Simmerdown's creaties [20-6-25]

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Plaats reactie
simmerdown
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Re: Simmerdown's creaties [29-5-25]

Bericht door simmerdown »

Thanks. Stacie is Jack's zus. Gina is later zijn vriendin. ;)
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik vind de outfit van Thunder echt top! [icon_thumright.gif]
Leuk om die collage te zien! Zijn al die plaatjes dan ook nog van voor die tijd?
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Leuk om al die karakters weer te zien langskomen. Vooral die collage geeft een mooi beeld van alle verschillende types.
En de outfit van Thunder vind ik ook erg goed bij haar passen. [icon_thumright.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Heel gaaf!
Die collage vind ik ook leuk, daarbij kan je de verschillende sims met hun eigen stijl en een beetje de karakters. [love4.gif]
simmerdown
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Re: Simmerdown's creaties [20-6-25]

Bericht door simmerdown »

Bedankt! Kan niet wachten om een nieuwe collage te maken met meer sims en huisdieren. :lol:
Deetui schreef: 31 mei 2025, 23:00Zijn al die plaatjes dan ook nog van voor die tijd?
De plaatjes uit de vorige post zijn uit 2019 en 2018.

crushed.

Wat begint als een hechte vriendschap tussen tattoo artist Glenn en zijn klant Gina, vervalt tot drama tegen de tijd dat ze een vaste relatie hebben.
Niet alleen stelt de koppige Gina het samenwonen steeds uit terwijl Glenn als vreselijke perfectionist zijn ideale leven probeert te ontwerpen, ook zijn ze allebei bezeten door social media. Het helpt niet dat Glenn steeds meer in de schijnwerpers komt te staan waardoor hij nog vatbaarder wordt voor de meningen van anderen dan hij al is.
Ondertussen probeert professionele computer nerd Gina juist "peace of mind" te vinden door afstand te nemen van hun vriendengroep (inclusief Glenn's zus) met wie ze op een gegeven moment ruzie heeft. Dat zij zich soms gedwongen voelt om voor zichzelf te kiezen, kan Glenn begrijpen en hoeft dus niet voor haar op te komen. Gina heeft al laten zien dat ze "niet zoals andere jonge vrouwen" is, door bijvoorbeeld haar broers op hun nummer te zetten toen zij flauwe opmerkingen maakten over haar vriend.
Maar wanneer Glenn vage geruchten over zijn Gina hoort, begint hij toch in paniek te raken en worstelt steeds meer met zijn identiteit en de vraag of Gina wel de ware is.

Het lijkt wel alsof niemand deze twee een happy ending gunt, behalve dan hun ouders waar ze allebei contact mee dreigen te verliezen. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

( Glenn ziet er steeds anders uit op de screens, maar de versie met het korte haar was de nieuwste versie...)
Laatst gewijzigd door simmerdown op 20 jun 2025, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Simmerdown's creaties [20-6-25]

Bericht door Deetui »

Pfoe, wat een achtergrondverhaal :o
Mooie karakters en screens ook weer!
Welke geruchten zijn dat dan [eusa_shifty.gif] [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie