurlijk, een standplaatsvergunning. Had ik kunnen weten" bedenkt Aissa zich.
Maar Aissa krijgt opeens een idee!
Het begint te regenen
"Tupac! Waarom beginnen we niet een echte winkel!" roept Aissa.
"Een echte winkel?!? Dit is toch ook leuk..." vraagt Tupac zich af.
Wil Aissa nu een echte ondernemer worden?
"Tupac luister! Sarah Scott wil haar winkel verkopen. Als wij die overnemen kunnen we ook onze beeldjes en boeketten daar verkopen" juicht Aissa.
"Dan hebben we onze eigen winkel?" vraagt Tupac.
"Ja klopt. En kunnen we verkopen wat we willen schat" verteld Aissa.
Tupac en Aissa zien het helemaal zitten om hun eigen winkel te starten in Henford-on-Bagley
"Ik ga nu meteen naar Sarah" rent Aissa.
Einde Aflevering 53
Het is weer een nieuwe dag bij de Bohati's en Kenyi staat op
Kenyi merkt dat zijn tand steeds losser gaat zitten en voelt eraan. Kan die eruit?
Ja hoor. Kenyi trekt zijn tand eruit!
"Auwtsj...dat doet zeer" brult Kenyi.
Kenyi kijkt verschrikt naar zijn eerste wisseltand en slaat een hand voor zijn mond
"Mamu...mamu...ik heb geen tanden meer" scheeuwt Kenyi.
Aissa komt snel bij Kenyi kijken
"Kijk! Mamu...ik heb geen tanden meer" zegt Kenyi.
"Nou dat valt wel mee die ene tand. Je bent aan het wisselen schat. Je krijgt nu grote mensen tanden" lacht Aissa.
"Wat moet ik met die tand doen?" vraagt Kenyi.
Je hebt een certificaat in je inventaris Kenyi. Hang hem op en wie weet krijg je er geld voor
Kenyi heeft zijn certificaat opgehangen
"Misschien komt morgen de tandenfee langs?" zegt Aissa.
Tupac is ook al vroeg op in de ochtend en kijkt bij Saidah en Kayode
"Eens kijken of Saidah een ei heeft gelegd. Yebo uma singaba een blauw ei!" roept Tupac.
Tupac bewaard het blauwe ei goed, want hij wil meedoen aan de Finchwick Eiwedstrijd.
Aissa helpt Imani en Kenyi nog even snel met hun huiswerk
"Nou Imani, wat is de volgende vraag?" vraagt Aissa.
"Dat is zo'n stomme vraag mamu. 'Wat wil je bereiken dit schooljaar'...weet ik veel" moppert Imani.
"Niet zo moeilijk toch? De zomervakantie" zegt Kenyi bloedserieus
Aissa en Imani schieten in de lach om Kenyi's antwoord.
Aissa staat op
"Ik ga mijn bloempjes plukken want ik moet nog wat boeketten afmaken" zegt Aissa.
"Babu...babu...je zou me nog leren fietsen" roept Kenyi.
Tupac leert Kenyi fietsen
Kenyi begint zelfverzekerd maar vindt het toch best wel moeilijk.
"Je moet wel goed sturen hè kleine jager" roept Tupac.
"Dit gras is niet goed Babu" klaagt Kenyi.
Kenyi heeft moeite om zijn evenwicht vast te houden en fietst door de moestuin van zijn vader
"Hey Kenyi jager, niet over mijn plantjes fietsen" brult Tupac.
"Ja maar dat doet de fiets vanzelf Babu!" kreunt Kenyi.
De kinderen zijn uiteindelijk naar school en Tupac en Aissa gaan met hun hobby bezig
Aissa is met haar geplukte lelies, grasklokjes en margrietjes mooie boeketten aan het schikken.
Tupac heeft de afgelopen dagen al heel wat beeldjes en zelfs twee barkrukken gemaakt.
Tupac krijgt tijdens het houtbewerken een idee
"Ik zag gisteren een mevrouw in onze stam achter een tafeltje spulletjes verkopen. Dat wil ik ook" denkt Tupac.
Even later...
"Tupac! Wat is dit?" vraagt Aissa.
"Ik heb een echt winkeltafeltje gekocht snoes. Ik ga mijn beeldjes erop zetten en verkopen, misschien kun je ook jouw boeketten erop zetten. Dan krijgen we geld daarvoor" verteld Tupac.
"Oh! Dat is leuk Tupac. Ik haal ze meteen op" zegt Aissa.
We gaan naar Copperdale High
Imani is op school en ziet Noud en Sofia kussen. Stiekem mist ze nu Sem in haar leven
"Waar is Sem toch? Ik heb hem deze week nog helemaal niet op school gezien" denkt Imani.
"Hij zou toch niet wegblijven omdat het uit is tussen ons?"
Imani ziet Ash die altijd overal van op de hoogte is
"Hey Ash. Weet jij waar Sem is? Ik zie hem helemaal niet meer" vraagt Imani.
Ash antwoord
"Imani schatje...Leef je onder een steen ofzo? Sem is geschorst, hij heeft vorige week met Maurice gevochten hier op school" verteld Ash.
"Nee! Dat kan niet" roept Imani verbaast.
Imani wil meteen Sem bellen
"Sem en vechten?!? Dat klopt niet...Ik moet weten wat er is gebeurd" denkt Imani.
Imani belt meteen met Sem
"SEM? Wat is er aan de hand, heb je op school gevochten met Maurice?" roept Imani.
"Ja, sorry Imani. Maurice daagde me uit. Hij gaf me een duw en er ontplofte wat in mij. Door Maurice ben ik jou nu kwijt Imani" verteld Sem.
"Uhm...OK?...En nu dan? Je bent geschorst van school? Kom je ooit terug?" wil Imani weten.
"Maurice en ik hebben van het OM een geldboete gekregen. Als we die betalen is onze schorsing opgeheven en mogen we weer naar school" legt Sem uit.
Imani wil Sem weer graag zien
"Sem. Ik wil je zien. Zullen we na schooltijd afspreken?" vraagt Imani.
"Uhm...is goed. Maar ik zit nu niet meer op school hè hahaha...hoe laat dan?" vraagt Sem.
"4 Uur bij de vuurtoren in Brindleton Bay" roept Imani.
"Is goed Imani...Ik mis je" zegt Sem.
(zal het weer goedkomen tussen deze twee )
We gaan naar Tupac en zijn winkeltje
Nou! Daar staat Tupac hoor. Trots als een pauw staat hij achter zijn eigen 'winkeltje'
Hij verkoopt zijn zelf gemaakte houten beeldjes en de boeketten van Aissa.
Als een echte marktkoopman begint hij te roepen
"Beste stamleden! Ik verkoop vandaag mijn zelfgemaakte houten beeldjes en de boeketten van mijn snoes Aissa. Kom kijken en kopen" roept Tupac.
"Kijk Froos! Mijn eerste klanten" fluistert Tupac.
De mond op mond reklame in Henford gaat snel
Er komen steeds meer mensen een kijkje nemen wat Tupac allemaal verkoopt.
Ook Bowen komt langs
"Tupac vriend! Heb je dit allemaal zelf gemaakt. Wat een vakmanschap zeg!" roept Bowen enthousiast.
"Ja Bowen. Ik heb nog een mooi draak of paarden beeldje voor je in de aanbieding en omdat jij het bent voor de helft van de prijs" zegt Tupac.
"Dat drakenbeeldje wil ik. Dat doet mij denken aan je verhalen uit Dragon Valley, Tupac...hahaha" lacht Bowen.
Maar dan...
Politie komt langs...waarom?
Het zijn trouwens Jeroen Reurings en Jorden Simmons (uit Jorden & Delilah)
"Voor je opleiding lijkt het me goed dat jij dit gesprek met die man gaat voeren. Het lijkt me niet moeilijk." zegt Jeroen.
"Dit kan ik wel. Die meneer heeft waarschijnlijk geen standplaatsvergunning toch?" vraagt Jorden.
"Klopt. Maar blijf wel vriendelijk. Je kan het Jorden" moedigt Jeroen aan.
Tupac ziet ook dat er twee agenten aan komen
"Oh kijk! Zelfs de politie komt langs om mijn beeldjes te kopen. Ik had ook niet anders verwacht" denkt Tupac.
"Dag agenten. Er staan er nog precies twee beeldjes te koop. Interesse?" vraagt Tupac aan Jeroen en Jorden.
Jorden stelt zich voor aan Tupac
"Dit zijn zeker hele mooie beeldjes meneer Bohati. Heeft u ze zelf gemaakt?" vraagt Jorden geintresseerd.
"Jazeker, hier in mijn schuurtje en nu verkoop ik ze op mijn eigen 'winkeltafeltje' verteld Tupac.
"Dat snap ik meneer Bohati, maar heeft u wel een standplaatsvergunning voor deze tafel?" vraagt Jorden.
"Een standbeeldvergunning? Wat is dat?" vraagt Tupac.
"Hahaha...nee meneer Bohati. Een standplaatsvergunning. Die heeft u nodig om goederen te verkopen aan de openbare weg" verteld Jorden.
"Ow OK? Die heb ik niet. Kan ik dat dan bij u kopen, meneer de agent?" vraagt Tupac.
"Hahaha...Nee meneer Bohati. Op de website van uw gemeente Henford-on-Bagley kunt u een standplaatsvergunning aanvragen" legt Jorden uit.
Jorden helpt Tupac mee om een standplaatsvergunning aan te vragen
"En dan scroll je iets naar beneden en dan zie je de knop aanvragen" legt Jorden uit.
"Yebo uma singaba, mijn aanvraag wordt behandeld staat er nu. Dank u agent" roept Tupac.
Tupac bedankt Jorden
"Graag gedaan meneer Bohati...voor alleen vandaag mag u gewoon verder gaan met de verkoop. Maar de volgende keer als we u hier zien heeft u een standplaatsvergunning in bezit, OK?" lacht Jorden.
"Jawel meneer de agent. Maar wilt u toch niet een beeldje kopen?" vraagt Tupac.
"Sorry meneer Bohati...we gaan naar onze volgende klus...een fijne dag nog" zegt Jorden.
We gaan weer naar Copperdale High
Imani heeft net met Sem gebeld, maar wie is die jongen tegen de muur
"Hey Imani?" roept die jongen tegen de muur.
Imani herkent die stem "Maurice?" en kijkt voorzichtig achterom.
Imani besluit om de confrontatie met Maurice aan te gaan
"Wat heb je met Sem gedaan!" zegt Imani.
"Niks. Hij begon te vechten. Door hem zat ik een nacht op het politiebureau vast" kletst Maurice.
"Waarom ben je dan nu hier op school? Jij en Sem zijn geschorst en jullie moeten een geldboete betalen?" wil Imani weten.
"Tsjah...Mijn vader heeft genoeg geld en heeft de boete betaald... Dus nu Sem er niet meer is, zullen we een keer uitgaan?" vraagt Maurice
Imani is geschokt
"Wat dacht jezelf Maurice Brindleton? NEE! Ik ga nooit met je uit. Sem had gelijk! Wat een arrogant ventje ben je. Ik wil niks meer met je te maken hebben" brult Imani.
"Doe je wel even rustig Imani. We willen niet nog een vechtpartij" zegt Rector Emerson op de achtergrond.
"Jahaaa...Meneer Emerson" moppert Imani.
Terug naar het winkeltje van Tupac
De tafel is leeg. Tupac heeft al zijn beeldjes en boeketten van Aissa verkocht
"Tupac! Wat was dat met die politie?" wil Aissa weten.
"Nou snoes! Ik moet een soort standbeeldpas hebben ofzo. Anders mag ik hier geen winkeltafeltje hebben" verteld Tupac.
"Ach ja natuurlijk, een standplaatsvergunning. Had ik kunnen weten" bedenkt Aissa zich.
Maar Aissa krijgt opeens een idee!
Het begint te regenen
"Tupac! Waarom beginnen we niet een echte winkel!" roept Aissa.
"Een echte winkel?!? Dit is toch ook leuk..." vraagt Tupac zich af.
Wil Aissa nu een echte ondernemer worden?
"Tupac luister! Sarah Scott wil haar winkel verkopen. Als wij die overnemen kunnen we ook onze beeldjes en boeketten daar verkopen" juicht Aissa.
"Dan hebben we onze eigen winkel?" vraagt Tupac.
"Ja klopt. En kunnen we verkopen wat we willen schat" verteld Aissa.
Tupac en Aissa zien het helemaal zitten om hun eigen winkel te starten in Henford-on-Bagley
"Ik ga nu meteen naar Sarah" rent Aissa.
Einde Aflevering 53
Re: Tupac Bohati (Aflevering 53 pag. 12)
Haha fijn dat Kenyi zijn loszittende tand eruit heeft gekregen! Cool dat hij een certificaat heeft gekregen.
Het leren fietsen gaat vast ook helemaal goedkomen!
Leuk dat Tupac mee wil doen met de Finchwick Eiwedstrijd!
Mooi om Aissa en Tupac met hun hobby's bezig te zien. Goed idee van Tupac om een winkeltafeltje te kopen om hun zelfgemaakte spullen te verkopen. De boeketten en beelden zien er heel mooi uit! Ik denk dat ze veel gaan verkopen!
Fijn dat Imani Sem heeft gebeld en dat ze elkaar weer gaan zien! Hopelijk komt het goed.
Gelukkig heeft Tupac geen boete gekregen en hopelijk wordt de standplaatsvergunning snel goedgekeurd. Leuk om Jorden aan het werk te zien als politieagent.
Mooi dat Imani Maurice even goed op zijn plek heeft gezet haha.
Super leuk dat Tupac en Aissa een eigen winkel gaan starten in Henford-on-Bagley!
Het leren fietsen gaat vast ook helemaal goedkomen!
Leuk dat Tupac mee wil doen met de Finchwick Eiwedstrijd!
Mooi om Aissa en Tupac met hun hobby's bezig te zien. Goed idee van Tupac om een winkeltafeltje te kopen om hun zelfgemaakte spullen te verkopen. De boeketten en beelden zien er heel mooi uit! Ik denk dat ze veel gaan verkopen!
Fijn dat Imani Sem heeft gebeld en dat ze elkaar weer gaan zien! Hopelijk komt het goed.
Gelukkig heeft Tupac geen boete gekregen en hopelijk wordt de standplaatsvergunning snel goedgekeurd. Leuk om Jorden aan het werk te zien als politieagent.
Mooi dat Imani Maurice even goed op zijn plek heeft gezet haha.
Super leuk dat Tupac en Aissa een eigen winkel gaan starten in Henford-on-Bagley!
Ik kan helaas niet al je screens zien
Er staat 'service unavailable. Ligt dit aan mijn laptop?
Maar ik heb even goed genoten van de aflevering! Het begint al onwijs schattig met Kenyi en zijn wiebeltand
En daarna het fiets avontuur
Hij heeft het vast snel onder de knie en dan komt hij er vanzelf achter dat de fiets uit zichzelf geen kant op gaat
Ik hoop heel erg dat Imani en Sem weer bij elkaar komen, zo een leuk stel!
Heel goed dat Imani die arrogante Maurice daar in ieder geval niet tussen laat komen!
Ik ben benieuwd naar hun afspraak bij de vuurtoren.
Leuk dat Tupac een eigen kraampje is begonnen!
Helaas gooien Jeroen en Jorden roet in het eten
Gelukkig is Aissa niet voor één gat te vangen! Een winkeltje lijkt me een heel goed idee voor deze twee creatieve ondernemers!
Hele leuke aflevering weer! Leuk om dingen uit samen groeien en het nieuwe accessoires pakket te zien!
Er staat 'service unavailable. Ligt dit aan mijn laptop?
Maar ik heb even goed genoten van de aflevering! Het begint al onwijs schattig met Kenyi en zijn wiebeltand
En daarna het fiets avontuur
Hij heeft het vast snel onder de knie en dan komt hij er vanzelf achter dat de fiets uit zichzelf geen kant op gaat
Ik hoop heel erg dat Imani en Sem weer bij elkaar komen, zo een leuk stel!
Heel goed dat Imani die arrogante Maurice daar in ieder geval niet tussen laat komen!
Ik ben benieuwd naar hun afspraak bij de vuurtoren.
Leuk dat Tupac een eigen kraampje is begonnen!
Helaas gooien Jeroen en Jorden roet in het eten
Gelukkig is Aissa niet voor één gat te vangen! Een winkeltje lijkt me een heel goed idee voor deze twee creatieve ondernemers!
Hele leuke aflevering weer! Leuk om dingen uit samen groeien en het nieuwe accessoires pakket te zien!
Dank jullie wel
Ja!!! Tupac en Aissa gaan binnenkort een eigen winkel starten in Henford
Nu doet ie het weer, maar voor hoelang
Ja!!! Tupac en Aissa gaan binnenkort een eigen winkel starten in Henford
Ligt niet aan jou Tipi. Mijn fotohost (imgbb) doet de laatste tijd echt raar (veel storingen waardoor plaatjes niet te zien zijn)
Nu doet ie het weer, maar voor hoelang
Haha, heel gek dat als je je tanden er uit trekt dat je dan ineens eentje minder hebt Kenyi. Wat leuk dat hij nu een certificaat boven zijn bed heeft hangen.
Oh nee, de moestuin! Volgens mij ging dat niet expres.
De namen van de kippen zijn dus Saidah en Kayode geworden. Leuk hoor! Bijzonder hoor, een blauw ei! Gaan we binnenkort ook iets zien van de Finchwick Eiwedstrijd, of valt dat buiten beschouwing.
Leuk hoor dat Tupac en Aissa druk bezig zijn met hun hobby's en daardoor ook een winkeltje willen starten! Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Grappig dat Bowen het drakenbeeldje wilde hebben wegens de wilde verhalen van Tupac.
En het verhaal van de standbeeldpas vond ik ook erg leuk bedacht.
Lief dat Imani Sem miste op school en zelfs nog met hem wilde afspreken.
Die Maurice ook weer. Hij weet ook maar niet van ophouden he. Heel goed dat Imani het voor Sem opnam. Dat betekend vast iets goeds!
Oh nee, de moestuin! Volgens mij ging dat niet expres.
De namen van de kippen zijn dus Saidah en Kayode geworden. Leuk hoor! Bijzonder hoor, een blauw ei! Gaan we binnenkort ook iets zien van de Finchwick Eiwedstrijd, of valt dat buiten beschouwing.
Leuk hoor dat Tupac en Aissa druk bezig zijn met hun hobby's en daardoor ook een winkeltje willen starten! Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Grappig dat Bowen het drakenbeeldje wilde hebben wegens de wilde verhalen van Tupac.
En het verhaal van de standbeeldpas vond ik ook erg leuk bedacht.
Lief dat Imani Sem miste op school en zelfs nog met hem wilde afspreken.
Die Maurice ook weer. Hij weet ook maar niet van ophouden he. Heel goed dat Imani het voor Sem opnam. Dat betekend vast iets goeds!
Wat vervelend! Ik kon ze nu wel allemaal zien!
↓Haha oeps foutje. Die reactie hoorde inderdaad in tipi's dagboek topic thuis. Ik heb mijn reactie hier even weggehaald en in haar topic geplaatst. Bedankt voor het laten weten!