Wieke's Creaties 28-09-2024 Pag.21
Re: Wieke's Creaties 28-09-2024 Pag.21
Wat een leuke kamer!
Wat een schattig kamertje is dat geworden
Leuk behang ook!
Leuk behang ook!
Wow, Wieke, ik zag dat het officiële The Sims X-account jouw tweet van dit kamertje heeft gerepost
Indrukwekkend weer hoor
Indrukwekkend weer hoor
Dankjewel Cloedien!
Dankjewel Deetui! Ja dit leuke behang zit ook in de nieuwe Kit. De wereld die je op het behang ziet is Pleasantview van de Sims 2. Haha grappige naam ook 'Fietfieuw in Pleasantview'.
Heel erg bedankt voor je lieve reactie!! Toen straks begon ineens mijn telefoon de hele tijd te trillen (en nu nog). Ik dacht wat is er toch aan de hand haha en toen zag ik dat The Sims mijn tweet van mijn Blue Storybook Nursery had geretweet en geliked. Ik schrok ervan toen ik het zag haha. Ik kan het nog steeds niet geloven haha. IK BEN ZOOOOOO BLIJ! Ik ben helemaal hyper nu haha! ZOOOOO ontzettend leuk!
Wat tof Wieke! Een retweet van de Sims zelf! Je wordt zowaar een echte beroemdheid!
@Cloedien ja echt zoooo leuk dat The Sims mijn tweet heeft geretweet!! Hahaha nee een beroemdheid zal ik vast niet worden.
Bedankt voor je leuke reactie!
Ik zag vanmiddag dat vandaag ook het officiële Spaanse X-account van The Sims mijn tweet van mijn Blue Storybook Nursery heeft geretweet!! Ik kan het allemaal niet geloven haha!
Bedankt voor je leuke reactie!
Ik zag vanmiddag dat vandaag ook het officiële Spaanse X-account van The Sims mijn tweet van mijn Blue Storybook Nursery heeft geretweet!! Ik kan het allemaal niet geloven haha!
Geweldig Wieke! Je babykamer ziet er super lief uit.
Mooi dat grijs/blauwe kleurenpalet. Ik hou voor baby-/peuterkamers ook het meeste van zachte kleuren, dus zal alle zwart gekleurde voorwerpen uit deze Kit niet zo snel gebruiken.
Ik had je op X al gefeliciteerd met de retweet van The Sims maar het is natuurlijk ook super dat je kamer ook nog door Los Sims is geretweet! Nogmaals gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent!
Mooi dat grijs/blauwe kleurenpalet. Ik hou voor baby-/peuterkamers ook het meeste van zachte kleuren, dus zal alle zwart gekleurde voorwerpen uit deze Kit niet zo snel gebruiken.
Ik had je op X al gefeliciteerd met de retweet van The Sims maar het is natuurlijk ook super dat je kamer ook nog door Los Sims is geretweet! Nogmaals gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent!
Bedankt voor je lieve reacties en felicitaties Simmie!
Ja de helemaal zwart gekleurde voorwerpen zal ik ook niet snel gebruiken.
Ja ik vind het echt super leuk dat The Sims en Los Sims mijn nursery hebben geretweet!
Ja de helemaal zwart gekleurde voorwerpen zal ik ook niet snel gebruiken.
Ja ik vind het echt super leuk dat The Sims en Los Sims mijn nursery hebben geretweet!
Wow Wieke wat mooi
Prachtig
Prachtig