Privacy wetgeving vanaf 25.5.2018

Hier vind je de regels die gelden op het forum en uitleg over de werking ervan.
Gesloten
Simmie
Beheerder
Beheerder

Privacy wetgeving vanaf 25.5.2018

Bericht door Simmie »

MoonshineSim is een niet commercieel forum en registratie is kosteloos voor alle geïnteresseerden in de Sims.

Vanaf 25 mei 2018 is een nieuwe Europese Privacy Wet van kracht. De GDPR staat voor General Data Protection Regulation.
In het Nederlands wordt dit de ‘Algemene Verordening Gegevensbescherming’ - afgekort AVG - genoemd. Hiermee komt de Wet Bescherming Persoonsgegeven te vervallen.
De nieuwe wet is een stuk strenger dan zijn voorganger en is van toepassing op het verzamelen, beheren en beveiligen van persoonlijke gegevens van Europese burgers.

Door je te registreren op het forum van MoonshineSim worden je naam (pseudoniem), emailadres en IP adres in mijn account bij Messageboard vastgelegd. Het IP adres stelt mij in staat om leden, die zich niet aan de regels houden, te weren van het forum en/of mijn site.
Deze gegevens worden door mij nooit gedeeld met derden.

Je emailadres wordt door mij alleen gebruikt om aan te geven dat je account is geactiveerd, bij het winnen van een giveaway of om te kunnen reageren bij problemen op het forum.
Als je minderjarig bent en ik je adresgegevens nodig heb om de door jou gewonnen prijs op te sturen, moet je altijd eerst toestemming aan je ouders vragen voordat je deze gegevens aan mij verstrekt.

Op het forum van MoonshineSim worden soms ook links naar andere websites vermeldt die o.a. gebruik maken van reclames en advertenties. Door gebruik te maken van deze links, kan je in aanraking komen met het privacy-/cookiebeleid en de regels van deze andere sites. MoonshineSim kan daardoor niet garanderen dat er geen (tracking) cookies worden geplaatst als gevolg van het gebruik van deze links.

Indien je op een link naar een externe site klikt, verlaat je het forum van MoonshineSim en ga je naar de site die je hebt geselecteerd. Omdat ik geen invloed heb op de activiteiten van derden, aanvaard ik geen aansprakelijkheid voor gebruik van je persoonlijke gegevens door derden. Ik adviseer je om het privacy beleid van de andere dienstverleners waarvan je de diensten afneemt, te lezen voordat je je persoonlijke gegevens verstrekt.

Cookies kunnen nooit gebruikt worden om privégegevens of wachtwoorden van je PC te achterhalen. Je computer kan door het gebruik van cookies dus niet geïnfecteerd worden met virussen.

Als je gebruik maakt van de site van MoonshineSim lees dan ook de tekst van de Privacy en Cookies pagina waar je links vindt naar het privacybeleid van de meest gebruikte andere websites.
Gesloten