Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)
Re: Frozen Corner (isda riverfront, morensong downtown, saisho no hizashi, benja pucket)
Jongens! Ik ben niet helemaal eerlijk geweest.
Isda Riverfront en Morensong Downtown heb ik niet zelf ontworpen. Het is min of meer gekopieëerd van kavels die gebouwd zijn door Lucyanure.
De credits behoren natuurlijk naar haar toe. Daarom heb ik die bouwsels in het vorige bericht verwijderd.
Het spijt me dat ik dit heb gedaan alsof ik ze zelf had gebouwd. In het vervolg laat ik hier kavels zien die echt door mij ontworpen en gebouwd zijn.
Sorry dat dit is gebeurd
Isda Riverfront en Morensong Downtown heb ik niet zelf ontworpen. Het is min of meer gekopieëerd van kavels die gebouwd zijn door Lucyanure.
De credits behoren natuurlijk naar haar toe. Daarom heb ik die bouwsels in het vorige bericht verwijderd.
Het spijt me dat ik dit heb gedaan alsof ik ze zelf had gebouwd. In het vervolg laat ik hier kavels zien die echt door mij ontworpen en gebouwd zijn.
Sorry dat dit is gebeurd
Re: Frozen Corner (saisho no hizashi, benja pucket)
Bedankt voor je eerlijkheid Froos. Ik kijk uit naar je nieuwe kavels!
Re: Frozen Corner (saisho no hizashi, benja pucket)
Bedankt Simmie
Ik heb een waterpark gebouwd voor Tomarang. Speciaal voor de hete en benauwde dagen in deze wereld Er is in dit waterpark voor elke leeftijdscatagorie wat te vinden. Een kleuter/peuterbad, een walvis gilbert waterpark, waterglijbanen voor de kids (maar misschien ook voor volwassenen ), tuinsproeiers, en een emmer met waterbalonnen voor een waterbalon gevecht. Natuurlijk heeft dit waterpark ook een echte zwembad met een bar en terras.
En oh ja...ook nog een jacuzzi
Met wie kan ik beter mijn Tomarang Waterpark ontdekken?...Benja Pucket natuurlijk
Kijk eens!...Zo blij als een kind speelt hij in het Walvis Gilbert gedeelte
Dan op de glijbaan
"Autsj mijn rug Froos...misschien moet je nog iets aan de ondergrond doen ofzo?" kreunt Benja.
"Nee jongen, dat hoort zo...misschien even een goede fysio opzoeken?" zeg ik.
Kleuterbadjes
"Nou ja zeg! Wat is dit nou Benja...Hup eruit! Deze badjes zijn niet voor jou bedoeld" roep ik.
"Ja maar, mijn rug...heerlijk dit" zwijmelt Benja.
Zwembad
Kijk eens aan. Meneer Pucket had last van zijn rug, maar gaat wel van de duikplank? Aansteller
Zwemt daar nou ook een aliën...hahaha
Nou daar gaat Benja hoor
Goh!...Wat heeft hij veel last van zijn rug
Even nagekeken: Die aliën heet technicus 7. Hij is de opa van dina en nina heethart in mijn game (sims2)
Het barretje en douches aan de zijkant
Plattegrond
Water Park Ro Kaya Rock
Mijn waterpark kun je hier downloaden
Veel plezier ermee...plons
Even terzijde. Ik vind het wel jammer dat de werelden tegenwoordig steeds kleiner worden. Tomarang heeft nog maar 9 kavels voor een EP?!? Dat vind ik jammer. Weten we nog dat 'Beleef het samen' met toen Windenburg uitkwam met...26 kavels! Ja echt! Windenburg heeft 26 kavels....tsjongejonge...Zo'n grote wereld gaan we echt niet meer krijgen in de Sims4 dat snap ik ook....maar 9 kavels tegenwoordig voor een EP wereld?!? Zelfs gamepack Strangerville had meer
Natuurlijk kun je nu met meer Sims op één kavel wonen, maar dan nog. Voor communitykavels is weinig plaats. Ik wil ook nog een Spa, Restaurant, Fitness en een Winkel bouwen in Tomarang. Maar geen plek meer
Zo!...ik moest weer even zeuren hoor...hahaha
Ik heb een waterpark gebouwd voor Tomarang. Speciaal voor de hete en benauwde dagen in deze wereld Er is in dit waterpark voor elke leeftijdscatagorie wat te vinden. Een kleuter/peuterbad, een walvis gilbert waterpark, waterglijbanen voor de kids (maar misschien ook voor volwassenen ), tuinsproeiers, en een emmer met waterbalonnen voor een waterbalon gevecht. Natuurlijk heeft dit waterpark ook een echte zwembad met een bar en terras.
En oh ja...ook nog een jacuzzi
Met wie kan ik beter mijn Tomarang Waterpark ontdekken?...Benja Pucket natuurlijk
Kijk eens!...Zo blij als een kind speelt hij in het Walvis Gilbert gedeelte
Dan op de glijbaan
"Autsj mijn rug Froos...misschien moet je nog iets aan de ondergrond doen ofzo?" kreunt Benja.
"Nee jongen, dat hoort zo...misschien even een goede fysio opzoeken?" zeg ik.
Kleuterbadjes
"Nou ja zeg! Wat is dit nou Benja...Hup eruit! Deze badjes zijn niet voor jou bedoeld" roep ik.
"Ja maar, mijn rug...heerlijk dit" zwijmelt Benja.
Zwembad
Kijk eens aan. Meneer Pucket had last van zijn rug, maar gaat wel van de duikplank? Aansteller
Zwemt daar nou ook een aliën...hahaha
Nou daar gaat Benja hoor
Goh!...Wat heeft hij veel last van zijn rug
Even nagekeken: Die aliën heet technicus 7. Hij is de opa van dina en nina heethart in mijn game (sims2)
Het barretje en douches aan de zijkant
Plattegrond
Water Park Ro Kaya Rock
Mijn waterpark kun je hier downloaden
Veel plezier ermee...plons
Even terzijde. Ik vind het wel jammer dat de werelden tegenwoordig steeds kleiner worden. Tomarang heeft nog maar 9 kavels voor een EP?!? Dat vind ik jammer. Weten we nog dat 'Beleef het samen' met toen Windenburg uitkwam met...26 kavels! Ja echt! Windenburg heeft 26 kavels....tsjongejonge...Zo'n grote wereld gaan we echt niet meer krijgen in de Sims4 dat snap ik ook....maar 9 kavels tegenwoordig voor een EP wereld?!? Zelfs gamepack Strangerville had meer
Natuurlijk kun je nu met meer Sims op één kavel wonen, maar dan nog. Voor communitykavels is weinig plaats. Ik wil ook nog een Spa, Restaurant, Fitness en een Winkel bouwen in Tomarang. Maar geen plek meer
Zo!...ik moest weer even zeuren hoor...hahaha
Re: Frozen Corner (waterpark ro kaya rock)
Het waterpark ziet er leuk uit! Zo te zien is er genoeg te doen.
PS: ja dat zijn wel heel erg weinig kavels idd..
PS: ja dat zijn wel heel erg weinig kavels idd..
Altijd leuk om een waterpark in je wereld te hebben en dit is de beste plek daarvoor lijkt me ook
Ik vind het erg leuk geworden en een geslaagde rondleiding ook
En als een Sims 3 speler kan ik me voorstellen dat je dat wel weinig kavels vindt
Ik vind het erg leuk geworden en een geslaagde rondleiding ook
En als een Sims 3 speler kan ik me voorstellen dat je dat wel weinig kavels vindt
Dank jullie wel
Ik hoop toch echt dat...uhm?..even opzoeken...ja...Ciudad Enamorada toch wat meer kavels heeft
In Tartosa ben ik nu een bistro aan het bouwen.
Die gekke kavel op dat strand van 20x40 Ik wist nooit wat ik er mee moest doen, maar nu wel
Ik heb toch de riviera en bistro kit gekocht
Bistro Tartosa
Ik weet nog even niet of deze de kavel het type 'lounge' of 'bar' krijgt
Tot nu toe veel aankleding gebruikt uit: jungle avonturen, te huur, de kastelen- bistro- en riviera kit, en natuurlijk mijn bruiloft.
Als de Bistro definitief af is gaan jullie het zien, ook de inrichting
Ik hoop toch echt dat...uhm?..even opzoeken...ja...Ciudad Enamorada toch wat meer kavels heeft
In Tartosa ben ik nu een bistro aan het bouwen.
Die gekke kavel op dat strand van 20x40 Ik wist nooit wat ik er mee moest doen, maar nu wel
Ik heb toch de riviera en bistro kit gekocht
Bistro Tartosa
Ik weet nog even niet of deze de kavel het type 'lounge' of 'bar' krijgt
Tot nu toe veel aankleding gebruikt uit: jungle avonturen, te huur, de kastelen- bistro- en riviera kit, en natuurlijk mijn bruiloft.
Als de Bistro definitief af is gaan jullie het zien, ook de inrichting
Re: Frozen Corner (bistro tartosa, in aanbouw!)
Ik vind het er heel erg leuk uitzien!
Zijn het nu twee losse gebouwen?
En wat is eigenlijk het verschil tussen lounge en bar?
Zijn het nu twee losse gebouwen?
En wat is eigenlijk het verschil tussen lounge en bar?
Dank je Deetui
Het zijn trouwens 3 losse gebouwen Twee op een 'platform' en dat gebouw met die poortjes is op de...nou ja...'begane grond'
Tsjah...Het verschil tussen die twee is denk ik. Een bar is wat kleinschalig in de Sims4 met een barretje, spelletjes als darts enz. samen tv kijken. Terwijl de lounge wat groter is met een een entertainer en live muziek.
Ik denk dat ik daarom de lounge doe. Of lovestruck/stapelverliefd moet met een geweldige nieuwe uitgaanskaveltype komen
(wacht even...volgens mij kwam er een nieuwe single ontmoetingsplek toch? )
Het zijn trouwens 3 losse gebouwen Twee op een 'platform' en dat gebouw met die poortjes is op de...nou ja...'begane grond'
Tsjah...Het verschil tussen die twee is denk ik. Een bar is wat kleinschalig in de Sims4 met een barretje, spelletjes als darts enz. samen tv kijken. Terwijl de lounge wat groter is met een een entertainer en live muziek.
Ik denk dat ik daarom de lounge doe. Of lovestruck/stapelverliefd moet met een geweldige nieuwe uitgaanskaveltype komen
(wacht even...volgens mij kwam er een nieuwe single ontmoetingsplek toch? )
Het is definitief dat het een lounge wordt in de vorm van een bistro
Ben weer even lekker aan het bouwen geweest op het strand van Tartosa
Voorkant
Achterkant
Alvast een kleine glimp van het interier. Natuurlijk nog lang niet af
Wat wel al een paar maanden af was is mijn Villa Gemstone
Ik kwam erachter dat ik die hier nog nooit heb laten zien
Villa Gemstone bouwde ik na het uitbrengen van de kristallen creaties SP.
Deze woning is geschikt voor een Toversim en/of een Kristalvervaardiger.
Ondertussen woont er in mijn spel ook een koppel in dit huis.
Aedan Emerald en Kristel Diamanda
Aedan is een beginnende toversim en Kristel wil juwelier worden met uiteindelijk haar eigen winkel
(voor het eerst speel ik nu ook met een toversim, eigenlijk best wel leuk. Bedankt voor je gids simmie die moest ik af en toe even raadplegen)
Villa Gemstone staat in Glimmerbrook
Glimmerbrook leek me namelijk de perfecte wereld voor dit huis voor een toversim en/of kristalvervaardiger.
Ik heb het gebouwd op de kavel 'beekbrugbreek' (30x20)
In de achtergrond zie je trouwens mijn Vampier & Wolf Huis van Lisa, VJ en hun kinderen
Gezellig buurtje toch
Nou. We gaan eindelijk naar binnen
De Hal
Ik heb veel gebruik gemaakt van items uit 'magisch rijk' en 'kristallen creaties' (die gaan mooi samen vond ik)
In het midden van het huis staat de grote toverketel waar Aedan zijn toverdrankjes kan brouwen
Lukt het Aedan?
Zo te zien nog niet echt
De woonkamer
Ik heb nog niet teveel clutter gebruikt omdat Aedan en Kristel hier pas wonen. Dat mogen ze zelf doen
De keuken
Badkamer
Kristel heeft vandaag weer heel wat kristallen kunnen opgraven
Kristel aan haar edelsteenkunsttafel
De overloop
"Kristel! Het wordt tijd om te gaan slapen" zegt Aedan.
"Nog even mijn kettinkje afmaken schat" zegt Kristel.
Toch maar slapen?
De slaapkamer
Aedan en Kristel liggen in bed
"Aedan? Weet je waar ik zin in heb?" vraagt Kristel.
"Dat weet ik schat" zegt Aedan.
Een kussengevecht
De Tuin
De achterkant had eigenlijk nog wel wat meer aandacht mogen krijgen zie ik nu
Plattegrond 'Begane Grond'
1e Etage
Zoals je ziet staat er op de 1e etage nog een kamer leeg. Die mag jezelf invullen
Download
Villa Gemstone
(nogmaals, het best in glimmerbrook op de kavel beekbrugbreek 30x20, veel plezier ermee)
Tip
Heb je EP 'Aan het werk' Rondom het wetenschapslab zijn veel, echt heel veel edelstenen op te graven
Binnenkort...
Appaloosa Plains Festival
(nog zo'n kavel die ik hier vergeten ben te posten)
Chestnut Ridge mocht van mij wel eens wat meer levendiger worden
Note
- Voor Appaloosa Plains Festival heb ik me laten inspireren door de 'Hay Now! Festival' kavel van #Simcubeez
- De kleding/outfit van Kristel Diamanda kwam van #Sakuraleon
Ben weer even lekker aan het bouwen geweest op het strand van Tartosa
Voorkant
Achterkant
Alvast een kleine glimp van het interier. Natuurlijk nog lang niet af
Wat wel al een paar maanden af was is mijn Villa Gemstone
Ik kwam erachter dat ik die hier nog nooit heb laten zien
Villa Gemstone bouwde ik na het uitbrengen van de kristallen creaties SP.
Deze woning is geschikt voor een Toversim en/of een Kristalvervaardiger.
Ondertussen woont er in mijn spel ook een koppel in dit huis.
Aedan Emerald en Kristel Diamanda
Aedan is een beginnende toversim en Kristel wil juwelier worden met uiteindelijk haar eigen winkel
(voor het eerst speel ik nu ook met een toversim, eigenlijk best wel leuk. Bedankt voor je gids simmie die moest ik af en toe even raadplegen)
Villa Gemstone staat in Glimmerbrook
Glimmerbrook leek me namelijk de perfecte wereld voor dit huis voor een toversim en/of kristalvervaardiger.
Ik heb het gebouwd op de kavel 'beekbrugbreek' (30x20)
In de achtergrond zie je trouwens mijn Vampier & Wolf Huis van Lisa, VJ en hun kinderen
Gezellig buurtje toch
Nou. We gaan eindelijk naar binnen
De Hal
Ik heb veel gebruik gemaakt van items uit 'magisch rijk' en 'kristallen creaties' (die gaan mooi samen vond ik)
In het midden van het huis staat de grote toverketel waar Aedan zijn toverdrankjes kan brouwen
Lukt het Aedan?
Zo te zien nog niet echt
De woonkamer
Ik heb nog niet teveel clutter gebruikt omdat Aedan en Kristel hier pas wonen. Dat mogen ze zelf doen
De keuken
Badkamer
Kristel heeft vandaag weer heel wat kristallen kunnen opgraven
Kristel aan haar edelsteenkunsttafel
De overloop
"Kristel! Het wordt tijd om te gaan slapen" zegt Aedan.
"Nog even mijn kettinkje afmaken schat" zegt Kristel.
Toch maar slapen?
De slaapkamer
Aedan en Kristel liggen in bed
"Aedan? Weet je waar ik zin in heb?" vraagt Kristel.
"Dat weet ik schat" zegt Aedan.
Een kussengevecht
De Tuin
De achterkant had eigenlijk nog wel wat meer aandacht mogen krijgen zie ik nu
Plattegrond 'Begane Grond'
1e Etage
Zoals je ziet staat er op de 1e etage nog een kamer leeg. Die mag jezelf invullen
Download
Villa Gemstone
(nogmaals, het best in glimmerbrook op de kavel beekbrugbreek 30x20, veel plezier ermee)
Tip
Heb je EP 'Aan het werk' Rondom het wetenschapslab zijn veel, echt heel veel edelstenen op te graven
Binnenkort...
Appaloosa Plains Festival
(nog zo'n kavel die ik hier vergeten ben te posten)
Chestnut Ridge mocht van mij wel eens wat meer levendiger worden
Note
- Voor Appaloosa Plains Festival heb ik me laten inspireren door de 'Hay Now! Festival' kavel van #Simcubeez
- De kleding/outfit van Kristel Diamanda kwam van #Sakuraleon
Laatst gewijzigd door Froos op 06 aug 2024, 21:57, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)
Wat leuk dat je nu met de riviera en bistro kit van die kavel in Tartosa een bistro bent gaat bouwen!
Het zie ter al erg leuk en gezellig uit van buiten! Leuk gedaan met die kleine dakpannetjes boven de ramen.
Villa Gemstone, handige naam vanwege de SP en de sims die erin wonen hebben ook toepasselijke namen.
Oeh, die ruimte waar de toverketel in staat vind ik erg cool! De rest van het huis is ook erg mooi!
De buitenkant achter vind ik erg leuk gedaan met die klimop en de ramen komen ook wel goed van pas in die buurt.
Handig hoor, zo'n lege kamer.
Die laatste screen van de villa vind ik erg mooi met de opkomende zon erbij!
Appaloosa Plains Festival? Ik moest even twee keer kijken, maar dat is gewoon in de Sims 4 gemaakt.
Leuk dat je Appaloosa Plains nog een beetje wil eren in de Sims 4. Die wereld blijf ik mooi vinden.
Het zie ter al erg leuk en gezellig uit van buiten! Leuk gedaan met die kleine dakpannetjes boven de ramen.
Villa Gemstone, handige naam vanwege de SP en de sims die erin wonen hebben ook toepasselijke namen.
Oeh, die ruimte waar de toverketel in staat vind ik erg cool! De rest van het huis is ook erg mooi!
De buitenkant achter vind ik erg leuk gedaan met die klimop en de ramen komen ook wel goed van pas in die buurt.
Handig hoor, zo'n lege kamer.
Die laatste screen van de villa vind ik erg mooi met de opkomende zon erbij!
Appaloosa Plains Festival? Ik moest even twee keer kijken, maar dat is gewoon in de Sims 4 gemaakt.
Leuk dat je Appaloosa Plains nog een beetje wil eren in de Sims 4. Die wereld blijf ik mooi vinden.