Tipi's creaties

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Plaats reactie
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Tipi's creaties

Bericht door Cloedien »

Zal Floyd in San Myshuno gaan wonen? [eusa_angel.gif] :mrgreen: (Laat maar, hij is inderdaad al herkend. [new_silly.gif] ) Dit lijkt mij een leuke stad voor hem en zijn doelen. :D
Jammer dat het zwembad uiteindelijk weg moest wegens die foutmelding. :?

Het appartement is erg leuk geworden! Mooie kleuren bij elkaar en de voorwerpen in het huis zijn ook leuk gecombineerd!
Heb je ook een bovenaanzicht van het apartement? Ik ben benieuwd hoe de ruimtes allemaal bij elkaar aansluiten. ;)
Het zijn wel heel veel wastafels voor de indoor gym. :shock: Is dat in zijn appartement, of is dit in een gezamenlijk gedeelte van het appartementencomplex? 4 wasbakken lijkt me wel een beetje veel voor 1 persoon haha. [tongue3.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Deetui schreef: 27 nov 2023, 16:11 Ik dacht wel even, wow, dat zijn veel wastafels, maar toen kwam ik erachter dat dat leek door de spiegel [new_rofl.gif]
Ik denk dat jij hetzelfde dacht als ik [eusa_whistle.gif] :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

^Bedankt voor de leuke reacties Wieke en Cloedien! [5grouphug.gif]
Cloedien schreef: 30 nov 2023, 16:18 Zal Floyd in San Myshuno gaan wonen? [eusa_angel.gif] :mrgreen: (Laat maar, hij is inderdaad al herkend. [new_silly.gif] ) Dit lijkt mij een leuke stad voor hem en zijn doelen. :D
Jammer dat het zwembad uiteindelijk weg moest wegens die foutmelding. :?

Het appartement is erg leuk geworden! Mooie kleuren bij elkaar en de voorwerpen in het huis zijn ook leuk gecombineerd!
Heb je ook een bovenaanzicht van het apartement? Ik ben benieuwd hoe de ruimtes allemaal bij elkaar aansluiten. ;)
Het zijn wel heel veel wastafels voor de indoor gym. :shock: Is dat in zijn appartement, of is dit in een gezamenlijk gedeelte van het appartementencomplex? 4 wasbakken lijkt me wel een beetje veel voor 1 persoon haha. [tongue3.gif]
Ik zal ook de bovenaanzichten posten als ik de laatste kamer toevoeg!
Deetui schreef: 01 dec 2023, 23:55
Deetui schreef: 27 nov 2023, 16:11 Ik dacht wel even, wow, dat zijn veel wastafels, maar toen kwam ik erachter dat dat leek door de spiegel [new_rofl.gif]
Ik denk dat jij hetzelfde dacht als ik [eusa_whistle.gif] :lol:
Het zijn inderdaad spiegelramen (spiegel aan de wastafelkant, maar ramen aan de douche kant).
Afbeelding
Plaats reactie