Deetui's website: Deetui

Heb je een eigen site of Tumblr of blog? Deel dan hier je link en informatie.
Plaats reactie
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Deetui's website: Deetui

Bericht door Deetui »

Hey hoi,

Ik heb afgelopen dagen de hoofdstukkenpagina van mijn website bij Powerposten en Bans aangepast.
Het werd nogal een lange pagina, dus heb de hoofdstukken per seizoen verdeeld, zodat hij ook wat sneller laadde [eusa_angel.gif] [new_rofl.gif]
En dat wilde ik dus melden, maar ik kwam erachter dat ik hier daarvoor nog nooit een topic had geopend, dus bij dezen:

LINK NAAR MIJN SITE

Duidelijk genoeg toch? [eusa_whistle.gif]

Je kunt er onder andere mijn 365-dagen project van De Forums, en dus het ontstaan van de familie terugzien.
En naast Powerposten en Bans zie je er ook nog de dagboeken The BJ's en Tussen Bitch en Kitch en een oud-forumuitdaging genaamd Lotte en Friso.
(Lotte is de verloren zus van Deetui Forum [eusa_shhh.gif] [tongue3.gif] )

Er is nog steeds het één en ander wat ik aan moet passen en bij moet werken, want het blijft altijd in beweging, maar dat komt vanzelf wel.

Veel plezier voor degenen die het nog niet kenden. [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Re: Deetui's website: Deetui

Bericht door Jaro »

Leuke website, ik kende hem al. [eusa_angel.gif] In het begin heb ik er vaak gekeken om de stamboom van de forums op te zoeken, maar die ken ik nu vanbuiten gelukkig. :mrgreen:

Ik heb de link even aangepast omdat die iets raar deed en doorverwees naar het forum, i.p.v. www. moest er https:// staan.
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Dankjewel [5grouphug.gif]
Die stamboom was voor mij soms ook handig om af en toe te raadplegen [eusa_angel.gif]

Je zou verwachten dat ik dat zou controleren, die link, als ik hem zo groot in beeld zet :mrgreen: [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Hele leuke website heb je [eusa_dance.gif] Via jouw banner ben ik er al een keer eerder een kijkje gaan nemen [new_smile-l.gif] Leuk dat je een eigen website hebt.
Ik ben nu weer een keer gaan kijken. Je website ziet er heel mooi en overzichtelijk uit :D Slim dat je de hoofdstukken per seizoen hebt verdeeld [icon_thumright.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Heel mooi Deetui. Natuurlijk meteen even de biografie van Froos Forum gecheckt :lol: Wat hebben we het goed gedaan Simmie? [love4.gif]
Ik vond je verhaal tussen bitch en kitch ook heerlijk om te volgen met die Samantha Bettersong. Geweldig [new_rofl.gif] [icon_thumright.gif] Precies mijn humor [tongue3.gif]

Mooi overzicht op je site. Goed gedaan jongen [icon_thumright.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Dankjulliewel allebei [5grouphug.gif]

@Froos, ja, dat vond ik ook een leuk dagboek om te maken, maar ik had er toen een paar dus moest helaas stoppen met eentje :mrgreen:
Het einde is opengelaten met een cliffhanger, dus wie weet ooit, maar voorlopig nog niet [new_rofl.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Leuk dat je de oude dagboeken en projecten op je website kan teruglezen. Het een en ander (her)ken ik nog wel. [new_smile-l.gif]

De stamboom was voor mij toen je je dagboek herpakte wel fijn om er soms nog even bij te pakken. Ik moest toen even in mijn hoofd krijgen wie nu Seth en wie nu Ethan was. Wie was dan mijn broer en wie mijn neef? [eusa_whistle.gif] Ik ken ze nu wel uit mijn hoofd hoor. [eusa_angel.gif] Maar volgens mij missen er een paar kinderen. [5baby.gif] [eusa_whistle.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Leuke site en goed bijgewerkt Daan. [icon_thumright.gif]
Ik keek er af en toe (meestal ook vanwege de stamboom :mrgreen: ) maar het was nu alweer even geleden.

Alleen je links mag je nog wel eens nalopen... ;) Dekt niet helemaal de lading meer. [eusa_whistle.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Dankjulliewel [5grouphug.gif] Fijn dat de stamboom ook in de smaak viel [tongue3.gif]

@Cloedien, ik weet waar je op doelt [eusa_whistle.gif]
En je hebt gelijk, dat moet ik nog een keertje gaan aanpassen :mrgreen: 8-)

@Simmie, ik zie wat je bedoelt [eusa_angel.gif]
Ik heb het aangepast en heb tegelijkertijd van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar Jaro's website te linken, als dat mag :D
Volgens mij klopt het zo [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt Daan! [kus3.gif] Veel beter zo! :mrgreen:
Als je nog een keer heel veel tijd over hebt ;) , wil je dan nog het MoonshineSim logo aanpassen? (je kunt het origineel vinden op mijn site bij Over MoonshineSim > Community links)
Heeft absoluut geen haast.
Plaats reactie