^Onwijs bedankt voor jullie reacties weer! Binnenkort wordt bekend welke uitdaging deze generatie centraal staat. Ik heb hem dit keer zelf bedacht, maar ben benieuwd of jullie al een idee hebben
Gen 4: Weerzien ~ 25/01/2023
Ik heb er onwijs naar uitgekeken en eindelijk is het dan zo ver. Ik heb flink gespaard om hier weer te kunnen zijn, maar nu ik hier weer sta, is het elke cent meer dan waard geweest.
Ik besluit naar het festival te gaan om wat te eten en het enthousiasme van hier zijn, zakt wat. Ik voel me best wel alleen. Zelfs op mijn favoriete plek op aarde voelt het niet zoals verwacht. Ik ben hier ook nog nooit alleen geweest en ik mis een maatje om dit alles mee te delen, maar Dana heeft momenteel andere interesses en ook mijn broers hebben het te druk om mee te gaan.
De volgende dag ga ik weer naar de pistes. Ik heb gisteravond nog contact gehad met Aaron en hij komt van het weekend ook even langs. Ik ben blij dat ik een deel van mijn trip dan met iemand kan delen, maar ik vind het ook heel spannend. Zoveel tijd hebben we nog niet met elkaar doorgebracht.
Maar als hij er eenmaal is, hebben we het eigenlijk alleen maar leuk. We hebben zoveel gemeenschappelijke interesses en zeker in het avontuurlijke kunnen we elkaar meteen vinden.
We zijn het hele weekend in de sneeuw te vinden geweest en hij heeft mijn week wel een beetje gered. Hoe ik vroeger altijd alleen erop uitging, voelt het nu eenzaam. Misschien omdat het nu niet mijn eigen keuze was...
Zijn laatste avond besluiten we rustig aan te doen. Hij sliep het hele weekend op een kamer in mijn huurappartement. We hebben het over hoe leuk we het gevonden hebben en dat we hier zeker nog een keer terug moeten komen om de bergen in te trekken. We lachen en de sfeer wordt een stuk speelser.
En dan voordat ik de kamer uit wil lopen, zodat hij al zijn spullen in kan pakken, maakt hij een move. Hij zoent me. Ik zou liegen als ik zeg dat het nog geen een keer door mijn hoofd heeft gespookt, maar ik had de eerste stap niet durven zetten. Ik ben blij dat hij het wel durft.
Mijn week sluit ik toch onverwachts heel positief af. Ik kom hier zeker nog een keer terug en ik denk niet alleen. Ik hoop niet alleen.