Wieke's Creaties 02-11-2024 Pag.23
Re: Wieke's Creaties 22-10-2024 Pag.23
Hoi allemaal!
Ik heb nog een baby- en peuterkamer gebouwd met de nieuwe Storybook Nursery Kit + nog wat andere pakketten.
Dit zijn de pakketten die ik nog meer heb gebruikt: Samen Groeien, Weerwolven, Magisch Rijk en Kleine Kampeerders Kit.
Ik heb geen CC gebruikt.
De ruimte staat op de Galerie.
EA ID: WiekeSimmer
Naam ruimte: Magical Storybook Nursery
Ik heb nog een baby- en peuterkamer gebouwd met de nieuwe Storybook Nursery Kit + nog wat andere pakketten.
Dit zijn de pakketten die ik nog meer heb gebruikt: Samen Groeien, Weerwolven, Magisch Rijk en Kleine Kampeerders Kit.
Ik heb geen CC gebruikt.
De ruimte staat op de Galerie.
EA ID: WiekeSimmer
Naam ruimte: Magical Storybook Nursery
Het ziet er meteen heel anders uit zo! Wel leuk, zo met dat magische thema!
Ohhh, heel erg interessant thema zo
Sorry voor de late reactie! Ik had je kamer via m'n telefoon bekeken toen m'n PC kapot was en ben het daarna helaas vergeten.
Net als bij je vorige babykamer vind ik de spulletjes leuk en heb je de ruimte mooi ingericht. Maar ik ben nog steeds niet zo weg van die donkere kleuren voor een baby-/kinderkamer, hoewel het inderdaad wel een sfeertje toevoegt wat past bij deze tijd van het jaar en bij het nieuwe Leven en Dood uitbreidingspakket.
Net als bij je vorige babykamer vind ik de spulletjes leuk en heb je de ruimte mooi ingericht. Maar ik ben nog steeds niet zo weg van die donkere kleuren voor een baby-/kinderkamer, hoewel het inderdaad wel een sfeertje toevoegt wat past bij deze tijd van het jaar en bij het nieuwe Leven en Dood uitbreidingspakket.
Re: Wieke's Creaties 02-11-2024 Pag.23
↑Dankjewel Simmie!
Macabre Sim Elena
Ik ben uren in CAS bezig geweest om mijn Sim Elena Radu te maken. Was weer heel leuk om te doen!
We zijn klaar om Ravenwood te gaan ontdekken!
Dit zijn een aantal van haar outfits: (maar ik heb nog 6 outfits meer gemaakt)
Ze staat op de Galerie. EA ID: WiekeSimmer
Hieronder zie je de pakketten/Kits die ik heb gebruikt. Het meeste heb ik gebruikt van het nieuwe uitbreidingspakket Leven en Dood.
Ik heb mijn Sim de nieuwe Macaber eigenschap gegeven. Sims met deze eigenschap krijgen een hele andere pose in de Galerie. Wel leuk dat ze dat gedaan hebben, maar Sims zien er tijdens deze pose wel een beetje anders uit haha.
Macabre Sim Elena
Ik ben uren in CAS bezig geweest om mijn Sim Elena Radu te maken. Was weer heel leuk om te doen!
We zijn klaar om Ravenwood te gaan ontdekken!
Dit zijn een aantal van haar outfits: (maar ik heb nog 6 outfits meer gemaakt)
Ze staat op de Galerie. EA ID: WiekeSimmer
Hieronder zie je de pakketten/Kits die ik heb gebruikt. Het meeste heb ik gebruikt van het nieuwe uitbreidingspakket Leven en Dood.
Ik heb mijn Sim de nieuwe Macaber eigenschap gegeven. Sims met deze eigenschap krijgen een hele andere pose in de Galerie. Wel leuk dat ze dat gedaan hebben, maar Sims zien er tijdens deze pose wel een beetje anders uit haha.
Veel plezier met Elena, ze ziet er uit als een leuke sim. Succes alvast met de uitbreiding!
Wat een gave sim is het geworden
Ik vind de outfits heel erg gaaf
Veel plezier met het ontdekken van het pakket
Ik vind de outfits heel erg gaaf
Veel plezier met het ontdekken van het pakket
Hele leuke Sim Wieke en leuke outfits heb je bij elkaar gezocht!
Veel plezier met het ontdekken van Ravenwood en alle geheimen!
Veel plezier met het ontdekken van Ravenwood en alle geheimen!
Bedankt allemaal!
Zo leuk! Ik zag net dat SimGuruBat mijn tweet van mijn Sim Elena heeft geretweet en geliked!
Zo leuk! Ik zag net dat SimGuruBat mijn tweet van mijn Sim Elena heeft geretweet en geliked!