Frozen Corner (Grachtenpandje / Moose Dubros)

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Plaats reactie
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Corner

Bericht door Cloedien »

Leuk dat je hebt geprobeerd om met een glazen dak te gaan werken. :D Van de buitenkant ziet het er daardoor extra cool uit. [eusa_dance.gif] Ook de verschillende kleuren van de muren en de verspringingen maken het huis wat speelser. [love4.gif]
Jorden en Delilah zullen er vast fijn kunnen wonen. :D Ik ben benieuwd wat we binnenkort van hen zullen horen. [new_smile-l.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Wat ben je een mooi huis aan het bouwen in San Seqouia Froos [love4.gif] Ik vind je victoriaans huis ook nog steeds heel mooi [eusa_dance.gif]

Ja het is niet makkelijk om zo'n dakraam te maken. Ik heb in 1 van de huisjes van mijn Amorosa Holiday Resort ook zo'n soort dakraam gemaakt (forumuitdaging 'Verbouw een vakantiepark') Ik weet nog dat ik er een tijd mee aan het frotten ben geweest, maar dan ineens lukt het haha.
Ziet er mooi uit Froos! De verschillende muurpatronen vind ik ook heel mooi gekozen [eusa_dance.gif] Heel fijn dat ze ook een zwembad hebben 8-) Mooi die palmbomen in de tuin! Ik ben al benieuwd naar de binnenkant [new_smile-l.gif]

Leuk om te weten wie er gaan wonen! Wat zijn Jorden en Delilah een knap stel [love4.gif] Ik ben benieuwd wat we allemaal over ze gaan horen [new_smile-l.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een prachtig huis wordt dat, Froos! :o Ik ben wel gek op dit stijltje [eusa_angel.gif]
En zo'n glazen dak ziet er moeilijk uit om te maken inderdaad, maar het ziet er wel heel gaaf uit ;)

En Jorden en Delilah zijn prachtige Sims [love4.gif]
Wat zou hun verhaal zijn?
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Het is inderdaad een prachtig huis! Ik ben heel benieuwd naar het interieur! [love4.gif]

Jorden en Delilah zijn knappe sims en ik zag dat ik het begin van hun verhaal al kan lezen dus dat ga ik zo gelijk doen [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel. Het huis van Jorden & Delilah kunnen jullie binnenkort in hun dagboek zien [eusa_dance.gif]

Heb tussendoor even snel iets anders gebouwd [smiley_1263.gif]
Afbeelding

Ik mis echt die begraafplaatsen in de Sims 4. Waar moet ik heen met mijn urn of grafsteen als een Sim komt te overlijden in mijn spel.
Tsja...de urn kan op het dressoir staan en de grafsteen in de tuin? Maar niet iedereen wil dat...toch?

Dus bedacht ik een algemene begraafplaats in San Sequoia. Het is natuurlijk niet meteen de gezelligste plek waar je heen gaat, maar het hoort erbij.

De begraafplaats heb ik gebouwd op Vieringsweg 18 in San Sequoia (40x20)
Afbeelding

Afbeelding
Het is een mooie rustige en vredige begraafplaats geworden.
Ik heb wel veel uit 'romantische tuinaccessoires' gebruikt.
(ja...toen hadden we nog accessoires pakketen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook voor je huisdieren is er een plekje
Afbeelding

Mausoleum
Afbeelding

Catacomben
Afbeelding

Klik op de download. Het mausoleum heeft nog meerdere geheimen :o [smiley_1263.gif]
Afbeelding

Download
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Mooie begraafplaats is het geworden met om de juiste aantal plekken groen :D
Ook fijn dat er aan de huisdieren is gedacht ;) Wat ik me wel afvraag, wie was er zo belangrijk dat diegene een prieeltje kreeg? [eusa_whistle.gif]
En ben ook benieuwd naar de rest van de geheimen :mrgreen: 8-)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Het is zeker een mooie begraafplaats! En echt op een A-locatie met de brug op de achtergrond!
Ik ben ook benieuwd naar de andere geheimen :D
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Mooie begraafplaats heb je gemaakt Froos! Fijn dat er ook een plekje is om de huisdieren te herdenken.
Ik heb je begraafplaats gedownload en net even in mijn spel geplaatst. Ik ben zeker geheimzinnige dingen tegengekomen ;) [smiley_1263.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Hopelijk heeft deze begraafplaats niks te maken met je nieuwe aankomende verhaal. [eusa_pray.gif]
Leuk dat je een plek hebt gemaakt waar Sims heen kunnen om te rouwen om hun dierbaren. Het lijkt erg rustig en vredig geworden. [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Eerst even (alsnog :mrgreen: ) een reactie op je huisje met het glazen dak.
Superleuk huis en mooie plek in San Sequoia. [love4.gif] Het glazen dank staat heel leuk en de combinatie van hout, wit en donkerbruin aan de buitenkant vind ik ook mooi gekozen. Ook de vorm spreekt me aan en mooi gebruik gemaakt van het puntige raam. [icon_thumright.gif]

Ik heb gelijk op m'n 'to do' lijstje gezet om de site handleiding van daken uit te breiden met hoe je zo'n dak met glas bouwt. [tongue3.gif]

De begraafplaats (hoe eng ook [eusa_shifty.gif] ) vind ik ook mooi geworden. Ziet er heel sereen uit met die graven en wandelpaden en het ligt ook op een mooie locatie. Romantische Tuinaccessoires leent zich hier prima voor.
Ik vroeg me ook al af wie er zo belangrijk was dat hij/zij een eigen prieeltje voor de urn heeft gekregen. [eusa_whistle.gif]
Plaats reactie