![Nanananana [tongue3.gif]](./images/smilies/tongue3.gif)
Ik heb van die periodes. Dan weer Sims of Cities Skylines. Nu weer eens even Planet Coaster

Bij de vorige serie zag ik dat sommigen dachten dat ik alles zelf bouw. Dat is soms niet helemaal zo.
Soms download ik iets uit de workshop (soort galerie) en maak er dan mijn eigen versie van
![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Sinds vorig jaar ben ik weer bezig met een nieuw park, hier nooit gepost

Ik noem het tot nu toe Frosenland Alpine...omdat ik dit park in een Alpijns gebied bouw

Sommigen herkennen dit gebouw misschien?!?

Het is het Poorthuys van de Efteling (bosrijk) origineel gebouwd door RNDY (credits). Ik heb het aangepast zodat dit hotel de ingang is tot mijn park.
Het plein ervoor heb ik dan wel weer zelf moeten aanleggen. Heel leuk om te doen om een gedownload item te laten passen in je spel
![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Als je via het Poorthuys binnenkomt kom je aan op de Mainstreet.

Deze straat heb ik meegenomen uit één van mijn eerdere spel. Ook hier weer hetzelfde, NIET zelf gebouwd, maar door Silvarret.
Toch was het een hele klus om het in mijn spel te plaatsen.
Sommige gevels heb ik toch veranderd of nog uitgebereid zodat het beter past
![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
De Mainstreet heeft vooral winkels en horecagelegenheden.

Dit plein was origineel helemaal bestraat toen ik het downloade. Wat saai dacht ik
![Huh? [eusa_eh.gif]](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Het middenstuk heb ik eruit gesloopt en heb er een mooie zweefmolen ingezet
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Zo wordt het plein wat levendiger...ik wil binnenkort ook nog wat fonteinen plaatsen in het water

Dit wordt het station aan de mainstreet. Ik moet de paden en het spoor nog aanleggen

De eerste echte attractie is een oldtimerbaan. Jawel gebaseerd op De Oude Tuffer uit de efteling. Herkennen jullie het parcour

Alleen heb ik de baan op een gegeven moment verhoogd zodat de stoomtrein er zometeen mooi onderdoor gaat

De bootjes

Ik gebruik de efteling een beetje als voorbeeld, dus een soort gondoletta zal niet misstaan in mijn park

De gondoletta gaat misschien nog een tweede station krijgen zodat je kan reizen.
Links zien jullie ook een bekende attractie?!?
Met de DLC 'Classic Rides' krijg je gewoon een replica van de 'Pagode'
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)

Superleuk. Ik noem het even Pagode (efteling) Ik heb er mijn eigen versie van gemaakt. Aan het uiteinde heb ik een horecapuntje gemaakt.

Als je op het terras zit zie je bootjes varen en boven je hoofd draait de 'pagode'.
Let even niet op die lelijke brug, die ga ik nog aanpassen

Plattegrond

Tot zover