Ik denk dat Cloedien het goed heeft geraden, ben benieuwd wat ze gaan beleven
Jorden & Delilah (Aflevering 9)
Re: Jorden & Delilah (nieuwe aflevering komt eraan)
Ik snap wel dat je er dan wel weer eventjes klaar mee bent
Ik denk dat Cloedien het goed heeft geraden, ben benieuwd wat ze gaan beleven![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Ik denk dat Cloedien het goed heeft geraden, ben benieuwd wat ze gaan beleven
Re: Jorden & Delilah (nieuwe aflevering komt eraan)
Of het idd Sugar Bijou is? Dat zien we eind deze week 
(denk het wel)
(denk het wel)
Re: Jorden & Delilah (kleine club update)
Terugblik
Jorden en Delilah wonen pas een paar maanden samen in San Sequoia.
Delilah is de dochter van Nathalie en Gerald Morales uit Del Sol Valley. Nathalie is actrice en Gerald is journalist. Daarnaast valt hij af en toe in als nieuwslezer op televisie. Delilah's beste vriendin is Venessa Jeong.
Jorden komt uit een arm gezin en heeft zich diep in de schulden gewerkt. Inmiddels probeert hij zijn leven weer op de rit te krijgen en werkt hij hard aan zijn carrière als politieagent.
Jorden en Delilah willen graag kennismaken met hun nieuwe buren in San Sequoia. Daarom organiseren ze een etentje bij hen thuis en nodigen ze de families Bunch en Bheeda uit. Al snel blijkt echter dat deze twee families helemaal niet goed met elkaar overweg kunnen.
We gaan weer verder

Dankzij de goede vorderingen die Jorden maakt, mag hij nu alleen patrouilleren in een echte politiewagen

"Het is hier rustig, zeg. Als dit straks mijn baan wordt, heb ik toch een mooi beroep gekozen. Gewoon een beetje chill rondrijden door Magnolia Promenade. Ik ben benieuwd of er vandaag nog iets gebeurt"
Opeens klinkt Sierra over de radio in Jordens auto

"Jorden? Sierra hier. Ben jij op dit moment in Magnolia? Er staat een vrouw zich vreemd te gedragen bij de pinautomaat vlak bij Landgraafs Warenhuis. Ze staat daar al een kwartier. Kun jij even poolshoogte nemen en haar identiteit controleren?" vraagt Sierra.
"Tuurlijk, Sierra. Ik ga er nu heen" zegt Jorden en zet de sirene en zwaailichten aan.
"Jorden! Sirene en zwaailichten uit! Dit is slechts een controle, geen prio 1-melding!" roept Sierra.
"O, oké," zegt Jorden.
Jorden ziet inderdaad een vrouw bij de pinautomaat staan en parkeert zijn wagen

'Ik ben benieuwd wat ze aan het doen is. Blijkbaar staat ze daar al een kwartier' denkt Jorden.
Jorden loopt naar de vrouw toe

"Goedemorgen mevrouw, kan ik u ergens mee helpen?" vraagt Jorden.

"Nou! Die pinautomaat werkt niet en ik zit weer in een geldcrisis. Ik heb geld nodig voor mijn vakantie naar Ondarion!" roept de vrouw.
"Misschien kunnen we er samen even naar kijken" zegt Jorden.
"Hoezo? Zodat jij kunt meekijken welke pincode ik invoer? Dat gaat je niets aan. En trouwens, wie ben jij?" roept de vrouw.
Jorden is even beduusd. Hij staat immers in volledig politie-uniform

"Ik ben van de politie. Bureau Windenburg" zegt Jorden.
"Ja, hoor. Dat kan tegenwoordig iedereen wel zeggen. Mag ik je politielegitimatie zien?" vraagt de vrouw.

"Ik sta hier in uniform en mijn politiewagen staat daarachter. En toch wilt u mijn legitimatie zien?" vraagt Jorden verbaasd.
"Ja, graag. Dat hoort zo" zegt de vrouw.
"Nou, vooruit dan" zegt Jorden.
Jorden laat zijn aspirantenlegitimatie zien.

"Kijk, ik ben aspirant-agent" zegt Jorden.
"Wat?! Een aspirine-agent? Is dat een speciale afdeling voor hoofdpijngevallen of zo?" vraagt de vrouw.
"Hahaha, nee. Aspirant-agent betekent dat ik nog in opleiding ben, maar wel al bepaalde bevoegdheden heb"
"OK...whatever"
Tijd voor ID controle

"Maar ik moet wel even uw ID zien, gewoon ter controle" vraagt Jorden.
"Wat?! U ziet toch wel wie ik ben?" roept de vrouw.
Jorden knippert een paar keer met zijn ogen. Eerlijk gezegd heeft hij geen flauw benul wie hij voor zich heeft

"Ik ben Sugar Bijou! De beroemde platenproducer uit Bridgeport! Ik heb Big Time Sims ontdekt voordat ze überhaupt konden zingen! en toch wilt u mijn ID bekijken. Wordt een beroemdheid tegenwoordig ook al niet meer vertrouwd?"

"Ja, dat hoort zo, mevrouw. Tegenwoordig kan iedereen wel zeggen dat hij of zij beroemd is. Mag ik uw ID, alstublieft?"

"Pffff...Wat een belediging. Vooruit dan, aspirine-agent" zucht Sugar.
"Aspirant-agent" corrigeert Jorden.
"Dat zei ik toch?" antwoord Sugar.
"Nee, u zei aspirine" zegt Jorden.
"Whatever...En nu krijg ik er nog hoofdpijn van ook" brult Sugar.
Naar San Sequoia
Delilah appt met haar beste vriendin Venessa Jeong uit Del Sol Valley

Delilah zet de tv aan. Op dat moment wordt op RTL Sims het nieuws gepresenteerd door nieuwslezeres Tania Bunch.

Adekoya Darong moet per direct al zijn titels afstaan nu is vastgesteld dat hij een buitenechtelijk kind heeft. Zijn dochter, Jawara Darong, wordt daarmee de nieuwe groothertogin van Dambele en neemt per direct de taken van haar vader over. Wat deze onverwachte troonswisseling betekent voor de monarchie van Dambele, bespreken we in ons late bulletin. Maar eerst gaan we naar het weer. En daarvoor richt ik mij natuurlijk naar Nicolyn Hagelkroon.
"Jee, wat een gedoe daar allemaal in Dambele met die overspelige Adekoya. Blij dat hij geen groothertog meer is, rare man. Ik ben wel benieuwd naar het weer. Misschien kunnen we morgen ook een barbecue doen met de buren; dat zou ook leuk zijn" zegt Delilah.

'Nou Nicolyn, ik heb gehoord dat het morgen een prachtige vrijdag wordt?'
'Zeker, Tania. Het wordt een stralende vrijdag met volop zon en temperaturen tot 28 graden. En hoe het weekend eruitziet, vertel ik je straks'
'Dank je, Nicolyn. We zien je straks terug na de reclame. Tot zover dit bulletin. Vanavond zijn we er weer, maar dan zit Gerald Morales op mijn plek. Een heel fijne avond gewenst'
"Ach pappa moet vanavond weer aan de bak" glimlacht Delilah.
Jorden komt thuis

"Nou schat! Wat ik vandaag weer heb meegemaakt, niet normaal... Ken jij ene Sugar Bijou eigenlijk?" vraagt Jorden.
"Ja natuurlijk. Zij is de oprichtster van Big Time Sims, die boyband waar wij vroeger als kinderen altijd op stonden te dansen" lacht Delilah.
Jorden ploft bij Delilah op de bank

"Och, ik was vroeger altijd verliefd op die blonde Arlo Bunch met zijn gitaar. Wat een schatje was dat... en eigenlijk nog steeds" lacht Delilah.
"Oké?... Big Time Sims kan ik me ook nog wel herinneren, maar die Sugar niet" zegt Jorden.
"O ja! Vertel eens, schat. Wat heb je met haar meegemaakt? Je bent toch niet stout geweest, hè?" knipoogt Delilah.
Jorden verteld

"Deli, toe even zeg. Ze was oud! Maar ik kreeg een oproep van Sierra om de ID van een verdachte vrouw te controleren. En dat bleek dus Sugar te zijn. Ze was helemaal beledigd dat ik haar niet herkende" verteld Jorden.
Jorden verteld verder...

"Hm... Sugar Bijou. Geboren in Bridgeport. Dat klopt dus" zegt Jorden.
"Zie je wel? Ik zei het toch. En nu wil ik graag een officiële verontschuldiging" roept Sugar.
"Waarvoor precies?" wil Jorden weten.
"Voor het niet herkennen van een internationale beroemdheid" zegt Sugar.
Jorden kijkt nog eens naar haar identiteitskaart en geeft de kaart terug

"Mevrouw Bijou, ik ben politieagent. Geen abonnement op roddelbladen"
"Ongelooflijk" slaakt Sugar met een verontwaardigde zucht.
"Fijne dag verder, internationale beroemdheid!" groet Jorden.

"Ze was echt beledigd, Deli, dat ik haar niet herkende. Op het bureau lag iedereen dubbel van het lachen toen ik het vertelde, vooral Sierra"
"Dat snap ik Jord, hahaha... wat een verhaal weer. Die Sugar is ook niet bepaald de slimste, als ik haar zo in de media zie" lacht Delilah.

"Maar waarom stond ze nou een kwartier bij dat pinapparaat?" wil Delilah weten.
"Geen idee. Ik had ook geen zin meer om die zogenaamd beroemde mevrouw Bijou verder te helpen. Volgens Daniël en Jeroen had ze haar pinpas weer verkeerd om in het apparaat gestoken. Die hebben haar ook al eens meegemaakt" zegt Jorden.
We gaan naar de familie Bheeda
Arun brengt Milan naar bed en leest een verhaaltje voor

"Aapje Bruin klom op het klimrek. Hij hing even aan de stang en zwaaide heen en weer. Daarna gleed hij lachend van de glijbaan naar beneden"
Milan valt in slaap.
"Welterusten, Aapje Bruin" leest Arun voor.
En Arun geeft Milan een kus.
Milan slaapt maar Arun realiseert zich iets...

'Ik moet Jesminder nu echt vertellen over mijn auto-ongeluk met ons buurjongetje. Anders hoort ze het morgen tijdens het etentje bij Jorden en Delilah van de buren.'
Arun gaat wat zenuwachtig naast Jesminder zitten

"En? Slaapt Milan al?" vraagt Jesminder.
"Ja, als een blok," zegt Arun met een nerveuze glimlach.
"Wat is er, schat? Is er iets? Ik zie het aan je" zegt Jesminder.
Arun slikt
"Weet je nog dat jongetje van de familie Bunch dat werd aangereden?"
"Ja...Verschrikkelijk. Die arme jongen"
Arun staart naar de grond
"Jesminder... ik moet je iets vertellen."
"Hè? Wat dan? Wat is er?" wil Jesminder weten.
"Ik was het" Aruns stem breekt "Ik heb hem aangereden. Per ongeluk. Met onze auto"
Jesminder schrikt

"Arun! Jij hebt die jongen aangereden? Hoe dan? En waarom vertel je me dit nu pas?" vraagt Jesminder geschokt.
Arun zucht diep
"Hij stak met zijn autoped de straat over. Ik trapte vol op de rem, maar ik kon hem niet meer ontwijken. Ik raakte hem. Gelukkig niet vol, maar toch..."
"Maar waarom heb je dat al die tijd voor me verzwegen?" vraagt Jesminder.
"Omdat je me die ochtend vertelde dat je zwanger was van ons tweede kindje. Ik wilde je niet meteen met zoiets belasten. En daarna... bleef ik het uitstellen" verteld Arun.

"O ja? En nu vertel je het me pas?" zegt Jesminder. "Precies nu we morgen met de familie Bunch bij Jorden en Delilah gaan eten. Als dat etentje er niet was geweest, had je het me dan ooit verteld?" buldert ze.

"Ik weet dat ik veel eerder eerlijk had moeten zijn" zegt Arun.
Jesminder schudt haar hoofd.
"Ik kan niet geloven dat je dit al die tijd voor me hebt verborgen" brult Jesminder.
"Dat begrijp ik" zegt Arun zacht "Ik heb er elke dag mee gezeten. Ik was bang voor jouw reactie.
Er valt een stilte
Een hele lange stilte

"Hoe gaat het eigenlijk met die jongen van Bunch?" vraagt Jesminder uiteindelijk.
"Goed" antwoordt Arun. "Hij heeft er gelukkig niets blijvends aan overgehouden, volgens mij. Dat heb ik nagevraagd"
Jesminder haalt diep adem
"Dat stelt me gerust. Maar ik ben nog steeds boos dat je me de waarheid niet hebt verteld" zegt Jesminder.
Arun knikt
"Dat heb ik verdiend. Het spijt me, Jesminder"
Jesminder kijkt Arun een moment aan
"Ik ben niet blij met wat je hebt gedaan. En al helemaal niet met het geheimhouden. Maar je bent mijn man. We komen hier wel uit"
Een zichtbare last valt van Aruns schouders
"Dank je" zegt Arun zacht.
Na veel zwijgen pakt Jesminder de handen van Arun

"Morgen gaan we gewoon naar dat etentje. En wat er ook gebeurt, vanaf nu zijn we eerlijk tegen elkaar. Geen geheimen meer" zegt Jesminder.
Arun knijpt voorzichtig in de handen van Jesminder.
"Geen geheimen meer, daraliga"
Samen lopen ze de trap op, en de spanning verdwijnt langzaam uit 'huize bheeda![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Terug naar Jorden en Delilah
Jorden en Delilah maken zich klaar om te gaan slapen

"Jord, lieverd? Jij bent morgen vrij, hè?" vraagt Delilah.
"Ja, klopt" zegt Jorden.
"Ik zag op tv dat het morgen heerlijk zonnig wordt, met 28 graden. Zou het niet leuk zijn om, in plaats van te koken, een barbecue te houden met onze buren? Dan hoeven we ook niet zo lang in de keuken te staan" glimlacht Delilah.

"Lieverd, ik vind dat een heel leuk idee, maar onze tuin is nou niet bepaald groot genoeg voor een barbecuefeestje" lacht Jorden.
"Ja, dat klopt ook wel weer" zegt Delilah.
Het licht gaat uit

"Lieverd, ik ga je morgen lekker meehelpen in de keuken en ik hoop dat het heel gezellig wordt" zegt Jorden terwijl hij Delilah knuffelt.
"Ik ook, schat" zegt Delilah.
En de twee vallen heerlijk tegen elkaar in slaap.
Tot zover Aflevering 9
Jorden en Delilah wonen pas een paar maanden samen in San Sequoia.
Delilah is de dochter van Nathalie en Gerald Morales uit Del Sol Valley. Nathalie is actrice en Gerald is journalist. Daarnaast valt hij af en toe in als nieuwslezer op televisie. Delilah's beste vriendin is Venessa Jeong.
Jorden komt uit een arm gezin en heeft zich diep in de schulden gewerkt. Inmiddels probeert hij zijn leven weer op de rit te krijgen en werkt hij hard aan zijn carrière als politieagent.
Jorden en Delilah willen graag kennismaken met hun nieuwe buren in San Sequoia. Daarom organiseren ze een etentje bij hen thuis en nodigen ze de families Bunch en Bheeda uit. Al snel blijkt echter dat deze twee families helemaal niet goed met elkaar overweg kunnen.
We gaan weer verder

Dankzij de goede vorderingen die Jorden maakt, mag hij nu alleen patrouilleren in een echte politiewagen

"Het is hier rustig, zeg. Als dit straks mijn baan wordt, heb ik toch een mooi beroep gekozen. Gewoon een beetje chill rondrijden door Magnolia Promenade. Ik ben benieuwd of er vandaag nog iets gebeurt"
Opeens klinkt Sierra over de radio in Jordens auto

"Jorden? Sierra hier. Ben jij op dit moment in Magnolia? Er staat een vrouw zich vreemd te gedragen bij de pinautomaat vlak bij Landgraafs Warenhuis. Ze staat daar al een kwartier. Kun jij even poolshoogte nemen en haar identiteit controleren?" vraagt Sierra.
"Tuurlijk, Sierra. Ik ga er nu heen" zegt Jorden en zet de sirene en zwaailichten aan.
"Jorden! Sirene en zwaailichten uit! Dit is slechts een controle, geen prio 1-melding!" roept Sierra.
"O, oké," zegt Jorden.
Jorden ziet inderdaad een vrouw bij de pinautomaat staan en parkeert zijn wagen

'Ik ben benieuwd wat ze aan het doen is. Blijkbaar staat ze daar al een kwartier' denkt Jorden.
Jorden loopt naar de vrouw toe

"Goedemorgen mevrouw, kan ik u ergens mee helpen?" vraagt Jorden.

"Nou! Die pinautomaat werkt niet en ik zit weer in een geldcrisis. Ik heb geld nodig voor mijn vakantie naar Ondarion!" roept de vrouw.
"Misschien kunnen we er samen even naar kijken" zegt Jorden.
"Hoezo? Zodat jij kunt meekijken welke pincode ik invoer? Dat gaat je niets aan. En trouwens, wie ben jij?" roept de vrouw.
Jorden is even beduusd. Hij staat immers in volledig politie-uniform

"Ik ben van de politie. Bureau Windenburg" zegt Jorden.
"Ja, hoor. Dat kan tegenwoordig iedereen wel zeggen. Mag ik je politielegitimatie zien?" vraagt de vrouw.

"Ik sta hier in uniform en mijn politiewagen staat daarachter. En toch wilt u mijn legitimatie zien?" vraagt Jorden verbaasd.
"Ja, graag. Dat hoort zo" zegt de vrouw.
"Nou, vooruit dan" zegt Jorden.
Jorden laat zijn aspirantenlegitimatie zien.

"Kijk, ik ben aspirant-agent" zegt Jorden.
"Wat?! Een aspirine-agent? Is dat een speciale afdeling voor hoofdpijngevallen of zo?" vraagt de vrouw.
"Hahaha, nee. Aspirant-agent betekent dat ik nog in opleiding ben, maar wel al bepaalde bevoegdheden heb"
"OK...whatever"
Tijd voor ID controle

"Maar ik moet wel even uw ID zien, gewoon ter controle" vraagt Jorden.
"Wat?! U ziet toch wel wie ik ben?" roept de vrouw.
Jorden knippert een paar keer met zijn ogen. Eerlijk gezegd heeft hij geen flauw benul wie hij voor zich heeft

"Ik ben Sugar Bijou! De beroemde platenproducer uit Bridgeport! Ik heb Big Time Sims ontdekt voordat ze überhaupt konden zingen! en toch wilt u mijn ID bekijken. Wordt een beroemdheid tegenwoordig ook al niet meer vertrouwd?"

"Ja, dat hoort zo, mevrouw. Tegenwoordig kan iedereen wel zeggen dat hij of zij beroemd is. Mag ik uw ID, alstublieft?"

"Pffff...Wat een belediging. Vooruit dan, aspirine-agent" zucht Sugar.
"Aspirant-agent" corrigeert Jorden.
"Dat zei ik toch?" antwoord Sugar.
"Nee, u zei aspirine" zegt Jorden.
"Whatever...En nu krijg ik er nog hoofdpijn van ook" brult Sugar.
Naar San Sequoia
Delilah appt met haar beste vriendin Venessa Jeong uit Del Sol Valley

Delilah zet de tv aan. Op dat moment wordt op RTL Sims het nieuws gepresenteerd door nieuwslezeres Tania Bunch.

Adekoya Darong moet per direct al zijn titels afstaan nu is vastgesteld dat hij een buitenechtelijk kind heeft. Zijn dochter, Jawara Darong, wordt daarmee de nieuwe groothertogin van Dambele en neemt per direct de taken van haar vader over. Wat deze onverwachte troonswisseling betekent voor de monarchie van Dambele, bespreken we in ons late bulletin. Maar eerst gaan we naar het weer. En daarvoor richt ik mij natuurlijk naar Nicolyn Hagelkroon.
"Jee, wat een gedoe daar allemaal in Dambele met die overspelige Adekoya. Blij dat hij geen groothertog meer is, rare man. Ik ben wel benieuwd naar het weer. Misschien kunnen we morgen ook een barbecue doen met de buren; dat zou ook leuk zijn" zegt Delilah.

'Nou Nicolyn, ik heb gehoord dat het morgen een prachtige vrijdag wordt?'
'Zeker, Tania. Het wordt een stralende vrijdag met volop zon en temperaturen tot 28 graden. En hoe het weekend eruitziet, vertel ik je straks'
'Dank je, Nicolyn. We zien je straks terug na de reclame. Tot zover dit bulletin. Vanavond zijn we er weer, maar dan zit Gerald Morales op mijn plek. Een heel fijne avond gewenst'
"Ach pappa moet vanavond weer aan de bak" glimlacht Delilah.
Jorden komt thuis

"Nou schat! Wat ik vandaag weer heb meegemaakt, niet normaal... Ken jij ene Sugar Bijou eigenlijk?" vraagt Jorden.
"Ja natuurlijk. Zij is de oprichtster van Big Time Sims, die boyband waar wij vroeger als kinderen altijd op stonden te dansen" lacht Delilah.
Jorden ploft bij Delilah op de bank

"Och, ik was vroeger altijd verliefd op die blonde Arlo Bunch met zijn gitaar. Wat een schatje was dat... en eigenlijk nog steeds" lacht Delilah.
"Oké?... Big Time Sims kan ik me ook nog wel herinneren, maar die Sugar niet" zegt Jorden.
"O ja! Vertel eens, schat. Wat heb je met haar meegemaakt? Je bent toch niet stout geweest, hè?" knipoogt Delilah.
Jorden verteld

"Deli, toe even zeg. Ze was oud! Maar ik kreeg een oproep van Sierra om de ID van een verdachte vrouw te controleren. En dat bleek dus Sugar te zijn. Ze was helemaal beledigd dat ik haar niet herkende" verteld Jorden.
Jorden verteld verder...

"Hm... Sugar Bijou. Geboren in Bridgeport. Dat klopt dus" zegt Jorden.
"Zie je wel? Ik zei het toch. En nu wil ik graag een officiële verontschuldiging" roept Sugar.
"Waarvoor precies?" wil Jorden weten.
"Voor het niet herkennen van een internationale beroemdheid" zegt Sugar.
Jorden kijkt nog eens naar haar identiteitskaart en geeft de kaart terug

"Mevrouw Bijou, ik ben politieagent. Geen abonnement op roddelbladen"
"Ongelooflijk" slaakt Sugar met een verontwaardigde zucht.
"Fijne dag verder, internationale beroemdheid!" groet Jorden.

"Ze was echt beledigd, Deli, dat ik haar niet herkende. Op het bureau lag iedereen dubbel van het lachen toen ik het vertelde, vooral Sierra"
"Dat snap ik Jord, hahaha... wat een verhaal weer. Die Sugar is ook niet bepaald de slimste, als ik haar zo in de media zie" lacht Delilah.

"Maar waarom stond ze nou een kwartier bij dat pinapparaat?" wil Delilah weten.
"Geen idee. Ik had ook geen zin meer om die zogenaamd beroemde mevrouw Bijou verder te helpen. Volgens Daniël en Jeroen had ze haar pinpas weer verkeerd om in het apparaat gestoken. Die hebben haar ook al eens meegemaakt" zegt Jorden.
We gaan naar de familie Bheeda
Arun brengt Milan naar bed en leest een verhaaltje voor

"Aapje Bruin klom op het klimrek. Hij hing even aan de stang en zwaaide heen en weer. Daarna gleed hij lachend van de glijbaan naar beneden"
Milan valt in slaap.
"Welterusten, Aapje Bruin" leest Arun voor.
En Arun geeft Milan een kus.
Milan slaapt maar Arun realiseert zich iets...

'Ik moet Jesminder nu echt vertellen over mijn auto-ongeluk met ons buurjongetje. Anders hoort ze het morgen tijdens het etentje bij Jorden en Delilah van de buren.'
Arun gaat wat zenuwachtig naast Jesminder zitten

"En? Slaapt Milan al?" vraagt Jesminder.
"Ja, als een blok," zegt Arun met een nerveuze glimlach.
"Wat is er, schat? Is er iets? Ik zie het aan je" zegt Jesminder.
Arun slikt
"Weet je nog dat jongetje van de familie Bunch dat werd aangereden?"
"Ja...Verschrikkelijk. Die arme jongen"
Arun staart naar de grond
"Jesminder... ik moet je iets vertellen."
"Hè? Wat dan? Wat is er?" wil Jesminder weten.
"Ik was het" Aruns stem breekt "Ik heb hem aangereden. Per ongeluk. Met onze auto"
Jesminder schrikt

"Arun! Jij hebt die jongen aangereden? Hoe dan? En waarom vertel je me dit nu pas?" vraagt Jesminder geschokt.
Arun zucht diep
"Hij stak met zijn autoped de straat over. Ik trapte vol op de rem, maar ik kon hem niet meer ontwijken. Ik raakte hem. Gelukkig niet vol, maar toch..."
"Maar waarom heb je dat al die tijd voor me verzwegen?" vraagt Jesminder.
"Omdat je me die ochtend vertelde dat je zwanger was van ons tweede kindje. Ik wilde je niet meteen met zoiets belasten. En daarna... bleef ik het uitstellen" verteld Arun.

"O ja? En nu vertel je het me pas?" zegt Jesminder. "Precies nu we morgen met de familie Bunch bij Jorden en Delilah gaan eten. Als dat etentje er niet was geweest, had je het me dan ooit verteld?" buldert ze.

"Ik weet dat ik veel eerder eerlijk had moeten zijn" zegt Arun.
Jesminder schudt haar hoofd.
"Ik kan niet geloven dat je dit al die tijd voor me hebt verborgen" brult Jesminder.
"Dat begrijp ik" zegt Arun zacht "Ik heb er elke dag mee gezeten. Ik was bang voor jouw reactie.
Er valt een stilte
Een hele lange stilte

"Hoe gaat het eigenlijk met die jongen van Bunch?" vraagt Jesminder uiteindelijk.
"Goed" antwoordt Arun. "Hij heeft er gelukkig niets blijvends aan overgehouden, volgens mij. Dat heb ik nagevraagd"
Jesminder haalt diep adem
"Dat stelt me gerust. Maar ik ben nog steeds boos dat je me de waarheid niet hebt verteld" zegt Jesminder.
Arun knikt
"Dat heb ik verdiend. Het spijt me, Jesminder"
Jesminder kijkt Arun een moment aan
"Ik ben niet blij met wat je hebt gedaan. En al helemaal niet met het geheimhouden. Maar je bent mijn man. We komen hier wel uit"
Een zichtbare last valt van Aruns schouders
"Dank je" zegt Arun zacht.
Na veel zwijgen pakt Jesminder de handen van Arun

"Morgen gaan we gewoon naar dat etentje. En wat er ook gebeurt, vanaf nu zijn we eerlijk tegen elkaar. Geen geheimen meer" zegt Jesminder.
Arun knijpt voorzichtig in de handen van Jesminder.
"Geen geheimen meer, daraliga"
Samen lopen ze de trap op, en de spanning verdwijnt langzaam uit 'huize bheeda
Terug naar Jorden en Delilah
Jorden en Delilah maken zich klaar om te gaan slapen

"Jord, lieverd? Jij bent morgen vrij, hè?" vraagt Delilah.
"Ja, klopt" zegt Jorden.
"Ik zag op tv dat het morgen heerlijk zonnig wordt, met 28 graden. Zou het niet leuk zijn om, in plaats van te koken, een barbecue te houden met onze buren? Dan hoeven we ook niet zo lang in de keuken te staan" glimlacht Delilah.

"Lieverd, ik vind dat een heel leuk idee, maar onze tuin is nou niet bepaald groot genoeg voor een barbecuefeestje" lacht Jorden.
"Ja, dat klopt ook wel weer" zegt Delilah.
Het licht gaat uit

"Lieverd, ik ga je morgen lekker meehelpen in de keuken en ik hoop dat het heel gezellig wordt" zegt Jorden terwijl hij Delilah knuffelt.
"Ik ook, schat" zegt Delilah.
En de twee vallen heerlijk tegen elkaar in slaap.
Tot zover Aflevering 9
Re: Jorden & Delilah (Aflevering 9)
Haha, die melding klinkt inderdaad meer als een controle ipv een melding dat levensbedreigend is. Leuk geprobeerd Jorden met de sirenes haha. 
"aspirine-agent"
. Maar goed dat Jorden doorvroeg om de ID-kaart van Sugar, want het had zo een na-aper kunnen zijn.
Wat een mooi figuur is ze ook. ![Gek [new_silly.gif]](./images/smilies/new_silly.gif)
Fijn dat Arun het eindelijk heeft durven vertellen dat hij destijds Vince had aangereden. Het verzwijgen was echt niet oke.![Echt niet [eusa_snooty.gif]](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
Ik ben benieuwd naar het etentje.![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
(Ps: kan je nu wel in de Sims 4 autorijden, of waren dit poses/mods?
)
"aspirine-agent"
Fijn dat Arun het eindelijk heeft durven vertellen dat hij destijds Vince had aangereden. Het verzwijgen was echt niet oke.
Ik ben benieuwd naar het etentje.
(Ps: kan je nu wel in de Sims 4 autorijden, of waren dit poses/mods?
Dank je wel Cloedien...Ja! Die Sugar blijft me toch een figuur
Ik vond het heel leuk om weer eens met haar karakter te spelen
Dat met Jorden in die politiewagen is een mod van Waronkcc. (sims 4 heeft nog steeds geen auto's)
Ik vond het heel leuk om weer eens met haar karakter te spelen
Dat met Jorden in die politiewagen is een mod van Waronkcc. (sims 4 heeft nog steeds geen auto's)
-
Deze post mag verwijderd worden, zat weer in het verkeerde topic
Deze post mag verwijderd worden, zat weer in het verkeerde topic