![groepsknuffel [5grouphug.gif]](./images/smilies/5grouphug.gif)
Simmie's Creaties 6.1.2025 Meerdere kavels pagina 37
Re: Simmie's Creaties 6.1.2025 Meerdere kavels pagina 37
Dankjewel voor je uitgebreide reactie Wieke! ![groepsknuffel [5grouphug.gif]](./images/smilies/5grouphug.gif)
Leuk dat je deze zes kavels ook hier hebt geplaatst, dan kan ik ze ook in volle glorie bekijken.
Leuk dat je een Bistro hebt gebouwd waar er een appartement in zit. Van binnen en buiten ziet het er erg mooi uit.
Bij de community space vind ik he leuk dat je het gebouw hetzelfde, maar toch anders hebt gehouden per uitvoering. Alhoewel, de Makerruimte is wel erg anders. De kavels zien er lekker ruim uit, ook al is er maar weinig plek. Leuk gedaan.
De cosy cabin is erg leuk en toepasselijk voor tijdens de winterse dagen.
Zitten de twee sims toevallig op het beren kleed, of zijn daar ook interacties mee mogelijk?
De lovely retreat vind ik dan weer veel lente/zomerser, leuk contrast met de vorige woning.
De vorm van het gebouw vind ik erg leuk bedacht en de plantjes buiten zijn ook erg mooi geplaatst.
Van binnen ziet het er ook leuk uit, mooie kleuren samen.
Wat een kasteel.
Stond op deze plek eerst ook een kasteel van de Sims, of heb je dit gewoon ergens kunnen plaatsen? Heel gaaf hoor! Hoeveel kamers zijn er in dit pand? Leuke plek voor een paardenstal. 
The popular house is dan ook weer echt heel anders met het huis ervoor.
Leuk om te zien dat je al die verschillende stijlen kan bouwen.
De kinderkamer en woonkamer vind ik erg leuk gedaan. Het terrasje van de (achter?)tuin vind ik ook erg leuk samenkomen. ![Prachtig [love4.gif]](./images/smilies/love4.gif)

Leuk dat je een Bistro hebt gebouwd waar er een appartement in zit. Van binnen en buiten ziet het er erg mooi uit.
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Bij de community space vind ik he leuk dat je het gebouw hetzelfde, maar toch anders hebt gehouden per uitvoering. Alhoewel, de Makerruimte is wel erg anders. De kavels zien er lekker ruim uit, ook al is er maar weinig plek. Leuk gedaan.
![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
De cosy cabin is erg leuk en toepasselijk voor tijdens de winterse dagen.
![Prachtig [love4.gif]](./images/smilies/love4.gif)
De lovely retreat vind ik dan weer veel lente/zomerser, leuk contrast met de vorige woning.

![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)

Wat een kasteel.

The popular house is dan ook weer echt heel anders met het huis ervoor.

![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Dankjewel voor je leuke reactie Cloedien!
Het heeft 3 flink grote slaapkamers (met een zitruimte en soms ook een aparte kleedruimte), 4 badkamers, keuken, eetkamer, zit- en spelletjeskamer, grote bibliotheek over 1 hele verdieping maar daar is ook nog meer te doen en natuurlijk buiten 2 stallen en de tuin.
Sims kunnen op zo'n knuffelkleed (1 berenuitvoering en 2 gewone) o.a. een aantal romantische interacties doen.

Ik heb het kasteel gebouwd op een 64x64 kavel in Windenburg waar normaal de familie 'VillaReal' in een riant huis woont. Het kijkt prachtig uit over zee.
Het heeft 3 flink grote slaapkamers (met een zitruimte en soms ook een aparte kleedruimte), 4 badkamers, keuken, eetkamer, zit- en spelletjeskamer, grote bibliotheek over 1 hele verdieping maar daar is ook nog meer te doen en natuurlijk buiten 2 stallen en de tuin.