En dat met die duim herinner ik mij ook nog uit de Sims 3
Bloopers
Re: Bloopers
Dat gezicht van Zeke
En dat met die duim herinner ik mij ook nog uit de Sims 3![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)
En dat met die duim herinner ik mij ook nog uit de Sims 3
Mislukte poging tot een hoofdtransplantatie? Ziet er niet gezond uit die nek. ![Nanananana [tongue3.gif]](./images/smilies/tongue3.gif)
- Queenofmyownfantasy
- Feestmeester

Oh Ik kende dit topic nog niet
(Wat gebruinde, ik steek het op de Italiaanse roots die Charlotte heeft) Gabriella heeft Flo nodig en... Een willekeurige zwerfhond die de kamer binnenwandelt ook? Ik heb die gedeleted

edit: deze vergeten
Terwijl Finn en Florian bezig zijn met euhm dingen
wandelt Finn's moeder (Ik dacht dat ik die had buitengesloten, blijkbaar was er nog een deur...) de kamer binnen om de was op te halen. Haar uitdrukking is gelukkig in karakter.

(Wat gebruinde, ik steek het op de Italiaanse roots die Charlotte heeft) Gabriella heeft Flo nodig en... Een willekeurige zwerfhond die de kamer binnenwandelt ook? Ik heb die gedeleted

edit: deze vergeten
Terwijl Finn en Florian bezig zijn met euhm dingen
Een man krijgt een vrouwenlichaam als hij een tattoeage wil nemen
@Gitte, arme hond
Haha tattoos zijn dus niet mannelijk genoeg.
Arme zwerfhond.
Die wilde vast even geaaid worden. 
En arme moeder van Finn idd.
Arme zwerfhond.
En arme moeder van Finn idd.
Aparte screen @Deetui!
Maar dit mag helemaal niet meer van Trump!
Misschien wordt EA nu wel aangeklaagd vanwege de Sims 4 pronouns en inclusiviteit in de verschillende Sims versies!
@Gitte wel zielig dat je zomaar een zwerfhond 'wist' i.p.v. hem binnen te halen, eten te geven en de vertroetelen!
- Queenofmyownfantasy
- Feestmeester

Ik was een scène aan het "opnemen", ik had geen tijd voor die hond
waarom is die daar ook binnengelaten ook, toch wel een foutje van de resorteigenaars om zomaar zwerfhonden in de kamers van hun gasten te laten wandelen.
Dat bedoelden Finns ouders dus met " halvelings even op bezoek komen" ![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)
Wat gebeurd hier...hahaha...

Wel een heel vreemde manier om aan je bureau te gaan zitten![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)

Wel een heel vreemde manier om aan je bureau te gaan zitten