Tipi's creaties
Re: Tipi's creaties
Ziet er echt ontzettend leuk uit Heb je echt ontzettend mooi gemaakt
Ik vind die douche in de donkere badkamer ook ontzettend leuk zo
Maar hoe zit het dan met de bedden? Die wand waar dat bankje voor staat is dan ook een bed?
Ik vind die douche in de donkere badkamer ook ontzettend leuk zo
Maar hoe zit het dan met de bedden? Die wand waar dat bankje voor staat is dan ook een bed?
Die banken en stoel zijn van het moschino accessoires pakket!Wieke schreef: ↑06 jun 2021, 23:41 Je hebt echt een mooi appartementencomplex gebouwd Tipi Mooie combinatie van de muren, deur en ramen.
Slim dat je opklapbedden in de studio's hebt gebruikt Leuk dat je ook nog wat extra decoratie in het opklapbed van Tommie hebt gezet
Oh die zwart en witte stoelen en bank van de maisonnette zijn echt leuk zeg! Bij welk pakket zitten die?
De vide van de maisonnette vind ik echt super
Wat een leuke kleuren in de bovenste studio Heel vrolijk en gezellig Mooi ook die oranje stoelen zo voor het raam!
Leuk om te zien wat je hebt gebouwd
Ja, in allebei de studio's heb ik gebruik gemaakt van de uitklapbare bedden uit tiny living. Die bedden trek je dan uit de muur. Geen idee wat er dan met die bank gebeurd
Mooi! Ziet er heel ruim uit, ook al is het redelijk klein. Die uitklapbare bedden en de vide helpen daar waarschijnlijk wel bij. Leuk dat de hele familie er kan wonen, maar iedereen toch zijn eigen plaats heeft.
Bedankt!
Wat een leuk appartementencomplex heb je gebouwd.
De ene strak en modern en de andere lekker kleurrijk. Ik vind vooral de vide, dat gezellige studeerhoekje en de inloopdouche er heel leuk uitzien.
Wees echter voorzichtig met het opklapbed! Dat gebruiken kan zomaar ineens verkeerd aflopen met je Sim.
De ene strak en modern en de andere lekker kleurrijk. Ik vind vooral de vide, dat gezellige studeerhoekje en de inloopdouche er heel leuk uitzien.
Wees echter voorzichtig met het opklapbed! Dat gebruiken kan zomaar ineens verkeerd aflopen met je Sim.
- Muisjejazz
- Feestmeester
ziet er mooi uit Tipi je kant best goed bouwen hoor
je hoeft niet te twijfelen hieraan.
je hoeft niet te twijfelen hieraan.
Huis generatie 1
Ik heb weer een nieuw huis om te laten zien. Ik zag helaas alleen dat ik geen screenshots van de buitenkant heb gemaakt...
Het is het huis van de eerste generatie van mijn nieuwe dagboek. Ava is met nul begonnen en heeft uiteindelijk dit huis kunnen bouwen!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dit is de entree. In deze hal zit ook een wc. Hier heb ik ook geen screenshot van, maar deze is in dezelfde stijl als de badkamers boven.
Vanuit de hal loop je de woonkamer in.
En via de woonkamer kun je doorlopen naar de keuken en eetkamer.
De indeling kun je terugzien op deze plattegrond van de begane grond.
Op de eerste verdieping bevindt zich het kantoor.
De eerste badkamer.
De slaapkamer van Bliss.
En een logeerkamer.
Op de tweede verdieping is de master bathroom.
En de master bedroom.
En tot slot nog een logeerkamer.
Het is het huis van de eerste generatie van mijn nieuwe dagboek. Ava is met nul begonnen en heeft uiteindelijk dit huis kunnen bouwen!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dit is de entree. In deze hal zit ook een wc. Hier heb ik ook geen screenshot van, maar deze is in dezelfde stijl als de badkamers boven.
Vanuit de hal loop je de woonkamer in.
En via de woonkamer kun je doorlopen naar de keuken en eetkamer.
De indeling kun je terugzien op deze plattegrond van de begane grond.
Op de eerste verdieping bevindt zich het kantoor.
De eerste badkamer.
De slaapkamer van Bliss.
En een logeerkamer.
Op de tweede verdieping is de master bathroom.
En de master bedroom.
En tot slot nog een logeerkamer.
Wauw, dat is een ontzettend mooi huis geworden
Ik vind die donkerte van sommige kamers tegen het lichte van anderen heel mooi
Als Sims 4 leek, zijn dit allemaal officiele voorwerpen of zit er ook CC tussen?
Ik vind die donkerte van sommige kamers tegen het lichte van anderen heel mooi
Als Sims 4 leek, zijn dit allemaal officiele voorwerpen of zit er ook CC tussen?
Heel mooi tipigirl
Volgens mij zit er idd CC in @Deetui. Dat bankstel heb ik niet
Mooi gebouwd Tipi
Volgens mij zit er idd CC in @Deetui. Dat bankstel heb ik niet
Mooi gebouwd Tipi