Simmie's Creaties 6.1.2025 Meerdere kavels pagina 37

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Simmie's Creaties Garden of Eden Park 29 juli 2024 pagina 36

Bericht door Wieke »

Wat leuk dat je ook een park hebt gebouwd Simmie! :D [5grouphug.gif] Dankjewel voor je compliment! [kus3.gif]
Je park is prachtig geworden! [love4.gif] De constructie rondom de grote boom ziet er heel leuk uit! [eusa_dance.gif] Mooi ook hoe je de fontein rondom de boomstam hebt geplaatst! [new_smile-l.gif] Het is een hele mooie en romantisch plek geworden onder de boom! [love4.gif]
Fijn dat er ook nog een speeltafel en 2 knutseltafels staan. Kinderen kunnen dan ook mooi even in de schaduw zitten. 8-)

Het toiletgebouw ziet er ook mooi uit en fijn dat er ook een commode aanwezig is! [eusa_dance.gif] Handig dat er een automaat staat waar ze frisdrank en een snack kunnen kopen. [icon_thumright.gif]

Er is in je park echt van alles te doen voor alle leeftijden! [eusa_dance.gif] Leuk dat je speelgedeeltes hebt verdeeld in een gedeelte voor de wat kleinere Simmetjes en de wat groteren. [new_smile-l.gif]

Het terras ziet er ook gezellig uit! [eusa_dance.gif] Ideaal dat je een terrasverwarmer hebt geplaatst! Slim dat je vanuit het terras zicht hebt op alle speelgedeeltes! Zo kunnen de ouders lekker op het terras zitten en toch hun kinderen in de gaten houden haha. ;) Fijn dat er bij het terras 2 barbecues staan en dat ze er ook nog een kopje thee kunnen krijgen. [new_smile-l.gif]

Heel leuk dat er in je park ook konijntjes zijn en vogels om te voeren of mee te zingen. :D

Fijn dat je ook een vijver hebt gebouwd waar ze kunnen vissen. [new_smile-l.gif]

Je park ziet er heel vrolijk en kleurrijk uit! [new_smile-l.gif] Alle bomen, struiken, bloemen en paden heb je heel mooi aangelegd! [eusa_dance.gif]
Leuk dat je ook delen van je park hebt verhoogd!

Ik heb je park ook gedownload en ingame bekeken. [5grouphug.gif] Het ziet er echt mooi uit! [eusa_dance.gif] Je hebt ook een leuke naam bedacht voor je park. [new_smile-l.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt voor je uitgebreide en lovende reactie Wieke! [5grouphug.gif]
Leuk dat je het park ook ingame hebt bekeken, want soms doen de plaatjes niet volledig recht aan het origineel. ;)
Ik ben erg zelf ook blij mee en zal het waarschijnlijk vaker in een save gaan gebruiken dan het bestaande park. [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Graag gedaan! [5grouphug.gif]
Ja ik vind het leuk om het ook ingame te bekijken, want dan kan je echt alle leuke details zien, maar je screenshots zien er ook heel mooi uit! [love4.gif]
Ja je park is veel leuker dan het bestaande Magnoliabloesem park! [eusa_dance.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Simmie's Creaties 6.1.2025 Meerdere kavels pagina 37

Bericht door Simmie »

Eindelijk heb ik een aantal kavels afgebouwd en geüpload naar de Galerij. :mrgreen:
Sommige was ik domweg vergeten en met sommige wachtte ik tot de Galerij weer een beetje normaal ging doen. [eusa_whistle.gif]
Deze zijn nu te downloaden bij EA ID Simmie99; alles zonder CC, met MOO geplaatst en getest. [eusa_dance.gif]

Onderstaand de openbare kavels.

Bistro Chez Renée (restaurant) Het restaurant werkte prima en werd druk bezocht. [icon_thumright.gif] Boven het restaurant is een volledig ingericht appartement waar de eigenaar eventueel met gezin kan verblijven (niet vergeten om de deur van het appartement op slot te doen voor ongenode gasten). [tongue3.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Community Space Dit zijn 4 aparte kavels die je dus per stuk moet downloaden op 1 Gezamenlijke Ruimte kavel van Ecologisch Leven, omdat deze kavel 4 verschillende uitvoeringen heeft. Je kan natuurlijk ook 1, 2 of 3 delen hiervan gebruiken.

Deel 1 type Gezamenlijke Ruimte

Afbeelding

Deel 2 type Gezamenlijke Tuin

Afbeelding

Deel 3 type Marktplaats

Afbeelding

Deel 4 Makerruimte

Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

En hier nog 4 Particuliere kavels ook allemaal zonder CC, met MOO geplaatst en getest.

Cozy Cabin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lovely Retreat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Windenburg Castle met stallen voor 2 paarden en een tuin binnen de omheining

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The Poplar House

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Mooie huizen allemaal! Leuk dat het allemaal verschillende stijlen hebben, de kasteelbewoners met hun vakantiehuisje aan zee en in de bergen en dan nog het restaurant waar ze gaan eten. :mrgreen: Hoe werken die gezamenlijke ruimte kavels precies? Heel gezellig ingericht ook allemaal! [new_smile-l.gif]

Ik denk dat ik het liefst in the Poplar House zou wonen (met de tuin van het kasteel [love4.gif] ).
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Wat een mooie bouwsels Simmie. Prachtig [icon_thumright.gif]
Bij de naam 'bistro chez renée' moest ik wel meteen denken aan die oude serie 'Allo allo' :lol:
René en Yvette [new_rofl.gif]

The Poplar House: Mooi met al dat groen [icon_thumright.gif]

Windenburg Castle: Heel goed dat je rekening hebt gehouden met de paarden, dat was ik in mijn kasteel vergeten die ik bouwde in Windenburg. Zo te zien op de plek waar familie 'VillaReal' woont [eusa_whistle.gif] Is idd de mooiste plek voor een kasteel [eusa_dance.gif]

Lovely Retreat: Mijn eerste indruk van het huisje is helemaal leuk voor een ouder echtpaar. Zo lieflijk met dat tuintje [love4.gif]
(of als de simmetjes daar al jaren wonen)

Cozy Cabin: Lijkt me leuk voor Granite Falls. Mooi als (vakantie)huis voor de kerst [icon_santa.gif]

Mooi Simmie [eusa_dance.gif] [icon_thumright.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een mooie en sfeervol ingerichte plekjes weer, Simmie [love4.gif]
Geen enkel plekje waar ik niet zou willen vertoeven eigenlijk :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Jaro schreef: 06 jan 2025, 20:37 Mooie huizen allemaal! Leuk dat het allemaal verschillende stijlen hebben, de kasteelbewoners met hun vakantiehuisje aan zee en in de bergen en dan nog het restaurant waar ze gaan eten. :mrgreen: Hoe werken die gezamenlijke ruimte kavels precies? Heel gezellig ingericht ook allemaal! [new_smile-l.gif]
Dankjewel Jaro! [5grouphug.gif]
Het kaveltype Gezamenlijke Ruimte (Ecologische Leven) is 1 kavel met daarop 4 verschillende subtypes. Zodra je zo'n kavel bouwt of gaat gebruiken zie je links bovenin een pop-up met de 4 verschillende opties: Gezamenlijke ruimte/Gezamenlijke Tuin/Marktplaats/Makerruimte.
Alle 4 de subtypes bieden verschillende gameplay opties en je kunt er ook verschillende kaveleigenschappen/kaveluitdagingen aan toevoegen.
Als je gaat spelen kan je op elk moment kiezen op welk subtype je de kavel wilt instellen. Ter plekke wordt de kavel dan automatisch 'omgebouwd' naar het gekozen type. Het kaveltype Gezamenlijke Ruimte kan je in elke woonwereld plaatsen.

PS: de benaming is een beetje verwarrend want het kaveltype heet Gezamenlijke Ruimte en de 1e van de 4 subtypes heet hetzelfde. [new_silly.gif]

Het kaveltype Auditorium (Middelbare School) werkt op dezelfde manier maar is alleen te gebruiken in Copperdale (wereld bij Middelbare School). Deze kavel kan je op de 4 volgende manieren inrichten: Auditorium/Dansfeest (prom)/Diploma uitreiking/Carrièredag.

Je moet dus 4 aparte kavels bouwen/downloaden en dan op het juiste subtype plaatsen. [eusa_dance.gif]

------------------------------------------------------------
Froos schreef: 06 jan 2025, 22:57 Wat een mooie bouwsels Simmie. Prachtig [icon_thumright.gif]
Bij de naam 'bistro chez renée' moest ik wel meteen denken aan die oude serie 'Allo allo' :lol:
René en Yvette [new_rofl.gif]
Dankjewel Froos [5grouphug.gif] en dat klopt helemaal! [new_rofl.gif] De naam is idd gebaseerd op Allo Allo en Café René! Blijft een leuke serie! [new_silly.gif]
Froos schreef: 06 jan 2025, 22:57 Lovely Retreat: Mijn eerste indruk van het huisje is helemaal leuk voor een ouder echtpaar. Zo lieflijk met dat tuintje [love4.gif]
(of als de simmetjes daar al jaren wonen)
Ook hier klopt je opmerking! [icon_thumright.gif] Ik bouwde dit huisje inderdaad als huisje voor 2 ouderen, eigelijk als voorbereiding op de Gids van Leven en Dood. Ik dacht 'ik moet 1 of 2 oudere simmetjes hebben in een gezellig, niet te groot, huis om de Gids mee te maken want die gaan dan snel dood en dan kan ik e.e.a. uitzoeken rond overlijden e.d.!' :oops: :mrgreen:
Dat bleek echter niet nodig vanwege de nieuwe opties in CAS (o.a. doodsoorzaak kiezen) dus speelde ik met twee andere Sims in een ander huis. ;)
Uiteindelijk heb ik Cozy Retreat wel gebruikt voor de Sim waarmee ik de EA evenementen speelde en het is inderdaad een knus huisje geworden. [eusa_angel.gif]

--------------------------------------------------------------
Dankjewel Daan! [5grouphug.gif] Je bent op alle plekjes van harte welkom! :lol:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Al je builds zien er geweldig uit! [love4.gif]

Bistro Chez Renée is een heel gezellig restaurant geworden! [eusa_dance.gif] Leuk dat je boven het restaurant een appartement hebt gemaakt die volledig is ingericht!

Cool dat je alle 4 de subtypes van de gezamenlijke ruimte hebt gebouwd! :o [new_smile-l.gif] Ze zien er alle 4 heel mooi uit! [eusa_dance.gif]

Cozy Cabin ziet er zo leuk en knus uit! [new_smile-l.gif] Wat een mooi (vakantie)huisje!

Lovely retreat vind ik ook heel leuk geworden! Mooie fleurige tuin en binnen ziet het er ook heel gezellig uit! [new_smile-l.gif]

Wow wat een mooi kasteel heb je gebouwd! [love4.gif] De inrichting ziet er ook geweldig uit! [eusa_dance.gif]

Super leuk om te zien dat je zoveel verschillende dingen hebt gebouwd. [eusa_dance.gif] En zelfs ook nog een modern huis! [new_smile-l.gif] The Poplar House is ook heel mooi geworden!
Plaats reactie