Cities: Skylines
Re: Cities: Skylines
Jeetje Dat is echt niet normaal veel eigenlijk
Zeker gezien je natuurlijk ook andere dingen te doen hebt, niet te vergeten ook andere games speelt en je ook waarschijnlijk periodes hebt gehad dat je dit niet gespeeld hebt
Getallen doen me denken aan mijn hoogtijdagen van De Sims 3 spelen vroeger, maar dat was vast nog wel erger
Zeker gezien je natuurlijk ook andere dingen te doen hebt, niet te vergeten ook andere games speelt en je ook waarschijnlijk periodes hebt gehad dat je dit niet gespeeld hebt
Getallen doen me denken aan mijn hoogtijdagen van De Sims 3 spelen vroeger, maar dat was vast nog wel erger
Haha ik wil ook niet weten hoeveel uur ik in totaal in de Sims 3 heb zitten hoor.
@Froos grappig om de verschillen te zien van je eerste en laatste stad in Cities: Skylines. De laatste vind ik wel veel cooler, maar die heeft natuurlijk ook nu DLC, waarbij je in de eerste stad nog niet eens van dat bestaan wist.
@Froos grappig om de verschillen te zien van je eerste en laatste stad in Cities: Skylines. De laatste vind ik wel veel cooler, maar die heeft natuurlijk ook nu DLC, waarbij je in de eerste stad nog niet eens van dat bestaan wist.
Het ziet er prachtig uit!
Ik heb dit nooit gespeeld, maar Simcity wel. Ben er alleen zo niet goed in. Ik loop op een gegeven moment altijd vast, net als he voorbij de opbouw fase bent zeg maar...
Maar ik zie jouw er alweer prachtige en werkende steden mee maken! Wel nog even geduld, zie ik
Ik heb dit nooit gespeeld, maar Simcity wel. Ben er alleen zo niet goed in. Ik loop op een gegeven moment altijd vast, net als he voorbij de opbouw fase bent zeg maar...
Maar ik zie jouw er alweer prachtige en werkende steden mee maken! Wel nog even geduld, zie ik
Komende dinsdag is het zover...ik ben zo benieuwd
Ik heb CS 2 al gepreorderd (is dat een woord, ziet er zo raar uit )
Super veel zin in om weer te spelen
Ik heb CS 2 al gepreorderd (is dat een woord, ziet er zo raar uit )
Super veel zin in om weer te spelen
Veel plezier morgen Froos!
Weet je al wat je bij je eerste stad wil bouwen en hoe die gaat heten?
Weet je al wat je bij je eerste stad wil bouwen en hoe die gaat heten?
Dank je wel Ik ga natuurlijk hier ook weer plaatjes laten zien van mijn stad
@Cloedien: Mijn laatste stad in CS1 had wijken met gekke namen als 'de gallemiezen' en 'mallemoer', die ga ik gewoon weer gebruiken hoor
De eerste stad die ik ga bouwen in CS2 heet 'Trammeland'
Ik heb al veel YT video's gezien van creators die early acces hadden. Het ziet er mooi uit. Ik ben vooral benieuwd naar het stratenplan Die is zoveel verbeterd. Heel veel mods uit CS1 zitten nu standaard in CS2 Mooi dat Paradox naar de community heeft geluisterd
Het enigste nadeel wat ik zie is dat de steden er nogal kaal en leeg uitzien. Maar ja...zo begon CS1 ook We beginnen gewoon weer opnieuw. Wel tof dat 'Industries' meteen wordt meegenomen in CS2. Dat was mijn favoriete DLC uit CS1
Binnenkort wel wat plaatjes van mijn stad
En hier is dan mijn eerste stad in CS II. Ik bouw nu nog wel even in de sandbox mode om even te kijken hoe het spel werkt
De stad heet Zandbak omdat ik het dus in de sandbox mode speel
Binnenkort ga ik echt beginnen zonder de cheats...hahaha, dat wordt wat
CS 2 is tot nu toe echt een hele mooi opvolger. Vooral het stratenplan is zoveel beter geworden (geen mods meer nodig)
De stad heet Zandbak omdat ik het dus in de sandbox mode speel
Binnenkort ga ik echt beginnen zonder de cheats...hahaha, dat wordt wat
CS 2 is tot nu toe echt een hele mooi opvolger. Vooral het stratenplan is zoveel beter geworden (geen mods meer nodig)
Wat een toepasselijke naam
Veel speelplezier in de moeilijkere modus straks
Veel speelplezier in de moeilijkere modus straks
Dat is inderdaad wel slim om het spel mee uit te testen.
Zijn er hier ook van die challenges zoals bij Planet Zoo? Dan kan je dit nieuwe spel en de uitdagingen ook beter leren kennen.
Succes alvast als je klaar bent met de zandbak.
Zijn er hier ook van die challenges zoals bij Planet Zoo? Dan kan je dit nieuwe spel en de uitdagingen ook beter leren kennen.
Succes alvast als je klaar bent met de zandbak.