Planet Coaster met Froos (planet coaster 2)

Deel hier je informatie over andere Games dan de Sims.
Plaats reactie
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Planet Coaster met Froos (planet coaster 2)

Bericht door Froos »

Nu het natuurpark eindelijk Plezyria mag heten, meteen de toegangspoort aangepast met de nieuwe naam :lol:

Afbeelding
Deze poort functioneert ook meteen als treinstation ;)

Na de toegangspoort kom je aan op het 'Plein der Eeuwen'
Afbeelding
Plein der Eeuwen heeft een mooie nostalgische zweefmolen staan 'Hemelrit' en een oud stadshart als Hagenstein.
Oh wauw. De naam Plein der Eeuwen zou ook niet misstaan in de Efteling bedenk ik me nu [new_rofl.gif]

Plein der Eeuwen
Afbeelding

Afbeelding

We gaan nu de hoofdstraat betreden. Mainstreet Hagenstein
Afbeelding

Nogmaals de winkeltjes en gebouwtjes komen uit de workshop. Dus NIET zelf gebouwd.
Aan mij nu de taak om er een mooie straat van te bouwen [eusa_angel.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb er zelf nog wat groen en extra terrasjes aan toegevoegd :lol:

Afbeelding
Omdat alle gebouwtjes Engelse namen hebben. Ga ik hier en daar wat winkeltjes naar het Nederlands vertalen met mijn eigen versie :lol:

Mijn allereerste attracties uit mijn eerste PC2 park 'Frosenland' krijgen een nieuw leven
Afbeelding
Dit parkgedeelte gaat 'Old Hagenstein' heten. Omdat het schommelschip en de vuurtoren uit mijn eerdere PC2 park terug komen.

Plattegrond [smiley_431.gif]
Afbeelding

Het park tot nu toe. Oh wow...hahaha, Die oldtimer baan is wel groot zie ik nu :D
Links bovenin zie je een knipoog naar de Sims 3 wereld Barnacle Bay :lol:
Dat wordt een piraten wereld. (ik heb wel de wereld verkeerd geschreven in de plattegrond) [eusa_whistle.gif]

Binnenkort weer meer uit Plezyria [eusa_dance.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat leuk om deze en de vorige update te lezen [eusa_dance.gif]
Het begint toch wel te kriebelen om het spel ook eens aan te schaffen [eusa_whistle.gif]
Ik speel toevallig een paar weken nu Rollercoaster Tycoon Touch op mijn mobiel (iets minder geavanceerd natuurlijk maar wel leuk), dus ben wel enthousiast :lol:
Benieuwd hoe het verder gaat met je park ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
simmerdown
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door simmerdown »

Pfoe, wat is dit spel mooi en gedetailleerd. Ook bij mij begint het meteen te kriebelen want ik heb wel its met dit genre. Theme Park World / Inc. en natuurlijk RCT vond ik allemaal geweldig. [tongue3.gif] RCT 3 blijft een van mijn favoriete spellen.

Maar dit spel is van een totaal ander niveau. Je park begint er al gezellig uit te zien. Die test dummies in de Hemelrit. [new_rofl.gif]
Ik ben benieuwd naar de piratenwereld. :mrgreen: Kun je ook een dark ride zoals Pirates Of The Caribbean bouwen ?
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [icon_thumright.gif]

Ja RCT ken ik nog natuurlijk. Dat spel heb ik vroeger ook echt heel veel gespeeld. Dat is alweer bijna 25 jaar terug jongens...hahaha :shock:
Met RCT 2 begin 00's had ik alle DLC's en ook heel veel CC. Mooie tijd was dat ;)

Planet Coaster gaat wel een tandje hoger hoor. Het is totaal niet te vergelijken qua bouwen en gameplay met RCT. Natuurlijk is het concept hetzelfde gebleven om je eigen thema-/pretpark te bouwen. Maar het is zoveel meer gedetailleerder. Als je het spel voor het eerst speelt overweldigd het je echt.
Dat was mijn ervaring. Ik speel het spel nu 9 jaar (sinds 2016 deel 1) En leer nog steeds :lol:

Maar altijd leuk om eens uit te proberen...Succes

Ja! Simmerdown. Je kunt ook echte darkrides bouwen. In de community zijn er al zelfs creators die 'the pirates' 'symbolica' of de 'fata morgana' hebben nagebouwd. Zover ben ik natuurlijk niet. Daar gaat echt weken of misschien maanden werk inzitten :lol:

Theme Park World heb ik ook nog gespeeld. Zat daar niet zo'n luchtkussen in de vorm van een dino in? En zo'n aap met bananen waar je in kon zitten...hahaha :lol:
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Leuk dat je in Planet Coaster 2 nu ook zelf je parkeerplaats en ingang kan bouwen. Die zaken regelen met de gemeente is ook leuk bedacht, maar kan me voorstellen dat dat ook niet altijd even leuk kan zijn. [new_silly.gif]

Leuke mainstreet inderdaad! De zweefmolen is slim gedaan, dan hebben ze meteen al iets (kleins) om in te gaan. Die zal vast veel gebruikt gaan worden. :D Dat bloemenperkje erbij is ook leuk. [new_smile-l.gif]

Oeh, heel slim om van tevoren een spoorlijn aan te leggen. Ik heb dat nooit echt kunnen gebruiken in mijn pret- en dierenparken. Leuke spoorbrug ook. :lol:

Leuk dat je de glijbaan en het schommelschip zo dicht naast elkaar hebt gezet, en ook nog bij het water. Dat brengt het leuk samen. :D De oldtimer baan zal er vast ook leuk bij passen. ;)

Leuk dat je park Plezyria mag heten!
De trein die onder de achtbaan door gaat is ook leuk. Een goed getimede foto. ;)

Leuk weer zo'n plattegrond! De oldtimerbaan is wel erg groot idd. Ik ben benieuwd hoeveel dagen je er over doet voor een heel ritje. :mrgreen:
Plaats reactie