Welkom in het rustige stadje Brindleton Bay. Ik heb hier een paar jaar gewoond en heb zelfs een korte relatie gehad. Maar die persoon leefde meer voor de hond dan voor mij. En de relatie liep op niks uit. Ik ben van plan om mijn leven om te gooien. Dit stadje heb ik nu wel gezien en heb besloten om naar Chestnut Ridge te verhuizen. Mijn naam is Brant Hecking en ik neem je graag mee in mijn verhaal.

Brant Hecking
Na een veel te lange auto rit kom ik bij mijn nieuwe woning aan. Mijn ouders zouden trots zijn. Ze zijn een paar jaar geleden overleden en hebben me enorm veel geld na gelaten. Ik was enig kind maar toch schrok ik van het bedrag wat ik nu heb. Ik hoef me nergens zorgen om te maken iig.

Het is niet de mooiste tijd van het jaar, De winter is begonnen en dikke wolken hangen boven het stadje. Maar dat geeft niet zo, dan heb ik lekker de komende tijd, de tijd om hier mijn plekje te vinden en plannen voor de tuin te maken.

Nu de dagen korter zijn en het weer buiten donker is. Besluit ik om als eerst een kerstboom te plaatsen om wat sfeer in huis te halen. Deze woning is voorzien van meubels maar het is allemaal nogal oud bollig. Maar dat komt allemaal wel. Ik heb net mijn spullen opgeruimd en geniet nu van het optuigen van de boom