Tupac Bohati (Nieuw! Aflevering 55 pag. 13)

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Tupac Bohati (Aflevering 53 pag. 12)

Bericht door Froos »

↑ Uhm...Wieke? Volgens mij reageer je in het verkeerde topic...hahaha :lol:
Volgens mij moet je bij Tipi zijn ;)
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat leuk om te zien dat de kinderen hun tanden kunnen wisselen [eusa_dance.gif] En dat leren fietsen is ook zoet [love4.gif]
Ik hoop dat het goedkomt tussen Imani en Sem [eusa_pray.gif] Hij heeft wel genoeg straf gehad nu [eusa_whistle.gif]
Gelukkig zet Imani Maurice op zijn plek op Copperdale High [icon_thumright.gif] Meer dan terecht als je het mij vraagt! :lol:
Tupac heeft leuke spulletjes in zijn kraampje om te verkopen ;) Gelukkig was de politie-agent Jorden heel coulant [eusa_angel.gif]
Ik ben heel erg benieuwd naar de echt fysieke winkel en wat ze daar allemaal gaan verkopen 8-)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Nog bedankt jongens [5grouphug.gif] Ja kinderen in de Sims kunnen nu wisselen van tanden...zo leuk.
En ik heb het gevoel dat het wel weer goed komt tussen Sem en Imani [love4.gif]
Die Maurice komt zichzelf nog weleens tegen [angryfire.gif]

Ik zat trouwens wat oude reacties terug te lezen en kwam deze van Simmie tegen (uit 2018 [tongue3.gif] )
Simmie schreef: 19 jun 2018, 07:52 Wel een 'slimme' overgang naar de Sims 4, maar wat zielig voor Jamar, Aziza en Pinda. [new_puppy-dos-eyes.gif]
Ik zal ze missen. [crybaby2.gif] Hopelijk krijgen we ooit nog eens paarden in de SIms 4 en dan weet ik zeker dat de aliens ze terugbrengen. ;)
En dat gebeurd ook Simmie. Ik ben druk bezig met de nieuwe aflevering. Nu we weer paarden hebben komen Jamar en zijn familie zeker weer terug.
Het zal een zeer emotioneel moment worden dat Tupac en Jamar elkaar na jaren weer zien [wav.gif]
Hoe dat gaat? Zien jullie in de volgende aflevering. Die verwacht ik eind Maart [icon_thumright.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Sorry!!! Eind Maart gaat me niet lukken [nietgoed.gif] Ik heb toch iets meer tijd nodig :oops:
Ik wil namelijk niet zoals EA iets halfafgebakken afleveren, mijn verhalen moeten wel goed en mooi in beeld worden gebracht [icon_thumright.gif]
Op dit moment ben ik druk bezig om Jamar, Aziza en Pinda na te maken in de Sims4 en ik bouw de winkel voor Tupac en Aissa die zij van Sara Scott overnemen [eusa_dance.gif]

Het wordt dus April, maar in April krijgen we dan ook weer een update van Jorden & Delilah [eusa_dance.gif] Dus in April krijgen we twee dagboek updates van mij [icon_thumright.gif]

Ik kon het toch niet laten ;)
Alvast een hele kleine preview van de winkel die ik afgelopen week voor Tupac en Aissa heb gebouwd (nog niet helemaal af).

Begane grond
Afbeelding

Op de beganegrond zijn vooral levensmiddelen te koop als groenten, vruchten en de jam van Bowen.
Afbeelding
En natuurlijk de bloemboeketten en houtsnijwerken van Tupac en Aissa [eusa_dance.gif]

Zelfs verse vis is te koop :lol:
Afbeelding

We gaan naar boven
Afbeelding
Tupac en Aissa nemen de winkel van Sarah Scott over. Zij verkocht ook kleding.

Tupac en Aissa hebben niet zoveel verstand van mode :?
Afbeelding
Komt er dan een oude bekende Sim voor terug om hen te helpen?...kuch...Kerem Sahin?!? [eusa_whistle.gif]
Naast mode is er ook veel cosmetica en sieraden te koop in de winkel van Aissa en Tupac :D

Afbeelding

Ik heb nog geen naam voor deze winkel van onze Ziwabondeese vrienden [eusa_snooty.gif]
Als jullie een idee hebben? Hoor ik het graag [eusa_dance.gif]

Tot zover
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Geen probleem Froos! Deze tussentijdse update, met de voortgang van de winkel is ook erg leuk!

De winkel ziet er erg gezellig uit en past goed in Henford-on-Bagley! Zo te zien verkopen ze ook mooie spulletjes! [love4.gif]
Ik ben erg benieuwd wat Kerem voor hen zal betekenen. :D

Is er in de Sims 4 ook nog een soort toonbank, of kan je alles gewoon ter plekke kopen?
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank je Cloedien [5grouphug.gif]

Helaas is er in de Sims4 geen toonbank. Alles wordt ter plekke afgerekend met een tab [eusa_eh.gif]
Ik weet niet meer hoe het in de Sims3 was, in de Sims2 ging je Sim nog echt naar de kassa om al zijn gekochte items te betalen.
Dat vond ik toch wel leuker ;)
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een ontzettend leuke winkel is het geworden [eusa_dance.gif]
Goed dat je daar de tijd voor hebt genomen ;)

Ik weet helaas geen goede naam voor de winkel :mrgreen:
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Het heeft even geduurd maar daar zijn we weer hoor [eusa_dance.gif]

Terugblik
De familie Bohati is verhuist naar Henford-on-Bagley. Tupac maakt mooie houten beeldjes en Aissa maakt boeketten van haar bloemen. Tupac wou dit verkopen aan de straat, maar de politie vertelde dat hij daar een standplaatsvergunning voor nodig had. Imani komt erachter dat Maurice de gemene jongen van school is en dat hij Sem misleid heeft om het uit te maken. Imani wil Sem terug. Aissa wil de winkel van Sara Scott overnemen in Henford.
Aflevering 53

Afbeelding

Aissa is op weg naar de winkel van Sara Scott
Afbeelding
"Ach...Wat een mooi paard staat daar...Het is echt lang geleden dat ik een paard heb gezien" denkt Aissa.

Aissa kan het niet laten...en begint het paard in de nek te kriebelen
Afbeelding
"Jaaa...Dat vind je lekker hé?..hahaha...Je bent een mooi paard, volgens mij ben je een volbloed" zegt Aissa.
"Ihihi...Ihi..." hinnikt het paard.

Aissa gaat naar de voordeur
Afbeelding
"Hmmm...Ik mis onze paarden echt, hopelijk krijgen we Jamar, Aziza en Pinda ooit terug" denkt Aissa.

Aissa komt de winkel binnen en ziet Simon (de man van Sara) staan
Afbeelding
"Sul sul Simon" roept Aissa.
"Deg Aissa" zegt Simon.
"Jullie winkel is al behoorlijk leeg zie ik" zegt Aissa.

Afbeelding
"Ja....We zijn druk met de uitverkoop bezig...Want over twee weken verhuizen we naar mijn moeder in Tomarang. Ze woont daar alleen en ik wil bij haar zijn. Het gaat namelijk niet zo goed met haar" verteld Simon.
"Dat snap ik Simon...heel mooi van je dat je nog bij je moeder wil zijn, maar...uhm...waar is Sara?" wil Aissa weten.
"Sara is boven op de mode afdeling" antwoord Simon.
"OK...Ik ga even naar haar toe" zegt Aissa.

Aissa gaat naar boven en ziet Sara achter de kassa staan
Afbeelding

Sara helpt haar laatste klanten
Afbeelding
"Je kan deze kleding gewoon wassen op 60 graden hoor Olivia, veel plezier ermee" zegt Sara.
"Dat is mooi om te weten. Jammer dat jullie winkel stopt. Ik kwam hier altijd erg graag" antwoord Olivia.

Afbeelding
"Ach wie weet komt er nog iemand die onze winkel wil overnemen" verteld Sara.
"Dat zou ik erg mooi vinden. Ik ga jullie missen...Ik kom over twee weken nog even langs om afscheid te nemen" zegt Olivia.
"Dat is lief van je Olivia, tot dan" roept Sara.
"Hahaha...De nieuwe eigenaresse staat al achter je hoor" lacht Aissa in haar zelf.

Wie is ook alweer die cowboy die door de winkel loopt? ;) :mrgreen:
Afbeelding
"Aissa! Wat leuk om je te zien. Hoe gaat het met je?" vraagt Sara.
"Het gaat goed Sara. Ik en Tupac hebben het helemaal naar ons zin hier in Henford" verteld Aissa.
"Goed om te horen Aissa en jullie kinderen kunnen zij ook wennen?" vraagt Sara.
"Ja valt me helemaal mee. Kenyi doet het erg goed op school en Imani...tsja...die is gewoon lekker aan het puberen" glimlacht Aissa.
"Wat een geweldige jeans hebben ze hier en van goede kwaliteit ook. Jammer dat deze winkel gaat sluiten" mompelt Carlos in zichzelf.

Aissa verteld aan Sara waar ze nu echt voor komt
Afbeelding
"Sara schat. Ik vind het heel jammer dat jij en Simon gaan verhuizen...maar ik en Tupac willen heel graag jullie winkel overnemen" verteld Aissa.

Sara weet niet wat ze hoort
Afbeelding
"Aaaahhh...Aissa! Menen jullie dat echt. Daar ben ik zo blij mee" gilt Sara.

Afbeelding
"Hoor je dat Carlos. Je kan in de toekomst misschien nog gewoon je spijkerbroeken hier blijven kopen" roept Sara.
"Dat klinkt geweldig man" juicht Carlos.

Sara roept Simon erbij
Afbeelding
"Simon schat! Kun jij even met Carlos zijn spijkerbroeken afrekenen. Ik en Aissa moeten even wat bespreken" knipoogt Sara.

We gaan naar Sem (Familie Langerak)

Parker is net thuis van zijn werk (brandweerman) en Sylvia zit op haar telefoon
Afbeelding
Parker danst op de muziek van de radio.
"Yo sweetie. Weet je nog dat ik vroeger dit dansje eens deed toen jij in bed lag? Dat was echt awesome man" verteld Parker.
"Dat was eerder awkward schat...maar ik heb nu de boete van Sem betaald zodat hij weer naar school kan" zegt Sylvia.

Sylvia schrikt
Afbeelding
"Schat! We hebben nu nog maar 500 simoleons voor de rest van de maand" roept Sylvia.
"Oh f*ck...Dat is niet chill man" zegt Parker.
"Woef...woef...waf...(heb ik nog wel te eten dan?)" blaft Pepper.

Sem komt binnen
Afbeelding
"Pap, Mam, hebben jullie die boete al betaald? Ik wil weer naar school" zegt Sem.
"Het is gelukt jongen. Je kan maandag gewoon weer naar school" zegt Sylvia.
"Dank je Mam" zegt Sem.

Afbeelding
"Ik ga nu even naar de vuurtoren van Brindleton Bay. Ik heb daar met Imani afgesproken. Hopelijk komt het weer goed" zegt Sem.
"Dat zou ik echt geweldig voor je vinden Sem, succes" zegt Sylvia.
"In die vuurtoren kun je ook 'oh jaa' doen...." verteld Parker.
"Pa! Toe even...daarvoor ga ik er niet heen" bromt Sem.

Sem gaat naar de vuurtoren
Afbeelding
"Sorry hoor...maar ik heb echt de meest vreemdste vader die er is...
En ik ga mijn ouders echt wel mijn boete terug betalen hoor, als ik een baan heb" zegt Sem.

Terug naar Sara en Aissa

Sara en Aissa lopen de trap af
Afbeelding
"Wat goed om te horen dat jullie onze winkel willen overnemen. Vanwaar ineens?" wil Sara weten.
"Tupac en ik willen graag onze boeketten en houten beeldjes verkopen en daar ons werk van maken" verteld Aissa.

Afbeelding
"Wat mooi Aissa. Maar ik zou wel graag zien dat mijn mode en kruideniersafdeling blijft bestaan...hihihi" lacht Sara zenuwachtig.
"Natuurlijk Sara. Dat is toch waarom deze winkel bekend staat. Alleen hebben Tupac en ik niet zoveel verstand van mode" lacht Aissa.
"Hahaha....Ik weet denk ik wel iemand die jullie daarbij kan helpen" verteld Sara.

Afbeelding
"Laten we zitten en bekijken wat de overname voor jullie betekend" zegt Sara.

Sara appt met haar makelaar over een eventuele overname
Afbeelding
"Toch niet weer met die malle mevrouw Zemeleer?" vraagt Aissa.
"Hahaha...nee, dit is haar opvolger Gilberto Gonzales vanuit Sunlit Tides. En dat is ook weer een eilandjah...hahaha" lacht Sara.
"Hahaha...Ja, dat gekke accent van haar altijd" lacht Aissa.
"Hmmm....De winkel wordt op dit moment getaxeerd op 56.000 duizend simoleons zegt Gilberto" verteld Sara.

Aissa kijkt zenuwachtig op haar bankrekening
Afbeelding
"Uhm...Dat is best wel veel voor ons" zegt Aissa.
"Wacht even...Misschien kan ik nog wat regelen met Gilberto" verteld Sara.
Sara mailt snel met Gilberto voor een overname

Even later...

Afbeelding
"Ik ga het met Tupac bespreken en je hoort het snel Sara" zegt Aissa.
"Is goed schat. Hey Carlos! Ben je nog geslaagd voor je nieuwe spijkerbroeken?" vraagt Sara.
"Ja natuurlijk. Jullie hebben hier de beste jeans. Ik ga jullie wel missen" roept Carlos.

Aissa en Carlos komen tegelijk buiten
Afbeelding
"Oh...was dat paard van jouw?" vraagt Aissa.
"Jazeker. Dit is mijn paard Rodeo...een echte volbloed" verteld Carlos.

Afbeelding
"En nu snel naar huis in Chestnut Ridge voordat het donker wordt"

Aissa komt thuis en is blij om haar gezin te zien
Afbeelding
"Babu! Ik moet nu echt naar Brindleton Bay. Ik ga Sem namelijk mijn excuses aanbieden omdat ik hem niet geloofde hoe gemeen die Maurice is.
Hopelijk komt het weer goed tussen ons" zegt Imani.
"Zet hem op. Neem Sem anders ook mee voor het avondeten er is genoeg" zegt Tupac.

Afbeelding
"Mamu...mamu...ik heb een tien gehaald voor tekenen. Ik had een boomhut getekend die ik ooit wil bouwen" roept Kenyi.
"Dat is heel mooi jongen. Wie weet kunnen we in de vakantie die boomhut eens echt proberen te bouwen" lacht Aissa.
"Mamu ik ga naar Sem, misschien neem ik hem na die tijd wel mee" verteld Imani.
"Is goed meisje. Sem kennende komt het echt wel weer goed. Succes" zegt Aissa naar Imani.

Afbeelding
"Weet je wat Kenyi. Waarom bel je je vriendje Noah niet op om alvast een mooie boom uit te zoeken waar de boomhut moet komen en dan mag Noah ook wel blijven eten" fluistert Aissa.
"Jaaa...Leuk Mamu...ga ik meteen doen" juicht Kenyi.
"Babu helpt jullie dan wel mee om een boomhut te bouwen" knipoogt Aissa naar Tupac.

Tupac en Aissa gaan op de bank zitten
Afbeelding
"Klopt snoes. Ik was in Ziwa Bonde altijd de beste boomhutten bouwer van de stam. Dus dat komt wel goed" pocht Tupac.
"Hmmm...volgens mij was jij altijd overal zogenaamd de beste in, maar als het puntje bij paaltje komt...maar goed, ik heb met Sara overlegt" zegt Aissa.

Afbeelding
"Oh ja. Dat winkeltje...kunnen we die kopen?" vraagt Tupac.
"Het is wel wat boven ons budget, maar Sara belt nog met de makelaar of de prijs iets naar beneden kan. Ik zie ons daar al helemaal zitten schat" glimlacht Aissa.

Afbeelding
"Ja, iedereen zal versteld staan van mijn zelfgemaakte beeldjes. Die verkopen zich dus heel snel. En dan worden we snel rijk snoes" verteld Tupac.
"Hahaha...Tupac lieverd. Jij bent altijd zo lekker eigenwijs en zelfverzekerd, maar Sara wil ook dat we de mode afdeling behouden dus daar moeten we wel rekening mee houden" verteld Aissa.

Afbeelding
"Kufanele sikwenze snoes" antwoord Tupac.
"Je hebt gelijk schat. Ik denk dat we het gewoon moeten doen. Misschien zitten we het eerste jaar wat krap, maar de winkel verdient zich snel terug denk ik" verteld Aissa.
"Ja. Gewoon die winkel kopen snoesepoes" zegt Tupac.

We gaan naar Brindleton Bay

Imani loopt naar de vuurtoren en ziet Sem al op de vuurtoren staan
Afbeelding
Ze is superblij om Sem weer te zien, maar ook zenuwachtig
"Sem!" roept Imani.

Afbeelding
"Imani!" roept Sem vanaf de vuurtoren.
Ook Sem is opgelucht om Imani weer te zien.

Afbeelding
"Kom snel naar boven" juicht Sem"
"Ik kom eraan" roept Imani.

Imani komt ook op de vuurtoren en eindelijk zien Sem en Imani elkaar weer
Afbeelding
"Imani! Ik heb je gemist" zegt Sem.
"Ik jou ook Sem. Je ziet er goed uit" zegt Imani met trillende en gebroken stem.
"Imani! Wat is er?...Je trilt helemaal" zegt Sem.

Het enige wat Imani nu wil is een dikke knuffel van Sem
Afbeelding
"Sem? Alsjeblieft...Mag ik een knuffel van je?" vraagt Imani.
"Natuurlijk" zegt Sem.

Sem geeft Imani een flinke knuffel en Imani barst in tranen uit...Ze heeft spijt
Afbeelding
"Het spijt me zo Sem...dat ik je niet geloofde over Maurice. Het spijt me echt..." huilt Imani.
"Het is goed Imani" troost Sem.
"Door mij zat je in de gevangenis...dat wou ik niet...het spijt me echt Sem. Ik hou van je" verteld een snikkende Imani.

Sem geeft Imani opeens een flinke zoen
Afbeelding
"Ik hou ook van jou Imani...Echt! Het is goed zo" zegt Sem.

Nou pffff...Het is weer goed tussen Sem en Imani [eusa_dance.gif]
Afbeelding

Ik ben echt blij dat het weer goed is tussen deze twee...zo'n mooi stel....Sem en Imani [love4.gif]
Afbeelding

We gaan naar Henford (Isle of Volpe) Eiland van de vossen

Daar lopen Kenyi en Noah samen op zoek naar een boom voor hun boomhut
Afbeelding
Maar ze zijn ook erg onder de indruk van de ruïne die daar staat.
"Noah kijk!...dit is dat kasteel waar Babu het over had. Het spookt daar zegt hij" verteld Kenyi.

De jongens draaien zich om
Afbeelding
"Het is echt een groot kasteel. Zullen we stiekem binnen kijken...dat is spannend" zegt Noah.
"OK...Een klein beetje dan...want van Mamu mag ik daar niet komen" stamelt Kenyi.

Kenyi en Noah lopen naar de ruïne
Afbeelding
"Spoken bestaan niet Kenyi" zegt Noah.
"Volgens Babu en Mamu wel" antwoord Kenyi.

Ze gaan naar binnen en zien een gesloten deur
Afbeelding
"Wat zou er achter die deur zitten?" vraagt Kenyi.
"Misschien woont er wel iemand. Zullen we aankloppen?" zegt Noah.

Noah klopt en duwt aan de deur
Afbeelding
"Hij gaat niet open" brult Noah.
"Misschien als ik meehelp" zegt Kenyi.
Opeens "WIE IS DAAR???" klinkt het achter de deur.

Kenyi en Noah schrikken zich rot en rennen meteen weg
Afbeelding
"Ik zei toch dat het hier spookt" roept Kenyi.
"Er wonen daar echt mensen" gilt Noah.
"Dat zijn spoken...dat zeiden Babu en Mamu" zegt Kenyi.

De jongens rennen zo hard als ze kunnen naar huis
Afbeelding

We gaan naar Sixam (Dygrelian en Luirae Zuff)

Sommigen herkennen deze aliëns misschien nog uit mijn oude dagboek 'The Arrivals'
Afbeelding
Dygrelian is de heerser van het koninkrijk Sixam, tenminste dat denkt hij :lol:
Luirae is zijn vrouw, maar moet hem meestal wel in toom houden, want Dygrelian kan behoorlijk eigenwijs zijn ;)

Dygrelian heeft zijn eerste paard gekloond (hmmm...maar wie heeft hij daar dan voor gebruikt?) [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
"Kijk eens schat wat ik heb gemaakt...Mijn eerste aliënpaard...Dus mijn geniale project is voltooid...Ik noem haar Orbital!" roept Dygrelian trots.
"Oh wow!...Ze ziet er mooi uit...goed gedaan" complimenteerd Luirae.

Afbeelding
"Ja! Dat kan ook niet anders. Ik ben niet voor niets de heerser van Sixam met mijn geniale aliënbrein" roept Dygrelian.
"Maar nu je project klaar is, wordt het dan ook niet tijd dat je die ontvoerde paarden ook weer thuis brengt" verteld Luirae.
"Dat kan...Ik zie Technicus 7 staan...even overleggen" zegt Dygrelian.

Dygrelian overlegt met Technicus 7
Afbeelding
Dygrelian heeft samen met Technicus 7 Orbital gemaakt en ze denken dat hun ontvoerde paarden uit de Simswereld nu wel hun dienst hebben gedaan.

Afbeelding
"Kunnen we die drie Sims paarden nu thuis brengen? Mijn geniale plan is namelijk nu voltooid" vraagt Dygrelian.
"Ik heb het DNA even bekeken en we hebben ze inderdaad niet meer nodig, alles hebben we Dygrelian" zegt Technicus 7.
Jamar...(JA! JAMAR [icon_thumright.gif] ) hoort dat ze morgen weer naar huis gaan.

Jamar, Aziza en Pinda gaan eindelijk weer herenigt worden met de Bohati's [eusa_dance.gif] [love4.gif] [icon_thumright.gif]
Afbeelding
Jamar rent naar Aziza met het grote nieuws dat ze morgen weer naar de Sims wereld gaan en zij knuffelen elkaar
"Ihihihi...(we gaan weer terug naar Tupac)" hinnikt Jamar.
"(Zo blij om de Bohati's weer te zien)" ihihihi" huilt Aziza.
"Kan ik dan weer eindelijk met Kenyi spelen?" vraagt Pinda.

Voor het zover is gaat Dygrelian nog even met Orbital zijn...nou ja...uhm...koninkrijk binnen
Afbeelding

Afbeelding
Nog even oefenen met Orbital, Dygrelian [tongue3.gif]

Technicus 7 verzamelt Jamar, Aziza en Pinda de paarden gaan terug naar de Sims wereld [new_rofl.gif]
Afbeelding

Einde Aflevering

Dank jullie wel voor het kijken. De hereniging van Jamar en Tupac zal snel zijn [love4.gif]
Het was namelijk eerst wel de bedoeling dat ik het in deze aflevering zou doen. Maar ik bewaar het nog even [eusa_dance.gif]
Wil het nog beter in beeld brengen [eusa_dance.gif]

In deze aflevering zaten ook veel easter eggs
- Olivia bij de kassa is Olivia Stewart uit 'the Arrivals'.
- Carlos de los santos was mijn eerste sim voor Chestnut Ridge.
- Parker deed in 'Ethan en Tania' ook al eens zo'n brandweerdansje :mrgreen:
- Gilberto Gonzales was in 'Ethan en Tania' idd de opvolger van Dushi. Hij is ook de tweede man van Darlene Bunch ;)
- Noah is het broertje van Maurice :shock:
- Technicus 7 komt uit de sims2. De opa van Dina en Nina :lol:

Binnenkort vervolgd [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Tupac Bohati (Nieuw! Aflevering 54 pag. 13)

Bericht door Froos »

Terugblik (klik hier)
In de vorige aflevering zagen we hoe Aissa met Sara overlegt voor een overname van haar winkel. Daarna maakte Imani het op de vuurtoren van Brindleton Bay gelukkig weer goed met Sem, ze zijn weer een verliefd stelletje [love4.gif] Kenyi ontdekt met Noah in het vossenpark van Henford een ruine, maar daar blijken mensen te wonen?!? :shock: Tot slot zagen we nog hoe alien Dygrelian Jamar heeft gebruikt om zijn eigen paard 'Orbital' te maken. Hij wil uiteindelijk Jamar, Aziza en Pinda toch weer naar de Sims wereld brengen. Hoe loopt dit alles af?

Daar gaan we weer [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Aissa heeft zojuist een heerlijk kip gerecht gemaakt en zet de kip in de oven
Afbeelding
"Deze kip wordt echt lekker Tupac. Ben zo benieuwd of Imani Sem meeneemt om te blijven eten. Die twee horen gewoon bij elkaar" zegt Aissa.
"Jawel. Ik denk het wel. Ik ga de tafel alvast dekken snoes" zegt Tupac.
(wel wat vrolijker kijken tupac :lol: )

Tupac en Aissa horen de voordeur opengaan en daarna flink wat gestommel
Afbeelding
"Imani!...Ben jij dat schat?" roept Aissa.
"Ja mamu...Ik heb iemand meegenomen" lacht Imani.
"Toch wel Sem toch? en niet die Maurice" denkt Tupac.

Imani neemt Sem mee naar binnen
Afbeelding
"Kijk Mamu en Babu!...Mijn vriendje Sem" lacht Imani weer.
"Pfff gelukkig" zuchten Tupac en Aissa.

Imani en Sem geven elkaar een dikke zoen om te laten zien dat alles weer goed is
Afbeelding
"Yebo...Yebo...Usothandweni" zegt Tupac.
"Haha...Zo waren wij vroeger ook in Ziwa Bonde schat" lacht Aissa.

Imani en Sem zoeken een plekje aan de etenstafel, maar Kenyi komt ook ineens binnengesneld met Noah
Afbeelding
"Babu...babu! Er wonen echt spoken in dat kasteel" roept Kenyi.
"Welk kasteel?..." vraagt Tupac.

Aissa schrikt
Afbeelding
"Kenyi!...Ben je in die ruïne geweest!" roept Aissa.
"Ja...En dat was superspannend. Er wonen daar echte spoken" zegt Kenyi.
"Tupac! Ga jij binnenkort eens met je zoon praten. Die ruïne is niet pluis" zegt Aissa.
"Komt goed snoes. Maar Kenyi zit nu vol met energie, we gaan nu eerst even lekker eten hé kleine jager?" zegt Tupac.
"Ja Babu...Noah eet trouwens ook mee" zegt Kenyi.
"Ja...hahaha...dat zie ik" lacht Tupac.

De kip is klaar en iedereen haalt een portie op
Afbeelding
"Je waarschuwd Kenyi toch wel voor de kwade krachten die daar zitten" vraagt Aissa voorzichtig.
"Ik ga morgen met Kenyi naar die ruïne en leg daar alles uit snoes" antwoord Tupac.

Iedereen eet heerlijk van het kipgerecht
Afbeelding
(voor het eerst ging iedereen eens aan dezelfde tafel zitten eten [new_rofl.gif] [eusa_dance.gif] )

Er gaat opeens een vreemd licht over Henford-on-Bagley
Afbeelding

Het licht lijkt te stoppen boven het huis van de Bohati's
Afbeelding

Een UFO verschijnt met een lichtstraal loodrecht naar beneden
Afbeelding

Het is Imani die de UFO opmerkt
Afbeelding
"Babu!...Wat is dat" wijst Imani.

Iedereen ziet de UFO met zijn lichtstraal
Afbeelding
"Snoes! Dat is dat ding weer uit Dragon Valley" roept Tupac.
Iedereen staat op en gaat naar buiten.

Ze rennen allemaal naar buiten
Afbeelding
Iedereen kijkt naar de UFO, wat gaat er gebeuren :o

Wat gebeurd hier toch allemaal [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Zou het Technicus 7 van Sixam zijn die eindelijk Jamar, Aziza en Pinda weer thuis brengt? [eusa_pray.gif]

De UFO zweeft weg en het is plotseling doodstil. Er klinkt daarna in de verte een klein gehinnik.
Afbeelding
"Tupac hoorde je dat?" vraagt Aissa.
"Ja! Dat leek wel op Jamar" zegt Tupac.

Het gehinnik komt steeds dichterbij
Afbeelding
Tupac schrikt! En slaat een hand voor zijn mond. Hij herkent duidelijk het gehinnik van Jamar [icon_thumright.gif]
"Nee...Jamar?...Ben jij dat dan echt?" zegt Tupac zacht.

Opeens rent er een paard voorbij
Afbeelding

Iedereen ziet het paard voorbij rennen
Afbeelding
"Babu!...Dat was Jamar. Ik herkende hem" zegt Imani geschokt.
"Nee...nee. Dat kan niet!" roept Tupac.
"Tupac...Dat was Jamar...Ik weet het zeker!" schrikt Aissa.

Het paard komt de tuin binnen
Afbeelding
Tupac loopt vol ongeloof op het paard af...en herkent nu duidelijk Jamar.
"Ihhihi....ihhi" hinnikt het paard.

Maar Tupac kan het nog steeds niet geloven [eusa_dance.gif]
Afbeelding
"Jamar...JAMAR...Je bent het echt!!!" gilt Tupac en hij rent op hem af.
"Ihhihihi...Ihi..." hinnikt Jamar.

Tupac pakt Jamar stevig vast en barst in tranen uit. Hij heeft Jamar zo gemist sinds Dragon Valley [love4.gif]
Afbeelding
Tupac en Jamar zijn eindelijk na een lange tijd weer herenigt [wav.gif]

Einde Aflevering 55
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Tupac Bohati (Nieuw! Aflevering 55 pag. 13)

Bericht door Deetui »

Wat leuk dat Sara zo enthousiast is [eusa_dance.gif]
Wel vreemd dat ze met de makelaar moet overleggen of de prijs omlaag kan, dat bepaalt ze zelf wel toch [new_silly.gif]
Grappig om Parker weer op die manier te zien [new_rofl.gif]
Ik ben ook blij dat Sem en Imani weer bij elkaar zijn [new_smile-l.gif]
Kenyi en Noah maken wel iets heel spannends mee :o Ben benieuwd of we daar nog meer over te weten gaan komen!
En wat fijn dat de paarden en de Bohati's eindelijk weer herenigd zijn!!!! [wav.gif]

Trouwens ook leuk om alle andere sims voorbij te zien komen her en der ;)
Afbeelding
Plaats reactie