Inzoi

Deel hier je informatie over andere Games dan de Sims.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Inzoi

Bericht door Deetui »

Nog even ter aanvulling, meer over die enquête kun je hier lezen ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
simmerdown
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door simmerdown »

Ik heb laatst dit topic zitten lezen omdat ik inZoi in mijn gezicht geduwd kreeg toen ik eigenlijk iets over de Sims zocht. Zoals de meesten hier ben ook ik nauwelijks onder de indruk van inZoi. Mij veel te trendy en realistisch. [new_rofl.gif]

De EA enquête is wel heel uitgebreid, wauw :lol:
Afbeelding
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Ik vind InZoi wel wat hebben, met name door de grote mate van vrijheid om alles naar wens te maken enzo.
Ben aan het overwegen het toch aan te schaffen en zo bij dit topic uitgekomen. Dit doet echter alleen maar meer twijfelen. Hier geen enthousiastelingen zo te zien of mensen met ervaring.

@Froos Ethan en Tania zagen er goed gelukt uit hoor! Ik herkende ze ook meteen!
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

tipigirl schreef: 19 mei 2025, 14:31 @Froos Ethan en Tania zagen er goed gelukt uit hoor! Ik herkende ze ook meteen!
Dank je wel :D

Het klopt dat ik nog niet zo enthousiast ben over Inzoi. Natuurlijk is deze game nu in early acces en het kan alleen maar beter worden [icon_thumright.gif]
Omdat het zo realistisch overkomt mis ik die gekkigheid die de Sims wel heeft 8-) (koeieplant, aliens, spoken enz.)
Ik houd het nog even bij de Sims waar ik natuurlijk ook wel weer mijn voor en tegens heb. Sommige bugs zijn nog steeds niet opgelost [eusa_whistle.gif]
Ben wel heel benieuwd naar Paralives die later dit jaar uitkomt :o
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Ik had Inzoi gekocht en ik vind de CAZ heel indrukwekkend, maar zo mooi als het er allemaal daar uitziet vond ik het ingame helaas niet.
Daarnaast vond ik het redelijk saai om echt te spelen. Ik heb het bouwen niet geprobeerd, maar las dat dat best overweldigend is en lastig om te beginnen en dat vind ik bij de Sims 4 al! Wel vond ik de bouwwerken die ik gezien heb heel mooi eruitzien! Ik heb best spijt van mijn aankoop, maar wie weet...

Over Paralives ben ik gemixt enthousiast. Ik vind het heel fijn dat alle DLC erbij inbegrepen zijn zeg maar en ik vind de wereld veelbelovend en de huizen er leuk uitzien en de opties met bouwen enzo! Ook qua gameplay lijkt het me leuk, alleen ik vind de poppetjes echt helemaal niks. Die passen ook helemaal niet in de omgeving en zijn heel anders cartoon dan de huizen en meubel enzo. Wat mij betreft echt een mismatch! En dat is ook waar ik een beetje op afhaak (op de poppetjes).
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Hey Tipigirl, wat jammer dat je spijt hebt van je aankoop. Vaak kan je in Steam terugbetalingen aanvragen. Misschien dat je daar nog gebruik van kan maken?
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Bedankt voor de tip, Cloedien!
Ik kom inderdaad in aanmerking (net aan met 110 minuten) voor een terugbetaling! Hopelijk keuren ze hem goed.
Afbeelding
Plaats reactie