All Scenarios mod van TwistedMexi

Plaats hier je vragen en antwoorden over Sims 4 cheats, mods, downloads en poseplayer
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

All Scenarios mod van TwistedMexi

Bericht door Simmie »

Vanaf morgen is de All Scenarios mod van TwistedMexi gratis te downloaden. [eusa_dance.gif]

Deze mod zorgt ervoor dat je altijd toegang hebt tot alle Sims 4 scenario's en niet gebonden bent aan een bepaalde termijn.
Het is een 'lichtgewicht' mod die (hoogst waarschijnlijk) nooit zal breken met een update (in tegenstelling tot andere mods)
Je kunt hem dus installeren en verder vergeten.

TwistedMexi maakt zeer betrouwbare mods, dus je kunt ze zonder problemen in je spel installeren.
Hier vind je de downloadpagina met zijn gratis mods.

Afbeelding
tipigirl
Burgemeester
Burgemeester

Re: All Scenarios mod van TwistedMexi

Bericht door tipigirl »

Oh handig! Leuk! Ben namelijk nog helemaal niet toegekomen aan het spelen van de scenario's!
Afbeelding
Froos
Designer
Designer

Bericht door Froos »

Wat leuk. Ik heb het nooit begrepen waarom sommige scenario's maar tijdelijk zijn [eusa_whistle.gif] Zet ze er toch gewoon standaard in EA :?
En daar is TwistedMexi weer hoor. Mijn held. Kan ik ze toch nog eens doen als ik er tijd voor heb [eusa_dance.gif]
Bedankt voor de tip Simmie [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan tipi en Froos [5grouphug.gif]

Ik snap ook niet waarom ze tijdelijke scenario's hebben bedacht. Slechte beslissing van EA. [nietgoed.gif]
Alsof iedereen maar gelijk tijd heeft om met zo'n tijdelijk scenario aan de slag te gaan! [eusa_snooty.gif]
Plaats reactie