@house_of_nando (vroeger heette hij Nando_Aze op Twitter) is bezig met een mod die de wereld Moonwood Mill (Weerwolven) vervangt door de wereld African Savanna.
Eerst zou de mod in mei dit jaar al beschikbaar komen, maar ik geloof dat hij nu voor iedereen beschikbaar komt tegen eind juni.
Ik weet niet of hij zijn mods plaatst op Curseforge of ergens anders.
Als je belangstelling hebt, dan even mee in de gaten houden.
Ik ben ook heel benieuwd naar deze mod
De African Savannah is al een tijdje te downloaden als 'Early Acces' op Nando's patreon (wel voor betalen)
Dit is Nando's aankondigings trailer
Maar ik wacht nog even tot die voor iedereen gratis is te downloaden (tsja, ik blijf een Nederlander)
Alleen kan ik nog niet echt achterhalen wanneer zijn wereld nu vrijkomt voor iedereen. Hoop toch op eind Juni.
Ik wil zo graag deze wereld met Tupac uitproberen
Zo'n Afrikaanse wereld miste ik altijd in de Sims 3 Maar met de CC wereld 'Ziwa Bonde' had ik heel veel plezier en dan nu eindelijk weer een CC Afrikaanse wereld voor de Sims 4
Ik vind het knap hoe een CC creator altijd zoiets moois en bijzonders kan bouwen
@Simmie. Nando plaatst zijn mods op zijn Patreon Ik hou het met je in de gaten
Ik zag een paar dagen geleden dat Nando in de financiële problemen zit. Kennelijk is hij zijn baan kwijt en hij deed een oproep voor een 'go fund me' om de komende maand(en) door te komen.
Misschien is dat reden dat deze mod nog niet public is (zou eerst al in mei gebeuren) want hij heeft geld nodig en laat hem daarom misschien langer op patreon dan normaal.
Maar het zal niet zo heel lang meer duren voordat hij voor iedereen beschikbaar komt want er staat, normaal gesproken, ongeveer 4 weken voor achter een paywall en daarna public. In zijn geval dus misschien wat langer dan die 4 weken.....