Ik heb een leuk grachtenpandje gebouwd voor Nordhaven
De begane grond is geschikt voor een zaak. De eerste en tweede etage kun je gebruiken als woonhuis. En het is ook nog eens een loftwoning
De achterkant

Ik wou bijna zeggen het achterhuis, maar dat klinkt wat raar. Dit is de ingang naar het woonhuis.
De inrichting is kaal. Er staat een keukentje, toilet en douche in. Dat is alles. Het is namelijk de bedoeling als je dit grachtenpandje download zelf een zaak begint en het opbouwd tot een succesvol en bloeiende zaak en woning
In mijn spel heb ik dit pandje gebouwd voor Moose Dubros...Moose?!? Wie is dat (hoor ik jullie zeggen)? Nou! Moose was een onderdeel van 'The Arrivals'
Moose was een wat naive jongen maar gek op sporten, energiesapjes, gezond eten en had een wat ongelukkige date met een tweeling
Moose heeft deze kavel gekocht. Koste wel een paar duiten, maar hij wil hier zijn eigen Gym bouwen.
Kijk daar staat hij

Moose heeft wel een kleine makeover gekregen kwa kapsel en kleding
Keuken en Eetkamer

In ieder geval een keuken om te koken
De bovenste (tweede) etage

De open haard zit in de download. De mixtafel en plantjes heeft Moose meegenomen uit zijn oude appartement

Je kunt nu ook heel goed zien dat het een loftwoning is
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Past helemaal bij Moose vond ik.
De slaapkamer

Alle items komen uit Moose' oude appartement. Die krijg je dus niet mee als je het grachtenpandje download
Tijd om je bedrijf te starten

Moose had alleen nog een boksbal over van zijn verhuizing naar Nordhaven.
(trouwens geen lekkage hoor! Dat het in huis regent is een bug dat nog STEEDS niet is opgelost)
Moose begon met één boksbal en begint geld te verdienen waarmee hij extra fitness toestellen kan kopen
Omdat Moose ook nog eens de extra beloningseigenschap 'Mentor' heeft kan hij ook Sims trainen (dat zorgt ook weer voor extra geld)

(uhm....die bovenarm ziet er wel heel onrealistich uit...hahaha...raar?)
Maar goed

Hoe ging je eerste week Moose? vraag ik.
Goed man! Ik heb bijna 2000 simoleons verdiend.
Goed zo jongen. Ga zo door
Oh ja...zijn sportschool heet - Fit Happens -