Frozen Corner (Grachtenpandje / Moose Dubros)

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Plaats reactie
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)

Bericht door Deetui »

De bistro ziet er van binnen en van buiten al erg schattig uit [love4.gif]
Ben benieuwd naar het eindresultaat [eusa_dance.gif]

Je sims en Villa Gemstone passen perfect in dat buurtje inderdaad :lol:
Ben het met Cloedien eens dat die toverketelruimte echt heel erg leuk gedaan is [new_smile-l.gif]
Dat kussengevecht was wel een verrassing voor mij [new_rofl.gif] Ik had inderdaad meer iets in de richting van die lege kamer verwacht... [eusa_whistle.gif]

En inderdaad een mooi eerbetoon aan Appaloosa Plains, een fantastische Sims 3 wereld. Ziet er al erg leuk uit ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Villa Gemstone past prima in de toverwereld Glimmerbrook. Je hebt er ook een leuk koppel voor gemaakt met zeer toepasselijke namen. ;)
Het is slim om de toverketel op deze manier in huis te plaatsen. Als er dan giftige dampen vrijkomen tijdens het brouwen is niet gelijk de hele woonkamer besmet! :shock: [new_silly.gif]
De zwart/wit combinatie die je voor de inrichting hebt gebruikt vind ik op zich mooi, maar maakt het geheel misschien wel een beetje somber. Aan de andere kant heeft het ook wel iets mystieks!
Dat kussengevecht zag ik even niet aankomen.... maar het bed leent zich er prima voor! [tongue3.gif]
Leuke kavel!

Bistro Tartosa wordt erg leuk en krijgt een mooi plekje op het strand. [love4.gif] De stijl past prima bij de rest van deze fraaie wereld en als ik die ligbedjes aan het strand zie wil ik er heen! [tongue3.gif] Ik ben benieuwd hoe je het verder hebt ingericht, want het is best een grote kavel geworden.

Ik ben ook benieuwd naar je Appaloosa Plains festival kavel. Een combinatie van een festival met een soort rodeo zal zeker veel Simmetjes trekken. Weet je al of het reuzenrad in-game ook werkt zoals zou moeten? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]

@Cloedien: Ja die laatste screen vond ik ook mooi en de buurt waar ik de festival kavel bouw heet New Appaloosa. Maar ik noem het gewoon bij de naam: Appaloosa Plains Festival (idd zoals sims3) ;)
@Deetui: Ja...Met dat kussengevecht wist ik dat dat een verassing zou worden :lol:
@Simmie: Dat zwart/wit heb ik expres gedaan omdat dat beter past in Glimmerbrook. Daar horen mystieke huizen thuis ;) Ik kon niet met een frivool huis aankomen in Glimmerbrook [tongue3.gif]

Ik heb ondertussen ook even dat reuzenrad bekeken. Dat werkt net als in Copperdale. Dus ook als een debug item werken alle interacties [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Mijn eerste huis voor Ciudad Enamorada (nog niet af)
moet altijd weer even kijken of ik de stadsnaam goed heb gespeld :lol:

Afbeelding
Hier komt zometeen mijn eerste Sim te wonen in deze stad [eusa_dance.gif]

Note Dit huis is gebaseerd op de kavel van #tomi1sh uit de galerie. De structuur is hetzelfde maar ik maak mijn eigen inrichting en tuin :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Froos op 06 aug 2024, 21:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Deze buurt ziet er ook al zo lekker vrolijk uit door al die kleurtjes. [eusa_dance.gif] Met die stadsnaam kan ik mij voorstellen dat je dat meerdere keren controleert. ;)

Het huis die jij gemaakt hebt ziet er al leuk uit van de buitenkant! [love4.gif] De trap naar het balkon op de 1e verdieping vind ik vooral erg cool! [eusa_dance.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een schattig huisje [love4.gif]
Past goed in de buurt zo te zien [icon_thumright.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik heb een leuk grachtenpandje gebouwd voor Nordhaven :lol:

Afbeelding

De begane grond is geschikt voor een zaak. De eerste en tweede etage kun je gebruiken als woonhuis. En het is ook nog eens een loftwoning [icon_thumright.gif]

De achterkant
Afbeelding
Ik wou bijna zeggen het achterhuis, maar dat klinkt wat raar. Dit is de ingang naar het woonhuis.

De inrichting is kaal. Er staat een keukentje, toilet en douche in. Dat is alles. Het is namelijk de bedoeling als je dit grachtenpandje download zelf een zaak begint en het opbouwd tot een succesvol en bloeiende zaak en woning ;)

In mijn spel heb ik dit pandje gebouwd voor Moose Dubros...Moose?!? Wie is dat (hoor ik jullie zeggen)? Nou! Moose was een onderdeel van 'The Arrivals'
Moose was een wat naive jongen maar gek op sporten, energiesapjes, gezond eten en had een wat ongelukkige date met een tweeling :lol:

Moose heeft deze kavel gekocht. Koste wel een paar duiten, maar hij wil hier zijn eigen Gym bouwen.

Kijk daar staat hij
Afbeelding
Moose heeft wel een kleine makeover gekregen kwa kapsel en kleding [eusa_whistle.gif]

Keuken en Eetkamer
Afbeelding
In ieder geval een keuken om te koken :lol:

De bovenste (tweede) etage
Afbeelding
De open haard zit in de download. De mixtafel en plantjes heeft Moose meegenomen uit zijn oude appartement ;)
Je kunt nu ook heel goed zien dat het een loftwoning is [eusa_dance.gif] Past helemaal bij Moose vond ik.

De slaapkamer
Afbeelding
Alle items komen uit Moose' oude appartement. Die krijg je dus niet mee als je het grachtenpandje download ;)

Tijd om je bedrijf te starten
Afbeelding
Moose had alleen nog een boksbal over van zijn verhuizing naar Nordhaven.
(trouwens geen lekkage hoor! Dat het in huis regent is een bug dat nog STEEDS niet is opgelost) [angryfire.gif]

Moose begon met één boksbal en begint geld te verdienen waarmee hij extra fitness toestellen kan kopen [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Omdat Moose ook nog eens de extra beloningseigenschap 'Mentor' heeft kan hij ook Sims trainen (dat zorgt ook weer voor extra geld) ;)
Afbeelding
(uhm....die bovenarm ziet er wel heel onrealistich uit...hahaha...raar?)

Maar goed
Afbeelding
Hoe ging je eerste week Moose? vraag ik.
Goed man! Ik heb bijna 2000 simoleons verdiend.

Goed zo jongen. Ga zo door [icon_thumright.gif]
Oh ja...zijn sportschool heet - Fit Happens - :lol:
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Corner (Grachtenpandje / Moose Dubros)

Bericht door Deetui »

Wat een mooi pandje is het geworden [love4.gif] En het loftgevoel klopt inderdaad wel ;)
Leuk om Moose terug te zien (met een kleine make-over) [eusa_dance.gif]
Leuk dat hij zijn eigen sportschool is begonnen. Vind de naam erg leuk [new_rofl.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Moose heeft een mooi pand gekocht hoor! [eusa_dance.gif]
Leuke naam van de sportschool! Succes Moose! [icon_thumright.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [love4.gif] Moose heeft het in ieder geval helemaal naar zijn zin in Nordhaven met zijn appartementje en zijn Gym 'Fit Happens' [eusa_dance.gif]
Plaats reactie