Generatie 19 ~ 10/04/2021

Maak je een leuk dagboek met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Jaro
Moderator
Moderator

Re: Generatie 18 ~ 05/03/2021

Bericht door Jaro »

Wat erg dat Steffie niet weet van wie het is! :o Kado en Evan lijken het langs de andere kant ook best goed op te nemen? [new_rofl.gif] Hopelijk hoort Steffie nog iets van ze.

Gelukkig steunt Suze haar in ieder geval. Welkom Tamar. [welcome.gif]
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Re: Generatie 18 ~ 28/03/2021

Bericht door tipigirl »

Bedankt voor jullie reacties nog! [5grouphug.gif]
Het is alweer een tijdje geleden, maar hierbij een nieuwe update :mrgreen:

Een grote bruiloft

Afbeelding

Suze en Cedric zijn samen naar het humor en hippigheidsfestival.

Afbeelding

En Cedric zag dit als de kans, het moment, om Suze ten huwelijk te vragen.

Afbeelding

Suze kon haar geluk niet op en zei natuurlijk ja!

Afbeelding

Steffie en Tamar maken het ook goed samen.
Steffie begint langzamerhand aan haar nieuwe leven te wennen.

Afbeelding
Afbeelding

Alleen die slapeloze nachten wennen nooit.

Afbeelding

Maar als ze dan die lach ziet dan maakt dat alles weer goed!

Afbeelding

Hopelijk worden ze wel wat minder, want Steffie haar verlofdagen zijn op en ze moet gewoon weer aan het werk en ze heeft promotie gemaakt!

Afbeelding

Tamar groeit alweer op als peuter! Wat gaat de tijd toch snel!

Afbeelding

Ze is een makkelijke tevreden peuter, maar die grijns lijkt iets te verbergen...

Afbeelding

Maar voor nu gaat alles nog goed, haha.

Afbeelding

En dan is de dag van de bruiloft...
Steffie is een beetje gespannen nu ze achter zich Evan uit de auto ziet komen.

Afbeelding

Maar dat mag de pret niet drukken.
De bruiloft is op een prachtige locatie in New Crest.

Afbeelding
Afbeelding

En Tamar mocht bloemenmeisje zijn!

Afbeelding

En nu ze de ringen gebracht heeft, kan ze haar ogen niet van het ritueel afhouden. Zo magisch, Suze is net een prinses.

Afbeelding
Afbeelding

Zelfs tijdens de kus, waar het pas getrouwde stel flink uitpakt.

Afbeelding

En daarna is er natuurlijk nog taart!
Het was een prachtige dag!
Laatst gewijzigd door tipigirl op 28 mar 2021, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Wieke
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Wieke »

Wat leuk dat Suze door Cedric ten huwelijk is gevraagd op het Humor en hippigheidfestival [love4.gif]
Fijn dat het met Steffie en Tamar goed gaat. Hele mooie screen dat ze Tamar in haar armen heeft [love4.gif]
Aan een kant vervelend dat Steffie weer moet werken, maar leuk dat ze promotie heeft gemaakt [icon_thumright.gif]

Tamar ziet er als peuter ook heel schattig uit en ze kijkt inderdaad ondeugend :lol:
Wat heeft ze trouwens op haar bord :o Sprinkhanen?
De trouwlocatie ziet er heel sfeervol uit! Heel leuk met alle kaarjes [love4.gif]
Iedereen ziet er ook heel mooi uit :D Leuk dat Tamar het bloemenmeisje was en de ringen mocht brengen [eusa_angel.gif]
Schattig hoe ze aan het kijken is naar het bruidspaar :D

Ik ben benieuwd hoe het nu zit tussen Steffie en Evan en Kado haha, omdat ze gespannen werd toen ze Evan uit de auto zag stappen,
Deetui
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Deetui »

Wat een leuk aanzoek en wat een prachtige bruiloftslocatie [love4.gif] Ze zijn echt in stijl getrouwd ;)
En wat schattig dat Tamar het bloemenmeisje mocht zijn!!! Ze is leuk opgegroeid [eusa_dance.gif]
Langzamerhand dat het goed gaat met Steffie is heel fijn, maar ben nog steeds benieuwd naar de vader!
Krijgen we dat nog te weten of zal het voor altijd geheim blijven [eusa_whistle.gif] Of misschien is het inderdaad Evan...
Ik ben benieuwd! [new_smile-l.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Cloedien »

Lief dat Cedric Suze ten huwelijk vroeg!
Gefeliciteerd met het opgroeien van Tamar en de promotie Steffie! [new_bdaysmile.gif]
Suze is nu wel heel erg afgevallen zo te zien. :o
Super schattig hoe Tamar op de laatste screen het taartje aan het eten is. [new_smile-l.gif]
Gefeliciteerd met het huwelijk Suze en Cedric! [eusa_dance.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Gelukkig dat Tamar al een peuter is nu Steffie weer aan het werk moet, die zijn toch een klein beetje zelfstandiger. Ik had gehoopt dat ze als peuter misschien op haar vader had geleken, maar dat lijkt helaas niet zo te zijn. :mrgreen:

Mooie bruiloft is het geworden! En Tamar ziet er schattig uit als bloemenmeisje. [love4.gif] Dat stuk taart heeft ze wel verdiend. [tongue3.gif]
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Leuk dat Cedric zo'n romantisch huwelijksaanzoek heeft gedaan! [love4.gif] Kan me voorstellen dat Suze overdonderd was. ;)
Gefeliciteerd met de verjaardag van Tamar en Steffie's promotie. [new_bdaysmile.gif] De screens van Tamar zijn superlief.
Ze is een schattig bloemenmeisje op een prachtige bruiloft. Hele mooie locatie heb je hiervoor gebruikt. [love4.gif]
Ik ben wel, net als de anderen, benieuwd wie nou de vader is van Tamar? [eusa_whistle.gif]
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Re: Generatie 18 ~ 10/04/2021

Bericht door tipigirl »

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Jullie gaan er zeker nog achter komen wie de vader van Tamar is, maar niet deze update [eusa_whistle.gif]

Groot nieuws!

Afbeelding

Na de honeymoon voelt Suze zich al een paar dagen niet zo goed.
Ze besluit een zwangerschapstest te doen. Vol spanning wacht ze op het resultaat.

Afbeelding

Na het zien van de twee streepjes kan ze haar geluk niet op: ze is zwanger!

Afbeelding

Steffie werkt ondertussen hard om haar volgende promotie in de wacht te slepen en Tamar kan zo te zien wel een speelmaatje gebruiken.

Afbeelding

Doordat Steffie veel werkt, heeft ze niet altijd tijd voor Tamar. Gelukkig heeft Tamar ook Suze en Cedric nog en binnenkort een neefje of nichtje om mee te spelen. Tot die tijd zal ze zichzelf nog een beetje moeten vermaken.

Afbeelding

Diezelfde avond gaan Cedric en Suze samen uiteten. Suze heeft besloten om tijdens dit etentje Cedric het grote nieuws te vertellen.
Vol spanning wacht ze tot het eten geserveerd wordt. Ze kan het amper voor zich houden!

Afbeelding

En dan is het eindelijk het moment: 'Cedric, ik moet je wat vertellen,' begint ze. 'Ik ben zwanger. We krijgen een baby!'
Ook Cedric is dolblij met dit nieuws!

Afbeelding

De volgende dag is weer een gewone werkdag voor Steffie.

Afbeelding

Als ze thuiskomt geeft ze Tamar te eten.

Afbeelding

Ze heeft haar balans tussen haar fulltime werk en fulltime moederschap nog niet helemaal gevonden. Het is zwaarder dan ze dacht.

Afbeelding

Gelukkig is Tamar een geduldige peuter.

Afbeelding

Nu het weer lente is, staan ook de bloemen weer volop in bloei. Een mooie kans om af en toe wat extra's te verdienen.

Afbeelding

Ook Suze heeft het weer druk met opdrachten. De kaarswinkel loopt goed, maar voor haar is de lente en de zomer altijd een wat rustigere periode. Dit keer komt dat goed uit in verband met haar zwangerschap.

Afbeelding

Tamar begreep nog niet goed wat een baby precies inhoud, maar ze zal een goed voorbeeld zijn.

Afbeelding

Cedric kan alvast goed oefenen voor het komende vaderschap.

Afbeelding
Afbeelding

Voor Suze en Cedric is het ook al bijna zover!

Afbeelding

En dan op een doodgewone zondagmorgen... beginnen de weeën van Suze.

Afbeelding

Ze gaan meteen naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Er treden wat complicaties op, maar gelukkig niks levensbedreigend.

Afbeelding

En dan na een paar zware uren is daar hun kleintje, helemaal gezond en wel.

Afbeelding

Thuis staat Tamar het nieuwe familielid al op te wachten.
Afbeelding
Cloedien
Feestmeester
Feestmeester

Re: Generatie 19 ~ 10/04/2021

Bericht door Cloedien »

Leuk dat Suze nu ook in verwachting is! [5baby.gif]
Hopelijk kan Steffie het fulltime werken en moederschap binnenkort wat beter combineren. :?
Wat heeft Cedric enge vlekken op zijn gezicht wanneer hij aan de buik van Suze voelt. Gaat het wel goed met hem? [eusa_eh.gif]
Schattig dat Tamar al klaarstaat voor haar nichtje of neefje! [5baby.gif] Erg leuk dat ze er een speelmaatje bij krijgt. Ik ben benieuwd wat het wordt. [eusa_dance.gif]
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Re: Generatie 19 ~ 10/04/2021

Bericht door tipigirl »

Cloedien schreef: 10 apr 2021, 19:31 Leuk dat Suze nu ook in verwachting is! [5baby.gif]
Hopelijk kan Steffie het fulltime werken en moederschap binnenkort wat beter combineren. :?
Wat heeft Cedric enge vlekken op zijn gezicht wanneer hij aan de buik van Suze voelt. Gaat het wel goed met hem? [eusa_eh.gif]
Schattig dat Tamar al klaarstaat voor haar nichtje of neefje! [5baby.gif] Erg leuk dat ze er een speelmaatje bij krijgt. Ik ben benieuwd wat het wordt. [eusa_dance.gif]
Cedric had een uitbraak op zijn gezicht... stress denk ik :roll:
Afbeelding
Plaats reactie