Wieke's Creaties 28-09-2024 Pag.21
Wieke's Creaties 28-09-2024 Pag.21
Omdat ik o.a. Sneeuwpret heb gewonnen met de December 2020 bouw make-over forumuitdaging dacht ik dat het dan misschien wel leuk is om een bouw make-over van een kavel van MT. Komorebi met jullie te delen Ik heb 6-4-1 Hanamigawa (wat een naam om te typen haha) een make-over gegeven. Mijn bedoeling is denk ik om vaker make-overs te plaatsen, maar nu ga ik eerst een tijdje Sneeuwpret ontdekken nadat ik een sim heb gemaakt Ik ga mijn Sim ook in dit huis laten wonen.
De buitenkant screen 1
De buitenkant screen 2
De woonkamer screen 1
De woonkamer screen 2
De keuken
Hobbykamer (voor de creatieveling) screen 1
Hobbykamer (voor de creatieveling) screen 2
De overloop
Slaapkamer screen 1
Slaapkamer screen 2
Wc en badkamer
De buitenkant screen 1
De buitenkant screen 2
De woonkamer screen 1
De woonkamer screen 2
De keuken
Hobbykamer (voor de creatieveling) screen 1
Hobbykamer (voor de creatieveling) screen 2
De overloop
Slaapkamer screen 1
Slaapkamer screen 2
Wc en badkamer
Laatst gewijzigd door Wieke op 11 sep 2022, 16:14, 11 keer totaal gewijzigd.
Re: Wieke's Make-overs
Ziet er heel leuk uit Wieke. Mooie kleuren en leuk dat je ook iets met platforms gedaan hebt.
Ik heb nog niet goed naar alle woningen in Mt. Komorebi gekeken, dus kan niet vergelijken met jouw huisje, maar deze is in ieder geval goed geslaagd.
Ik ben benieuwd naar de volgende make-over. Veel plezier in Mt. Komorebi!
Ik heb nog niet goed naar alle woningen in Mt. Komorebi gekeken, dus kan niet vergelijken met jouw huisje, maar deze is in ieder geval goed geslaagd.
Ik ben benieuwd naar de volgende make-over. Veel plezier in Mt. Komorebi!
Dankjewel Simmie Fijn dat je het er heel leuk uit vindt zien en dat je ook de kleuren weer mooi vindt :)
Ik heb het platform niet zelf gemaakt. Daar moet ik nog een keer mee gaan oefenen. Die zat al in het huis. Dit huis is dus al een bestaand huis in MT.Komorebi. Die heb ik dus een make-over gegeven (dus net zoiets als we met de Eikenhorst deden haha)
Dat gaat wel lukken
Oja ik zag net op Facebook dat je al heel lief een like had gegeven. Dankje, dan voel ik mij al iets zelfverzekerder over mijn make-over haha.
Alleen ik kwam erachter dat ik die op mijn eigen profiel had geplaatst haha. Dus mensen die geen Sims spelen zullen wel denken, een make-over?? huh?? Ik heb hem daar verwijderd en opnieuw geplaats in de Officiele sims 4 groep. Het was dus ook de bedoeling dat ik hem daar zou neerzetten. Je mag hem altijd dus weer liken (alleen als je wil he) Dit is de eerste make-over van een huis die ik zelf op Facebook zet. Dus is altijd een beetje spannend haha.
Ik heb het platform niet zelf gemaakt. Daar moet ik nog een keer mee gaan oefenen. Die zat al in het huis. Dit huis is dus al een bestaand huis in MT.Komorebi. Die heb ik dus een make-over gegeven (dus net zoiets als we met de Eikenhorst deden haha)
Dat gaat wel lukken
Oja ik zag net op Facebook dat je al heel lief een like had gegeven. Dankje, dan voel ik mij al iets zelfverzekerder over mijn make-over haha.
Alleen ik kwam erachter dat ik die op mijn eigen profiel had geplaatst haha. Dus mensen die geen Sims spelen zullen wel denken, een make-over?? huh?? Ik heb hem daar verwijderd en opnieuw geplaats in de Officiele sims 4 groep. Het was dus ook de bedoeling dat ik hem daar zou neerzetten. Je mag hem altijd dus weer liken (alleen als je wil he) Dit is de eerste make-over van een huis die ik zelf op Facebook zet. Dus is altijd een beetje spannend haha.
Leuk dat je je eigen topic hebt geopend! Heel veel plezier inderdaad met je nieuwe pakketten!
Omdat ik geen Sims 4 uitbreidingen heb heb ik geen idee hoe het huis er origineel er uit hoort te zien, maar het ziet er erg leuk uit!
Omdat ik geen Sims 4 uitbreidingen heb heb ik geen idee hoe het huis er origineel er uit hoort te zien, maar het ziet er erg leuk uit!
Ik vind het er heel leuk uitzien! Echt mooi gedaan!
Leuk dat we vaker dit soort dingen van je gaan zien in dit topic
Leuk dat we vaker dit soort dingen van je gaan zien in dit topic
Leuk dat je een eigen topic hebt gemaakt!
De verbouwing ziet er goed uit, zeker in vergelijking met hoe het eerst was. Alles ziet er veel voller/gezelliger uit zonder dat je de stijl echt hebt veranderd.
De verbouwing ziet er goed uit, zeker in vergelijking met hoe het eerst was. Alles ziet er veel voller/gezelliger uit zonder dat je de stijl echt hebt veranderd.
Wat leuk dat je zelf een topic hebt geopend!
Ben benieuwd naar je make overs!
Deze ziet er al geslaagd uit! Jouw versie is een stuk sfeervoller, leuk gedaan!
Ben benieuwd naar je make overs!
Deze ziet er al geslaagd uit! Jouw versie is een stuk sfeervoller, leuk gedaan!
Dankjewel Tipigirl Leuk dat je benieuwd bent!