Frozen Corner (Villa Gemstone / pag.45)

Plaats hier je eigen gemaakte Sims creaties.
Deetui
Designer
Designer

Re: Frozen Corner (luni st.taz)

Bericht door Deetui »

Wat heeft het Simdollar strand een leuke pier gekregen [eusa_dance.gif]

Heel erg benieuwd hoe het "hotel" er uit gaat zien als het af is [new_smile-l.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Designer
Designer

Re: Frozen Corner (luni st.taz)

Bericht door Froos »

Dank jullie wel. Het hotel gaat binnenkort afkomen. Want ik heb de pack 'te huur' nu [eusa_dance.gif]
Binnenkort :lol:

Benja Pucket
Afbeelding
Met Benja ben ik Tomarang aan het ontdekken :shock:
Hij is geboren en getogen in Bangkok (thailand) maar verhuisde naar Tomarang.

Hayai Hizashi
Afbeelding
Het is winter in mijn spel. Dan ga ik altijd met mijn zogenaamde simselffamilie op wintersport naar Mt.Komorebi.
Ik bouwde daar een kleine Spa voor Mt.Komorebi.

Sportschool Havenkwartier (windenburg)
Afbeelding
Ik had weer eens zin om iets industrieels te bouwen :lol:

Binnenkort de details en alle download links [icon_thumright.gif]
Laatst gewijzigd door Froos op 25 feb 2024, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Frozen Corner (in aanbouw)

Bericht door tipigirl »

Wat een leuk appartementencomplex, Froos! Heel mooi gemaakt!
En wat een knappe sim is Benja! [love4.gif]
Ik ben ook benieuwd naar de binnenkant van al je bouwsels [eusa_dance.gif]
Vind ze allemaal van de buitenkant al prachtig en heel erg passend in de wereld !
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

De starterswoning uit Tomarang ziet er leuk uit van de buitenkant! Het past erg goed in de omgeving zo. Ik ben benieuwd naar de rest. ;)

het appartementencomplex is al lekker kleurrijk van buiten. Ik ben benieuwd hoe de indeling is over vier units, omdat ik die niet direct kan herleiden vanaf de buitenkant. ;) :mrgreen:

Veel plezier met het ontdekken van de nieuwe uitbreiding samen met Benja!

De spa in Mt. Komorebi ziet er leuk uit! Daar kunnen ze vast lekker ontspannen van de wintersport. :lol:

De industriële sportschool ziet er al leuk uit. Ik zie al een zwembad. Ik ben benieuwd wat rechts bij dat hek gedaan kan worden. ;)

Het ziet er al erg leuk uit iig! [new_smile-l.gif]
Deetui
Designer
Designer

Bericht door Deetui »

Wat een leuke bouwsels zijn het allemaal weer geworden [eusa_dance.gif]
Knap dat je ook zoveel verschillende stijlen goed onder de knie hebt [icon_thumright.gif]
Net als Tipi ben ik ook benieuwd naar de inrichtingen ;)
Veel speelplezier inderdaad met Benja [new_smile-l.gif]
Afbeelding
Froos
Designer
Designer

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [5grouphug.gif]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik veel inspiratie opdoe bij het kijken van bouwvideo's op youtube ;)
'Oh dat...en dat ook... en dat truukje wil ik ook gebruiken'...Zo gaat dat dan bij mij hahaha :lol:

In de Sims4 ben je toch wel wat beperkt voor het bouwen. Ik bedoel het huis moet wel passen in de wereld. Het is geen open wereld meer, dus je moet het met de omgeving doen, maar dat vind ik juist de uitdaging :lol:
Alle plaatjes en downloads zijn zonder CC

Saisho No Hizashi

Afbeelding
Saisho No Hizashi is Japans voor 'de eerste zonneschijn' :D Deze kleine spa heb ik gebouwd in Mt' Komorebi op de kavel '2-4-3 Wakabamori' (20x15) in stadsdeel Wakaba. Hier kunnen skiërs, snowboarders hun stramme spiertjes laten masseren om de volgende dag weer in vol ornaat op de piste van Yukimatsu te kunnen staan ;)

De kleedruimte
Afbeelding

Yoga
Afbeelding

Douches en achter die deur de sauna
Afbeelding

Massageruimte (1e etage)
Afbeelding

Badderen
Afbeelding
Achter de divider kan een sim een lekker modderbad nemen :D

Terras en meditatiebalkon
Afbeelding
Je kan ook alleen komen voor een hapje of drankje op het terras [icon_thumright.gif]

Plattegrond (begane grond)
Afbeelding

Plattegrond (1e etage)
Afbeelding

Download
Afbeelding
Wil je deze spa 'Saisho No Hizashi' ook in je spel? Download het hier

Daar is die dan [eusa_dance.gif]
Benja Pucket

Afbeelding
Benja Pucket is mijn nieuwste Sim in Simsland [tongue3.gif]

Afbeelding
Benja Pucket is geboren en getogen in Bangkok (thailand). Later in zijn leven werkte hij daar als masseur in een lokale spa. De gemene kneepjes leerde hij al zo te zien :lol: Hij hoorde dat er veel geld verdiend kan worden met het verhuren van appartementen in Tomarang. Dus verhuisde hij naar Tomarang...Wat voor huisbaas wordt Benja?

Benja voelt zich meteen thuis in Tomarang
Afbeelding

Zijn eigenschappen zijn... :roll:
Afbeelding
Gemeen. Kleptomaan, Nieuwsgierig.
Nou!...Dat belooft wat als huisbaas :lol:

Afbeelding
Benja wil Morensong Downtown kopen :o

Download
Afbeelding
Benja kun je hier downloaden.
Veel plezier met hem [new_rofl.gif]
Laatst gewijzigd door Froos op 25 feb 2024, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Corner (isda riverfront, morensong downtown, saisho no hizashi, benja pucket)

Bericht door Cloedien »

Helemaal niet erg toch dat je via youtube bouwvideo's kijkt en daardoor inspiratie opdoet. ;) Juist leuk dat je daar iets eigens van kan maken. :D

Ook de binnenkant van het Isda Riverfront huis is leuk geworden. Die lamp boven de eettafel vind ik grappig. :lol: Ik vind het leuk hoe de ruimte best klein is, maar toch groot lijkt, door niet te veel dingen in de ruimtes te plaatsen. ;)
Ik kan me voorstellen dat de huis-eigenaar veel mooie schilderijen kan maken met dat uitzicht. ;)

Voor je appartementencomplex was ik benieuwd hoe je die zou indelen met vier units, aangezien de buitenkant maar drie kleuren heeft.
Hopelijk is die schimmel wel snel te verhelpen. Al weet ik niet zo zeker of de (nieuwe) huiseigenaar daar wat aan gaat doen. [new_silly.gif]
Die boiler en de wasmachines hebben zo te zien hun beste tijd gehad... Flinke lekkages zijn dat geweest zeg. :o
De appartementen zien er daarentegen juist weer heel leuk (en kleurrijk) uit! [eusa_dance.gif]

De spa Saisho No Hizaschi is mooi opgegaan in de omgeving. De ruimtes zien er rustgevend uit en ik denk dat de gasten zich daar ook lekker in kunnen ontspannen. [new_silly.gif]

Benja heeft zeer interessante eigenschappen. [new_silly.gif] Dat had ik niet achter hem gedacht met die vrolijke foto's van zijn gezicht. :mrgreen:
Ik ben benieuwd of het hem lukt om Morensong Downtown te kopen en hoe dat dan zal verlopen haha.
Ga je zelf ook met Benja en zijn appartementencomplex spelen? [eusa_angel.gif]
Deetui
Designer
Designer

Re: Frozen Corner (isda riverfront, morensong downtown, saisho no hizashi, benja pucket)

Bericht door Deetui »

Isda Riverfront is een mooi plekje om aan te wonen, dus ik snap die ezel wel [eusa_angel.gif]
Het huisje zelf is ook heel erg leuk geworden en past ook heel erg goed in die stijl [icon_thumright.gif]

Morensong Downton... Ik zou schimmel en insecten wel erg vinden, maar wie ben ik [new_rofl.gif]
Ik vind de appartementjes wel heel erg leuk geworden! :lol: Gewoon een beetje opknapwerk dus [eusa_whistle.gif]

Saisho No Hizashi past ook heel erg goed qua stijl en ik zou daar graag een keertje willen vertoeven 8-)
Al moet ik dan niet Benja Pucket als masseur hebben zo te zien [tongue3.gif]
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Leuk startershuis heb je gebouwd in Tomarang! [eusa_dance.gif] De buitenkant ziet er gezellig uit! [new_smile-l.gif]
De woonkamer ziet er vrolijk uit met de gele en rode muren.
Een ideale plek heb je gekozen voor de schildersezel! [love4.gif] Van dat mooie uitzicht zullen je Sims vast veel inspiratie krijgen. 8-)

Wat een leuk appartementencomplex is het geworden! [eusa_dance.gif] De schimmel en insecten zijn wel wat minder haha. :o
Leuk dat de buitenkant van je appartementencomplex ook gele en rode muren heeft gekregen. [new_smile-l.gif]
Ik vraag mij wel af of de was wel echt schoon gaat worden in die wasruimte haha. :mrgreen:
Leuk dat de appartementen veel gekleurde meubels hebben gekregen.

Wat een mooie spa heb je gebouwd! [love4.gif] Leuke naam heb je gekozen voor je spa. [new_smile-l.gif]
Wat een luxe! Iedereen loopt hier vast heel ontspannen naar buiten. 8-)

Gelukkkig werkt Benja Pucket niet in Saisho no Hizashi! :?
Als ik zijn karaktereigenschappen zie, ben ik bang dat de huurders het zwaar te verduren krijgen met hem als huisbaas haha. :?
Het is wel een knappe Sim! :mrgreen:
Froos
Designer
Designer

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [love4.gif]
Cloedien schreef: 30 jan 2024, 22:04 Benja heeft zeer interessante eigenschappen. [new_silly.gif] Dat had ik niet achter hem gedacht met die vrolijke foto's van zijn gezicht. :mrgreen:
Ik ben benieuwd of het hem lukt om Morensong Downtown te kopen en hoe dat dan zal verlopen haha.
Ga je zelf ook met Benja en zijn appartementencomplex spelen? [eusa_angel.gif]
Het is wel de bedoeling dat Benja 'Morensong Downtown' gaat kopen, maar hij heeft nog 100.000 simoleons te gaan :mrgreen:
Met de eigenschap Kleptomaan kan hij af en toe hier en daar wat jatten en dan verkopen voor veel geld :lol:
Deetui schreef: 31 jan 2024, 13:59 Isda Riverfront is een mooi plekje om aan te wonen, dus ik snap die ezel wel [eusa_angel.gif] [tongue3.gif]
Het is een mooi plekje...Ik heb dit huisje voor Benja gebouwd...en ja, hij is gaan schilderen om snel geld mee te verdienen ;)
Wieke schreef: 01 feb 2024, 23:59 Ik vraag mij wel af of de was wel echt schoon gaat worden in die wasruimte haha. :mrgreen:
Ja! Dat vroeg ik mij ook af toen ik het bouwde :shock: :lol:

Bedankt [5grouphug.gif] Binnenkort weer wat bouwsels van mij.
Oa: De vorderingen van het hotel op Sulani, de sportschool in Windenburg en jaja...de winkel die ik bouw voor Tupac en Aissa [eusa_dance.gif]
Plaats reactie