Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Plaats reactie
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)

Bericht door Deetui »

De bistro ziet er van binnen en van buiten al erg schattig uit [love4.gif]
Ben benieuwd naar het eindresultaat [eusa_dance.gif]

Je sims en Villa Gemstone passen perfect in dat buurtje inderdaad :lol:
Ben het met Cloedien eens dat die toverketelruimte echt heel erg leuk gedaan is [new_smile-l.gif]
Dat kussengevecht was wel een verrassing voor mij [new_rofl.gif] Ik had inderdaad meer iets in de richting van die lege kamer verwacht... [eusa_whistle.gif]

En inderdaad een mooi eerbetoon aan Appaloosa Plains, een fantastische Sims 3 wereld. Ziet er al erg leuk uit ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Villa Gemstone past prima in de toverwereld Glimmerbrook. Je hebt er ook een leuk koppel voor gemaakt met zeer toepasselijke namen. ;)
Het is slim om de toverketel op deze manier in huis te plaatsen. Als er dan giftige dampen vrijkomen tijdens het brouwen is niet gelijk de hele woonkamer besmet! :shock: [new_silly.gif]
De zwart/wit combinatie die je voor de inrichting hebt gebruikt vind ik op zich mooi, maar maakt het geheel misschien wel een beetje somber. Aan de andere kant heeft het ook wel iets mystieks!
Dat kussengevecht zag ik even niet aankomen.... maar het bed leent zich er prima voor! [tongue3.gif]
Leuke kavel!

Bistro Tartosa wordt erg leuk en krijgt een mooi plekje op het strand. [love4.gif] De stijl past prima bij de rest van deze fraaie wereld en als ik die ligbedjes aan het strand zie wil ik er heen! [tongue3.gif] Ik ben benieuwd hoe je het verder hebt ingericht, want het is best een grote kavel geworden.

Ik ben ook benieuwd naar je Appaloosa Plains festival kavel. Een combinatie van een festival met een soort rodeo zal zeker veel Simmetjes trekken. Weet je al of het reuzenrad in-game ook werkt zoals zou moeten? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]

@Cloedien: Ja die laatste screen vond ik ook mooi en de buurt waar ik de festival kavel bouw heet New Appaloosa. Maar ik noem het gewoon bij de naam: Appaloosa Plains Festival (idd zoals sims3) ;)
@Deetui: Ja...Met dat kussengevecht wist ik dat dat een verassing zou worden :lol:
@Simmie: Dat zwart/wit heb ik expres gedaan omdat dat beter past in Glimmerbrook. Daar horen mystieke huizen thuis ;) Ik kon niet met een frivool huis aankomen in Glimmerbrook [tongue3.gif]

Ik heb ondertussen ook even dat reuzenrad bekeken. Dat werkt net als in Copperdale. Dus ook als een debug item werken alle interacties [eusa_dance.gif]
Plaats reactie