Planet Zoo [E3]

Deel hier je informatie over andere Games dan de Sims.
Plaats reactie
Cloedien
Feestmeester
Feestmeester

Re: Planet Zoo [E3]

Bericht door Cloedien »

Leuke plaatjes Froos! [eusa_dance.gif]

Maar inderdaad, die pauwen gaan echt te snel. Daar ben ik tijdens het spelen ook het drukste mee bezig. :mrgreen:
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

Bedankt [eusa_dance.gif]

Een flinke uitbreiding
Afbeelding
De Reuzenpanda's en de Indische Olifanten zijn erbij gekomen. En ik ben bezig met een treintraject :lol:
Een nieuw plein in de maak: Indiaplein [new_silly.gif]

Detailplaatjes volgen binnenkort [eusa_dance.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Ziet er goed uit, ik ben benieuwd. [new_smile-l.gif]

Ik heb mijn bouwkunsten eens uit de kelder gehaald en iets complexer gemaakt dan die chimpanseeserre. :mrgreen: Hier is het verblijf voor mijn Indische olifanten, ook in de Steam workshop te vinden. [tongue3.gif] Gisteren gemaakt tijdens het touwtrekken. Meer screenshots van de uitbreidingen volgen later nog. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel het oude gedeelte (vooral Noord-Amerika) moet eens op de schop denk ik, het verschil met de rest wordt wat groot. :mrgreen: De paden aan de rand zijn ook wat slordig voorlopig. [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Cloedien
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Cloedien »

@Froos: Het verblijf van de Reuzenpanda en de Indische Olifant ziet er erg groot uit! :shock: Ik ben erg benieuwd hoe het er van dichtbij uitziet. :D

@Jaro: Hahah ff een verblijfje bouwen en ondertussen veel te hard meedoen met touwtrekken. [new_silly.gif]
Leuk dat de olifanten nog hier en daar een beetje water hebben en dat je de overloop met stenen hebt gemaakt. :D

Door jullie krijg ik ook weer zin om een dierentuin te maken. Alleen niet echt om vanaf nul weer te beginnen. Misschien dat ik over een paar weken tijd vrij kan maken. [eusa_whistle.gif] Franchise vind ik alleen niet zo fijn, daar stonden echt veel te veel dieren op de markt. Ik werk gewoon lekker in die andere modus dat niet de verhaallijn is en ook niet zandbak. Carrière modus?
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

@Jaro: Dat Indiaase gebouw ziet er prachtig uit. Inspiratie voor mij ;)
Leuk plattegrondje. Ik heb ook altijd zoiets. Achteraf had ik het anders moeten bouwen [tongue3.gif]

Heel leuk.

@Cloedien: Ik heb ook van die fase's. Dan weer weken Cities Skylines spelen, dan weer Planet coaster en ik zit nu weer in zo'n Planet Zoo vibe :lol:
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Froos schreef: 30 mar 2021, 22:24 @Cloedien: Ik heb ook van die fase's. Dan weer weken Cities Skylines spelen, dan weer Planet coaster en ik zit nu weer in zo'n Planet Zoo vibe :lol:
Hetzelfde, ik zei een paar dagen geleden dat ik nog maar 60 uur had gespeeld en ik zit ondertussen bijna aan 90. [new_rofl.gif]

Het is meer dat dat oude stuk gewoon op niets lijkt dan dat ik het beu ben, het is gewoon een vierkant verblijf met enkel "normale" muren. [tongue3.gif] In het begin kon ik echt niet overweg met al het bouwgereedschap en had ik geen geduld om met kleine bouwstukjes te zitten schuiven. De paden lukken nog steeds niet helemaal, maar dat lukt al iets beter. [new_rofl.gif] Ik denk dat ik het bizonverblijf ga slopen/verplaatsen en de Afrikaanse savanne uitbreid, zodat er een jeep door kan. [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Plaats reactie