Inzoi
- simmerdown
- Achtergrondfigurant
Re: Inzoi
Ik heb laatst dit topic zitten lezen omdat ik inZoi in mijn gezicht geduwd kreeg toen ik eigenlijk iets over de Sims zocht. Zoals de meesten hier ben ook ik nauwelijks onder de indruk van inZoi. Mij veel te trendy en realistisch.
De EA enquête is wel heel uitgebreid, wauw
![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)
De EA enquête is wel heel uitgebreid, wauw

Ik vind InZoi wel wat hebben, met name door de grote mate van vrijheid om alles naar wens te maken enzo.
Ben aan het overwegen het toch aan te schaffen en zo bij dit topic uitgekomen. Dit doet echter alleen maar meer twijfelen. Hier geen enthousiastelingen zo te zien of mensen met ervaring.
@Froos Ethan en Tania zagen er goed gelukt uit hoor! Ik herkende ze ook meteen!
Ben aan het overwegen het toch aan te schaffen en zo bij dit topic uitgekomen. Dit doet echter alleen maar meer twijfelen. Hier geen enthousiastelingen zo te zien of mensen met ervaring.
@Froos Ethan en Tania zagen er goed gelukt uit hoor! Ik herkende ze ook meteen!

Dank je wel

Het klopt dat ik nog niet zo enthousiast ben over Inzoi. Natuurlijk is deze game nu in early acces en het kan alleen maar beter worden
![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Omdat het zo realistisch overkomt mis ik die gekkigheid die de Sims wel heeft

Ik houd het nog even bij de Sims waar ik natuurlijk ook wel weer mijn voor en tegens heb. Sommige bugs zijn nog steeds niet opgelost
![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Ben wel heel benieuwd naar Paralives die later dit jaar uitkomt

Ik had Inzoi gekocht en ik vind de CAZ heel indrukwekkend, maar zo mooi als het er allemaal daar uitziet vond ik het ingame helaas niet.
Daarnaast vond ik het redelijk saai om echt te spelen. Ik heb het bouwen niet geprobeerd, maar las dat dat best overweldigend is en lastig om te beginnen en dat vind ik bij de Sims 4 al! Wel vond ik de bouwwerken die ik gezien heb heel mooi eruitzien! Ik heb best spijt van mijn aankoop, maar wie weet...
Over Paralives ben ik gemixt enthousiast. Ik vind het heel fijn dat alle DLC erbij inbegrepen zijn zeg maar en ik vind de wereld veelbelovend en de huizen er leuk uitzien en de opties met bouwen enzo! Ook qua gameplay lijkt het me leuk, alleen ik vind de poppetjes echt helemaal niks. Die passen ook helemaal niet in de omgeving en zijn heel anders cartoon dan de huizen en meubel enzo. Wat mij betreft echt een mismatch! En dat is ook waar ik een beetje op afhaak (op de poppetjes).
Daarnaast vond ik het redelijk saai om echt te spelen. Ik heb het bouwen niet geprobeerd, maar las dat dat best overweldigend is en lastig om te beginnen en dat vind ik bij de Sims 4 al! Wel vond ik de bouwwerken die ik gezien heb heel mooi eruitzien! Ik heb best spijt van mijn aankoop, maar wie weet...
Over Paralives ben ik gemixt enthousiast. Ik vind het heel fijn dat alle DLC erbij inbegrepen zijn zeg maar en ik vind de wereld veelbelovend en de huizen er leuk uitzien en de opties met bouwen enzo! Ook qua gameplay lijkt het me leuk, alleen ik vind de poppetjes echt helemaal niks. Die passen ook helemaal niet in de omgeving en zijn heel anders cartoon dan de huizen en meubel enzo. Wat mij betreft echt een mismatch! En dat is ook waar ik een beetje op afhaak (op de poppetjes).

Hey Tipigirl, wat jammer dat je spijt hebt van je aankoop. Vaak kan je in Steam terugbetalingen aanvragen. Misschien dat je daar nog gebruik van kan maken?