Family Story

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Family Story

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 1

Mijn naam is Tommy Cooper. En ik ben een vampier. Ik woon in het mooie plaatsje Chestnut Ridge! Ik ben gek op paard rijden en ik maak graag muziek. En ik hoop daar ooit bekend mee te kunnen worden :lol: Mijn moeder is Jessy Cooper. ze is helaas een paar maanden geleden overleden. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ze was mijn laatste familie lid. En nu sta ik er als jong volwassene alleen voor. Gelukkig heb ik veel van mijn moeder geleerd en ben ik heel trots dat ze mijn moeder heeft mogen zijn. Ik wil alles uit het leven halen en ga dit ook zeker doen. IK weet zeker dat mijn moeder van boven mee kijkt en trots op me kan zijn.

Afbeelding
Tommy Cooper

In Chestnut Ridge heb ik een flink stuk grond met een leuk huisje en stal. Ik heb hier kort met mijn moeder gewoond. Maar ik ben nog steeds niet alleen. Ik heb mijn beste maatje Bo! Het is echt een geweldige hond. Waar ik ben daar is hij meestal ook :lol: Vandaag ga ik op zoek naar een eigen paard. Natuurlijk gaat Bo met me mee naar deze zoektocht want ik wil dat mijn maatje onze nieuwe aanwinst ook leuk vind. [love4.gif]

Afbeelding

Bo en ik reizen af naar de grote stallen van het dorp. Daar kom ik mijn goede vriendin Sienna tegen. :D Ze verteld me dat er een aantal paarden gered moeten worden en dat ik daar maar eerst tussen moet kijken of er misschien een paard voor mij bij zit.

Afbeelding

Sienna is paarden trainer en een goede vriendin. We zijn wel eens op date geweest maar we kwamen er beide al snel achter dat we niet meer als vrienden zullen zijn. :lol: Die romantische klik was er gewoon niet. [eusa_eh.gif]

Afbeelding

Na een poosje bij de paarden gekeken te hebben En ook Bo het nodige rond gesnuffeld had vinden we een prachtige veulen met de naam Snow. Het is een mooi wit paardje maar wel wat angstig. We gaan dit beestje een mooi leven geven! [love4.gif]

Afbeelding

Eenmaal thuis heeft Snow zijn plaatsje in de stal gevonden en viel meteen in slaap. Bo en ik kruipen nog lekker even op de bank. Ik moet nog wat dingen over vampieren leren want ik wil voortaan gewoon plasma kunnen bestellen. Ik ben niet zo iemand die graag aan mensen hun nek zuigt :lol:

De volgende dag ben ik al vroeg op. Verzorg Snow en reis met Bo naar Henford-on-Bagley. Daar wil ik wat zaden kopen zodat ik een moestuin aan kan leggen. :D En wie weet ontmoet ik wel iemand in de plaatselijke Bar.

Afbeelding

Na het kopen van zaden. Voor mijn toekomstige moestuin doe ik een drankje in de bar. Het is alleen erg rustig en er zijn geen leuke vrouwen :lol: Ik merk wel dat ik steeds vaker het gevoel heb dat ik een partner wil. Iemand om mijn leven mee te delen. Die avond als ik op de bank plof bedenk ik me in eens dat ik wel eens naar de roestige hoefijzer kan gaan. Het is een poosje geleden dat ik eens een avondje uit ben gegaan.

Afbeelding

Het is een redelijk drukke avond maar super gezellig. Ik leer de prachtige Kate Summer kennen. Ze woont hier al heel haar leven maar is een paar maanden weg geweest om haar oma te verzorgen die helaas pas is overleden. [new_puppy-dos-eyes.gif] Daarom had ik haar hier nog niet eerder gezien want zo enorm lang woon ik hier nog niet. :lol: We raken aan de praat en we hebben bijzonder veel gemeen met elkaar.

Afbeelding

We dansen wat en hebben veel lol samen. Het voelt goed om weer eens zo lekker met iemand te kunnen kletsen. [love4.gif] We wisselen nummers uit en willen snel nog eens afspreken :D

Als ik moe maar voldaan thuis kom. Staat Bo me al blij op te wachten. Hij vind het nooit zo leuk als ik hem alleen laat. Maar tja honden kunnen nou niet overal mee naar toe :lol: Ik maak het goed om lekker even te knuffelen op de bank. Ik vertel hem over Kate en dat ik sinds lange tijd een goed gevoel heb over een jonge vrouw [love4.gif]

Afbeelding

Het weekend er op spreken Bo en ik met Kate af in Sulani. Het is heerlijk weer dus een mooi moment om de prachtige onderwaterwereld van Sulani te bekijken :lol: Bo ligt heerlijk op het strand en geniet van de aandacht die hij van de eiland bewoners krijgt :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Als het avond word hebben we een heerlijke dag gehad met zijn 3e. Kate is gek op Bo. En Bo mag haar gelukkig ook. Als we op het punt staan om te gaan vraag ik of ze mijn meisje wil zijn. Dat wil ze graag [love4.gif] Ik heb officieel een relatie [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Kate en ik bellen bijna elke dag en het voelt heel goed. Ze wil dol graag eens naar mijn ranch komen kijken en ik heb haar uitgenodigd om morgen een paar nachtjes te komen logeren :lol: Dat vind ze heel gezellig. Ik probeer nog wat nectar te maken in mijn nieuwe machine maar het is moeilijker dan ik dacht. Daar moet ik flink op gaan oefenen.

Afbeelding

Die avond kom ik moeilijk in slaap. En als ik erg vroeg wakker ben besluit ik maar uit bed te gaan. En wat te tokkelen op mijn gitaar. Ik wil zo graag beter worden in muziek zodat ik mijn eigen nummers kan gaan maken. En daar ooit in door te kunnen breken.

Afbeelding

En eindelijk is ze daar. Kate. Met haar koffer komt ze vrolijk binnen. Ze vind mijn huis mooi en ik vertel haar over mijn ideeën voor buiten. Ze vind het heel leuk en ook Snow is erg nieuwsgierig naar Kate. De dagen vliegen voorbij en Kate besluit wat langer te blijven. Ze vind het heerlijk om te helpen op de ranch En we voelen ons bijde prettig samen in mijn huis. Uiteindelijk besluiten we dat ze bij mij in trekt :lol: We willen beide niet meer apart van elkaar wonen. :lol:

We wonen nu al een aantal weken samen en het voelt heel goed. We hebben verschillende gesprekken gehad over het huwelijk en over dat ik vampier ben. Kate wil graag trouwen maar wel gewoon simpel. Het liefst met zijn 2e. Nou dat laat ik haar niet nog eens zeggen. Ik ga op een knie en vraag haar ten huwelijk. Ook al zijn we nog maar kort bij elkaar. Als je de ware hebt gevonden weet je het gewoon [love4.gif] Kate krijgt tranen in haar ogen en wil graag trouwen. Twee dagen later gaan we naar het gemeente tehuis en tekenen we de nodige papieren. Kate mag zich vanaf vandaag Kate Cooper noemen [eusa_dance.gif] Als we die avond in bed liggen. Vraagt Kate of ik haar in een vampier wil veranderen. Ze wil haar eeuwige leven graag met mij delen. We zijn niet voor niets getrouwd tot de dood ons scheid. En die dood mag nog heel lang weg blijven lacht ze. IK ben blij dat ze deze keuze heeft gemaakt. Ik was al bang dat ik haar oude zou zien worden en uiteindelijk haar kwijt zou raken. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Een paar dagen later is het zo ver. Ik verander Kate in een vampier. Goed werk heeft tijd nodig. Dus het zal nog een paar dagen duren voor ze echte helemaal vampier zal zijn.

Afbeelding

Kate werkt als interieur ontwerpster en ze moedigt mijn droom aan om iets met muziek te gaan doen. Ze heeft zelfs een advertentie gezien dat ze nieuw talent zoeken! Ik besluit te solliciteren en raad eens ik heb de job. [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Ik heb een werkdag gehad en het was niet zo geweldig als ik gehoopt had. Ik ben niet gewend om voor een baas te werken. Ik wil eigenlijk gewoon mijn eigen muziek maken en deze insturen in de hoop dat dat wat gaat worden. Dus ik heb na mijn eerste werkdag meteen weer ontslag genomen [new_smile-l.gif]Om de ranch wat meer ranch te laten zijn hebben Kate en ik 2 geitjes aangeschaft. Geweldige beestjes. en ze vinden hun ruime buiten verblijf prachtig. [love4.gif]

Afbeelding

We hopen niet alleen omringt te mogen zijn met deze prachtige beesten. Maar we hopen ook het geluk te mogen hebben om ons eigen gezinnetje te gaan beginnen. [love4.gif] Kate en ik hebben het geregeld erg gezellig en na een aantal keer proberen is het gelukt. Kate draagt ons eerste kindje in haar buik [5baby.gif] [eusa_dance.gif] We zijn dol gelukkig.

Afbeelding

Afbeelding

Kate kan eindelijk zeggen dat ze een volbloed vampier is. Ze heeft de verandering goed doorstaan. En voelt zich beter als ooit te voren. [eusa_dance.gif] Snow is een volwassen paard geworden en ik kan eindelijk met haar gaan rijden. Het is voor ons beide nog wel wennen. Maar het is een erg leuke bezigheid! En ik merk ondanks dat Snow nog wat schrik heeft ze het ook fijn vind!
Laatst gewijzigd door Mentos040 op 17 feb 2024, 15:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: Family Story

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 2

Kate en ik hebben helemaal onze draai gevonden in het getrouwde leven :lol: Kate is veel met de dieren bezig en is gek op Bo. Haar buikje word al een beetje zichtbaar. En we zijn zo benieuwd of we een zoon of dochter krijgen. Maar het maakt ons niks uit als het maar een gezond kindje is. Ik begin de smaak te pakken in het maken van nectar. :lol: Wat een klus is dat!

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb van Kate een nieuw speeltje gekregen :lol: Zo kan ik mijn muziek & media wereldje wat meer uitbreiden zegt ze [love4.gif] Ook stuur ik geregeld online een foto of berichtje om volgers te krijgen. De tijd vliegt en we zijn nu zelfs met een boven verdieping op het huis bezig. Hier kan ik mijn muziek mooi kwijt in een kamer en Kate heeft haar eigen hobby kamer. Ook willen we hier een baby kamer gaan maken. Want het zal niet heel lang meer duren voor de kleine komt [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Het is bijna zomer [love4.gif] En de dieren genieten volop van het buiten zijn. Ook heb ik een mooi plekje in gedachten voor een zwembad. Dat is iets wat Kate heel graag wil. Binnenkort komt de werklui al een kuil graven voor het begin van het zwembad. Ik heb het alleen nog niet aan Kate laten weten :lol: Dus ik hoop dat ze het een leuke verassing vind. Maar nu ze zwanger is vind ze verassingen niet zo leuk. Ze is moe en haar buik is enorm ze kan niet wachten tot het kindje er uit is.

Afbeelding

Alles leek heel goed te gaan. Maar sinds een paar dagen voelt Kate zich niet lekker. Ze slaapt bijna de hele dag. EN heeft veel pijn in haar lijf. Ik probeer haar te masseren op de plekken waar ze veel pijn heeft. Ze eet ook niet goed en is futloos. Ik begin me nu echt wel een beetje zorgen te maken. Die avond is het erg onrustig bij Kate. Haar buik doet zeer en al snel gaan de steken over op weeën :shock: Dat kan niet kloppen het kindje moet nog een paar weken blijven zitten dit is te vroeg! :o

Afbeelding

Eenmaal in het ziekenhuis gaat het niet goed. Ik word in de wachtkamer gezet en het lijkt wel of ik uren zit te wachten op nieuws. Niemand kan mij vertellen wat er aan de hand is met mijn vrouw. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

De dokters doen erg hun best om Kate en de baby te redden. Na een poosje komt een zuster me vertellen dat Kate bevallen is van een gezonde zoon! [5baby.gif] We noemen hem Alec Cooper Maar ik mag er nog niet naar toe. Schijnbaar gaat het met Kate nog steeds niet goed. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Na een hele tijd komt de zuster naar me toe met verschrikkelijk nieuw. Kate heeft de bevalling niet overleefd. [crybaby2.gif] Er waren complicaties waar de doctoren niks tegen konden beginnen. :o Kate is tijdens een operatie overleden. Wat de mooiste dag van ons leven zou moeten zijn heeft een zwart randje gekregen. Ik heb een prachtige zoon mogen ontvangen maar moest daarvoor mijn veel te jonge vrouw afstaan [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] R.I.P lieve lieve Kate. Wetend dat onze zoon Alec zonder zijn moeder door het leven moet gaan doet me veel verdriet. Maar ik ga mijn best doen zijn leven zo mooi mogelijk te maken!

Afbeelding

Gelukkig krijg Alec van dit verlies niks mee. Het is een rustige en lieve baby. Alsof hij weet dat ik dit allemaal alleen moet doen. [5grouphug.gif] De weken gaan in een waas voorbij. En voor ik het weet is Alec al weer een beetje groter. [love4.gif] Hij heeft de huidskleur en de kleur haren van zijn moeder [love4.gif] Wat ik fijn vind omdat ik zo zeker weet dat ze toch een beetje bij ons is.

Afbeelding
Alec Cooper

Alec is een heerlijk mannetje en erg leergierig. We beginnen onze draai met zijn 2e te vinden. Het verlies van Kate zal altijd blijven maar nu het een paar maanden geleden is merk ik dat ik het langzaam aan een plekje kan geven. [worshippy.gif]

Afbeelding

Waar ik wel heel veel moeite mee heb is het huis. Alles doet me aan Kate denken. En ik weet niet hoe lang ik dit nog kan verdragen. Ik ben in de avonden als Alec lekker in bed ligt aan het kijken voor een ander huis. :oops: Er staat hier tegenover een mooi huis te koop wat ik wel een mooi plekje vind voor mij & Alec en voor onze dieren natuurlijk :lol: Als ik het huis ga bezichtigen voelt het meteen goed en besluit ik het huis te kopen. Tijd voor een frisse start.

Afbeelding

Het nieuwe huis voelt heel fijn aan. Het is ruim genoeg en er zijn genoeg mogelijkheden in dit huis om te veranderen :lol: Maar voor nu richt ik mijn aandacht lekker op Alec en geniet ik van de momenten met Snow. Het pracht beestje vind haar nieuwe thuis ook fijn. [love4.gif] Bo is al twee dagen bezig met het hele huis af te snuffelen. Die hond wil geen plekje mis lopen. Hij wil zijn nieuwe thuis helemaal kennen :lol:

Ik ben best zenuwachtig. Kate is nu al een half jaar overleden en ik heb vanavond een Date. Misschien snel? Misschien niet? Ik wil dat Alec een moeder figuur in zijn leven heeft. Ik heb altijd zo veel aan mijn moeder gehad. Het is belangrijk voor een kind dat hij een moeder in zijn leven heeft. [5grouphug.gif] Ik date al een poosje met deze vrouw en vanavond ga ik haar echt ontmoeten :oops: Ik ben wel zenuwachtig. Ik hoop dat het net zo goed klikt als via de mail.

Afbeelding
Kaylee Salvatore

De zenuwen waren echt voor niks. Het ging zo soepel met Kaylee. Net of ik haar al jaren ken. Kaylee is ook een geboren vampier. Ze is enig kind en haar ouders zijn al een kleine 50 jaar geleden overleden. Haar vader door ouderdom omdat hij menselijk was. Haar moeder is kort daarna aan een gebroken hart overleden. [new_puppy-dos-eyes.gif]Kaylee is gek op kinderen en ondanks ze enig kind was wil ze zelf graag een groot gezin.

Afbeelding

Ze vraagt hoe het met Alec gaat, Ze wil hem graag ontmoeten. Ze heeft veel van hem gehoord omdat ik geloof ik veel en trots praat over mijn zoon. Kaylee weet van Kate en vind het erg sneu voor mij en voor Alec. We praten tot dip in de nacht. En als we ieder naar ons eigen huis gaan. Spreken we af dat ze morgen naar mijn huis komt om Alec te ontmoeten. Ik vind het belangrijk dat Alec ook een klik met haar heeft. Als we gaan word er toch nog een kus uit gewisseld :lol: [love4.gif]

Afbeelding

Ik was even bang dat het als vreemd gaan aan zou voelen. Maar dat was totaal niet het geval. Het voelde heel fijn. Alsof we elkaar al jaren kennen. Het voelt goed. Het verzacht de pijn in mijn hart die Kate achter gelaten heeft. Ik heb het idee dat Kaylee mijn leven (ons leven) Weer compleet kan maken.

Afbeelding

Alles gaat geweldig. Kaylee is gek op Alec en na een paar maanden besluiten we te verloven. Kaylee is bij ons ingetrokken en ze heeft Alec als haar eigen geadopteerd. Mijn mannetje heeft eindelijk een moeder. (Kate is en blijft altijd zijn echte moeder maar hij heeft het geluk op deze bonus moeder [love4.gif] ) Alec is ook gek op Kaylee en het voelt allemaal goed aan. Alec word al een grote jongen en hij mag vandaag kaarsjes uit blazen. Hij word een peuter :shock: Wat gaat dat snel!

Afbeelding

We hebben voor het weekend oppas geregeld voor Alec en we besluiten om naar Tartosa af te reizen en daar het weekend samen door te brengen. we kopen een bruidsboeket. En kiezen er voor om in het gemeente huis daar te gaan trouwen [love4.gif] Het is een prachtige dag en het is voor ons perfect. Ik mag kaylee Cooper nu voortaan mijn vrouw noemen. [love4.gif]

Afbeelding

we gaan lekker uit eten. Genieten van de prachtige omgeving. En als we terug zijn in ons huisje vieren we samen nog eens ons huwelijk in het bubbelbad [tongue3.gif]

Afbeelding

Wat we niet verwacht hadden van dit avontuurtje is dat Kaylee meteen zwanger raakt. We hebben het over kinderen gehad en we willen een groot gezin. Maar we hadden niet verwacht dat we meteen gezegend werden met een nieuw wondertje. [5baby.gif] We zijn beide heel erg blij. En ik vind het geweldig dat Alec een broertje of zusje krijgt. Maar ik heb ook veel angst. Angst dat de bevalling niet goed gaat. En dat zal ik voorlopig wel houden [new_puppy-dos-eyes.gif] We zijn wel tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk gewoon in een warm land willen wonen. Met pijn in mijn hart laat ik Snow bij mijn vriendin Sienna. Ze belooft er goed voor te zorgen. En als we op bezoek komen zijn we altijd vrij om met Snow te gaan rijden. :lol: We verhuizen naar het zonnige Sulani. Het is een prachtig eiland en we hebben een kavel met mooi uitzicht [love4.gif] 8-)

Afbeelding

We hebben alleen een beetje pech bij aankomst. Er is een tropische regenbui en we komen helemaal nat bij ons nieuwe huis aan. :shock: Als we binnen komen zien we dat er geen meubels zijn :o Dit was niet de afspraak toen we het huis van de vorige bewoner kochten. Hij zou het compleet met meubels achter laten. [angryfire.gif] Na flink wat belletjes. Hebben we helaas verloren. En hebben we de meubels niet. Wel krijgen we een flink geld bedrag om de woning in te richten. De vorige eigenaar kon toch geen afstand doen van zijn inboedel. :? Maar goed nu kunnen we het inrichten zoals we het zelf willen. :D Laten we het zonnig in blijven zien.
Laatst gewijzigd door Mentos040 op 19 feb 2024, 20:55, 4 keer totaal gewijzigd.
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 3

We zijn druk bezig met ons huis in te richten en Alec vind het gezellig om ons daar bij te helpen. :lol: Het is niet altijd even handig want op eens ontbreken er wel eens wat spullen die ik nodig heb om iets in elkaar te zetten. Maar het lukt aardig en Kaylee moet af en toe wat pauze nemen ivm haar zwangerschap. Tot nu toe gaat alles goed. Ik blijf het wel heel spannend vinden. Kaylee geniet in haar rust momentjes van Alec die ze dan vaak mee de tuin in neemt. We kijken over het water uit en de palmbomen geven een heerlijk gevoel van rust. [love4.gif]

Afbeelding

De inrichting gaat steeds elke dag een beetje beter. Kaylee houd echt van zachte kleuren en het liefst zo veel mogelijke kleuren [eusa_angel.gif] Ik vind het heerlijk wat ik niet verwacht had. Maar het geeft gewoon meteen een blij gevoel als je in een kleurrijke ruimte bent. Ik ben zo blij dat Kaylee in ons leven is gekomen. Ik had niet durven dromen dat ik na Kate nog opnieuw liefde zou vinden. [kus3.gif]

Afbeelding

Alec gaat zo enorm snel. Hij krijgt van Kaylee al potjes training. En hij doet het nog goed ook :o over 3 dagen mag deze kleine man al weer kaarsjes uit blazen en word het een schoolgaand kind. Daar ben ik eigenlijk nog niet aan toe. Hij word zo groot. Ik hoop zo dat Kate trots is op hoe onze zoon is.

Afbeelding

Ik heb iets gedaan wat ik zelf niet verwacht had. Ik heb een baan genomen in de natuurbescherming. [love4.gif] Toen ik laatst over het strand liep zag ik veel rommel en ook het water was op sommige plekken vervuild. Ik heb me door een mede eiland bewoner om laten praten om in de natuurbescherming te gaan. En het is geweldig. Dagen buien werken op dit prachtige eiland!

Afbeelding

Ondanks we Snow achter hebben moeten laten bij Sienna doet ze het heel goed. Sienna heeft nog een paard en die twee kunnen het goed met elkaar vinden. [worshippy.gif] We hebben onze mini geitjes wel mee genomen. het zijn leuke beestjes en ze doen het goed in en buiten huis. Kaylee wil nog wel een speciaal plekje voor ze maken maar de inrichting van het huis heeft eerst voorang. :lol: Er komen vandaag zelfs nog twee mini geitjes bij [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Kaylee zit in haar laatste stukje van de zwangerschap. Nu krijg ik echt zweet handen want dat was de fase waarin Kate niet goed werd. Maar Kaylee probeert me steeds gerust te stellen dat ze zich kip lekker voelt. Ze sport graag wat nu wel wat minder goed gaat maar het gaat. En ze heeft op de ochtend misselijkheid na nergens last van. Ze laat me vaak aan haar buik voelen zodat ik de kleine voel schoppen. Het blijft iets magisch [love4.gif]

Afbeelding

Omg En dan is het zo ver :shock: Alec word een kind! [new_smile-l.gif] Waar is de tijd gebleven. Mijn kleine mannetje is geen klein mannetje meer. Hij mag snel starten op de basisschool. En dan heeft hij ons niet meer heel de dag nodig [new_puppy-dos-eyes.gif] Dat word wel even wennen. :lol:

Afbeelding
Alec Cooper

Alec heeft eerst nog weekend voor hij naar school gaat. Dus dat is wel fijn. Zo kan hij zich op zijn gemak voorbereiden voor school. Hij heeft zijn huiswerk al gemaakt EN geniet van het mooie weer. Hij speelt in het zwembadje en samen met Alec heb ik een boomhut gemaakt. Waar hij graag te is.

Afbeelding

Afbeelding

Na mijn werk besteed ik wat tijd aan Alec. Hij heeft me vandaag gemist en wil graag samen gaan vissen. Daar zeg ik geen nee tegen. We hebben een groot aquarium in de woning en die mag best wel gevuld worden met wat mooie vissen :lol:

Afbeelding

Een paar dagen later is het zo ver. Kaylee wil perse thuis bevallen. En na een aantal weeën zet ze een gezonde zoon op de wereld met de naam Benjamin CooperWelkom op de wereld lieve Bas [5baby.gif] Mama & Benjamin maken het beide heel goed :mrgreen: Ik ben zo blij & opgelucht.

Afbeelding

Alec is helemaal blij met zijn broertje Benjamin. Hij vind het vet dat het een jongen is :lol: Als Alec in bed ligt en Benjamin slaapt ook. Hebben Kaylee en ik een heftig gesprek. We hebben ons een paar weken geleden ingeschreven om een kindje te adopteren. Maar nu hebben we een kindje toegewezen gekregen :o we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. We hebben een lang gesprek hier over. En we willen beide dit kleine meisje een toekomst geven die ze verdient. Ook al is Benjamin er echt net pas. Er is ruimte voor nog meer liefde in ons gezin. Dit meisje komt uit een vervelende situatie en heeft recht op een mooi leven. Het leven wat we haar graag willen bieden. [5grouphug.gif] Alles gaat heel snel en voor we het weten mogen we de kleine Claire Cooper in onze armen sluiten. Het meisje is nog een beetje verlegen. Ze heeft een zware tijd achter de rug en we doen ons best haar vertrouwen te geven dat alles goed komt [kus3.gif] Claire is menselijk maar dat maakt voor ons niks uit we houden toch wel van haar. Wat haar aard ook is :D

Afbeelding
Claire Cooper

De weken vliegen voorbij en het is redelijk druk in huis. Alec is begonnen op de basisschool en vind het heel leuk. Hij heeft zelfs al een tekening mee gemaakt. Benjamin is al weer een stapje verder in zijn levens fase en is een tevreden kindje. Met Claire hebben we de eerste dagen best wel zwaar gehad. Ze had veel verdriet en durfde niet alleen te zijn. [new_puppy-dos-eyes.gif] Maar nu ze al weer even bij ons is gaat het elke dag een beetje beter. Wat ik wel jammer vind is dat Claire vandaag al weer kind word. Ze was natuurlijk al wat ouder toen we haar kregen. EN ik had haar graag nog even klein gehouden zodat ze wat meer kon wennen aan alles. Maar nu word ze een kind en gaat ook haar school avontuur beginnen. Alec heeft gezegd dat hij zijn zusje goed in de gaten zou houden [love4.gif]

Afbeelding

Onze Bo is al een oud beestje aan het worden :? Maar het is en blijft een boefje. [love4.gif] Ik hoop dat hij nog een poosje bij ons mag blijven want ik kan me geen leven zonder mijn harige vriendje voorstellen. :shock: Kaylee is al dagen niet lekker en ligt veel in bed. Ze denkt dat ze en flinke griep te pakken heeft :shock: Maar ze moet veel spugen en ze is futloos. Als ik voorstel dat ze een zwangerschap test doet moppert ze. Ze gaat er van uit dat ze niet zwanger is. Maar ik heb de verandering in haar lichaam al gezien. Haar borsten zijn wat voller en haar buikje word al een beetje zichtbaar. Ik denk dat Kaylee het gewoon nog niet wil geloven zeker niet omdat Benjamin nog zo klein is. Maar vampiers zijn nu eenmaal erg vruchtbaar en het zou me niks verbazen als ze zwanger is. [new_smile-l.gif] Na flink wat zeuren heb ik het voor elkaar dat ze een test doet. En jawel hoor daar komt uit dat ze zwanger is :o Ik had het verwacht maar ik ben toch wel een beetje in shock :lol: Kaylee heeft even moeten huilen ondanks dat dit kleintje toch heel erg welkom is hadden we het totaal niet gepland

Afbeelding

Alec & Claire kunnen het heel goed met elkaar vinden. Dat is fijn. Ze maken zich totaal niet druk met de chaos die bij mij en Kaylee af speelt :lol: Ze weten dat ze nog een broertje of zusje krijgen. Maar ze lijken het allemaal prima te vinden. Alec houd van mensen om zich heen. Hij kan ook niet wachten tot Benjamin wat ouder is zodat hij er mee kan spelen. [love4.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 4

Afbeelding

Onze zielige Bo'tje voelt zich goed ziek. Gelukkig was een ritje naar die dierenarts goed. De dierenarts kon hem genezen en nu is onze harige vriend weer lekker aan het genieten in het zonnetje. [love4.gif]

Afbeelding

Benjamin is echt een moeders kindje. Hij vind het leuk om samen met Kaylee dingen te doen. Hij helpt haar graag met de dieren. En word al een grote jongen [kus3.gif] Omdat We best wel wat dieren hebben, Hebben we besloten onze woning naar een grotere kavel in Sulani over te plaatsen zodat we een mooie buiten ruimte voor de dieren kunnen maken. Het is flink wat gerergel maar na een paar weken is het eindelijk gelukt ons complete huis is verplaatst naar de grootste kavel in Sulani.

Afbeelding

Als Kaylee en ik lekker samen een avondje film kunnen kijken. Hebben we het over ons kleine wondertje in Kaylee haar buik. Ze zit ook dit keer weer in het laatste deel van de zwangerschap. En we hebben besloten dat als dit kindje er is dat we ons gezin compleet hebben. [5grouphug.gif] Het is mooi geweest. We zijn super trots op de kinderen die we hebben en die er nog aan moet komen. Maar we vinden het genoeg. We gaan lekker genieten van ons grote gezin. [worshippy.gif] We hebben een mooi plekje voor de dieren gemaakt en hebben besloten dat we Snow over laten komen naar Sulani. We missen haar enorm. en hier heeft ze veel ruimte om lekker te kunnen leven [love4.gif]

Afbeelding

Ik ben zo blij dat Snow terug is in ons gezin. Zeker nu we een paar dagen geleden toch nog afscheid hebben moeten nemen van Bo. [crybaby2.gif] Nadat Kaylee met Bo naar de dierenarts is geweest leek het goed te gaan maar een dag later is ons vriendje toch in zijn slaap overleden. [crybaby2.gif]

Afbeelding
R.I.P zacht lieve lieve Bo! je bent de beste! [5grouphug.gif]

We zijn nog niet over de schrik van Bo heen, Als Kaylee opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Het gaat even niet zo lekker en ik maak me enorm druk. Het blijkt dat Kaylee haar lichaam het zwaar heeft met de zwangerschap. En ze moet rusten. Dus blijft ze in het ziekenhuis tot ze moet bevallen. We moeten er wel rekening mee houden dat Kaylee na de bevalling een drankje moet nemen om menselijk te worden. Dit omdat haar lichaam het vampier gen af stoot En ze daarom waarschijnlijk zo ziek is. :o Ik heb serieus nog nooit van zo iets gehoord. Maar de doktoren zullen het wel weten. [new_smile-l.gif] een paar dagen later is het zo ver. De doctoren hebben besloten om de bevalling te laten starten hoe eerder het kindje er is hoe beter voor Kaylee.

Afbeelding

Ik ben op van de zenuwen. Ik wil niet nog eens een vrouw verliezen na de geboorte van een kindje [new_puppy-dos-eyes.gif] Na een korte bevalling zet Kaylee een gezonde tweeling op de wereld Daphne Cooper & Eric Cooper En zoals de doctoren al verteld hadden krijgt Kaylee een drankje zodat ze menselijk word. Ook ik besluit dat drankje te nemen. Ik wil niet dat Kaylee langzaam ouder word en dat ik haar dan alsnog verlies. Nu worden we samen oud. [kus3.gif] Het is enorm druk in huis met al die kleintjes. Maar vandaag hebben we weer een mijlpaal. Alec word een tiener :o En Benjamin een kind. Nu ik en Kaylee menselijk zijn lijkt alles nog sneller te gaan.

Afbeelding

We zijn super trots op Alec hij haalt goede cijfers en vind leren erg leuk. Hij wil straks als hij klaar is met deze school ook gaan studeren. Hij wil graag dokter worden [love4.gif] Ik gun hem dat heel erg! zeker omdat ik zelf altijd dromen met muziek gehad heb en deze uiteindelijk niet uitgevoerd heb. Kate zette me er nog wel eens toe om dat te doen maar met Kaylee is dat anders zij vind het echt heel fijn als ik veel help in het huishouden. Omdat Alec & Claire zo dicht op elkaar zitten van leeftijd mag Claire vandaag kaarsjes uit blazen en word ook zij een tiener. In dit huishouden lijken we constant verjaardagen te vieren :lol:

Vanaf nu neemt Alec Cooper het stokje van zijn vader over en volgen we hem in zijn leven.

Het is enorm druk in ons gezin. Ik geniet van mijn ouders en broertjes en zusjes. Maar ik word gek van alle drukte. Ik heb met mijn ouders over een appartement gesproken. Ook al ben ik nog een tiener ik snak naar mijn eigen plekje. Met mijn vader Tommy ben ik naar verschillende appartementen gaan kijken en heb er uiteindelijk een gevonden [eusa_dance.gif] Het is in het plaatsje Tomarang. Mijn vader vond het wel even wennen dat ik niet in Sulani blijf maar hij snapt me wel en vind het appartement goed. Het is al ingericht en ik mag er meteen in [worshippy.gif]

Afbeelding

Dit is mijn nieuwe plekje. Het zijn 3 appartementen, We hebben een gezamenlijke soort van tuin en een gezamenlijk dak terras :D Ik ben er helemaal trots op. Omdat ik onze Bo zo enorm mis heb ik besloten zelf een hond te nemen. Zo voel ik me wat minder alleen en kan ik lekker genieten van een nieuw harig vriendje.

Afbeelding
Odin Cooper

Deze lieve schat is Odin. Ik heb hem uit het asiel gehaald. Ik was op slag verliefd toen ik hem zag. De klik was er meteen en ik moest deze lieverd mee naar huis nemen. Het is een rustig beestje wat het heerlijk vind om te knuffelen.

Helaas kwam ik er na twee weken al achter dat het appartement verschrikkelijk was. Veel dingen gaan steeds stuk. De huurbaas is nooit ergens te bekennen. En de mede bewoners zijn verschrkkelijk [new_puppy-dos-eyes.gif] Maar mijn vader is zo lief geweest om iets anders voor me te regelen [kus3.gif]Er was een lege kavel beschikbaar in Tomarang. Waar mijn vader en ik een leuke woning hebben laten plaatsen. Nu heb ik mijn eigen woning met tuin. Wat super fijn is voor Odin. En heb ik geen last van vervelende buren en huisbazen. :lol:
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 5

Afbeelding

We zijn een poosje verder en mijn woning is aardig klaar. Alleen de tuin moet nog aangelegd worden. Maar nu het herfst is denk ik dat dat een klusje voor de lente is. [eusa_angel.gif] Ik heb mijn schooltijd netjes afgesloten. En ben klaar voor de volgende stap [eusa_dance.gif] Ik heb mijn brief voor de universiteit geschreven en ga deze vandaag posten in de hoop dat ik toegelaten word. [worshippy.gif]

Afbeelding

Alles lijkt helemaal goed te gaan en, als ik zit te wachten op toelating van de universiteit belt mijn vader in eens! Hij is helemaal overstuur en ik kan niet goed begrijpen wat er aan de hand is. Ik besluit naar hem toe te gaan. Eenmaal daar aangekomen wemelt het van de brandweermannen en politie :o Het huis is volledig met de grond gelijk afgebrand en ik zie niemand van mijn familie. Waar is iedereen? Ik word door een agent naar een busje gebracht waar mijn vader zit te huilen met Daphne in zijn handen. [new_puppy-dos-eyes.gif] Als hij me ziet begint hij nog harder te huilen. Langzaam begint het besef bij mij binnen te komen. [crybaby2.gif] Mijn familie is niet meer..... Uiteindelijk krijg ik te horen dat mijn vader met Daphne is gaan wandelen omdat ze maar bleef huilen. En een wandeling kalmeert haar vaak. Toen mijn vader bij het huis terug kwam sloegen de vlammen al door heel de woning heen. Hij hoorde gegil en kon niks meer doen voor het gezin. Brandweermannen hebben hun best gedaan maar het was te laat. Kaylee is met mijn broertjes Benjamin & Eric en mijn zus Claire levend verbrand [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] [angryfire.gif] Een dood die je voor niemand wil. Onze wereld stort in en voor ik het weet word alles zwart....

We zijn een klein half jaar verder. Ik heb mijn studie tot nu toe nog niet gestart ik heb er nog niet het puf voor gehad. Mijn vader Tommy en mijn zusje Daphne zijn bij mij komen wonen. Maar al snel kwamen we er achter dat de woning veel te klein is voor ons 3e en ook loopt Odin nog rond. We zijn op zoek gegaan naar een andere woning. Ik heb mijn vader wel over gehaald om in Tomarang te blijven. Ik voel me hier thuis en er wonen fijne mensen. we hebben een leuke woning gevonden waar we ons allemaal thuis voelen. Ik heb me zelf voor genomen dat ik mijn vader niet meer alleen wil laten en gewoon lekker bij hem en Daphne blijf wonen. [5grouphug.gif] Ik verlies mijn familie niet meer uit het oog. Daphne is een schatje, Gelukkig heeft ze van het drama niet veel mee gekregen omdat ze nog erg klein is. Mijn vader lijkt zich langzaam aan een beetje te herstellen van het verlies. Hij is volwassen geworden wat voor hem een heel ding is omdat hij enorm lang jong volwassen is geweest. Maar nu hij menselijk is voelt het voor hem wel gek dat hij ouder word. Hij had dit graag samen met Kaylee gedaan. Ook is zijn liefde voor muziek weer terug gekomen en heeft hij een baan als artiest.

Afbeelding

Ik weet dat mijn vader niet veel geluk in de liefde gehad heeft. Maar ik hoop wel dat hij nog iemand tegen het lijf mag lopen waar hij zijn dagen mee mag delen. Hij is zo eenzaam en niet gemaakt om zonder partner door het leven te gaan. [5grouphug.gif]

Afbeelding

Volgens mij heb ik te snel geroepen :lol: Bess Sterling is al al lang een goede vriendin van mijn vader. Maar Bess komt de laatste tijd wel erg vaak langs en ik hoor mijn vader weer vaker lachen. [5grouphug.gif] Ze brengt het geluk terug in hem naar boven.

Afbeelding

Na een paar weken durft mijn vader eindelijk aan mij en aan Daphne te vertellen dat hij en Bess een relatie hebben. :lol: Daphne die ondertussen kind geworden is moest lachen. ze wist natuurlijk net als ik dat hij al met haar date :lol: We zijn super blij voor hem en om het te vieren willen we een weekendje naar Mt. Komorebi gaan [eusa_dance.gif]

Afbeelding

En daar zijn we dan als nieuw gezin :lol: in Mt. Komorebi! super gezellig en Bess past prima bij ons gezin. Ze is super lief en is er ook echt voor Daphne [kus3.gif] We hebben zin in het weekend en morgen gaan we lekker de sneeuw in

Afbeelding

Het is echt een heerlijk weekend. Het voelt goed om met zijn alle weer wat samen te doen. Ik heb nu ook besloten dat als we weer thuis zijn dat ik ga starten aan mijn studie als dokter [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Het weekend loopt alleen wel een beetje raar ten einde :shock: Bess komt er achter dat ze zwanger is. Dat is iets wat ze totaal niet gepland hadden. Bess heeft van zichzelf geen kinderen en daar heeft ze altijd vrede mee gehad dat het met haar vorige partner niet lukte. Maar nu ze met mijn vader is en spontaan zwanger is ziet ze het een beetje als een wonder. Mijn vader is in shock. Hij heeft al vee kinderen gehad en helaas ook een deel daarvan in moeten leveren. Maar na een poosje kan hij het een plaatsje geven en wil hij er voor de 100% voor gaan om dit kleintje veilig op te laten groeien. [5baby.gif] Daphne is door het dolle heen ze wil nog wel een broertje of zusje. Ze heeft haar andere broertjes en zusjes nooit echt bewust mee gemaakt natuurlijk. En ik ben alleen maar blij voor ze. Ik had het niet anders gewild. Mijn vader verdient na zo veel verlies al het geluk van de wereld. Ik hoop dat ik ook ooit de liefde van mijn leven mag ontmoeten en daar een kindje mee mag krijgen.

Afbeelding

Ik heb eindelijk de stap gemaakt en ben begonnen aan mijn studie. [eusa_dance.gif] Het is super leuk en ik ben blij dat ik weer de boeken in kan duiken. Dat heb ik altijd graag gedaan. Ik heb al snel mijn huiswerk af en heb wat tijd voor me zelf. Ik denk dat ik maar een keer uit ga dat is erg lang gelden. :lol:

Afbeelding

Als ik in de discotheek in Windenburg aan kom voel ik meteen de aanwezigheid van een andere vampier. Als ik haar spot voel ik meteen kriebels Deze prachtige vrouw heeft de roodste ogen die ik ooit gezien heb. Ze zijn net zo rood als haar haar. [new_smile-l.gif] Ze komt naar me toe en glimlacht ook zei heeft gevoeld dat er een andere vampier in de buurt was. We raken aan de praat en ik kom er achter dat ze Nairobi Morningstar heet. Ze woont hier nu een par maanden in Windenburg. Ze is blij dat ze me is tegen gekomen ze heeft al een poosje geen andere vampier ontmoet. We kletsen heel de avond en we voelen ons als magneten aangetrokken tot elkaar. Zo bijzonder. Voor ik het weet wissel ik mijn eerste echte kus met haar. [kus3.gif]

Afbeelding

In een woord gewoon wauw! [worshippy.gif] Deze jonge dame wil ik wel beter leren kennen. :lol: We wisselen telefoon nummers uit en als ik thuis in bed lig denk ik aan de gezellige avond. Wie had dat gedacht?
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 6

Vandaag heb ik college en daarna komt als het goed is Nairobi kennis maken met de familie :lol: Nairobi en ik daten nu al een paar weken samen en ik ben klaar voor de volgende stap. Ik wil vanavond vragen of ze mijn vriendin wil zijn. :oops:

Afbeelding

Nairobi is helemaal gelukkig en wil mijn vriendin wel zijn [eusa_dance.gif] Ik weet dat ze alleen in een klein appartementje woont. En ik wil graag dat ze bij mij en mijn familie komt wonen. Dit heb ik met mijn vader overlegd en natuurlijk ook met Bess. En ze vinden het een prima idee. Hoe meer mensen hoe gezelliger. [welcome.gif]

Afbeelding

Bes haar buik groeit goed en de weeën zijn zojuist begonnen. Ze bevalt thuis van een gezonde Dochter met de naam Fleur Cooper

Afbeelding

Alle spanning die mijn vader had voor een nieuw kindje varen weg als hij de kleine fleur in zijn armen houd. Hij mis de andere kinderen zo enorm. Maar het gevoel dat dit kleine meisjes weer alle liefde en geluk toe kan voegen aan ons nieuwe gezin maakt hem heel dankbaar. [love4.gif] Een paar weken later zijn we allemaal gewend aan de kleine Fleur. Het is een lieve en rustige baby. Daphne mag weer kaarsjes uit blazen en is nu een tiener. [eusa_dance.gif] Ze is er helemaal klaar voor om naar de volgende school te gaan. :lol:

Afbeelding

De dagen gaan voorbij en ik heb steeds vaker ruzie met Nairobi. We zitten niet op een lijn met hoe we ons leven op dit moment in willen delen. Ik ben druk met mijn studie en wil daar 100% voor gaan. Nairobi wil graag kinderen zeker nu ze de kleine Fleur om zich heen heeft. De ruzies worden een dagelijkse sleur en ik merk dat dit niet goed is. Ik hou van haar maar ik moet haar laten gaan. Ze is boos dat ik haar aan het lijntje gehouden heb. Maar dat heb ik niet gedaan ik heb al een paar keer aangegeven dat ik eerst mijn opleiding wil doen en dan werk wil zoeken. Daarna wil ik pas aan kinderen gaan denken. IK wil zelf heel graag kinderen maar nu is gewoon niet de tijd voor mij.

Afbeelding

Daphne lijkt haar leventje helemaal op de rit te hebben. Ze vind de middelbare school geweldig en zit zelfs in het cheerleader team. :lol: Een droom van haar die uit komt.

Afbeelding

Daphne en ik hebben ons leven redelijk op de rit (vinden we zelf) En mijn vader weet duidelijk niet wat hij wil. Ik heb hem nu al een paar keer met de nanny betrapt en hij smeekt me om hem het zelf tegen Bess te laten zeggen. Ik snap niet zo goed waarom hij Bess ontrouw is. Maar als mijn verder verteld dat hij er achter is gekomen dat Fleur helemaal niet van hem is maar van Bess haar huis genoot snap ik zijn reactie. [new_puppy-dos-eyes.gif] Niet dat hij dan er zomaar op los moet gaan flirten met een ander maar hij lijkt oprecht geïnteresseerd in de nanny te zijn. :shock:

Afbeelding

Bess is woedend als mijn vader de scheiding aan vraagt met Bess. Als hij benoemt dat hij weet dat Fleur niet van hem is kleurt haar gezicht rood. Dat had ze niet verwacht. Binnen een uur heeft Bess haar spullen gepakt en vertrekt met Fleur terug naar haar voormalige liefje. :o

Afbeelding

Mijn vader laat er geen gras over groeien. Hij heeft een hechte band gekregen met Althea Panjaitan. (de nanny) en ze lijken het erg fijn samen te hebben. Als ik ze in de avond samen op de bank zie hangen kan ik er niks aan doen dat ik hun gesprek op vang. Althea verteld over hoe ze ooit een kindje verloren is en mijn vader vult zijn verhaal aan van zijn verlies. Het tweetal lijkt echt aan elkaar gewaagd te zijn. Maar dan zegt Althea dat ze heel graag nog een kindje wil hebben voor het straks te laat is. Ze is gek op mij en mijn zus Daphne maar ze droomt al zo lang van eigen vlees en bloed. Ik hoor mijn vader zich verslikken in zijn popcorn. En het blijft even stil. Althea kucht een keer en verteld over dat je via de wetenschap een kindje kunt krijgen en dat ze daar al een poosje aan denkt. Als ik hoor dat mijn vader dat een mooi idee vind weet ik genoeg. Als de relatie tussen hun goed genoeg is weet ik zeker dat ik nog een broertje of zusje krijge :lol: Maar ik hoop wel dat het echt bij deze blijft! mijn vader is nu op een leeftijd dat ik vind dat hij wel klaar is met kinderen krijgen [new_smile-l.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Wat ik gehoord heb heeft Daphne een leuke jongen aan de haak geslagen. Ik hoop dat die jongen stevig in zijn schoenen staat want Daphne is iemand die precies weet wat ze wil :lol: Het tweetal gaat samen naar het schoolbal. Ik ben blij voor haar. Ik mis Nairobi geregeld maar onze relatie was niet meer te redden. Ik zal vast wel ooit iemand die voor mij is weg gelegd vinden. Voor nu geniet ik van het geluk van mijn familie [love4.gif]

Afbeelding

Het voelt fijn om ALthea in huis te hebben. Ze is een lieve en rustige vrouw en heeft het beste met ons voor. Ik merk een groot verschil met Bess. Bess zag ons eerder als indringers in haar relatie dan dat ze ons als familie zag. Ik ben toch wel blij dat mijn vader Althea gevonden heeft. [5grouphug.gif] Ik ben benieuwd of ze ons gaan vertellen over gezin uitbereiding. Ik heb dit natuurlijk ook met Daphne besproken. We hebben geen geheimen voor elkaar. Daphne zou het heerlijk vinden als er een kindje bij komt. Ze mist Fleur enorm en baalt er van dat Fleur helemaal geen familie is [new_puppy-dos-eyes.gif]

Een kleine twee maanden later hebben Mijn vader En Althea de moed bij elkaar geraapt en vertellen dat ze graag een kindje willen. Daphne en ik zijn blij dat ze het eindelijk vertellen. Maar ik kan het niet laten om mijn vader te zeggen dat dit echt de laatste is :lol: Hij is het helemaal met me eens :lol:

Afbeelding

We zijn allemaal heel blij dat we de kleine Jonah Cooper In ons gezin mogen verwelkomen. [welcome.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 7

De maanden vliegen om en ik ben al weer bezig met mijn volgende 3 vakken. Ik heb het eerste deel goed afgesloten en vind 3 vakken per keer wel genoeg. Zo hou ik ook tijd over voor mijn lieve harige vriendje Odin. en van mijn geliefde familie [love4.gif] Daphne heeft nu voortaan officieel een relatie met Wren Grove Ze zijn beide pas jong volwassen geworden en Wren is meer hier als in zijn flat. En ze hebben besloten dat het tijd word om te kijken of het echt wat kan worden samen. Vandaag trekken ze samen in de flat van Wren. Ik ga mijn zusje enorm missen hier in huis. Maar Daphne kennende zal ze geregeld hier binnen lopen :lol:

Afbeelding
Wren Grove [welcome.gif]

Ze schijnen het uitstekend met elkaar vol te houden. En ze zijn kort daarna dus ook stiekem getrouwd. :lol: Echt iets voor Daphne om te doen. Het Gister avond kwamen ze op bezoek met het nieuws dat ze zwanger zijn [eusa_dance.gif] Ik ben zo trots op ze. Ik word Oom :lol: Waar ik wel van schrok en enorm van baal is dat Daphne er voor gekozen heeft een menselijk leven te leiden. Ik ben nu de enige vampier in de familie. :o

Afbeelding

Omdat ik het meeste thuis ben van iedereen breng ik veel tijd door met dit geweldige mannetje Jonah. Het is een heerlijk kereltje wat altijd blij is. :lol: Vandaag is de dag waarop ik een beetje bang ben geweest. Mijn vader word een oudere :o Ik vind het helemaal niet leuk om te zien dat mijn ooit zo krachtige vader een oudere man word met de nodige kwaaltjes. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Tommy Cooper

Ik had me zelf van een soort beloofd mijn vader nooit achter te laten. Maar nu ik mijn vader zo gelukkig zie met zijn nieuwe relatie en met de kleine Jonah. Heb ik steeds meer de drang om lekker een plekje voor me zelf te hebben. Daarom heb ik besloten om samen met Odin natuurlijk dichter bij campus te gaan wonen. Ik heb een leuk huis gekocht in Britechester. Samen met Odin verken ik de plek en het voelt fijn om hier te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Nu mijn eigen plekje zo goed als klaar is komt de familie natuurlijk even kijken hoe het geworden is. Althea is heel trots op me ze vind het een mooi plekje. Ze hoopt stiekem dat ik snel iemand tegen het lijf loop om dit plekje mee te kunnen delen. Ze vind het geloof ik maar niks dat ik alleen ben. :lol: Omdat ik pas over twee dagen weer college heb besluit ik deze avond maar eens een drankje te gaan doen. Wie weet heeft Althea wel gelijk en loopt hier het meisje van mijn dromen rond :lol: En zo niet dan heb ik iig een gezellige avond gehad.

Afbeelding

Als ik in de bar kom is het enorm druk. Schijnbaar is er deze avond wat te doen :lol: Als ik aan een leeg tafeltje ga zitten kijk ik op mijn gemak een beetje rond. Ik ken nog niet echt mensen hier dus ik geniet op het moment van de mensen die druk met elkaar zijn. Op eens komt een roodharige jonge en erg knappe vrouw bij me aan tafel zitten. Ze glimlacht en haar hoektanden worden een beetje zichtbaar. Ik zie hier niet vaak andere vampiers! lacht ze

Afbeelding

De avond is enorm gezellig en namaten het later word is het volume ook harder :lol: sommige studenten schreeuwen nu zo hart boven de muziek uit dat mijn gevoelige vampier oren er pijn van doen. :? De roodharige jonge vrouw is Naya Martinez. Ze is binnenhuis architect en sinds een paar maanden afgestudeerd hier voor. We hebben een gezellig avond en we wisselen nummers uit. We zien wel hoe het allemaal loopt. Nu is het iig tijd om mijn bedje op te zoeken.

Afbeelding

Daphne komt geregeld langs en haar buik begint te groeien. Mijn neefje of nichtje doet het prima daar binnen :lol: Ik ben zo benieuwd wat het word. Ik merk wel dat ik af en toe een vleugje jaloezie heb omdat ik een stuk ouder ben als Daphne. En zij zo veel verder is in het leven. Ze heeft een leuke man gevonden ze wonen samen en nu verwachten ze hun eerste kindje. Misschien moet ik Naya toch maar eens uitnodigen [eusa_shifty.gif]

Odin is al een oudere hond aan het worden en ik vind het verschrikkelijk. Mijn harig maatje kiest er voortaan liever voor om een dutje te doen dan een flink eind te gaan joggen. :? Ik ben druk bezig met mijn huiswerk essays en presentaties die ik moet maken. Dat ik nog geen tijd gehad heb om Naya te berichten. Ze zal me wel een verschrikkelijk iemand vinden. Ik schrijf op mijn blaadje van mijn huiswerk dat ik dat niet moet vergeten :lol: Na het huiswerk bericht ik haar dat ik haar graag nog eens wil zien. Maar dat ik nu midden in mijn bult schoolwerk zit. Ze vind het totaal niet erg maar is wel blij dat ik haar bericht. Ze wil mijn ook graag nog eens zien [eusa_dance.gif] Ik moet maar laten weten als ik wat meer tijd heb. :D En na 4 dagen flink door werken heb ik eindelijk een middag vrij. Ik app Naya of ze het leuk vind om langs te komen. Zo kan ze Odin ook ontmoeten want daar was ze erg nieuwschierig na :lol:

Afbeelding

Het is een gezellige middag. We leren elkaar een beetje kennen en ze vind Odin geweldig. Het beestje kwam ook steeds bij haar voeten liggen, alsof hij daarmee wou zeggen deze is goud waard :lol:

Afbeelding

De volgende dag bericht ze of ik zin heb in koffie. Ik heb nog een paar uur de tijd voor mijn college dus daar zeg ik geen nee tegen. We bespreken het gesprek trouwen en kinderen krijgen. En tot mijn grote teleurstelling wil Naya geen kinderen. Dat is iets wat ik echt wel heel graag wil. En ik voel meteen dat de sfeer veranderd. Naya blijft bij haar punt van geen kinderen willen dus ik ben bang dat deze relatie gewoon vriendschappelijk blijft. :| Alsof het nieuws van Naya nog niet genoeg verdriet bij mij opgewekt had. (want ik ben echt wel toe aan een vaste relatie) kom ik thuis en merk ik dat Odin niet naar me toe komt. Ik vind het oude beestje in zijn mandje. Hij is rustig gehemeld in zijn slaap [crybaby2.gif] Ik ga hem verschrikkelijk missen. Rust zacht lieve vriend. Ik ga je nooit vergeten

Twee weken later krijgen we het heerlijke nieuws dat Daphne bevallen is van een gezonde zoon met de naam Leon Grove [welcome.gif] Het is een heerlijk kereltje. Ik heb besloten voorlopig geen nieuw huisdier te nemen. Ik ben druk met mijn studie en wil me daar nu volledig op richten. De liefde is een groot drama bij mij dus daar is ook niks bijzonders te halen. Dus heb ik alle tijd om te doen wat belangrijk is. :? Daphne moppert nog wel eens dat ik er gewoon op uit moet gaan. De liefde vind je niet door alleen maar thuis te gaan zitten. Vandaag heb ik een paar luchtbedden op moeten pompen want mijn vader TOmmy, Mijn bonus moeder Althea & mijn halfbroerte Jonah komen een paar dagen logeren [eusa_dance.gif] Ze willen graag het plaatsje Britechester ontdekken. (je moet maar iets als vakantie plekje uit zoeken :lol: )

Afbeelding

Al snel word duidelijk dat mijn vader hier met een missie is. Hij heeft waarschijnlijk tips van Daphne gekregen om me aan een vrouw te helpen. :lol: Maar ik heb daar nu even geen zin in. Ik heb nog wat huiswerk wat ik moet maken en ik wil mijn vrije tijd graag aan mijn lieve broertje Jonah besteden. :lol:

Afbeelding
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 8

Het is al weer een aantal weken geleden dat ik Odin voor het laatst een knuffel heb kunnen geven. Ik mis het beestje elke dag. Mijn vader is er niet in geslaagd me aan een vrouw te helpen :lol: En ik ben al weer op zoek naar een nieuwe woning. Ik verhuis gewoon graag en ben nogal snel op een woning uit gekeken. Nu ik niet super lang meer hoef te studeren vind ik het wel tijd worden voor een andere woning :lol: En als was het geen tijd dan verzon ik wel een ander excuus :lol: Ik kom uit in het plaatsje Chestnut Ridge. Daar heb ik een leuke woning gevonden. waar ik eventueeel met meerdere mensen kan wonen. (mocht ik ooit geluk hebben in de liefde :lol: ) het is een leuk huisje maar man o man

Afbeelding

Ik heb de woning gekocht met inboedel. Nou dat had ik beter niet kunnen doen :shock: Wat kunnen mensen hun huis toch vol proppen :lol: Maar goed ik heb me zelf voor genomen om af en toe wat in het huis te doen. Voor nu is het prima leefbaar en ik heb niet super veel tijd om te klussen. Ik heb een behoorlijke studie uit gekozen. Maar ja je wil dokter worden of niet :mrgreen: :lol: Als ik de eerste avond in mijn nieuwe woning zit besef ik dat hier echt wel veel spullen weg kunnen het is zo enorm vol :o Ik word onrustig van alle zooi en besluit om naar de Bar te gaan.

Afbeelding

Als ik nog geen 5 minuten aan de bar zit word ik aangesproken door een jonge knappe vrouw. Ze merkt meteen dat ik niet van hier kom. We kletsen wat en ik kom er achter dat ze Mila Navarro heet. MIla is een lieve meid en ik heb het idee dat ze echt naar mijn verhalen luistert. Ze stelt veel vragen wat ik eigenlijk niet verwacht had. Mila is een knappe vrouw om te zien maar totaal anders dan de meiden waar ik normaal op val. Ik verwacht er gewoon niks van dan kan het ook geen pijn doen toch. :lol: De avond is gezellig en ik leer wat meer mensen uit Chestnut Ridge kennen en ik begrijp nu dat mijn vader hier een tijdje met veel plezier gewoont heeft. [love4.gif] Dit keer ga ik naar huis zonder telefoon nummers uit te wisselen. En het voelt eigenlijk wel goed.

Afbeelding

Ik begin mijn draai te vinden hier in Chestnut Ridge. Ik heb besloten om een klus team aan te nemen die mijn huis onderhanden nemen. En ze zijn al een heel eind op weg. Er zijn wat muren verplaatst of weg gehaald. Die lompe trap is veranderd en zo heb ik in eens meer ruimte :lol: Het word nog wel wat. :mrgreen: Als de deurbel gaat ben ik verbaast. Mila staat aan de deur en lacht vriendelijk als ik open doe. [eusa_angel.gif]

Afbeelding

Ze kwam kijken of ik hulp nodig had. Ze helpt me er aan herinneren dat iedereen in Chestnut Ridge elkaar wel kent :lol: Ze vind mijn woning nu al prachtig. Ze houd van de inrichting. Zelf heeft ze echt een boeren inrichting waar ze nooit echt wist wat ze daar mee moest. En ze vind dat ik de beste kavel van heel Chestnut Ridge veroverd heb :lol:

Na de rondleiding van wat er klaar is helpt ze me de rest van de middag met wat kleine klusjes die we samen kunnen doen. Mila blijkt een hele leuke vrouw te zijn :oops: Ze brengt het beste in me naar boven. Ze heeft totaal geen haast in dingen. Maar als we afscheid nemen houden we toch even onze handen vast. Ze bloost een beetje en zegt dat ze graag eens samen wat wil gaan doen :oops:

Afbeelding
Dat wil ik ook wel graag. Het lijkt wel dat als je niet naar de liefde zoekt deze van zelf wel bij je langs komt. We hebben afgesproken snel te bellen voor een date te plannen [eusa_dance.gif] Maar nu moet ik bij de eerste date toch wel vragen hoe ze in het leven staat. Of ze een gezin wil en wat ze natuurlijk van een vampier vind :shock: want tja dat krijgt ze er natuurlijk bij. Ik kan mijn aard niet zomaar veranderen.

Afbeelding

Na een drukke week heb ik eindelijk twee dagen vrij [eusa_dance.gif] Ik ben al vroeg wakkker. Want ik heb lichte zenuwen. Vandaag ga ik een dagje naar het strand in Sulani met Mila. Ik ben zo benieuwd wat deze dag gaat brengen. Ik hoop zo dat ze bij me past. Ik ben zo toe aan een vaste relatie. Een maatje waarmee ik dit fijne plekje kan delen. En waar ik een leven mee op kan bouwen.

Afbeelding

Afbeelding

Het begin van de date is heerlijk. We hebben het over luchtige dingen en hebben lol samen. We komen Jonah nog tegen en ik stel Mila aan hem voor. Als we even een momentje pakken om samen te gaan zitten en van het mooie uitzicht te genieten vind ik het tijd voor een wat zwaarder gesprek :oops:

Afbeelding

Het gesprek gaat als van zelf. Mila had natuurlijk al door dat ik een vampier ben en dat vind ze helemaal niet erg. Ze vind het zelfs erg interessant. Wat voor mij natuurlijk ook mooi is want de kans dat ze net als ik wil worden is dan wel aanwezig. :oops: Ze wil graag een gezin en is ook op zoek naar een vaste relatie. Ze heeft hier en daar wat losse vriendjes gehad maar het liep altijd uit op een drama. Ze wist meteen toen ze me aan de bar zag zitten dat ik anders was. Na een lange en heerlijke dag kan ik het niet laten om haar te kussen. Ze is totaal niet het meisje waar ik normaal op val. Maar ze heeft me zo verrast en elke keer dat ik nu naar haar kijk zie ik hoe mooi ze wel niet is van binnen en buiten! [eusa_angel.gif]

Afbeelding

En na vandaag mag ik met trots zeggen dat Mila Navarro mijn meisje is!

Afbeelding
Mila Navarro
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 9

Afbeelding

Als ik mijn vader probeer te bellen word er de eerste keer niet opgenomen. Ik wil hem graag over Mila vertellen en ik vind het leuk als hij haar snel kan ontmoeten. Als ik voor de 3e keer bel krijg ik een intens verdrietige Althea aan de telefoon. Mijn vader is zojuist overleden. (ouderdrom) [crybaby2.gif] [crybaby2.gif] De wereld zakt onder mijn voeten weg. Dit had ik niet aan zien komen. Hij was wel al op leeftijd maar ik had niet verwacht dat zijn leven hier al zou eindigen. [new_puppy-dos-eyes.gif] Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden waar hij stiekem al lang naar op zoek was. Ik hoop dat hij mijn moeder vol trots kan vertellen hoe haar zoon geworden is. Rust zacht lieve Tommy Cooper [5grouphug.gif]

Er zijn bijna 3 weken verstreken na de dood van mijn vader. Ik mis hem enorm. Mila komt een paar dagen logeren om er gewoon voor me te zijn. Mijn studie gaat ook gewoon door dus heel veel tijd om verdriet te hebben heb ik gelukkig niet. Ondanks dat Mila mijn vader niet gekend heeft is ze er elke dag voor me geweest

Afbeelding

Ik ben echt gek op deze lieve zorgzame vrouw [kus3.gif] Ze wil straks na mijn college wat belangrijks bespreken. Ik ben een beetje zenuwachtig want ze heeft niet gezegd wat ze wil bespreken. [eusa_eh.gif]

Afbeelding

Na mijn college ploffen we op de bank neer. Mila is erg zenuwachtig en ik vraag me af wat ze wil bespreken. Ze begint dat ze over twee dagen volwassen word. En dat ze dat liever niet wil. Ik kijk haar niet begrijpend aan. Ze bloost. Lieve Alec ik heb het heel fijn met je en ik wil niet ouder worden en jou zo jong en knap zien blijven.[/i] :oops: In eens begint bij mij het lichtje te branden. Vraagt ze me nu echt of ik haar in een vampier wil veranderen [worshippy.gif] [eusa_dance.gif] Als ik het haar zo vraag knikt ze ja. Ze wil graag een volgende stap in onze relatie. Ze wil graag samen wonen en wil samen het vampier zijn ervaren. [love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Ze wil dat het meteen gebeurd en ik vind dat niet erg. Het zal een paar dagen duren voor ze een vampier is. We besluiten meteen dat Mila lekker bij mij blijft wonen. Want om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg dat ze heer bij mij blijft.

Afbeelding

Althea komt vaak bij ons op bezoek. Het gaat niet goed met haar. Na het overleiden van mijn vader is ze gaan drinken. Dit ook omdat Jonah zich enorm misdraagt nu onze vader er niet meer is. Hij zoekt steeds het randje van alles op. Als die jongen niet op past word het nog zijn dood! Dat zijn de woorden die Althea elke keer uit spreekt. Ik heb Althea beloofd om Jonah voorlopig bij ons in huis te laten trekken. Dit zodat Althea thuis een beetje rust krijgt en de dood van mijn vader kan verwerken. En hopelijk helpt het ook om Jonah een beetje op het goede spoort te krijgen :shock: Maar voor dit alles nog geregeld kan worden krijgen we het verschrikkelijke nieuws dat Jonah is overleden door een auto ongeluk. Schijnbaar was hij met een stel vrienden waar van ze allemaal gedronken hadden in de auto gestapt. De auto is tegen een boom gekomen en iedereen was op slag dood [new_puppy-dos-eyes.gif] Hoe dom heeft Jonah kunnen zijn. Althea heeft het niet meer en ik heb het zo enorm met haar te doen. IK vraag haar of ze misschien bij ons wil komen wonen. Ze is me heel dankbaar. Ook al ben ik niet haar biologische zoon, ze ziet me gewoon als een zoon. [5grouphug.gif] Samen proberen we door dit verlies heen te komen.

Afbeelding

Mila is niet alleen gekomen met de verhuizing :lol: Mila is ook in het bezit van een prachtig paard met de naam Frosty :lol: Ze is dol op paard rijden en hoopt aan wedstrijden mee te kunnen gaan doen. Nu ze helemaal vampier is voelt ze zich weer beter. Ze was de afgelopen dagen veel misselijk en had veel buikpijn. Maar nu is het over en kan ze weer vol van start gaan om te trainen met Frosty

Afbeelding

Daphne & haar man Wren en hun zoontje Leon komen een paar dagen logeren. Het is even gelden dat ik mijn zus gezien heb. Maar ik ben blij dat ze er zijn. Daphne en Mila kunnen het erg goed met elkaar vinden en daar ben ik blij om. [love4.gif]

Afbeelding

Als we later op de dag even samen zijn besluiten we om een lekker stukje te gaan wandelen. De ring brand al een poosje in mijn broek. Maar nu we samen zijn en het een prachtige dag is wil ik haar de grote vraag stellen. [love4.gif] En gelukkig heeft ze JA gezegd [eusa_dance.gif]
Mentos040
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Mentos040 »

Hoofdstuk 10

Iedereen reageerde super op onze verloving. De kleine Leon is echt een leuk kereltje. Ik ben zo blij dat ze een paar dagen komen logeren. Ik zie ze veel te weinig.

Afbeelding

We besluiten dat weekend nog simpel te trouwen gewoon alleen met onze geliefde bij ons. Simpel maar we zijn er super blij mee. [love4.gif]

Afbeelding

Na een lang weekend gaan Daphne & Wren terug naar huis met hun kleine man en word het weer wat rustiger in huis. Twee weken later zijn we beide verbaast als Althea nog niet beneden is als we ons klaar maken voor de dag. Althea is altijd vroeg op en staat dan vaak zingend het ontbijt te maken. Maar deze ochtend niet het is stil... :shock: Als ik op haar slaapkamerdeur klop reageert ze ook niet. Na even twijfelen open ik toch de deur. Vanaf dat moment is alles een grote waas. Althea is vredig in haar slaap gehemeld. En ze had een tevreden uitdrukking op haar gezicht. De begravenis was mooie en Daphne en ik werden die dag nog eens met onze neus op de feiten gedrukt dat wij de laatste 2 overlevende zijn. Ik voel mijn hard een beetje breken als ik besef dat mijn zusje ook menselijk is. We gaan je heel erg missen Althea maar we weten dat je nu je rust gevonden hebt!

Afbeelding

Een paar maanden later is er van alles veranderd. Onze tuin word beetje bij beetje aangelegd. Mila geeft kinderen rij lessen met paarden en ik zit in mijn laatste 3 vakken van mijn opleiding [eusa_dance.gif] Daphne, Wren & Leon zijn naar Chestnut Ridge verhuist en wonen nu een paar huizen verder op. Daphne komt bijna elke dag wel langs en ook Leon is kind aan huis. Hij heeft al eens gevraagd wanneer hij nou eens een neefje of nichtje krijgt :lol: Ik moet zeggen dat het toch wel steeds meer begint te kriebelen bij mij. Ik weet dat Mila heel graag kinderen wil. Maar ze respecteert mijn keuze om eerst mijn studie af te maken

Afbeelding

Het is zomer en enorm warm in Chestnut Ridge. Daarom besluiten Mila en ik op mijn vrije dag een dagje sneeuw te doen. We hebben de grootste lol op de slee en genieten van de prachtige omgeving

Afbeelding

Afbeelding

Het is een heerlijke dag en als ik vraag of ze nog wil gaan skiën. Word ze zenuwachtig. Ze pakt mijn handen vast en met trillende stem zegt ze: Alec ik denk dat ik zwanger ben :oops: Ik kijk haar verbaast aan. Hoe heeft dat kunnen gebeuren? Nou ja ik weet wel hoe, Maar ja je snapt wel! Ze denkt dat het gebeurd is toen ze zo moest [icon_puke-r.gif] van een slechte maaltijd. Lieve lieve Mila, Als ons kindje zich nu al graag wil melden is dat helemaal prima. Het is van mijn kant enorm welkom. Een beetje onverwacht maar dat betekend niet dat hij of zij niet gewenst is. [love4.gif] Mila krijgt tranen in haar ogen. Ze is dol gelukkig. Ze was zo bang dat ik niet blij zou zijn. Zeker omdat ik duidelijk was dat ik eerst mijn studie af wou maken. We besluiten naar huis te gaan zodat Mila een test kan doen zodat we het zeker weten. Ik voel kriebels in mijn buik en ik betrap me er op dat ik eigenlijk stiekem hoop dat ze idd zwanger is :lol:

Afbeelding

Eenmaal thuis doet ze snel een test. En haar gevoel klopte ze is zwanger! We krijgen een kindje!!! [5baby.gif] De zwangerschap verloopt prima en Mila krijgt al vrij snel een buikje. Ik vind het prachtig om haar zo te zien groeien.
Plaats reactie