Die meneer die jullie zagen was dus geen Kerem Sahin of Ian Langerak, snap wel dat jullie dat dachten
Nee! Het is niemand minder dan Bryce Connor. In mijn spel is hij de boswachter van Granite Falls en woont hij daar standaard
Bryce Connor
Huh... wat? Hoe kun je nou standaard in Granite Falls wonen? Hoor ik jullie denken — dat is toch een vakantiewereld?
Nou, dat zit zo. Sinds dat bruilofts-GP heeft elke wereld een vakantiehuisje. Toen dacht ik: wat voor nut hebben Granite Falls en Selvadorada dan eigenlijk nog?
Met de mod “All Worlds Are Residential” van
Zerbu zijn Granite Falls en Selvadorada in mijn spel nu ook gewoon werelden waar je permanent kunt wonen.
Maar natuurlijk behoud ik wel hun vakantiesfeertje!
Plattegrond Granite Falls

Die groene ster is Bryce z’n huis, en rechtsboven zie je de bar van Granite Falls — de ‘Cadenza Lounge’ (oorspronkelijk van LilSimsie, maar ik heb ’m aangepast). Helemaal bovenin staat mijn eigen versie van de ‘Granite Falls Bossen’
( deze plattegrond vervangt de oorspronkelijke map en is gemaakt door 20th Century Plumbob
)
@Cloedien: Gelukkig heeft Bryce nog een plekje gevonden voor de getentoonstelde kikkers, vissen en planten
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Op de eerste verdieping
Tentoonstelling is behouden
Bryce was in het begin wel een beetje boos op mij omdat ik al die bomen had gekapt in het nationaal park, maar achteraf is hij superblij dat Granite Falls nu veel aantrekkelijker is geworden om op vakantie te gaan. We zijn gelukkig weer goede vrienden.
Wie weet mag ik nog lid worden van zijn
club
Dit was
Bryce Connor ![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)