Gelukkig heeft mijn nieuwe Trammeland de tornado overleeft
De stad bouwt zich weer op.
Vond het nu wel weer leuk om eens een update te laten zien
Down Town Trammeland

Dit waren mijn allereerste woonblokken van de stad. Ze gaan nu langzaam de lucht in

(niet te snel want dat zou ik te onrealistisch vinden)
De Gallemiezen

Ten westen van Trammeland ligt de woonwijk 'De Gallemiezen'
![Nanananana [tongue3.gif]](./images/smilies/tongue3.gif)
(deze wijknamen komen nog uit mijn CS1 'Trammeland' en gebruik ik weer)
Scholencomplex 'Sacken Maer'

Trammeland had hoognodig meer scholen nodig. Dus bouwde ik een universiteit, college, middelbareschool en een basisschool. Deze wijk kreeg van mij de naam 'sacken maer'. Hopelijk niet letterlijk

Op de helling van de heuvel naar het scholencomplex staat 'cum laude' Hopelijk dat!...en niet zakken maar....
Woonwijken 'Voorspel' en 'Naspel'

De woonwijken bij het scholencomplex worden heel mooi gescheiden door een lange rechte laan met eiken aan weerszijden. Links heet 'Voorspel' en rechts heet 'Naspel'
Mallemoer, Flutland en Blutweide

De nieuwe woonwijk die je bovenin ziet heet Mallemoer. Aan weerszijden industriegebieden. Links is Flutland en rechts heet Blutweide.
Onderin ben ik een natuurpark aan het bouwen...
Weten jullie nog hoe die heette in CS1?!?
(deetui had toen die naam bedacht)
Een overzicht van Trammeland

Dat alle bomen bruin en geel zijn komt omdat het herfst is mijn spel
Plattegrond

Trammeland met alle woonwijken en gebieden.
Noot
Er is veel commotie rondom CS2. Er missen veel dingen die we gewend waren uit CS1. Maar wacht....
CS1 begon als een indie game. In het begin werd deel 1 ook afgemaakt tot de grond. Jawel...hoe durfde ze Simcity te vervangen.
CS heeft het uiteindelijk gewonnen van Simcity....maar
CS2 is nu ook behoorlijk commercieel aan het worden, vind ik wel jammer. Beach properties, palmbomen kopen
![Heel boos [angryfire.gif]](./images/smilies/angryfire.gif)
(ik moet nu betalen voor nieuwe huizen en bomen)