Cities: Skylines

Deel hier je informatie over andere Games dan de Sims.
Plaats reactie
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Cities: Skylines

Bericht door Wieke »

Haha goede naam inderdaad [new_silly.gif]

Leuk om te zien wat je er al mee gebouwd hebt! [new_smile-l.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]

@Cloedien CS2 heeft nog geen challenges. Maar dat komt nog wel denk ik als het spel vordert 8-) CS1 had dat namelijk wel :mrgreen:

Vandaag ben ik begonnen met mijn stad, zonder cheats...oeehh :lol:
Ik begin met 500.000 euro 8-)

Welkom in Trammeland
Afbeelding
Het stratenplan ziet er nog wel wat amerikaans uit met al die vierkantjes, maar het wordt een bruisende stad hoor [eusa_dance.gif]
In het midden zie je een soort centraal park [tongue3.gif]

Straatnamen
Afbeelding
Misschien moeilijk te zien. Maar voor de binnenstad gebruik ik jullie als straatnamen [love4.gif]
Zo heb ik de: Simmie-allee, Jarolaan, Wiekelaan, Deetuistraat, Cloedienstraat. Tipigirlstraat en Froosstraat :mrgreen:

In het noorden
Afbeelding
De Alfjestraat, Muisjejazzstraat, Mentosstraat, Selinastraat en oude bekenden als de Helazenastraat en Markosstraat [eusa_dance.gif]
Jullie zijn vereeuwigd in mijn stad als straatnaam [tongue3.gif]

Trammeland tot nu toe
Afbeelding

Afbeelding
Binnenkort meer hoe Trammeland verder gaat [icon_thumright.gif]

Note: Er zijn erge problemen met CS2 (bugs en glitches). Heb ik ook last van. Vooral grafische problemen. Paradox is hier van op de hoogte en werkt snel aan een fix. Hopelijk komt die snel 8-)
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat ontzettend leuke straatnamen :lol: [new_rofl.gif]
Nooit gedacht dat er ooit nog een straat naar mij vernoemd zou worden [new_silly.gif]
Zorg je wel dat wij geen achterstandsbuurt worden [eusa_whistle.gif] [tongue3.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Wat leuk dat je de straatnanen naar ons hebt vernoemd! [new_smile-l.gif]

In eerste instantie voelde ik mij vereerd met de Cloedienstraat, maar nu heb ik zo mijn twijfels. De stad heet misschien met een reden Trammeland. :mrgreen: Maken wij zo'n trammelant hier op het forum Froos? [new_silly.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Heel leuk dat je de straatnamen naar ons hebt vernoemd! :D [5grouphug.gif] Leuk om te zien wat je allemaal al gebouwd hebt. [eusa_dance.gif]

Vervelend dat er veel problemen in het spel zijn! Hopelijk is het snel opgelost! [eusa_pray.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Deetui schreef: 27 okt 2023, 14:41 Zorg je wel dat wij geen achterstandsbuurt worden [eusa_whistle.gif] [tongue3.gif]
Nee! Natuurlijk niet. Wij worden de sjiekste buurt van Trammeland [eusa_dance.gif]
Zo zijn we toch ook? [eusa_whistle.gif]
Cloedien schreef: 28 okt 2023, 00:10 Maken wij zo'n trammelant hier op het forum Froos? [new_silly.gif]
Nou?!?...Hahaha, Het kan hier soms wel trammelant zijn ja. Maar wel op een goede manier. Het leek me leuk om jullie forumnamen als straatnamen te gebruiken [new_silly.gif]
Wieke schreef: 29 okt 2023, 15:08 Vervelend dat er veel problemen in het spel zijn! Hopelijk is het snel opgelost! [eusa_pray.gif]
Ja jammer. Vooral grafisch valt het tegen [violent1.gif] Gameplay is wel veel beter vergeleken met 1! Maar ja welk spel begint nu niet met kinderziektes :mrgreen:

Trammeland tot nu toe
Afbeelding

Afbeelding

Tot zover
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Leuk om te zien dat onze straten nu al wat meer bewoond zijn! [eusa_dance.gif]
Wat betekenen die rode en oranje achtige gebieden? [eusa_whistle.gif]

Stom dat het spel grafisch tegenvalt! Hopelijk wordt het snel beter met de bugs. [eusa_pray.gif] Fijn dat de gameplay veel beter is in deze nieuwe versie. Dat mag ook wel. [tongue3.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Sowee, al veel straten toegevoegd, zoveel forumleden zijn er nu ook weer niet [tongue3.gif]
Froos schreef: 30 okt 2023, 00:12 Nee! Natuurlijk niet. Wij worden de sjiekste buurt van Trammeland [eusa_dance.gif]
Zo zijn we toch ook? [eusa_whistle.gif]
Enorm chic [new_rofl.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Cloedien schreef: 30 okt 2023, 19:42 Wat betekenen die rode en oranje achtige gebieden? [eusa_whistle.gif]
Die oranje gebieden is landbouw. Vee, groentes en textiel, daar kun je geld mee verdienen. Ik dacht eerst dat hiermee de DLC 'Industries' uit deel 1 meteen terugkwam, maar helaas is het in een afgeslankte vorm daarvan :o (want ja, we zitten nog in een basis game) [tongue3.gif]
Dat rode in het water is poep..hahaha :mrgreen: Het rioolwater van de stad wordt nu nog rechtstreeks in het water gedumpt. Maar ik heb nu wel een waterzuiveringsinstallatie gebouwd (genoeg geld), dus hopelijk gaat dat rode in het water binnenkort weg :mrgreen:

Trammeland tot nu toe
Afbeelding

De Skyline van Trammeland
Afbeelding
De eerste hoogbouw is gerealiseerd. Dit is downtown Trammeland waar ik ook onze straatnamen heb vastgelegd :lol:
Simmie-Allee, Froosstraat, Cloedienstraat, Tipigirlstraat en Kyrastraat kregen de eerste hoogbouw [eusa_dance.gif]
Daarnaast had ik ook hoogbouw gebouwd aan de Deetuistraat, Jarolaan en de Wiekelaan, maar die willen niet van de grond komen :shock: [eusa_whistle.gif]

Plattegrond van Trammeland
Afbeelding

Graphics
Afbeelding
De graphics in CS 2 zijn echt om te huilen. Hoe groter mijn stad wordt , hoe slechter het beeld. Jammer [crybaby2.gif]
En ik heb een PC die aan alle maximale vereisten voldoet :o
Veel lags en glitches, niet leuk meer...Paradox werkt hier wel aan voor de volgende patch...maar heb er even een hard hoofd in [eusa_whistle.gif]

Als alles op orde is meer plaatjes [eusa_dance.gif]
Laatst gewijzigd door Froos op 01 nov 2023, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Goed dat je inmiddels al een waterzuiveringsinstallatie hebt staan in de stad. :mrgreen:

Grappig hoor, die skyline. Wil je het helemaal vol gaan bouwen met van die hoge gebouwen, of blijft het (voor nu) hierbij?
Plaats reactie