Welkom to my life

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Welkom to my life

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 1

Afbeelding

Welkom in Chestnut Ridge! Mijn woonplek waar ik ben geboren en getogen. :D Mijn naam is Scott Rivera. En ik woon hier op een van de grootste kavels samen met mijn kers verse vrouw Nimi Rivera. Het is er prachtig wonen. En we genieten volop van het buiten leven. Nimi Is graag buiten en wil een moestuin aanleggen en wat dieren houden. Maar omdat we er nog maar kort wonen. Zijn dat vooral toekomst plannen. Ik zelf ben gek op sieraden maken en hoop uiteindelijk mijn eigen lijn te kunnen gaan promoten. En we worden over een klein poosje trotse ouders van ons 1e kindje [love4.gif] [5baby.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Scott & Nimi

Nimi & ik hebben elkaar een kleine twee jaar geleden leren kennen op buitenaardse avond. In de bar dicht bij school was het een avond waar ook buitenaardse sims welkom waren. Nimi en ik hadden meteen een klik en sindsdien zijn we bij elkaar en wonen we op dit prachtige plekje. Mijn ouders zijn helaas een paar jaar geleden overleden en ze hebben me een hoop geld na gelaten. Daarvan heb ik deze kavel gekocht en het huis laten bouwen. Nimi heeft ook geen ouders meer. Haar moeder is overleden toen Nimi geboren werd. En haar vader is vorig jaar overleden. We zijn echt met zijn 2e. We hopen dat wij er meer voor onze kind(eren) kunnen zijn dan als onze ouders er voor ons konden zijn. [eusa_pray.gif] Helaas heb je daar in het leven niks over te zeggen.

Afbeelding

Mijn liefde voor sieraden maken heb ik aan mijn opa te danken. Toen ik klein was heb ik veel tijd bij hem door gebracht. Hij heeft me een groot deel geleerd over het maken van sieraden. Ik vind het erg leuk om te doen en ik word er elke dag een beetje beter in. :D Nimi wil heel graag een echte boerderij met dieren en al! :lol: Ik ga haar vandaag verassen. Ze heeft het redelijk zwaar met de laatste loodjes van haar zwangerschap. Ik heb een puppy voor ons geregeld. Een vriend van me had een nestje met hondje. [love4.gif]

Afbeelding
Luna Rivera

Afbeelding

Nimi is helemaal gelukkig met de komst van ons hondje Luna! ze vind het geweldig. In haar thuis land waren huisdieren eenmaal niet toegestaan. Dus nu ze hier op aarde woont is ze blij dat ze de kans heeft om wel harige vriendjes te hebben :lol:

Afbeelding

Het is volop zomer en ons zwembad is eindelijk klaar. We kunnen nog heel even van alle rust genieten nu de baby nog veilig in Nimi haar buik zit. We kijken er echt naar uit om de kleinen in onze armen te kunnen sluiten. maar eerst moet het nog goed groeien voor het op de wereld kan komen. [5baby.gif] De dagen er na zijn ook erg warm. Dus we besluiten om lekker een dagje naar het strand van Sulani te gaan. Het is er gezellig en we vermaken ons enorm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar in de middag als ik net wat lekkers op de bbq gemaakt heb krijgt Nimi weeën en haasten we ons naar huis. :shock: De bevalling duurt een poosje maar alles gaat goed en na een paar uurtjes persen zet Nimi een prachtige dochter op de wereld. [5baby.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Welkom op de wereld lieve kleine Yill Rivera [love4.gif] Yill is een tevreden baby. en groeit als kool. Ik ben bezig met de paarden en geiten stal te bouwen en ze is er graag bij. Vanuit haar wandelwagen kijkt ze hoe ik aan het werk ben. Af en toe als ze honger krijgt laat ze van zich horen. Maar niet alleen Yill groeit goed. Ook ons harig kindje Luna groet enorm. We hopen wel dat ze nu uit gegroeid is want het is een flinke hond geworden. Ik geniet van de ochtend wandelingen met luna. Ze is gek op jagen en hier in de vrije natuur is er genoeg voor haar te snuffelen. :lol:

Afbeelding

Nimi is veel met Yill bezig. En geniet volop van ons meisje. Ze is leergierig en wil alles in de gaten houden. We zijn ook super trots op Yill dat ze al vrij snel haar hoofdje omhoog kan houden. [eusa_dance.gif] krachtpatser dat ze is. :lol:

Afbeelding

Nu de zomer een beetje op zijn eind loopt. Hebben Nimi en ik besloten dat we nog een klusje buitten doen dit seizoen :lol: De grote boom die op rand van onze grond staat willen we tot een mooie boomhut om toveren. Zodat Yill hier over een poosje lekker met vriendinnen of wie weet haar broertje of zusje kan spelen [love4.gif]

Afbeelding

Nu we klaar zijn voor de herfst en winter. En de stallen helemaal ingericht zijn word onze dierentuin weer een beetje groter :lol: Nimi heeft een veulen geadopteerd. Het beestje heet heeft de naam River gerkegen. 8-)

Afbeelding

Geen idee of ik ooit op een paard kruip maar ik heb alles over voor mijn meiden. En als Nimi hier mee alvast kan oefenen zodat Yill straks ook kan gaan rijden :lol:
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: Welkom to my life

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 2

Afbeelding

Het leven op de boerderij bevalt ons prima. Het is heerlijk om zo veel buiten te kunnen zijn. We hebben zelfs ons eerste kuikentje uit het ei zien kruipen [love4.gif] En met het sieraden maken gaat het ook goed. ik heb al van alles gemaakt en ben bijna zo ver dat ik voor het eerst mijn kraampje ga openen. :oops: Dat vind ik wel spannend. Ik ben benieuwd wat mensen er van gaan vinden.

Afbeelding

Yill groeit als kool En we zitten er aan te denken om voor een 2de kindje te gaan. We willen ons gezin compleet maken. En met een tweede kindje zou dat zeker lukken :D [5grouphug.gif] ik ben al weer jarig en word volwassen. Dus we willen niet te lang wachten met het tweede kindje want we willen natuurlijk ook kunnen genieten van onze kinderen. I

Afbeelding

Nu ik officieel mijn kaarsjes heb uitgeblazen en Volwassen ben geworden. vieren we een klein feestje met zijn 2e :lol: En natuurlijk hopen we op een mooi cadeautje :lol: Een paar dagen is het zo ver en Nimi doet een test. En ja hoor we zijn zwanger [5baby.gif] [eusa_dance.gif] Dit is een prachtig cadeau en we kunnen niet wachten om onze liefde met nog een kindje te delen. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Onze kleine meid is een gezellige en ondernemende peuter geworden. Het is leuk om te zien dat ze echt een mix van mij & van Nimi is. :lol: Half menselijk half Aliën!

Afbeelding

Nimi brengt veel tijd met River door, En ze kan niet wachten tot het beestje groot genoeg is om uit rijden te kunnen gaan. Vandaag is ook mijn grote dag. Ik heb een handje vol sieraden die ik vandaag in mijn kraampje wil gaan verkopen. Ik ben heel benieuwd of er mensen op af komen. En of ze het mooi vinden.

Afbeelding

Binnen een half uur was ik al mijn sieraden kwijt :shock: Mensen vonden het prachtig. En dat voelt enorm goed natuurlijk. :D Die avond als we lekker op de bank een filmpje aan het kijken zijn krijg ik een telefoontje. Ene Lilith Vatore wil een bestelling doen. Ze heeft van een vriendin gehoord dat ik mooie sieraden maak. Ze wil graag dat ik iets moois voor haar maak. De vraag is wel of ik het bij haar wil bezorgen. Ze wil overdag liever niet de deur uit [eusa_eh.gif]

Afbeelding

De volgende dag duik ik meteen mijn knustel hok weer in en ga voor deze Lilith vatore aan de slag :lol: Na een paar uur flink klussen heb ik een mooie ketting gemaakt. Ik ben heel benieuwd wat ze er van gaat vinden. En besluit meteen in de auto te stappen en af te reizen naar Forgotten Hollow!

Afbeelding

Het hol van de vampieren riep mijn vader altijd :lol: Ach het zijn ook maar mensen. Ze worden alleen niet ouder en drinken... BLOED? [new_smile-l.gif] Als ik voor het huis van Lilith stop ben ik een beetje zenuwachtig. Wat als ze het niet mooi vind? Wat doet een vampier als hij of zij boos word? :shock: Haar broer Celeb laat me binnen. Hij verteld dat zijn zus net met een potje schaak bezig is. Ze vraag vriendelijk of ik met haar mee wil doen. Maar op het moment dat ze me aan kijkt voel ik me helemaal warm worden van binnen. Haar ogen lichten heel even op en ze krijgt rode wangen. Wat is dit voor gek gevoel? Word ik betoverd? kunnen vampiers dat?

Afbeelding

Als ik de ketting geef is ze helemaal blij ze vind het prachtig. [love4.gif] Ik voel vlinders in mijn buik en begrijp niet waarom ik me zo aangetrokken voel tot haar. Ik heb een super lieve vrouw en ik hou van haar. :shock: Als ik op het punt ga om weer te gaan. ( wat ik misschien maar beter kan doen!) pakt ze voorzichtig mijn hand vast. Ik kijk haar vragend aan. Ze vraag of ik nog heel even wil blijven ze wil iets met me bespreken.

Afbeelding

Als we een plekje gevonden hebben, vraagt ze me of ik weet wat een Mate is. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ze legt uit dat bovennatuurlijke wezens een Mate hebben of beter bekent een levenspartner. Dat is een partner voor het leven. Lilith verteld dat ze al jaren op haar Mate wacht. Ik snap nog niet echt waar dit gesprek naar toe gaat. Maar als ze stil valt en haar wangen rood kleuren heb ik een vermoeden. Ze fluistert dat ik haar Mate ben. Ze weet zeker dat ik de aantrekking ook voel ook al ben ik menselijk. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen maar vertel haar wel dat ik me zeker tot haar aangetrokken voel. Ik vertel haar ook dat ik een zwangere vrouw en dochtertje heb. Ze snapt het. Maar lijkt een beetje teleur gesteld. Ik vind het zielig voor haar. Ze zegt dat ze al jaren op me wacht en bereid is dit nog een poosje te doen tot dat mijn vrouw er niet meer is. :shock: Ik vind het een rare uitspraak. Ze wil wachten tot mijn vrouw is overleden aan ouderdom. (hopelijk natuurlijk) en dan wil ze een relatie met mij? Denkt ze dat ik het eeuwig leven heb of zo? :shock: Ik ben menselijk ik ben niet net als haar. Lilith lijkt door te hebben wat ik bedoel. Ik snap dat je een leven zonder mij hebt. Een vrouw waar je ook veel van houd en binnenkort twee kindjes. Maar ik wil mijn kans op geluk ook niet kwijt. Ik wacht al zo lang op je! Ik vind het jammer dat ik je niet heb ontmoet voor je je vrouw hebt leren kennen. En wat ik nu ga doen spijt me maar ik wil het risico niet lopen dat ik je ga verliezen [new_puppy-dos-eyes.gif] Asjeblieft vergeef me!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor ik door heb wat ze bedoelt voel ik me slap worden. En een paar tellen later voel ik haar scherpe hoektanden in mijn nek weg zakken. In het begin doet het pijn maar als snel gaat het over in een fijn gevoel. Nadat ze me wat van haar bloed heeft laten drinken. Zegt ze nog eens het spijt me! :o Ze heeft er voor gezorgd dat ik een vampier ga worden :shock:

Eenmaal thuis voel ik me weer een stuk beter. Maar als ik Nimi wil vertellen over LIlith gaat dat niet :o Ik krijg de woorden niet over mijn lippen. Het lijkt wel of ik er niet over mag praten. :shock: Ik voel gelukkig nog steeds veel liefde voor mijn Nimi & voor Yill. Ik heb geen keus dan wat er zojuist gebeurd is los te laten. En te zien waar het naar toe gaat.

Afbeelding

De dagen er na voel ik me geweldig. Ik voel de kracht door mijn lichaam gaan en mijn gehoor reuk en zicht word met de dag beter. Ik hoor hoe Yill in de ochtend zachtjes in haar bed tegen haar knuffel aan het kletsen is. [love4.gif] Nimi Heeft wel in de gaten dat er iets met me aan de hand is. En ze heeft de beet in mijn nek ook gezien. Ze weet dat ik een vampier word. Maar ze wil er verder niet over praten, Wat ik niet begrijp. Ik heb haar een paar keer proberen uit te leggen dat het niet mijn keuze was. Maar dan knikt ze en gaat over op een ander onderwerp. Ik heb ergens het gevoel dat ze weet wat er aan de hand is. Ook al kan ik er niks over zeggen. Ze is natuurlijk zelf ook bovennatuurlijk en weet waarschijnlijk wat een Mate is. Ik ben kennelijk niet haar Mate! Maar toch heeft ze voor me gekozen :oops:

Afbeelding

Ik heb een boek van Lilith gekregen dat er voor zorgd dat ik beter ben voorbereid op het vampier worden. Het kwam met de post en natuurlijk had Nimi het als eerst gevonden. Lilith had er geen briefje bij gedaan maar ik wist dat het van haar kwam.

Afbeelding

Een paar weken later komt Nimi toch naar me toe. Ze pakt mijn handen vast en kijkt me vriendelijk aan. Lieve lieve Scott ik weet dat je niks kan vertellen over die Lilith maar dat is niet jou schuld dat is de kracht van de band die jullie delen. Zo lang jullie niet samen zijn zullen jullie niks over elkaar kunnen vertellen. Ze kijkt verdrietig. Ik had zo gehoopt dat je niet bij dat kleine groepje mensen hoorde dat kans had op een bovennatuurlijke Mate. Mijn vader heeft me ooit gewaarschuwd dat als ik mijn leven met jou zou delen dat er een kans was dat je je Mate tegen zou komen. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ze slikte en haalde diep adem. Ik ben twee jaar gelukkig gweest met mijn Mate. Helaas is hij overleden en een klein jaar later ontmoette ik jou. Het leek wel of het zo zou moeten zijn. Maar je bent mijn Mate niet. Ik hou heel veel van je maar de band van een Mate is toch anders. Ik weet hoe dat voelt. Lieve Scott ik weet dat je zielsveel van me houd. Maar ik weet ook dat je hard verlangt naar Je Mate. Ze trekt haar handen los en de tranen staan in haar ogen. Ik wil niet tussen jou en je Mate in staan. Ik blijf hier tot dit kleintje geboren is. Mocht het net als Yill meer menselijk dan Aliën zijn dan blijven beide kindjes bij jou! Yill is te menselijk en zou het niet overleven op mijn planeet! [new_puppy-dos-eyes.gif]

Mijn ogen vullen zich met tranen en dit gesprek gaat ergens heen wat ik helemaal niet wil. Ik hou van Nimi!

Afbeelding

Scott. Er is onder bovennatuurlijke wezens als ik een soort ongeschreven regel. Als iemand zijn of haar Mate vind stap je op zij om hen samen te laten zijn! Ze haalt diep adem en dan hoor ik de woorden die ik niet wil horen. Scott Rivera bij deze wil ik van je scheiden! [crybaby2.gif]

Mijn hart breekt een beetje en dit is niet wat ik wil. Ik hou van Nimi maar ik voel ook de band tussen mij en Lilith met de dag groeien. Ook al heb ik haar sinds die dag niet meer gezien ik voel hoe ik naar haar toe getrokken word. [new_puppy-dos-eyes.gif] Het doet me veel verdriet dat ik weet dat Yill en misschien ons ongeboren kindje wel zonder hun moeder op moeten groeien. Nimi was duidelijk ze gaat terug naar haar planeet als de baby er is! en er is niks wat ik daar tegen kan doen [crybaby2.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 3

We zijn twee weken verder en Nimi & Ik zijn officieel gescheiden [new_puppy-dos-eyes.gif] Het voelt nog steeds niet goed. Maar dit is wat Nimi perse wil. Het is echt een soort van ere code onder bovennatuurlijke soorten. Yill krijgt er gelukkig nog niet veel van mee. Maar ik maak me wel druk Nimi kan elk moment bevallen. en als dit kindje er eenmaal is dan is ze snel weg. Met ons pas geboren kindje of zonder [new_puppy-dos-eyes.gif] Beide keuze zijn verschrikkelijk.

Afbeelding

Vanaf nu mag ik me officieel vampier noemen! Ik heb de overgang goed doorstaan en ik voel me geweldig! [icon_thumright.gif] De kracht die ik in me voel is enorm. Alsof ik de hele wereld aan kan. Dankzij het boek wat ik van Lilith gekregen heb weet ik nu hoe ik plasma pakketen kan bestellen & maken. En ik heb een drankje gemaakt zodat ik tegen de zon kan! [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Ik merk dat nimi langzaam aan afscheid van onze dochter aan het nemen is. Ze is veel bij Yill en verteld haar verhalen van haar wereld en hoe trots ze op Yill is [new_puppy-dos-eyes.gif] Wat is dit moeilijk om te zien. Ik heb haar al meerdere keren over proberen te halen om te blijven maar dit wil ze niet. Ze gaat haar meisje enorm missen maar dit is voor iedereen het beste blijft ze maar zeggen.

Als ik een avond uit ben geweest kom ik thuis in een erg stil huis. De nanny is er en ik kijk haar vragend aan. De oudere vrouw geeft me een envelop en vertrekt. Ik open het papier en zie dat het van Nimi is. Lieve scott. Deze avond zijn we de trotse ouders geworden van nog een dochtertje. Ik laat de naam aan jou over! ik ben trots op jou en op onze meiden. Zorg dat ze alle liefde krijgen die ze verdienen. Ik gun jou al het geluk van de wereld en ook voor mijn meisjes. Ik zal jullie nooit vergeten! [crybaby2.gif]

Afbeelding

Met een gapend gat in mijn hart blijf ik naar de brief staren. Ze is bevallen van onze 2e dochter en heeft me niet gebeld?! en nu is ze ook nog vertrokken zonder afscheid te nemen [angryfire.gif] Er gaat een golf van woede door me heen. Hoe heeft ze dit zomaar kunnen doen. Ze weet niet eens of onze 2e meisje wel menselijk is! Als ik naar de baby kamer loop zie ik een prachtig klein meisje met de zelfe huidskleur als haar moeder en Yill in het bedje leggen ze slaapt lekker en ziet er vredig uit. Als ik haar vast pak voor een knuffel slaapt ze heerlijk door. Welkom op de wereld liever Blair Rivera! fluister ik tegen haar voorhoofdje. Ik ga mijn best doen de beste papa voor jou en voor Yill te zijn.

Afbeelding
Blair Rivera

Het is een paar maanden verder en Yill & Blair doen het eigenlijk heel goed. In het begin vroeg Yill geregeld naar Nimi. Maar daar is ze ook mee gestopt. Blair weet helemaal niks van haar moeder dus dat maakt het denk ik wel wat makkelijker. Nu Blair wat groter is ben ik er wel achter gekomen dat ze echt een Aliën is. Waarom Nimi zonder haar vertrokken is blijft een raadsel. :? Ik hoop dat ze de meisjes gewoon niet uit elkaar wou halen. Het is gewoon al weer 4 maanden geleden dat ik Nimi voor het laatst gezien heb. [new_puppy-dos-eyes.gif] Lilith heeft een paar keer contact proberen te zoeken. Ze heeft meerdere keren haar excuses aangeboden. Ze had niet verwacht dat Nimi zou vertrekken. Ik heb besloten dat ik vandaag in ga op het afspraakje van Lilith. Ik vind het wel spannend. Wat nou als de aantrekking naar elkaar nu gewoon weg is? Maar als die er wel is wil ik zeker uit zoeken waar het naar toe zou gaan. Ik wil ook gewoon een moeder voor mijn meisjes. [5grouphug.gif] Dat verdienen ze.

Afbeelding

De date met Lilith was een ramp. Ik voelde die aantrekkingskracht totaal niet meer. Ze snapte er niks van. Ze was erg verdrietig. Ze wist zeker dat ik haar Mate was. Als haar broer Celeb zich er mee gaat bemoeien. Verteld hij dat mijn hart waarschijnlijk echt bij Nimi hoort. En omdat ze zich terug getrokken had ben ik alleen maar meer van haar gaan houden. Celeb verteld dat de kans groot is dat Nimi wel degelijk mijn Mate is! :shock: Celeb vind het spijtig voor zijn zus maar wenst me het allerbeste. Als ik wil gaan roept hij me even apart. Scott? heb je misschien een zoon? Want dat is ook nog een mogelijkheid dat als je een zoon krijgt dat dat de Mate van Lilith is.... :o Ik schud mijn hoofd en Celeb lacht. Ach wie weet! hij knipoogt en loopt vervolgens weg.

Na een paar weken zoeken en proberen contact te krijgen met Nimi is het eindelijk gelukt. Ze komt zo dadelijk langs. [eusa_dance.gif] Ik ben zo blij dat ik haar weer ga zien. Ik hoop zo dat ze niet verder is gegaan. En dat we onze relatie kunnen redden.Ik ben gek op haar en wil haar zo graag terug in mijn leven.

Afbeelding

Als Nimi er is voelt het meteen weer goed. We vliegen elkaar in de armen en Nimi begint te huilen. Ze heeft zo veel spijt dat ze weg gegaan is. Ze miste mij en de meiden zo enorm. Haar hard ging elke dag een beetje kapot vertelde ze. Ik krijg het voor elkaar om haar na zeker 10 minuten los te laten. Ik kijk haar aan. Nimi jij bent mijn ware! ik laat je nooit meer gaan! [love4.gif] Nimi huilt alleen maar en knikt tevreden. Je komt ook niet meer van me af lacht ze dan.

Afbeelding

Nimi is zo blij dat ze Blair eindelijk kan ontmoeten. Ze is helemaal verbaast dat Blair een Aliën is. :shock: Dat had ze echt niet verwacht. Die middag laat Nimi Blair geen moment alleen en laat ik deze twee prachtige vrouwen even lekker hun ding doen. :lol:

Afbeelding

Als Blair slaap halen we wat verloren tijd samen in. Onze relatie heeft wel een deukje opgelopen maar we gaan er hard aan werken om het weer te maken zoals het was. [kus3.gif] Als Yill uit school komt is ze even een beetje onzeker ze weet niet zo goed hoe ze moet reageren. Maar als ze beseft dat haar moeder echt in huis is is ze dol blij .

Afbeelding

De weken vliegen voorbij en Nimi en ik hebben het voor elkaar gekregen om ons huwelijk officieel te maken. De scheiding papieren zijn de prullenbak in. We zijn officieel weer getrouwd [love4.gif] We zijn ook hard bezig met zoeken naar een tegengif voor het vampier zijn. In het begin was het nog wel leuk die kracht enz. Maar nu wil ik er zo snel mogelijk van af. Ik wil geen vampier zijn! Ook zijn we ergens achter gekomen waar we beiden van geschrokken waren en totaal niet verwacht hadden. :shock: Nimi is zwanger! [5baby.gif] zou Celeb dan toch gelijk krijgen? :o

Afbeelding

Yill kruipt zelf steeds op ons paard River. Omdat haar moeder er een poosje niet geweest is heeft ze het zichzelf aan geleerd. Super knap. Maar ze vind het toch nog steeds wel spannend :lol:

Afbeelding

Nu Nimi zwanger is kan ze geen paard rijden. Wat ze erg jammer vind. Ze kijkt er enorm naar uit om eens met River er op uit te kunnen. Maar ze is ook al lang blij dat ze voor de overige dieren kan zorgen. Ze heeft alle dieren zo gemist. [5grouphug.gif] De tijd vliegt en Nimi is al weer aan het einde van haar zwangerschap. Blair word een kind en mag binnenkort voor het eerst met haar grote zus Yill mee naar de basisschool. Maar super lang zullen die twee niet samen gaan want Yill word over een paar dagen al een tiener :o Waar blijft de tijd [eusa_whistle.gif]

Afbeelding

Het gaat niet goed..... Nimi haar bevalling kwam te vroeg op gang en alles wat er fout kon gaan ging fout..... We hebben ons 3e kindje verloren [crybaby2.gif] Nimi is er gelukkig boven op gekomen. Maar sindsdien gaat onze relatie niet meer goed. Ze geeft mij de schuld van de dood van ons kindje. Omdat ik vampier ben. En ze vind me te lui om omdat ik nog steeds geen tegen gif gevonden heb. :shock: Yill is tiener geworden en heeft geregeld ruzie met Nimi. Die twee lijken voor geen meter op elkaar en dat botst enorm. Ik heb voor me zelf en voor Yill een keuze gemaakt. Yill en ik gaan ergens anders wonen. Deze relatie is niet gezond meer. Nimi trekt Blair heel erg voor omdat Blair een volbloed Aliën is. Dat kan echt niet als ouder. Als ik Nimi vertel dat ik opnieuw van haar wil scheiden geeft ze geen reactie. Ze haalt alleen maar haar schouders op. :shock: Met pijn in mijn hart vertrek ik met Yill. Yill is opgelucht dat ze met mij mee mag. Ook al heeft ze geloof ik enorm medelijden met me. :oops:

Afbeelding

Yill & ik hebben een leuke kleine boerderij gevonden in Henford-on-Bagley. Het is wat verwaarloosd maar ik weet zeker dat we er wat moois van kunnen maken.

Afbeelding

Uiteindelijk bleek het pand zo slecht te zijn dat het gesloopt moest worden. Gelukkig konden we al heel snel weer gaan opbouwen en hebben Yill en ik ons eigen paleisje gemaakt. [love4.gif] We hopen beide op een frisse start. Ik heb het geaccepteerd dat ik vampier ben en nog een hele poos zou blijven. Yill is trots op me en ze hoopt nog lang bij me te mogen blijven [kus3.gif] Ik zeg op naar een nieuw hoofdstuk! :lol:
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 4

we wonen nu een kleine twee weken in ons nieuwe huis en Yill en ik vinden het heerlijk dat we dit plekje hebben. Het geeft echt weer wat rust in ons leven. We hebben gehoord dat Nimi & Blair terug zijn naar de planeet waar Nimi vandaan komt. Ik vind het vervelend want Blair is ook mijn dochter. Maar wil mijn dochter ook de kans geven om de wereld van haar moeder te ontdekken. Lilith Vatore had me bericht dat ze op de hoogte was van mijn scheiding. En als ik ooit een luisterend oor nodig had was ze er voor me. [5grouphug.gif] Super lief. Ik heb haar gebeld en gezegd dat ik haar snel een keer wil zien. En daar was Lilith blij mee. Yill zat alleen maar te grinniken toen ik Lilith met enorme zweet handen aan de telefoon had. :lol:

Afbeelding

Ik ben lichtelijk zenuwachtig als ik met Lilith afgesproken heb om een hapje te gaan eten. Celeb & Yill gaan ook mee, dus ik begrijp niet waarom ik zo veel zenuwen heb. Yill is op school en we gaan als ze weer thuis is. In de tussentijd maak ik wat sieraden. Ik wil graag mijn eigen winkel gaan openen over een poosje en heb daar wel spullen voor nodig natuurlijk. :lol:

Afbeelding

We vertrekken naar Newcrest waar een nieuw restaurant geopend is. Het is gezellig als we onze plekjes aan tafel gevonden hebben. Yill blijkt het uitstekend met Celeb te kunnen vinden ( misschien wel te goed :shock: ) Lilith vind het grappig dat ik mijn oog steeds op mijn dochter laat vallen. Ook al is ze al bijna volwassen ik vind het toch gek om te zien dat ze schaamteloos met de broer van mijn date zit te flirten :shock: Als Liltih mijn hand vast pakt kijk ik haar verbaast aan. Daar is het weer die kriebels die ik ooit eerder gevoeld heb!

Afbeelding

Lilith haar ogen worden groot en haar wangen kleuren rood. De band is terug fluistert ze! :oops: Ik knik en tevreden kijken we elkaar aan in de ogen. En vergeten heel even dat Celeb & Yill er ook bij zijn. :lol: Als Yill & Celeb al naar huis gaan blijven Lilith en ik nog even na praten over de avond. En voor we het weten voel ik haar lippen op die van mij. [love4.gif] De band is zo sterk dat ik haar niet kwijt wil. Ik heb al eens liefde verloren en nu ik een tweede kans krijg wil ik het niet verpesten. Ik vraag aan haar of ze mijn meisje wil zijn! en dat wil ze heel graag. Ze is zo blij dat ze op me gewacht heeft. De Mate band liegt nooit grapt ze [love4.gif]

Afbeelding

De volgende dag vertel ik Yill dat Lilith en ik nu een koppeltje zijn. Ze is enorm blij voor me maar ik merk dat er ook iets op het puntje van haar tong ligt. Als ze even naar handen blijft staren haalt ze diep adem. Papa die Mate band waar je het over had. het klinkt heel raar en ik kan het haast niet geloven maar ik denk dat Celeb en ik ook een Mate band delen :oops: Mijn ogen worden groot. Dat is wel heel erg toevallig. En ik vind het ook even heel gek om te horen. Dat de broer van mijn vriendin de Mate van mijn dochter is :shock: Om nog maar te zwijgen over Celeb zijn leeftijd. :lol: Hou oud dat ook mag zijn. Ik weet trouwens niet eens hoe oude Lilith is :lol: Ik stel haar gerust dat als zij en Celeb die Mate band delen ik achter haar keuzes sta. Ze is mijn meisje mijn alles en ik wil dat zij ook al het geluk van de wereld krijgt.

Afbeelding

Er gaan een paar maanden voorbij en we hebben besloten dat Lilith & Celeb voorlopig bij ons intrekken tot we ons droomhuis gevonden hebben. Yill word over een paar dagen jong volwassen en dan zou duidelijk worden of ze echt de Mate band met Celeb deelt. Die twee zijn onafscheidelijk dus ik ben eerder verbaast als het niet zo is :lol: Het is even passen en meten met zijn 4e in ons knusse huisje maar voor nu is dat prima voor ons! We zijn op zoek naar een mooie ruime woning waar we gewoon met zijn 4e in kunnen blijven wonen. Maar tot nu toe staat ons droomhuis nog niet op de markt :lol:

Afbeelding

Als Yill jong volwassen word is het natuurlijk meteen duidelijk. Celeb en zij zijn voor elkaar gemaakt. Lilith en ik zijn heel blij voor ze. Ook al is het een vreemde situatie. Wij zijn er blij mee en wij leven er mee. Wat de buiten wereld denkt maakt ons niet zo veel uit. :lol:

Het is pas 6 maanden geleden dat de wereld van mij en Yill compleet is veranderd. Maar het heeft perfect uit gepakt voor ons beide. [love4.gif] Ik heb mijn meisje ten huwelijk gevraagd!

Afbeelding

Afbeelding

Celeb verteld me dat er al eeuwen in zijn familie een kasteel in bezit is. Op dit moment is het al jaren niet bewoont en hij vind het een leuk idee om daar naar toe te verhuizen. :shock: Komt hij nu mee :lol: Het pand is oud en moet van binnen helemaal ingericht worden. Maar het is wel een gave uitdaging. En het is enorm.

Afbeelding

Het kasteel staat in Oasis Springs. Ik ben er zelf nooit geweest maar als we daar aan komen vind ik de omgeving prachtig. Het kasteel komt goed tot zijn recht daar. Inmiddels zijn zowel Ik & Lilith als Yill & Celeb getrouwd. Het is wel gek dat mijn dochter nu voortaan als een Vatore door het leven gaat :lol: De beneden verdieping van het kasteel hebben we met zijn 4e ingericht en het is werkelijk mooi geworden. Yill heeft ons verteld dat ze graag vampier wil worden. In een huis vol vampieren die niet ouder worden Vind ze het prettig als ze ook een van ons mag zijn. Celeb heeft haar veranderd en ze is helemaal in haar nopjes met haar nieuwe ik. Het is fijn dat we zo samen wonen en alles samen kunnen delen [love4.gif] [5grouphug.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 5

Afbeelding

We wonen nu een kleine twee weken in ons kasteel en het voelt heel fijn aan. We zijn allemaal wel een beetje gesloopt van het vele werken om de beneden verdieping af te krijgen. Dus heeft Yill geregeld dat we binnenkort op een wel verdiende ski vakantie kunnen gaan. [eusa_dance.gif] He tis lang gelden dat ik op vakantie ben gegaan. Maar ik ben er pas achter gekomen dat de familie Vatore een erg rijke familie is :shock: Lilith en ik hebben het vaak over de toekomst en ze wil heel graag een kindje. Een kindje van ons samen. Ik wil haar heel graag geven wat ze wil maar ik vind het lastig. Ik heb twee dochters waarvan er een al volwassen is en misschien zelf ook wel binnenkort een kindje wil. En mijn andere dochter zie ik niet meer wat nog steeds veel verdriet geeft. Lilith is al honderde jaren oud en heeft zo lang op mij gewacht. Ik kan het haar haast niet aan doen om haar wens niet in vervulling te brengen. Ik heb haar gezegd dat ik er even over na wil denken. Ze snapt mijn gevoel maar toch zag ik een vlaag van teleurstelling op haar gezicht. Wat mijn hart bijna brak.

Afbeelding

Een dag voor we op vakantie gaan ben ik enorm trots op Yill. Ze heeft eindelijk de keuze gemaakt om een opleiding tot actrice te gaan volgen. Iets wat ze al zo lang wil. Celeb heeft haar op de een of andere manier over weten te halen. Ze is een beetje zenuwachtig. Wat nou als ze niet toegelaten word. :? Celeb & Lilith gaan vandaag nog naar het werk en als zij terug zijn gaan we richting vliegveld. want onze vlucht gaat vanavond richting Mt. Komorebi

Afbeelding

We zijn op onze vakantie bestemming aan gekomen en we hebben meteen ieder ons eigen ding geregeld. Yill & Celeb leren snowboarden en ik en Lilith hebben besloten dat we graag willen gaan klimmen. :D Het is heerlijk weer en we genieten vol op. Het is heerlijk om even geen verf kwast of ander klus spul in je handen te hebben. :lol:

Afbeelding

Ik heb een paar dagen na gedacht over wat Lilith gevraagd heeft en ik weet het nu zeker ik wil heel graag met haar een kindje! ik ben gek op haar en omdat we vampiers zijn en de eeuwigheid hebben (meestal) wil ik dol graag met haar nog een kindje! Lilith huilt tranen van geluk ze heeft hier zo lang op gewacht. Ze kan niet wacht op de uitslag van de test. En als er komt te staan dat ze idd zwanger is voel ik een warme golf over me heen komen. Ik ben denk ik de gelukkigste man op de wereld als ik mijn meisje zo gelukkig zie [love4.gif] Yull & Celeb zijn heel blij voor ons en we kunnen niet achten tot we ons kleintje in ons gezin op mogen nemen. We worden gewoon Papa & Mama [5baby.gif]

Afbeelding

De vakantie was heerlijk maar ging veel te snel voorbij. We zijn wel een gezinslid rijker. Tijdens onze vakantie bleef er maar een zwerfhond bij ons huisje in de buurt. het beestje had het koud en had honger. We konden hem bij vertrek niet achter laten en hebben besloten om hem in huis te nemen ons nieuwe vriendje Sam is een heerlijk blij beestje wat ook graag lui voor het haardvuur ligt. [love4.gif]

Afbeelding

Welkom in de familie lieve Sam. we gaan er voor zorgen dat je een prachtig leven hebt. En dan je hopelijk alle ellende die je hier voor mee gemaakt hebt kan vergeten en gewoon lekker hond kan zijn! [5grouphug.gif] Als we thuis komen ligt er een brief in de brievenbus. Yill is helemaal zenuwachtig dit is het moment van de waarheid. Zou ze toegelaten zijn voor een opleiding tot actrice? Zenuwachtig maakt ze de envelop open en leest hem. Haar gezicht begint te stralen en ze is toegelaten [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Eindelijk is alles rond en heb ik mijn kleine sieraden winkel geopend. Nu nog flink door werken om spullen te maken om te verkopen :lol: Maar wat voelt het goed dat ik nu al zo ver ben.

Afbeelding

Het buikje van Lilith word elke dag een beetje boller. En het voelt weer geweldig om leven te voelen op deze bijzondere manier. Als we in de avond met zijn 4e samen zijn moet Yill wat vertellen. Ze is zwanger :o Totaal niet verwacht en zij zelf ook niet :lol: Maar ze houden het kleintje want het is van harte welkom! Dit is geweldig. Onze kindjes zullen heerlijk samen op groeien [love4.gif] Yill vind het wel heel spannend want ze is natuurlijk net pas begonnen met haar opleiding. maar we verzekeren haar dat we dit allemaal gewoon samen doen. Poh als ik in bed lig moet ik er aan denken dat ik binnenkort vader word en ook nog eens opa :lol:

Afbeelding

Het is al weer lente en het zonnetje schijnt vandaag heerlijk. Omdat ik als enige vanuit huis vooral werk. (de winkel was een flop en ik heb hem na een paar weken weer moeten verkopen) kan ik als eerst genieten van ons nieuwe zwembad in de tuin. 8-) En ik zeg het is heerlijk. :lol: Lilith loopt op het einde van haar zwangerschap en we hebben op de 1e verdieping van het kasteel een neutrale kinderkamer gemaakt. We weten niet of we een zoon of dochter krijgen. Dus Lilith vond dit een prima oplossing :D

Afbeelding

een paar dagen later is het zo ver. Lilith heeft een korte maar kractige bevalling en ze zet uiteindelijk een meisje op de wereld. Als ik naar mijn dochter kijk (ik kan denk ik gewoon geen jongens maken :lol: ) ben ik op slag verliefd. Hoe heb ik kunnen twijfelen over nog een kindje? Welkom op de wereld lieve kleine Maya Rivera

We zijn nog aan het genieten van onze roze wolk als er iemand van de inspectie dienst aan de deur komt. Hij verteld dat uit een rapport dat wij eerder op hebben laten maken van het kasteel. Dat er schadelijke stoffen in de muren zitten en het dak niet veilig genoeg is. :o Noodgedwongen worden we onder gebracht in San Sequoia. Daar krijgen we een leuk huis toegewezen hier moeten we voorlopig blijven tot ons kasteel weer veilig genoeg is om te gaan wonen [new_puppy-dos-eyes.gif] Als dat ooit gaat gebeuren. De man klonk niet echt positief.

Afbeelding

Het is best een leuk huis waar we terecht gekomen zijn. Het is een stuk kleiner dan dat we gewend zijn maar we kunnen er vast wel wat leuks van maken. We hebben in ieder geval toestemming gekregen om het eigen te maken. [eusa_angel.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 6

We wonen nu een paar weken in onze nieuwe woning in San Sequoia.En het bevalt ons eigenlijk wel. Het wat kleiner wonen. Maar wel met veel buite ruimte vinden we eigenlijk wel prettig. Er is helaas nog geen nieuws over het kasteel dus we wachten gewoon af. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet of we daar snel naar terug zullen gaan. Misschien kunnen we er af en toe op vakantie gaan. Maar ik loop op de zaken vooruit :lol: Mijn dochter Yill is bevallen en heeft een prachtige tweeling op de wereld gezet [love4.gif] [love4.gif] Twee meisjes. en ze zijn zo verschillend :lol: Nairobi Vatore Lijkt veel op Celeb & Saar VatoreHeeft de zelfde bijzondere huidskleur als haar moeder [love4.gif]

Afbeelding
Nairobi Vatore [5baby.gif]

Afbeelding
Saar Vatore [5baby.gif]

Vanaf nu kijken we vanuit Yill haar verhaal!

Mijn vader is gek op zijn dochtertje Maya, En dat is geweldig Maya is ook een heerlijk kindje. Ik ben zo gelukkig met dat we allemaal samen wonen. Ik had nooit verwacht dat Celeb en ik een tweeling zouden krijgen. Het is wel druk zo in huis met 3 kleine kindje. :lol: Mijn vader moet een moeilijk besluit gaan maken. Lilith had schijnbaar een drankje gehad waardoor ze een poosje tegen de zon kon. Maar nu dat uitgewerkt is heeft ze een nieuw drankje gedronken. Helaas was dat het verkeerde en is ze menselijk geworden :shock: Het is te gevaarlijk om haar weer in een vampier te veranderen. Dus ze heeft zich er bij neer gelegd dat ze een gewoon menselijk leven gaat leven. Ze is al honderden jaren oud dus ze heeft er vrede mee. Mijn vader daar in tegen vind het lastig. Hij wil graag samen oud worden met Lilith, Maar hij wil ons niet achter laten als zijn oude dag komt. :oops:

Afbeelding

Dit speelt ook heel erg mee denk ik omdat mijn moeder Nimi al oudere is en door haar ziekte niet heel lang meer zou leven. Ik heb geen contact met haar maar ik krijg heel af en toe een update van mijn zus Blair. Die overigens verder niks met ons te maken wil hebben. Ze woont op de zelfde planeet als mijn moeder. En houd me alleen op de hoogte omdat ze denkt dat het moet. [eusa_eh.gif]

Afbeelding

Ik zit in mijn laatste dag van mijn 4 eerste vakken. en ben best een beetje zenuwachtig voor mijn examen. Celeb probeert me af te leiden met een spelletje :lol: Celeb begint in eens over dat hhet hem leuk lijkt om de meiden in Chestnut Ridge op te laten groeien. Hij wil ze kennis laten maken met paarden en evt andere dieren. Mijn vader vangt ons gesprek op en begint te stralen. Ik heb daar vroeger gewoont! begint hij. En al snel gaat het gesprek over zijn fijne tijd daar. :lol: En voor we het weten verhuizen we twee maanden later naar Chestnut Ridge :shock: Totaal niet de bedloeling en we hebben besloten dat we verlopig niet meer gaan verhuizen. Ik ben er klaar mee :lol: We hebben wel een prachtige kavel gekocht. Het ligt hoger als de andere kavels in Chestnut Ridge. En we kijken zo uit over al het moois wat Chestnut Ridge te bieden heeft. [love4.gif] Celeb heeft ook al voorwerk gedaan naar paarden. En je raad het nooit maar we hebben een Unicorn gekocht :lol: De meiden zullen dit als ze groter zijn geweldig vinden :lol: Helaas hebben we onze trouwe viervoeter Sam verloren kort voor we gingen verhuizen. Het beestje was oud en mankeerde voortaan veel. [new_puppy-dos-eyes.gif] We hebben de moeilijke keuze moeten maken om afscheid van hem te nemen. Nu hebben we ons gezin weer met liefde kunnen vullen met Rainbow! [love4.gif] Het is een kleurrijke Unicorn met een hart van goud!

Afbeelding

Afbeelding

Het ranch leven doet mijn vader erg goed en hij is weer helemaal in zijn nopjes als hij de kippen mag voeren. :lol: Hij heeft een keuze gemaakt. Hij wil samen met Lilith oud worden! [kus3.gif] En ik vind het een prachtige keuze. Dat laat zien hoe veel hij van haar houd [love4.gif]

Afbeelding

Lilith heeft vandaag een punt in haar leven bereikt wat ze niet verwacht had. Ze word Volwassen. Ze vind het reuze spannend maar nu ze volwassen is valt het eindelijk best wel mee :lol: Mijn vader is ook Volwassen en samen hebben ze nu wat om te klagen. Bijvoorbeeld hun beginnende rimpels en grijze plukken :lol: Na deze heerlijke en feestelijke dag valt het verschrikkelijke nieuws wat we krijgen koud op ons dak. Mijn moeder Nimi en mijn zus Blair zijn omgekomen in hun raket toen ze nog voor een keer naar aarde wilde af reizen voor dat mijn moeder het niet meer kon. Hun raket is op aarde neer gestort. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ik had al jaren geen contact meer maar het verliezen van mijn moerder en zusje op deze manier doet toch wel pijn. R.I.P Nimi & Blair [new_puppy-dos-eyes.gif] we zitten deze week in een soort van emotionele rollercoaster [new_smile-l.gif] Eerst de verjaardag van Lilith vervolgens de dood van mijn familie en nu mag de kleine Maya al weer kaarsjes uit blazen en gaat ze binnenkort al naar de basisschool :shock: Wat vliegt de tijd. Het gaat ook niet lang meer duren voor de tweeling peuter worden. Pff het leven gaat soms echt als een waas aan je voorbij. Als ik denk dat alles rustig word komt mijn grootste nachtmerrie uit. Celeb en de tweeling overleiden in een verkeersongeluk [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] Een dranke automobilist heeft Celeb en de meiden geraakt in zijn auto en ze waren op slag dood. [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] Wanneer houd de pijn op? Waarom overkomt mij dit. Waarom verlies ik in eens zo veel mensen waar ik van hou?

Afbeelding

Ik heb veel verdriet in de weken die volgen en ik heb me volledig op mijn studie gestort en ik vind troost bij Rainbow. Rainbow is het laatste stukje wat ik nog van Celeb heb. Hij heeft Rainbow gekocht toen we hier gingen wonen. Het valt me zwaar maar ik wil hier niet langer blijven. Ik vertel mijn vader en Lilith dat ik een eigen plekje nodig heb op dit moment [crybaby2.gif]

Afbeelding

Mijn vader begrijpt het en ook al had hij graag gewild dat ik zou blijven. Hij wil me de ruimte geven om het verlies van mijn gezin te verwerken. [5grouphug.gif]

Ik heb een mini huisje in het centrum van Chestnut Ridge gekocht. Niet omdat ik geen groter huis kan veroorloven. Celeb heeft me enorm rijk achter gelaten [new_puppy-dos-eyes.gif] Maar ik heb geen behoefte aan groot wonen nu. Ik heb een dak boven mijn hoofd en Rainbow heeft een plekje om te slapen. [5grouphug.gif] Ik heb mijn uitslag van mijn eerste 4 vakken binnen en ben geslaagd. Ik mag mijn opleiding vervolgen! [eusa_dance.gif] Op naar de volgende 4 vakken. Ik ben nu na dit alles nog meer gemotiveerd om actrice te worden. Ik laat me voorlopig niet afleiden! Het huisje was muffig en ik heb besloten om er een beetje mijn eigen smaak van te maken. Het voelt fijn om mijn eigen plekje te hebben. Ik heb dagelijks contact met mijn vader. En ook Lilith rouwt op haar eigen manier. Dus die spreek ik een stuk minder.

Afbeelding

Ik ben gestart aan de volgende 4 vakken van mijn studie. Ik heb nu tijd zat. Ik heb geen zorg meer voor mijn kleine meisjes. Ik mis ze zo [new_puppy-dos-eyes.gif] Soms denk ik nog dat ik ze hoor. En ook hoef ik mijn aandacht ook niet meer te verdelen zodat Celeb zich niet verwaarloosd voelt. Ik heb zijn grafsteen in de tuin gemaakt omringt door kleurige bloemen. Dat had hij graag gewild. Van de kindjes wilde ik geen steen. Ik bewaar hun herinneringen diep in mijn hart. [5grouphug.gif]

Afbeelding

De maanden die nu voorbij zijn heb ik mijn verdriet een beetje een plekje kunnen geven. Ik geniet weer van de mooie dingen om me heen en heb weer meer contact met mijn vader en Lilith. Maya word al een grote meid en is bijna een tiener. Mijn vader en Lilith hebben hun handen vol aan haar :lol: Ik heb besloten om met zelf eens te verwennen. Ik ga eens voor een totaal andere look. En ik heb vanavond een date :o Ik ben op van de zenuwen. Maar ik weet zeker dat Celeb niet zou willen dat ik tot in de eeuwigheid alleen blijf treuren. En daarbij wil ik echt weer graag een maatje waarmee ik dingen kan delen. En dat ik met niet meer elke avond in slaap huil omdat ik me zo alleen voel. [new_puppy-dos-eyes.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 7

Het dagje bij de kapper was gezellig. Ik heb wat kunnen kletsen en vooral andere mensen kunne bekijken :lol: Ik merk nu eigenlijk pas hoe erg ik de laatste maanden op me zelf geweest ben. Ik kwam wel in college voor mijn opleiding maar dat was het dan ook wel.

Afbeelding
Yill Rivera

Na dat ik een stap buiten de kappers zaak zet voel ik me herboren. Ik ben klaar voor een nieuwe en frisse start in het leven. Ik voel me goed en weet dat mijn Celeb en meiden met me mee kijken vanaf boven. [5grouphug.gif] Ik haal diep adem en vertrek naar het restaurant waar ik mijn date voor het eerst echt ga ontmoeten. :oops:

Afbeelding

Als ik aan kom ben ik enorm zenuwachtig. Maar als ik dan Alec Charm in het echt ontmoet. Moet ik me zelf er aan herinneren mijn mond niet open te laten vallen. Hij is een hele knappe man. [love4.gif] Het klikt heel goed tussen ons en hij vraagt naar mijn afkomst omdat mijn huidskleur nogal op valt natuurlijk :lol: In het begin hebben we het over luchtige dingen. Maar daarna kom ik er achter dat hij een jaar geleden gescheiden is. Zijn vrouw bleek behoorlijk vreemd te gaan. Hij heeft geen kinderen en als ik diep adem haal om te vragen wat hij van vampiers vind lacht hij. Hij wist natuurlijk met wie en wat hij uit eten ging. Vampiers hebben hem altijd geïnteresseerd. Hij heeft er zelfs boeken over gelezen. :lol: Dat is een pak van mijn hart want ik wil echt een partner die bereid is om misschien een vampier te worden. Want ik kan het leven zonder vampier zijn niet voorstellen. Ik ben natuurlijk zo geboren.

Afbeelding

Aan het einde van de date voelt het gewoon goed en gaan we er beide gewoon voor :lol: De kus voelt heerlijk aan en het voelt als een soort thuis komen in zijn brede gespierde armen. :oops: We hebben afgesproken dat we elkaar de volgende dag bij mij thuis ontmoeten [love4.gif] Ik denk dat ik verliefd ben :lol: Ik had natuurlijk al een paar weken online contact met Alec maar nu ik hem in het echt gezien heb. Voelt het gewoon alsof we bij elkaar horen.

Afbeelding
Alec Charm

Als ik mijn vader die avond bel om te vertellen over Alec. Mompelt hij dat de naam Charm hem bekent voor komt. Is dat niet die tovenaars familie uit Glimmerbrook? Ik haal mijn schouders op. Niet dat hij dat kan zien aan de telefoon. Maar ik besluit Alec er morgen na te vragen. voor het eerst val ik zonder te huilen in slaap [eusa_angel.gif]

Afbeelding

De volgende middag komt Alec me op halen. Hij wil me graag iets laten zien. Ik ben benieuwd wat het is. In de auto vraag ik hem of hij uit een tovenaars familie komt. Weer glimlacht hij. Daarna verteld hij dat hij de geadopteerde zoon van Darrel & Emilia Charm is. Ze zijn al een paar jaar geleden overleden. Maar hij zelf woont nog steeds in het huis van zijn familie in Glimmerbrook. :D Het is een prachtig groot huis als we er langs rijden. maar hij stopt daar niet. Hij wil me eest iets anders laten zien.

Afbeelding

We stoppen bij een magische poort en ik kijk er vol verwondering na. Lieve Yill mag ik mijn wereld aan je laten zien?Ik knik maar word onrustig. Ik ben vampier & deels Alien. Ik hoor toch niet thuis op de magische plek van dovenaars en heksen? Hij pakt mijn handen en stelt me gerust. Je bent van harte welkom in het magische rijk .Sterker nog ze weten dat je mee komt [love4.gif]

Afbeelding

Het uitstapje is werkelijk prachtig. De magische wereld is prachtig. Alec is trots op zijn afkomst en is blij me het te kunnen laten zien. Als we daar zo samen staan te kletsen vraagt hij uit het niks of ik zijn vriendin wil zijn. [love4.gif] Natuurlijk wil ik dat. Maar er knaagt wel iets aan me. Als hij een tovenaar is kan hij geen vampier worden. Hij heeft schijnbaar mijn zorgen op mijn gezicht gezien. Hij stelt voor dat we naar mijn huis gaan. Zijn huis doen we de volgende keer wel Want het word al laat. :lol:

Afbeelding

Als we bij mij thuis zijn ploffen we moe maar voldaan op de bank. Hij pakt mijn hand en wrijft er over met zijn duim. Ik snap dat je je zorgen maakt over hoe verder met ons over dat ik ouder kan worden en jij niet! Ik knik en houd mijn adem in. Maar dan verteld hij mij dat hij een drankje heeft uitgevonden dat zijn leeftijd steeds weer kan verlengen. Zo blijft hij net als ik gewoon Jong Volwassen :lol:

Afbeelding

Als ik hem vraag of hij wil blijven deze nacht wil hij dat wel. En is het verder enorm gezellig :lol:

De weken vliegen voorbij en Alec heeft me ten huwelijk gevraagd. Ik vond het wel even spannend om dit alles nog eens aan te gaan. Maar het voelt goed en mijn vader en Lilith vinden dat ik er voor moet gaan. Vandaag is de dag dat ik bij hem in trek [eusa_dance.gif] Ik ga verhuizen naar het bijzonder Glimmerbrook. Mijn vader heeft Rainbow van me over genomen omdat paarden in Glimmerbrook niet zn goed idee is :lol:

Afbeelding

Als ik bij het huis aan kom ben ik echt helemaal verliefd op de buiten kant. Maar als ik dan binnen kom is het een grote teleurstelling. Het is saai en kaal en kan echt wel een opfris beurt gebruiken. Alec is blij dat ik er zo over denk want ik krijg de vrije hand om het huis in te richten zoals ik wil. [eusa_dance.gif] Ik vind het geweldig. maar omdat er op het moment een hittegolf is besluiten we om meteen onze handen uit de mouwen te steken en een zwembad aan te laten leggen :lol:

Afbeelding

Ze kunnen erg snel zijn hier in Glimmerbrook. Dat is ook niet gek met al die tover sims :lol: En voor we het weten is het zwembad al klaar [worshippy.gif] Nou hier komen we onze warme dagen wel door :lol: Alec en ik zijn er beide over uit dat we geen grootse bruiloft willen. Dus we zijn gewoon lekker simpel en snel getrouwd :lol: [kus3.gif]

Afbeelding

Om ons huwelijk toch een beetje te vieren komen mijn vader, Lilith & Maya een paar nachtjes bij ons logeren. En het mooie is zo kunnen we ook meteen Maya haar verjaardag vieren [eusa_dance.gif]Niet te geloven dat Maya al een tiener word! :D Wat is die meid snel gegroeid. Maar ik kijk er naar uit dat ze nu zelfstandig deze kant in kan komen wanneer ze wil. En dat ze mijn vader en Lilith net iets meer kan helpen nu ze ouder worden :?

Afbeelding
Maya Rivera
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 8

Alaric merkt hoe gelukkig ik ben al mijn vader, Lilith & Maya er zijn. Hij bied aan dat ze hier bij ons in mogen trekken als ze willen. Het huis is groot genoeg en hij vind het gezellig om meer mensen om zich heen te hebben. [love4.gif] Mijn vader heeft tranen in zijn ogen en neemt het aanbod graag aan. Maar er is een ding We moeten een plekje voor Rainbow maken :lol: Maya vind het helemaal geweldig. Ze is er op gebrand een leuke jongen aan de haak te slaan. En de jongens bij hun in de buurt vind ze niks :lol: Na flink wat geregel hebben mijn vader en Lilith hun huis verkocht en trekt het 3tal bij ons in [eusa_dance.gif] Alec kan me niet gelukkiger maken. [5grouphug.gif] We zijn weer heerlijk samen zoals het hoort.

Afbeelding

Als uiteindelijk ook Rainbow is over gebracht zijn we weer met zijn alle samen en het voelt heel fijn. Alec is gelukkig en ik voel me sinds lange tijd ook echt weer gelukkig [love4.gif] Maar dan komt dan toch het gesprek waar ik altijd een beetje bang voor ben geweest.... :oops:

Afbeelding

Alec vraagt of ik een kindje met hem wil. [love4.gif] Mijn hele lichaam schreeuwt om een ja. Maar mijn hoofd word bang. Wat nou als ik dit kindje weer verlies? dat kan ik niet aan [new_puppy-dos-eyes.gif] Alec pakt mijn hand als hij ziet dat ik verdrietig word. Lieve Yill we kunnen nooit vooruit kijken in de toekomst. Maar ik weet zeker dat dit kindje ons nog meer liefde kan geven. Ik glimlach naar hem en hij voegt er nog even snel aan toe dat mijn vader en Lilith heel graag nog eens opa en oma willen worden :lol: Ik besluit dat ik mijn (ons) gevoel gewoon moet volgen en wil dolgraag proberen een kindje met hem te maken. [love4.gif]

Afbeelding

Dat laat alec hem geen twee keer zeggen. En met een verliefde grijns trekt hij me mee naar boven :lol: En alsof het zo moest zijn. Blijk ik meteen na de eerste keer al zwanger te zijn [5baby.gif]

Afbeelding

Maya haar eerste dag als tiener op school. En ze is vast besloten om zich te storten op een leuke jongen. :lol: Ik weet dat Maya het als kind al vaak had over moeder worden en dit verbaast me dus niks dat ze snel een vriend wil.

Afbeelding

Ze heeft haar oog laten vallen op de blonde knappe Gijs Landgraaf. Ze kennen elkaar al van de basisschool en toen speelde ze al geregeld samen. Maar nu ze ouder zijn is er zeker weten wel een aantrekkingskracht :lol: Maya neemt Gijs na school mee naar huis en ze kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik betrap ze dan ook op hun eerste kus :lol: Maya kleurt helemaal rood. Maar ik ben blij voor haar. Ik gun haar alle liefde van de wereld. Ze is en blijft mijn half zusje! En ik sta altijd achter haar.

Afbeelding

De weken er na is Gijs meer bij ons dan thuis. En we komen er per ongeluk achter dat hij alleen woont. vanwege de geschiedenis van zijn ouders. Die zijn een poosje geleden opgepakt voor verschillende zaken waar een luchtje aan zat. We hadden alleen niet verwacht dat Gijs nu aan zijn lot overgelaten was. In overleg met iedereen bieden we Gijs aan om bij ons te komen wonen. (Natuurlijk zo lang hij en Maya in een relatie zijn) Gijs is ons heel dankbaar en met niet meer dan een rugzak vol kleding komt hij bij ons wonen. Hij wil niks meer met zijn ouders van doen te hebben. Hij wil een veilig en prettig leven voor zichzelf opbouwen en dit het liefst met Maya. [5grouphug.gif]

Afbeelding

En daar is het dan het moment wat ik heel spannend vind! Mijn vader word een oudere :o Hij vind het zelf allemaal prima zo. Hij heeft een mooi leven gehad en gaat nog volop van zijn pensioen genieten en kijkt uit naar het moment dat hij nog eens opa mag worden. [love4.gif] Maar ook Lilith word bijna ouder en ze heeft besloten om haar verjaardag tegelijk met Scott te vieren. [new_smile-l.gif]

Afbeelding

Wat zijn ze lief zo samen he [love4.gif] Lilith is verliefd op mijn bolle baby buikje. Ze is trots op me. Trots dat ik na het grote verlies van Celeb & de meisjes me zelf nieuw geluk wens. Ze kan niet wachten om de baby te ontmoeten. En ik heb ergens het idee dat dit kindje enorm verwend gaat worden door opa en oma :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb 8 van de 12 vakken gehaald voor mijn studie en ik ben super trots. Alec heeft nog even gevraagd of ik een korte pauze wil tot ons kindje iets groter is. Maar ik wil nu gewoon door pakken. Ik moet nog 4 vakken en ik ben vast beraden om het te gaan halen. Ik ben zo toe aan een vaste baan en die ladder op te klimmen als actrice [eusa_dance.gif] Het lijkt me geweldig. Alec heeft zijn baan als schrijver op gezegd. hij haalt er geen plezier uit. En nu kan hij mooi bij ons kindje thuis zijn straks. [love4.gif] Want geld speelt helemaal geen rol in onze familie. Je moet doen waar je gelukkig van word. Alec vind de vrijheid die hij nu heeft fijn. Nu heeft hij ook de tijd om zijn krachten weer eens wat af te stoffen en nieuwe drankjes en spreuken te leren :lol:

Afbeelding

De relatie tussen Maya & Gijs loopt ook enorm goed. Die twee hebben net belofte ringen aan elkaar uit gewisseld en ik weet zeker als ze straks ouder zijn ze meteen gaan trouwen. Maar voor nu moeten ze maar gewoon lekker rustig aan doen en genieten van het tiener zijn. We merken dat Rainbow hier niet zo op zijn plek is. En met pijn in mijn hard verkoop ik het pracht beestje aan iemand op een Ranch met meerdere paarden. Rainbow is meteen blij dat ze meters kan maken in de grote wei en contact heeft met andere paarden [love4.gif] Het ga je goed Rainbow

Afbeelding

De laatste dag van de zomer is aangebroken. Eigenlijk wel fijn want we hebben een hele hete zomer gehad. We besluiten met zijn alle nog even lekker een paar uurtjes naar het strand te gaan. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap en de kleine kan zich elk moment aankondigen. Ik ben blij als die bolle buik straks weg is en weer wat meer kan bewegen :lol: Ik ben zo benieuwd naar hoe ons kindje zou zijn [5grouphug.gif] Glimmerbrook is een klein en saai plaatsje [eusa_shifty.gif] Maar we hebben te horen gekregen dat er leven in de brouwerij komt [eusa_dance.gif] We krijgen een Spa en er komt een restaurant [worshippy.gif]

Afbeelding

Alec is door het dolle heen. Mijn weeën zijn begonnen en ons kleintje komt er aan [love4.gif] Hij is zo gelukkig en verteld me hoe goed ik het allemaal wel niet doe. Als het tijd is reizen we met zijn 2e naar het ziekenhuis. Nu gaat het echt gebeuren we komen straks thuis met een baby [new_rofl.gif]

Afbeelding

Afbeelding

De bevalling gaat goed en na een korte bevalling zet ik een gezonde zoon op de wereld [5baby.gif] Lucca CharmWe zijn beide dol gelukkig. Wat een heerlijk ventje. Alec vind het jammer dat Lucca niet mijn mooie blauwe huidskleur heeft. Wie weet krijgt ons volgende kindje dat :lol: Grapt hij. Ik weet dat Alec graag 3 kinderen wil. Maar we beginnen eerst eens met Lucca :lol: We zien wel hoe het verder allemaal gaat lopen.

Afbeelding

Het is officieel herfst. Het word kouder buiten. We hebben twee kleine mini geitjes die normaal heerlijk door de tuin huppelen. Maar nu het in de nachten koud is mogen ze lekker in huis. De beestjes vinden het heerlijk om zo veel aandacht te krijgen. En kruipen in de avond lekker voor een van de haardvuren die we in huis hebben. :D
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 9

Maya & Gijs zijn beide jong volwassen geworden. En gijs laat er geen gras over groeien. Ik ben verbaast dat hij Maya meteen ten huwelijk vraagt :shock: Maar als ze daarna vertellen dat Maya zwanger is snap ik dat ze snel willen trouwen.

Afbeelding

Helaas voor ons hebben de twee tortelduifjes besloten een eigen huis te kopen. Lilith vind het verschrikkelijk dat haar dochter het huis verlaat. Maar het goede nieuws is ze hebben de woning hier in Glimmerbrook gekocht die al een poosje te koop stond. [eusa_dance.gif] Dus ze blijven lekker in de buurt.

Afbeelding
Het huis van Gijs & Maya Landgraaf

Afbeelding

Alec is enorm flirterig. En probeert me al een paar keer over te halen om nog een kindje te gaan maken! Maar ik wil echt eerst wachten tot ik klaar ben met mijn studie. De kans is groot dat we naar Del Sol Valley moeten verhuizen voor mijn werk. Het maakt hem allemaal niks uit. Als we maar samen zijn. Hij wil net zo lang door gaan met kindjes maken tot we een kindje krijgen met de zelfde mooie bijzondere blauwe huidskleur als ik :shock: (mafkees) :lol: Voor we het weten is Lucca baby af en word het al een klein mini mensje :lol: We zijn er achter gekomen dat hij een vampiertje is en we zijn erg blij. Ook al heeft Lucca mijn huidskleur niet hij heeft wel mijn heldere roze ogen [love4.gif]

Afbeelding

We merken nu mijn vader & Lilith ouder worden dat ze steeds meer moeite met de drukte hebben. Daarom hebben Alec en ik besloten om vast een huis in Del Sol Valley te zoeken. Mijn vader begrijpt dat we deze keuze maken. En we hebben zo lang bij elkaar gewoond dat het gewoon goed is zo. Ze zijn toe aan rust op hun oude dag.

Afbeelding

We reizen af naar Del Sol Valley! Het is er geweldig en ik vind het heerlijk dat deze plek bruist van de mensen. Heel anders dan Glimmerbrook. :lol: We hebben een prachtig huis gevonden waar we zeker iets moois van kunnen maken. [love4.gif]

Afbeelding

Kijk dat prachtige uitzicht wat we hebben. Love It! [love4.gif] Ik ben nog druk met mijn laatste weken van mijn studie dus veel van het verven behangen en vloeren leggen gaat op Alec aan komen. Maar dat vind hij niet erg. Hij heeft er niet voor niets voor gekozen om huis vader te zijn Hij geniet heerlijk van ons mannetje Lucca en Als hij slaapt kan hij wat meters maken in ons prachtige huis. [love4.gif]

Afbeelding

Alec is een harde werker. En na een kleine twee weken ploegen hebben we de keuken en de badkamer beneden klaar [love4.gif] Voor nu hebben we tijdelijk ons bed en dat van Lucca in een lege kamer geplaatst. We hebben nog heel veel ruimtes te vullen. Maar we hebben geen haast.

Afbeelding

Vandaag hebben we onze twee mini geitjes opgehaald bij mijn vader en Lilith. Volgens mij zijn ze blij dat die diertjes weg zijn :lol: Wij hebben ze vooral erg gemist. En we zitten er misschien aan te denken om er een of twee bij te kopen. Ze zijn gezelliger als een kat of hond en met de hulp die we hebben voor ze krijgen ze alle liefde die ze nodig hebben [love4.gif] Alec wil onze grote garage voor een deel gebruiken voor de geitjes.

Afbeelding

En dan staat in eens uit het niets Maya bij ons op de stoep. Haar buik is enorm en ik vraag haar waarom ze in godsnaam nog aan het reizen is in haar toestand, Maar dan begint ze te huilen. Ze heeft een koffer bij en er bekruipt me een ongemakkelijk gevoel. Als ik haar een kop thee aan bied verteld ze dat Gijs een ander heeft. :o Alec is woedend. Hoe heeft hij dit kunnen doen. Na alles wat we voor hem gedaan hebben. Maya haalt haar schouders op en raakt haar zwangere buik aan. Mag ik zo lang bij jullie bijven? Ik wil pap en mam niet opzadelen met een baby in huis [new_puppy-dos-eyes.gif] Alec en ik hoeven hier niet lang over na te denken. natuurlijk mag Maya blijven. En we besluiten om zo snel mogelijk een kamer voor haar en haar toekomstige kindje in orde te maken. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Natuurlijk blijft dit nieuws niet lang onder ons en reizen mijn vader & Lilith ook af naar onze nieuwe woning. Ze staan er op dat ze ook bij ons blijven. En zo wonen we gewoon WEER met zijn alle onder een dak [new_smile-l.gif] Ik denk dat het gewoon zo moest zijn. Alec vind het helemaal niet erg. Nu hij altijd thuis is met Lucca vind hij het weer reuze gezellig om met mijn vader te kunnen lachen. hij heeft zelf verder helemaal geen familie meer. Een paar dagen later krijgt Maya de scheinding papieren. En ik help haar met het invullen. Dit is niet wat ze wil. En het doet haar nog meer pijn dat Gijs de baby niet wil erkennen als zijn zoon of dochter. Ik troost haar zo veel ik kan en vertel haar dat haar kindje niet alleen een geweldige moeder zou hebben maar dat het kindje ook ons heeft [5grouphug.gif] Wat me wel een beetje zorgen maakt is dat Maya uit het niets kan handelen. Zo heeft ze ondanks dat ze hoog zwanger is een drankje gepakt om menselijk te worden. Ze wil niet eeuwig leven. Ze vind het idee alleen al verschrikkelijk. Ze hoopt dat haar kindje ook menselijk is want ze wil hem of haar dat niet aan doen [new_puppy-dos-eyes.gif] Ik vind het lastig om haar zo te zien. Omdat ik geniet van het vampier zijn. En het maakt mijn nog meer gelukkiger dat Alec er aan zit te denken om ook vampier te worden. [worshippy.gif] Hij is op het punt dat het tovernaar zijn voor hem geen betekenis meer heeft. Zijn familie is er niet meer en het gezin wat hij nu op bouwt wil hij graag volbloed genen van een vampier mee geven. 8-) Ook al is Lucca gewoon als vampiertje geboren. Onze volgende kinderen zullen een krachtige bloedlijn hebben. Roept hij steeds :lol: Vandaag gaat hij afstand doen van zijn magische krachten.

Afbeelding

Alec heeft nog geen moment spijt dat hij zijn krachten af gestaan heeft. Hij voelt zich geweldig en het is of er een last van zijn schouders af valt. Als hij na een lange dag thuis komt ziet hij een klein babytje. Maya is bevallen van een zoontje Tommy Rivera! Ze weigert om Tommy de achternaam van zijn vader te geven. :lol: Nu is het af wachten of het kleine mannetje menselijk is. De dag er na hoor ik Tommy huilen in zijn bedje. Waar is Maya? Het mannetje heeft honger en heeft enorm veel verdriet. [new_puppy-dos-eyes.gif] Als ik met hem naar beneden loop zie ik Maya in de garage liggen. Snel leg ik TOmmy weg maar weet ergens al dat het te laat is. Maya zat schijnbaar zo diep in een dal dat ze geen uitweg meer wist. En nu ze menselijk was kon ze zich zelf makkelijk van het leven beroven. [crybaby2.gif] RIP Maya. We gaan je enorm missen en Tommy is in goede handen. We voeden hem op alsof hij ons eigen vlees en bloed is [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 10

Twee maanden zijn verstreken. En Tommy is een heelrijk mannetje. We hebben Tommy officieel geadopteerd. En hij is nu mijn zoon en die van Alec. [5grouphug.gif] Alec heeft ook de transformatie naar Vampier goed doorstaan. En hij vind het heerlijk. Hij begrijpt niet waarom hij dit niet veel eerder heeft gedaan :lol: Ondanks het enorme gemis van Maya voelt alles weer heerlijk aan. En genieten we volop met van het samen zijn. Want we weten dat Lilit & Mijn vader Scott ook niet het eeuwige leven hebben [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Lucca groeit zo snel. hij is leergierig en vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren. Ik merk nu hij echt geen baby meer is dat ik het wel mis. Ik weet dat ik Alec veel plezier doe als ik zeg dat ik nog een kindje wil. Maar ik heb bijna mijn diploma op zak. Zou ik mijn gevoelens om opnieuw mama te worden gewoon omarmen? [love4.gif] Als ik denk aan nieuw leven gebeurt er iet waarvan we niet verwacht hadden dat het al zou gebeuren. Lilith komt te overleiden. Ze is vredig heen gegaan. Ze heeft een lang en mooi leven gehad. En nu kan ze eindelijk weer bij Celeb en Maya zijn. [5grouphug.gif] WE gaan je zo enorm missen lieve Lilith. Vooral mijn vader.

Afbeelding

Het voelt voor mij zo dubbel. We hebben net Lilith verloren en ik ben er achter gekomen dat ik zwanger ben :shock: Dit was niet gepland. Ik had het er nog niet met Alec over gehad dat ik weer een kindje wilde. Maar ik blijk gewoon al zwanger te zijn [5baby.gif] Als ik het Alec vertel is hij even verbaast. We zijn altijd zo voorzichtig? Maar daarna is hij helemaal door het dolle heen. We krijgen nog een kindje roept hij dan. Mijn vader hoort zijn blijdschap en ondanks zijn verdriet vind het hij geweldig dat er weer nieuw leven op komst is [5grouphug.gif] EN als kers op te taart Ik heb mijn DIPLOMA gehaald ! [eusa_dance.gif] Ik zeg eindelijk wat tijd om even te ontspannen :lol:

Afbeelding

Ik heb besloten om nog heel even te wachten tot ik ga werken. Ik ben zwanger en misschien is het beter om pas audities te doen als ik geen bolle baby buik heb. Het schrikt zo af :lol: Alec vind het geen goed idee en stelt voor dat we misschien wel samen even een paar dagen op vakantie kunnen. Mijn vader past graag op de jongens en gunt ons een heerlijke vakantie. [love4.gif] Maar eerst de verjaardag van Lucca. Ons mannetje word gewoon al een kereltje die naar de basisschool mag :shock: Ik vind het heerlijk om hem zo te zien groeien. [love4.gif]

Afbeelding
Lucca Charm

Maar voor we onze vakantie geboekt hebben gaat het niet goed met mijn vader. [new_puppy-dos-eyes.gif] Zijn oude dag is gekomen en hij hemelt rustig. Lieve lieve pap hoe ga ik er ooit overheen komen dat je niet meer bij me bent we hebben zo veel mee gemaakt samen. Ik ga je zo enorm missen. Doe iedereen daar boven de groetjes en ik hou van je!

Afbeelding

Afbeelding

Een paar dagen later is het zo ver mijn diploma uitreiking! ik ben zo trots. Ik had zo graag gewild dat mijn vader en Lilith er bij zouden zijn maar helaas loopt het leven niet altijd zoals je gepland hebt. Ik geniet van de aandacht die dag en neem trots mijn diploma in ontvangst 8-)

De maanden gaan voorbij en we hebben onze handen vol aan Tommy. Hij is opstandig doet dingen die niet kunnen en wil totaal niet naar ons luisteren. En hij is nog zo klein. uiteindelijk moeten we de beslissing maken om hem naar speciaal onderwijs te doen. Het is voor hem beter en het geeft ons weer een stukje rust. Door alle ellendeis mijn lichaam zo gespannen dat ik ons kindje verloren ben [new_puppy-dos-eyes.gif] De dokter zegt dat het wel vaker voor komt dat vrouwen een kindje verliezen voor de twaalf weken. Alec is er kapot van en trekt zich steeds vaker terug. Ik merk dat dit niet goed voor onze relatie is. Hij praat bijna niet meer met me en al zijn aandacht gaat naar Lucca. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

De dagen worden steeds erger en als Lucca op school is maakt Alec vaak ruzie om niks met me. hij is boos op me da tik niet genoeg gedaan heb om ons kindje te beschermen en neemt het me dus kwalijk dat ik een miskraam gehad heb. [crybaby2.gif] Ik kan zijn woede aanvallen niet meer verdragen en besluit om me zelf terug te trekken in een hotel. Maar naar twee dagen krijg ik al een telefoontje van mijn advocaat. Alec heeft een scheiding aangevraagd en wil de volledige voogdij over Lucca [eusa_shifty.gif] Ik weet niet wat me overkomt en de angst slaat me om de oren. Ik kan niet nog een kindje verliezen. Dat zou dan al de 4e zijn. Een paar weken later zijn de scheiding papieren rond en ben ik officeel weer een RIvera. Helaas heb ik de rechtzaak niet gewonnen tegen de voogdij over Lucca en moet ik toe zien hoe mijn ex met mijn zoon uit mijn leven verdwijnt. [crybaby2.gif]
Plaats reactie