Ik stam af van een lange bloedlijn aan heksen & tovenaars. Ik ben geboren en getogen in glimmerbrook. Mijn ouders zijn toen ik nog maar 3 was overleden bij een auto ongeluk.
![Zielig [new_puppy-dos-eyes.gif]](./images/smilies/new_puppy_dog_eyes.gif)
![Prachtig [love4.gif]](./images/smilies/love4.gif)
![Knuffel [kus3.gif]](./images/smilies/kus3.gif)

![Heel boos [angryfire.gif]](./images/smilies/angryfire.gif)
![Verdrietig [crybaby2.gif]](./images/smilies/crybaby2.gif)

Na dit nieuws spreek ik Darren 2 hele dagen niet. Als ik hem probeer te bellen neemt zijn grootmoeder op en verteld mij dat ik hem moet vergeten. Dat het nooit voorbestemd was geweest dat ik en Darrel bij elkaar zouden zijn. Ik ben de laatste Morningstart. En ze wil dat Darrel de enige mannelijke Charm de Charm naam voort zet en niet die van mij

Er gaan bijna 3 weken voorbij en ik hoor maar niks meer van Darrel. Ik kan ook niet bij hem langs gaan want zijn grootmoeder houd alles als een havik in de gaten. Ook Darrel zijn zus Gemma laat niet meer van zich horen. Ik voel angst in me op komen als het in mijn hoofd op komt dat hij me heeft laten vallen en doet wat zijn grootmoeder wil. Het maakt het er allemaal niet makkelijker op als ik er achter kom dat ik zwanger ben van Darrel

Als ik via via een paar weken later hoor dat Darrel getrouwd is met Emilia
![Verdrietig [crybaby2.gif]](./images/smilies/crybaby2.gif)

De avonden blijven moeilijk vind ik. Dat was meestal de tijd die ik door bracht met Darrel. Maar nu ben ik aan me zelf aangewezen. Ik loop vaak een rondje om de prachtige grote vijver die de stad heeft. En geniet van de kleine momentjes. Ook heb ik mijn hobby om kunnen zetten in een betaalde baan.
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)

We zijn bijna 4 maanden verder en mijn buikje groeit al goed. Ik voel het kleintje af en toe al bewegen

Het is van Darrel.... Ik staar een poosje naar zijn naam voor ik het berichtje durf te openen. Als ik het open staat er alleen maar: Kom naar buiten. Mijn hart maakt een sprongetje als ik me naar buiten haast. Daar staat hij met zijn handen in zijn zakken tegen de muur van mijn huis. Zijn oog valt meteen op mijn bolle buikje als ik op hem af stap. Hij trekt een boos gezicht. Van wie is dat kindje?

Al mijn liefde voor hem lijkt in een klap te verdwijnen. Ik vertel hem dat dit kindje MIJN kindje is en dat het meer als welkom is. Het kindje krijgt van mij niet eens te weten wie zijn of haar vader is
niet bij hebben. Ik wijs hem de deur en vertel hem dat ik hem nooit meer wil zien! woedend loopt hij naar buiten. Maar hij kan het niet laten om te schreeuwen dat ik niet bij hem aan hoeft te kloppen met dat kind wat in mijn buik zit! Ik ben woedend. Mijn familie heeft altijd geld in overvloed gehad. Ik heb hem niet nodig ! Wat denkt hij wel niet. Als ik de deur dicht gooi voel ik een last van mijn schouders glijden. Dit had gewoon zo moeten zijn. Dit moest afgesloten worden zodat ik mijn leven op kan pakken en een frisse start kan gaan maken... Vaarwel Darrel Charm!