Jurassic World Evolution

Deel hier je informatie over andere Games dan de Sims.
Jaro
Moderator
Moderator

Re: Jurassic World Evolution

Bericht door Jaro »

Ik heb het ook al gezien (op de dag dat het aangekondigd werd)! [eusa_dance.gif]

Ik was eerst een beetje skeptisch dat er nauwelijks verbeteringen zouden zijn t.o.v. het eerst spel, want die vind ik in bepaalde aspecten toch wat tegenslagen. Het feit dat ze met deze foto afkwamen als promotiemateriaal leek mij al slecht nieuws, want dit lijkt nog kaler dan in het eerste spel (en geen decoratie, nog steeds de platte paden zonder iets van trappen etc).
Afbeelding

Maar blijkbaar zijn de vliegende reptielen nu ook echt apart geanimeerd (i.p.v. dat ze in een soort loop zitten in een kleine kooi). Blijkbaar zou hetzelfde ook gelden voor de zwemmende reptielen (o.a. de Mosasaurus).

Blijkbaar is de AI van de dino's ook echt wel verbeterd, interacties zouden veel dynamischer moeten zijn bv. (i.p.v. dat ze in een cirkel rond elkaar draaien zou het wat dynamischer zijn) en ook zouden sommige carnivoren in groep kunnen jagen (i.p.v. dat een kleine Velociraptor een zelfmoordpoging doet op een veel te grote prooi):
(link naar de video, want speelt anders vanzelf)

Er zouden ook veel meer bomen e.d. in kunnen zitten, deze cactus is nl. hetzelfde als die in Planet Zoo. Het zou wel fijn zijn als alle planten en rotsen van Planet Zoo dus ook beschikbaar zijn om alles een beetje mee te versieren. :mrgreen:

Ik ben nog niet 100% overtuigd maar het lijkt wel alsof ze toch gewerkt hebben aan een hoop tekortkomingen van het eerste spel. [new_smile-l.gif] Ik hoop vooral dat er veel grotere "eilanden" zijn deze keer, want zelfs de sandbox is echt veel te klein nu. JWE2 komt nog steeds op de oude consolses uit, dus daar vrees ik wel een beetje voor.

EDIT: Net dit artikel gevonden. Staan wel wat interessante dingen in! [eusa_dance.gif]
https://www.gameinformer.com/2021/06/21 ... volution-2

"Herbivores now feed on the foliage and no longer require feeders, so you'll need to make sure you add the right plants when editing the terrain."

"The size of the aviary is also determined by the player. More glass domes can be added freely – much like the fencing."

"Each guest's mood is divided into four categories: adventure, standard, nature, and luxury. " Individuele gasten dus? :o

"The design of that building is also fully customizable. The facade, roof decoration, entrance, entrance location, signage, and immediate surrounding ground can be changed with a number of preset options."

"“All of the maps the player has access to are a lot bigger than the first game,”"

:o
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Ik heb ook wat video's gezien van JWE2, lijkt me veel leuker en die animaties zijn ook beter [eusa_dance.gif]

Vandaag weer even JWE gespeeld. De basisgame had ik al uitgespeeld. De DLC van 'Secrets of Dr. Wu' ook.
Ik ben een half jaar geleden blijven hangen in de DLC 'Claire's Sanctuary' moest er weer even in komen. Maar wat leuk om weer te spelen :lol: [eusa_dance.gif]

Kom maar op met JWE 2. En meteen land-, zee-, en vliegende dino's in de basisgame [eusa_dance.gif]
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Door al het nieuws van JWE2 heb ik weer eens JWE gespeeld [eusa_dance.gif]

Mijn PC crashte afgelopen December daardoor was ik mijn 'sandbox Isla Nublar' kwijt. Heel vreemd, alle andere saves waren er nog wel [eusa_pray.gif]
Maar goed. 'Claire's sanctuary' heb ik nu ook uitgespeeld.
Heb vorige week nog de DLC 'Return to Jurassic Park 1993' gekocht want die was in de aanbieding. 50% korting [tongue3.gif]

Mijn versie van Isla Nublar ben ik weer aan het bouwen :lol:

Eén van mijn favoriete dino's is de Stygimoloch :D
Afbeelding

De Stygimoloch vind ik zo cute [love4.gif]
Afbeelding

De Iguanodon dino :D
Afbeelding

Afbeelding
De Iguanodon's krijgen gezelschap van de Kentrosaurus ;)

De laatste dino die ik heb gecreëerd op Isla Nublar is de Sinoceraptos [icon_thumright.gif]
Afbeelding

Binnenkort wat carnivoren. De T-rex misschien?!? [eusa_dance.gif]

Isla Nublar
Afbeelding
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Afbeelding

Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Ziet er heel mooi uit Froos [icon_thumright.gif]

Ja ik ben benieuwd hoe de T-rex eruit ziet in het spel.
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Dank je wel Wieke [eusa_dance.gif]
Mijn versie van Jurassic Park tot nu toe ;)

Afbeelding

Oeps :shock:
Afbeelding
De T-rex breekt uit :o

[eusa_pray.gif]
Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Je park ziet er mooi uit Froos :D [icon_thumright.gif]

Wow de T-rex hebben ze knap gemaakt! Haha ik krijg altijd de rillingen van de T-Rex :? Ik ben blij dat ik het niet ben op de laatste screen :lol:
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Nieuwe gameplay trailer (van enkele dagen geleden [tongue3.gif] )! Het spel komt 9 november al uit, dus over iets meer dan 2 maanden. Veel nieuwe animaties te zien, zoals de mislukte jacht van de Carnotaurus op de Parasaurolophus en ook de Mosasaurus die we voor het eerst zien (denk ik). Op het einde is er ook nog "Jurassic Park: San Diego" te zien, wat normaal had moeten gebeuren na The Lost World: Jurassic Park (maar dat is toen misgelopen in de film :mrgreen: ).

Sommige YouTubers hebben het een paar weken geleden ook al even kunnen spelen, zoals deze

Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Jaaa! Ik zag die trailer ook al voorbij komen :lol:
Ben zo benieuwd. Ik ga hem zeker kopen als die uit is ;)

Ik heb ondertussen alle DLC's al uitgespeeld van deel 1 [eusa_dance.gif]
Plaats reactie