Nordhaven.
Jessy verteld
We zijn een kleine twee maanden verder. Ik heb de eerste paar weken een beetje rond getrokken maar vond het moeilijk om mijn rust te vinden. Uiteindelijk heb ik nog een paar weken thuis gewoond in Sulani. Maar ik vond het heel moeilijk om te zien dat Sammy & lilith zo aan elkaar geplakt zaten. Lilith heeft haar geheugen terug en heeft meerdere keren sorry tegen me gezegd over de dood van Celeb. Lilith is er ook kapot van maar ik neem het haar niet kwalijk.
![groepsknuffel [5grouphug.gif]](./images/smilies/5grouphug.gif)
![Prachtig [love4.gif]](./images/smilies/love4.gif)

Ik zelf heb me over laten halen dit verschrikkelijk lelijk pand te kopen. Met wel een enorme buiten ruimte. De vorige eigenaar is er ooit aan begonnen om er een winkel te bouwen maar hij is nooit ver gekomen. Ik wil er iets moois van gaan maken. Dat gaat lang duren maar ik heb de tijd en het lijkt me goed om wat afleiding te hebben. En ik ga als eerst beginnen om alle muren te repareren zodat ik hier veilig kan verblijven

![Verdrietig [crybaby2.gif]](./images/smilies/crybaby2.gif)

Het heeft ze drie weken gekost om alle muren weer te maken zoals het hoort en de buiten kant ziet er al zo veel beter uit. Binnen is het nog saai en kil. Maar ik heb wat nodige meubeltjes er in gezet.

De avonden zijn het ergste. Dan mis ik Celeb enorm. Omdat ik als vampier niet veel slaap nodig heb lijkt er soms geen eind aan de nacht te komen.
![Zielig [new_puppy-dos-eyes.gif]](./images/smilies/new_puppy_dog_eyes.gif)

Na nog een paar weken werken en ik heb alles zelf gedaan is de boem schik ruimte klaar
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)

De eerste klanten druppelen binnen en het is heel gezellig. Het was niet heel druk maar het was heel leuk. De klanten waren tevreden en komen zeker nog eens terug.
Joey Verteld

Vandaag is een lastige dag. Nina is jarig en ik ben zo blij met haar. Maar dit betekend weer een verjaardag die MIla niet mee kan maken van haar dochter. Nina is een lieve meid en lijkt sprekend op haar moeder

Nina Cooper
Ondanks dat we heerlijk wonen op Sulani heb ik toch Jessy gebeld. Ze woont op het moment in Nordhaven in een grote woning die ze aan het opknappen is. Omdat ik erg krab bij kas zit en niet langer de woning in Sulani kan betalen heb ik mijn stoute schoenen aan gedaan en gevraagd of ik voor een klein bedrag bij Jess mag komen klussen.

De dag van aankomst was heel gezellig. Jessy was blij om ons te zien en het was een relaxte dag.

![Zielig [new_puppy-dos-eyes.gif]](./images/smilies/new_puppy_dog_eyes.gif)
Jessy verteld.
Wat heerlijk om Nina & Joey weer te zien. Ik heb ze zo gemist. Deze dag was heerlijk. Helaas had ik geen tijd voor ze om een logeerkamer te maken dus heb ik een paar luchtbedden op moeten pompen

![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)

We zijn bijna een maand verder en Joey heeft heel hart in de keuken geweerkt. Het is werkelijk een heerlijke plek geworden. Nina heeft haar draai hier gevonden en heeft zelfs al wat vriendinnen op school. Joey en ik kunnen het elke dag steeds beter met elkaar vinden. We hebben gister avond een lang gesprek gehad toen Nina lag te slapen. Ik heb hem verteld over lotmaatjes en dat ik aan alles voel dat hij mijn (nieuwe) lodmaatje is.

Die avond als Nina ligt te slapen verteld hij mij dat hij graag wil dat ik hem verander. Hij word over een paar dagen oudere en dat wil hij echt niet. Hij heeft het gevoel dat hij nog zo veel meer uit het leven kan halen. Hij pakt mijn hand vast en fluistert zachtjes. Ik wil de wereld ontdekken samen met jou.

Er is alleen een ding waar we niet zo goed over na gedacht hebben.

![Knuffel [kus3.gif]](./images/smilies/kus3.gif)

Jayvi Cooper
https://app.thesimstree.com/public/tree ... f=bae0350a